Erdoğan  , yerli otomobil tanıtımında ‘Made in Turkey’ yerine ‘Made in Türkiye’ yazılması gerektiğini belirtmişti. Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) konuyla ilgili düğmeye bastı. Yıl sonuna kadar

haber7
0

İM Başkanı İsmail Gülle ihraç edilen ürünlerde ve Türkiye’nin tanıtımında kullanılan logo ve etiketlerde ‘Türkiye’ ibaresini yaygınlaştırma konusunda çalışmalara başladıklarını anlattı.

Gülle , “Bütün ihracatçılarımızın bundan sonraki süreçte ‘Made in Türkiye’ yazılı etiketleri ve ibaresini kullanmalarına davet ediyorum. Türkiye bugün artık bir markadır. Türkiye’yi marka haline getirmek ve ihracat , spor , kültür ve diğer tüm alanlardaki faaliyetlerini ‘Türkiye’ logosu altında yüceltmek hepimiz için milli bir görevdir. Türkiye’nin yurt dışındaki yüzü olan ihracatçılarımızın bundan sonraki süreçte etiketlerinde , logolarında , bütün tanıtım faaliyetlerinde ‘Türkiye’ , etiket olarak da ihraç mallarında ‘Made in Türkiye’ ifadesini kullanmalarını tavsiye ediyorum” dedi.

Yeni slogan; ‘Türkiye Gücünü ve Potansiyelini Keşfet’

Gülle , Türkiye’nin potansiyelini keşfetmekle ilgili kullanılan Turkey Discover the Potantial (Türkiye potansiyelini keşfet) yerine; ’Türkiye Gücünü ve Potansiyelini Keşfet’ sloganını kullanacaklarını duyurdu.

“Süreç yılsonuna kadar tamamlanacak”

Gülle , “Türkiye Tanıtım Grubu olarak ülkemizi ve ürünlerimizi tanıttığımız her platformda ‘Türkiye’ markasını kullanacağız ve ‘Türkiye’ logosu üzerinden yürüyeceğiz” dedi. ...

Haberin devamını okumak için TIKLAYINIZ


Paylas
Yorum Yaz
6 + 8 =