AK Partili adayları öne çıkartan hamle!

AK Parti’nin çevreci yerel seçim kampanyasıyla birlikte , Türkiye 31 Mart 2019 yerel seçim döneminde siyasette dijital propaganda yöntemine tanık olacak. Dr. Abdullah Önden haber7.com'a AK Parti'ni

haber7
0

Haber7.com / İbrahim Günay

AK Parti’nin çevreci yerel seçim kampanyasıyla birlikte , Türkiye 31 Mart 2019 yerel seçim döneminde siyasette dijital propaganda yöntemine tanık olacak. Özellikle Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın sosyal medyaya vurgu yaparak gürültü ve görüntü kirliliğiyle birlikte partilere ve adaylara çok ciddi maliyet getiren , şehirleri plastiğe ve kağıda boğan israf kaleminin de sona ereceğini vurgulaması gözleri dijital pazarlama ile etkili bir siyasal kampanyanın nasıl yapılacağına çevirdi. Peki , adaylar bu konu ile ilgili neler yapmalı , nasıl bir dijital seçim kampanyası oluşturmalı?

Dijital pazarlama teknolojileri üzerine araştırmalar yapan  Dr. Abdullah Önden  , dikkat çeken açıklamalarda bulunarak Türkiye’deki vatandaşların 7 saatini aktif olarak internette geçirdiğini , Türkiye’deki İnstagram kullanıcı sayısının 37 milyonu bulduğunu ve dolayısıyla kitleye ulaşmak isteyen siyaset unsurlarının dijital teknolojileri kullanmasının elzem olduğunu söyledi. Dr. Önden , “Dünyada 4 milyar insan internet erişimine sahipken , aktif sosyal medya kullanıcı sayısı 3 milyardır. Türkiye’de ise günün 7 saati aktif olarak internette geçiyor. Yine sosyal medya ağları içinde zirveye doğru emin adımlarla ilerleyen Instagram’daki kullanıcı sayısına göre Türkiye’nin 37 milyon kullanıcı ile beşinci sırada yer alıyor. ...

Haberin devamını okumak için TIKLAYINIZ


Paylas
Yorum Yaz
3 + 1 =