Tüketici ve Çevre Hakları Federasyonu (TÜÇEDEF) Genel Başkanı Osman İlhan , GSM ve internet abone merkezlerine gidildiğinde neye imza atıldığının görülmesi ve sözleşmenin bir nüshasının alınması ge

haber7
0

Tüketici ve Çevre Hakları Federasyonu (TÜÇEDEF) Genel Başkanı Osman İlhan , AA muhabirine yaptığı açıklamada , tüketicilerin abonelikler ile ilgili dolandırılma ile karşılaştığını , internet sağlayıcıları ve GSM operatörlerinin çağrı merkezleri tarafından yanlış yönlendirilerek tüketicilerin mağdur edildiğini söyledi.

Tüketicilerin abonelik ve taahhütlerinin olmasına rağmen daha indirimli , daha uygun internet paketleriyle tüketicilerin kandırılarak yeni aboneliklere ikna edildiğini ifade ede İlhan , “Yeni aboneliklere ikna edildiklerinde bir önceki aboneliği sonlandırılıyor ve bundan dolayı diğer operatöre taahhüt ücreti ödemek zorunda kalıyorlar.” diye konuştu. İlhan , tüketicilerin kesinlikle taahhütleri bitmeden bir başka operatöre geçmemesini hatırlatarak “Şayet geçtikleri takdirde tüketicilerimiz bir önceki GSM operatörüne borcu yoktur imzalı kağıdını alarak kendisinin borcu olmadığına emin olmalı. Çünkü , başka bir operatöre geçtiğinizde o tarafa taahhüdü olduğundan ve fatura kesim tarihini bilmediği için tüketici , yeni operatöre geçtiğinde eski operatör ile ilişiğinin kalmadığını düşünüyor.” değerlendirmesinde bulundu. Eski operatöre kalan faturasının davalık (avukatlık) olana kadar tüketicinin farkına varmadığını aktaran İlhan , şunları kaydetti: “Ta ki o en son kesilen fatura , aradan 3-4 ...

Haberin devamını okumak için TIKLAYINIZ


Paylas
Yorum Yaz
7 + 9 =