Sigara içme isteğini azaltan besinler! Sigarayı bırakmak için...

Günümüzde maalesef oldukça yaygın olan  Sigarayı   bırakmak  sanıldığı kadar zor değil.  Sigarayı  bıraktıktan sonra hayatınızı kolaylaştıracak ve sağlık bakımından gücünüzü artıracak gıdaların n

haber7
0

Her sigarada vücut için zehirli , tahriş edici , kanser yapıcı ya da kanserin ortaya çıkmasını kolaylaştırıcı 4000’den fazla kimyasal madde bulunmaktadır.  Vücudumuzun her noktasına tek tek zarar veren  sigara  , insan sağlığı için en büyük tehlikelerin başında geliyor. Sigara içmek her yıl dünya çapında binlerce kişinin ölümüne neden oluyor. Buna ek olarak sigaranın ,  sigara  içmeyen ama dumanına maruz kalan kişiler üzerinde de negatif bir etkisi var.

Sigarayı  bırakmak  için pek çok farklı yol bulunmaktadır.  Sigarayı  bırakmayı düşünüyor ve bir türlü bırakamıyorsanız bu besinleri tüketerek bu alışkanlığınızdan kolayca kurtulabilirsiniz.

GÜNDE 3 LİTRE SU

Bol su için. Çünkü su sigaranın vücudunuzda bıraktığı katran gibi maddelerin temizlenmesini sağlar , sigaradan uzaklaştırır.

TRİPTOFAN BESİNLER

Triptofan , vücudumuz için hayati değer taşıyan 8 önemli aminoasitten biri. Bu aminoasit mutluluk hormonu olarak da bilinen serotonin hormonunun üretimini artırarak sigaraya olan ihtiyacın da azalmasını sağlıyor.

Özellikle hindi , yumurta , tavuk göğsü ve kurubaklagiller gibi yağsız protein kaynakları triptofan açısından zengin besin kaynakları.  Sigarayı  bırakma sürecinde bu besinlerden fayda ...

Haberin devamını okumak için TIKLAYINIZ


Paylas
Yorum Yaz
6 + 6 =