Olcay Akay, radyo sektöründe çalışanlara mesajı verdi!

 radyo  , erişimi en yüksek ikinci  mecra  olmasına rağmen  reklam  yatırımlarında yeterli payı alamıyor. Ulusal  radyo  Yayıncıları Derneği Yönetim Kurulu Başkanı  Olcay   Akay  , önümüzdeki dönemde sektörün medya

haber7
0

Akay ayrıca Küçük Çamlıca’daki yeni TV ve  radyo  kulesine taşınma süreciyle ilgili olarak ciddi endişeler taşıdıklarını da belirtiyor. 

 

 

SORUNLAR ÇÖZÜLMEDİ ARTTI!

Derneğimizi 2014 yılında 21 Ulusal  radyo  Yayın Kuruluşu bir araya gelerek kurduk. Mart ayında gerçekleştirdiğimiz IV. Olağan Genel Kurulumuzda , derneğimize Ulusal  radyo  Yayın Kuruluşları yanında yine RTÜK’e kayıtlı uydu , bölgesel , yerel  radyo  yayıncı kuruluşlarımızı da üye alabilme imkanı sağlayacak kararı oy birliğiyle aldık.

 

 

Böylece sektörümüzün sorunlarını daha kapsayıcı bir çatı örgüt olarak çözebilme imkanını sağlamış olacağız. Bildiğiniz üzere ülkemizde özel  radyo  yayıncılığı 1990’ların başında başladı , 29 yıllık yayın hayatına baktığımızda bu süre içerisinde maalesef sektörel sorunlarımız çözülmediği gibi pek çok yeni sorunların da eklendiğini gözlemliyoruz. 

MARKALARA RADYOYU ANLATIYORUZ

Radyo iletişim aracı olarak hayatın her yerinde yer alırken , reklamveren nezdinde maalesef erişimiyle doğru orantılı medya yatırımlarından pay alamıyor. Günlük erişimi yüzde 58-62 bant aralığında haftalık erişimi yüzde 70-74 olan ancak 2018 medya yatırımlarından yalnızca yüzde 3 ,2 alabilen ...

Haberin devamını okumak için TIKLAYINIZ


Paylas
Yorum Yaz
4 + 8 =