Tüketiciler Birliği Genel Başkanı Mahmut Şahin , son günlerde  Sıfır  araçlarda "değişen ve boyalı parça" şikayetlerinin arttığını belirterek , tüketicilere aldıkları araçları ekspertize göt&

haber7
0

Şahin , AA muhabirine , son zamanlarda ikinci el otomobile olan talebin arttığını , ancak tüketicilerin ikinci el araç alırken belli sorunlar yaşadığını dile getirdi.

Tüketicilerin ikinci el otomobil almadan önce sanayide ustaya veya ekspertize götürdüğünü ya da bir sözleşme yapıldığını aktaran Şahin , sonrasında boyalı ya da değişen parçalardan haberi olmayan alıcıların birçok sorun yaşayabildiğine dikkati çekti.

Kilometrelerin düşürülmesi ve kazalı araçların satılması gibi sorunların da yaşandığını anımsatan Şahin , "Artık öyle bir noktaya geldik ki tüketiciler sadece ikinci elde değil  Sıfır  araçlarda da sıkıntılar yaşamaya başladı. Bu yüzden tüketicilere  Sıfır  araç alırken bile ekspertize götürmelerini ve buradan rapor almalarını tavsiye ediyoruz. Yani tüketici ekspertiz raporu almadan  Sıfır  araç almasın diyoruz." ifadelerini kullandı.

"Çok sayıda kişinin mahkemelere başvurduğunu söyleyebiliriz"

Sıfır araç alanların da birtakım sıkıntılar yaşadıklarına işaret eden Şahin , "Sıfır araç aldıktan 5-6 ay sonra tüketici tamire ya da bir servise gittiğinde nerede kaza yaptınız sorusuyla karşılaşabiliyor. 3 ay önce aldığını söyleyen tüketiciye bu araç kazalı deniliyor. Çünkü bazı  Sıfır  araçlar taşınırken veya bir test sürüşünde hasar görüyor. Daha sonra tamir edilerek ...

Haberin devamını okumak için TIKLAYINIZ


Paylas
Yorum Yaz
7 + 8 =