Uluslarası  Bilim  ekibi tarafından yapılan bir çalışmada , yeni tip koronavirüsün (Kovid-19) doğal kökenlerinin bulunduğu ve tamamen evrim yoluyla oluştuğu sonucuna varıldığı belirtildi. Araştırmacılar , virüsü

Nature Medicine dergisinde yayımlanan araştırmada , Kovid-19 ile ilgili ortak genom dizisi verilerinin ve benzeri virüslerin kapsamlı bir şekilde analiz edildiği , çıkan sonuçların virüsün yapay olarak veya laboratuvar ortamında üretildiğine dair hiçbir belirti göstermediği bildirildi.

Çalışmada , kendilerini ev sahibi hücrelere bağlayan bir tür "çengelli kanca" olan Kovid-19 un reseptör bağlanma alanının , insan hücrelerinin belirli bir moleküler özelliğini hedeflemek için evrimleştiğinin keşfedildiği , araştırma ekibinin bu gelişmenin bir çeşit genetik mühendisliği değil doğal seleksiyon sonucu olduğuna inandığı kaydedildi.

Yeni tip koronavirüsün yeni gelişen yeteneğinde çok etkili göründüğü ve  Bilim  insanlarının , modern bilimin böyle bir canavarlık yaratmasının imkansız olduğu sonucuna vardığı ifade edildi.

[İngiltere Başbakanı Johnson duyurdu: Oyunun kurallarını değiştirecek] DÜNYA İngiltere Başbakanı Johnson duyurdu: Oyunun kurallarını değiştirecek