Dünyanın ilk dijital operatörü Turkcell’in , 3-9 Şubat arasında BiP’teki #senyapdiye kanalı üzerinden yayınladığı sürdürülebilirlik farkındalığını artıracak öğretici videoları 1 milyondan

haber7
0

Bugüne kadar sunduğu dijital ürün ve servislerle sürdürülebilirlik konusunda hem Türkiye’de hem de dünyada örnek olan  Turkcell  , müşterilerini sürdürülebilir bir yaşam tarzına teşvik etmek ve toplumsal farkındalığı artırmak için bir video serisi hazırladı. Turkcell’in ‘Sürdürülebilirlik Haftası’ olarak iletişime taşıdığı 3-9 Şubat’ta BiP’teki #senyapdiye kanalı üzerinden yayınladığı videoları , bir haftada 1 milyondan fazla kişi izledi.

Yayınlanan videolarda kaynakların verimli kullanılması , kağıt ve enerji tasarrufu , geri dönüşüm , sorumlu tüketim gibi konularda ipuçları veriliyor. Bunun yanı sıra Turkcell’in sürdürülebilirlik açısından topluma katkı sağlayan projelerinden bahsedilirken , günlük hayatımızda yapacağımız ufak değişikliklerle dünyamızın geleceği için büyük değişimler oluşturabileceğimiz anlatılıyor.

Ömer Barbaros Yiş: Daha iyi bir gelecek için sorumluluklarımızın farkındayız

Turkcell Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ömer Barbaros Yiş hazırladıkları videolarla müşterilerini sürdürülebilir bir  geleceğe   ortak  etmekten büyük mutluluk duyduklarını dile getirdi. Yiş “Turkcell olarak çocuklarımıza ve çevremize iyi bir gelecek bırakabilmek için sürdürülebilirliği her zaman temel iş stratejimizin odağında tutuyoruz. ...

Haberin devamını okumak için TIKLAYINIZ


Paylas
Yorum Yaz
1 + 3 =