Toyota  , Interbrand marka danışmanlığı ajansı tarafından gerçekleştirilen "2019 Dünyanın En  değerli  Markaları" araştırmasında , marka değerini geçen yıla oranla yüzde 5 artırarak tüm  otomobil  markalar

haber7
0

Toyota dan yapılan açıklamaya göre , 2004 yılından bu yana sektöründe birinci sırada yer alan  Toyota  , marka değeri ile tüm sektörler içinde de bir önceki yıla göre yine yerini sağlamlaştırarak 7 nciliğini sürdürdü.

Interbrand tarafından yayımlanan rapora göre ,  Toyota  nın marka değeri , 53 milyar 404 milyon dolardan 56 milyar 246 milyon dolara yükseldi.

Interbrand marka danışmanlığı ajansı tarafından sunulan "Hareket: Otomotivin Ötesinde" başlıklı raporda , otomotiv markalarının pozisyonları yer alıyor. Marka algısının  otomobil  alımında yüzde 42’lik bir oranda önem taşıdığı belirtilen raporda , ayrıca otomotiv sektöründe önemli değişiklikler öngörüldüğüne yer verildi. Bu bağlamda  Toyota  , daha iyi mobilite çözümleri üretme kararlılığı ile birlikte çevreci otomobiller üretme felsefesini de devam ettiriyor.

Elektrifikasyonun otomotiv endüstrisinde duraksamadan ilerlediğinin de vurgulandığı raporda , ayrıca  Toyota  nın 1997 yılında ilk seri üretim hibrit aracını satışa sunarak elektrikli araçlar konusunda bir öncü olduğu vurgulandı.

Prius modeliyle  Toyota  nın bu konuda değişmeyen liderliğini sürdürdüğü belirtilen raporda , aynı zamanda bu modelin , marka değerine çok büyük katkıda bulunduğu ...

Haberin devamını okumak için TIKLAYINIZ


Paylas
Yorum Yaz
9 + 1 =