Deloitte  Türkiye  Teknoloji , Medya ve Telekomünikasyon Endüstrisi Lideri Metin Aslantaş , Türkiye'nin sosyal medya  kullanımında  ilk  sırada  yer aldığını belirterek , "Twitter ve  Instagram   kullanımında   Türkiye  birin

haber7
0

Deloitte tarafından 7 yıldır yapılan Global Mobil Kullanıcı Araştırması’nın 2019 yılı sonuçları açıklandı. 

Global Mobil Kullanıcı Araştırması’nın 6 kıtada 28 ülkeden 44 bin 150 kişinin katılımıyla gerçekleştirildiğini söyleyen Deloitte Türkiye Teknoloji , Medya ve Telekomünikasyon Endüstrisi Lideri Metin Aslantaş , bu araştırmanın mobil teknolojilerin hayatımızdaki yerine ve etkilerine dair geniş bir perspektif sunduğunu kaydetti.

Aslantaş , "Güncel durumu analiz ederken geleceğin nasıl şekilleneceğine dair öngörüleri de paylaşıyoruz. Bu anlamda sadece iş dünyasına değil , kültürel ve sosyal incelemeler yapan uzmanlara da bir veri kaynağı oluyor." dedi.

SOSYAL MEDYA KULLANIMINDA TÜRKİYE LİDER

Aslantaş , Türk kullanıcıların sosyal medyayı diğer ülkelere göre daha çok sevdiğini ve kullandığını belirterek , Türkiye nin sosyal medya  kullanımında  ilk  sırada  yer aldığını söyledi.

Aslantaş , "Cep telefonunda bulunan haberleşme uygulamaları incelendiğinde; Facebook , WhatsApp , Facebook Messenger ve  Instagram  en sık kullanılan uygulamalar. Türkiye’deki kullanıcılar analiz edildiğinde günlük sosyal medya  kullanımında  2017 yılına göre 6 puan artış göstermiş. Bu artışın da tüm yaş gruplarında olduğu gözleniyor.  Twitter  ve ...

Haberin devamını okumak için TIKLAYINIZ


Paylas
Yorum Yaz
5 + 3 =