İŞKUR'dan ortaöğretim mezunu büro memuru alımı! Başvuru koşulları neler?

Türkiye iş Kurumu üzerinden , KPSS şartsız ve sınavsız olmak üzere en az  ortaöğretim   mezunu  811 kişilik  büro   memuru   alımı  yapılıyor. Başvurular online olarak yapılacak olup ,  Başvuru  sayfası ve detayları haberimizde.

haber7
0

Türkiye İş Kurumu (İŞKUR) , farklı illerde istihdam etmek üzere 811 kişilik  büro memuru   alımı  yapacağını duyurdu.  Başvuru  yapacak adayların en az ortaöğretim (lise)  mezunu  olmak ve Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak gibi kriterleri taşımaları gerekmektedir. Söz konusu istihdam özel sektör kurumlarına yapılacak olup  Başvuru  ile ilgili tüm merak edilenleri siz için açıklıyoruz. İşte detaylar...

Büro  memuru  Ne İş Yapar?

Büro  memuru  , ofis ve büro gibi ortamların günlük işleyişlerinin aksamadan devam etmesini sağlayan kişidir. Ofis içi iletişim ve yazışma işlerinin çoğu kısmını üstelenen bu kişiler , aynı zamanda firmanın dışa açılan yüzü olarak da görev yapabilirler.  büro memuru  iş ilanı yayınlayan firmalar , işe alacakları kişilerden; günlük yazışmaları yapmak , dökümler alıp dosyalamak , raporlama yapmak , dışarıdan gelen misafir ve müşterilerle temas kurmak , resmi kurum ve kuruluşlarla bağlantıyı oluşturmak gibi işleri yerine getirmelerini beklerler.  büro memuru  iş ilanları veren firmaların kriterleri , çalışma alanlarına göre değişikliklik gösterebilmektedir. Dış ticaret alanında faaliyet gösteren bir firma , işe alacağı büro personelinin dil bilmesini isteyebilirken; muhasebe ofisleri , kendileri için çalışacak kişilerden iş ile ilgili programları kullanabilmelerini ...

Haberin devamını okumak için TIKLAYINIZ


Paylas
Yorum Yaz
6 + 6 =