Volkswagen  Grubu’nun Skoda'yı Renault  Dacia  gibi düşük maliyetli markalarla rekabet edebilmek için alt sınıfa konumlandırmayı düşündüğünü kaydetmesinin ardından  Skoda  CEO'su firma ç

haber7
0

Berhard Maier tarafından Skoda çalışanlarına gönderilen mektupta , markanın açıklık , fonksiyonellik , parasal değer ve ileri dönük tasarım dili değerlerinde bir değişiklik olmayacağı bildirildi. Maier , "marka konumlandırmasını gözden geçirmek , çok markalı şirketlerin strateji departmanlarının temel görevlerinden biridir. Bu normal bir süreçtir." diyerek çalışanlarını rahatlattı.

Alman otomotiv devi , kısa süre önce yaptığı açıklamalarla Skoda’yı daha ulaşılabilir hale getirerek markanın Hyundai , Kia ve  Dacia  gibi markalara karşı daha iyi bir rakip olmasını istediğini duyurmuştu.

VW Grubu’nun ürün stratejisi şefi Michael Jost , verdiği bir röportajda “marka kimliklerini gelecekte daha net bir şekilde yönetmek istiyoruz” demiş ve “SEAT daha duygusal otomobilleri temsil edebilir ve  Skoda  , doğu Avrupa pazarına ve daha fazla işlevsellik isteyen müşterilere daha iyi hizmet verebilir” ifadelerini kullanmıştı.

Haberin devamını okumak için TIKLAYINIZ


Paylas
Yorum Yaz
2 + 7 =