PTT 55 bin personel alımı başvuru şartları neler? Alım yapılacak kadrolar...

Posta ve Telgraf Teşkilatı Genel Müdürlüğü (PTT) Kamu Personeli Seçme Sınavı (KPSS) şartı olmadan 2023 senesine kadar 55 bin  personel   alımı  yapacak.  yapılacak  olan söz konusu memur alımları 14 farklı kadro i&cc

haber7
0

Posta ve Telgraf Teşkilatı Genel Müdürlüğü (PTT) Kamu Personeli Seçme Sınavı (KPSS) şartı olmadan 2023 senesine kadar 55 bin  personel   alımı  yapacak.  yapılacak  olan söz konusu memur alımları 14 farklı kadro için uygulanacak. Bu  kadrolar  , Gişe ve Büro Görevlisi (Pazarlama) , Gişe ve Büro Görevlisi (Lojistik) , Tekniker , Mühendis ,  PTT  Uzman Yardımcısı , Avukat , Postacı , Mimar ,  PTT  Uzman Yardımcısı (Hukuk) , Gişe ve Büro Görevlisi (Sigortacılık) , Gişe ve Büro Görevlisi (Bankacılık) ,  PTT  Uzman Yardımcısı (Endüstri Mühendisi) ,  PTT  Uzman Yardımcısı (Mütercim-Tercümanlık) , Gişe ve Büro Görevlisi (Firma elemanı) olarak belirlendi Peki  PTT   personel  alımında şartlar  neler  olacak? İşte  PTT  memur  alımı  için gerekli olan koşullar.

PTT  personel  ALIMI BAŞVURU ŞARTLARI NELERDİR?

1) Türk vatandaşı olmak. 2) Erkeklerde en az orta okul mezunu , bayanlarda ise en az lise mezunu olmak. 3) Erkekler 22-32 , Bayanlar 18-27 yaşları arasında olmak 4) Erkekler için askerliğini yapmış olmak. 5) Erkekler en az 1.73 cm. , bayanlar en az 1.64 cm. boyunda olmak. 6) İnsan ilişkileri , hitap tarzı , konuşma diksiyonu düzgün olmak ve prezantabl olmak. 7) Taksirli suçlar hariç olmak üzere , ...

Haberin devamını okumak için TIKLAYINIZ


Paylas
Yorum Yaz
7 + 9 =