Lovemarks Ödülleri sahiplerini buldu

 MediaCat  tarafından 11’incisi gerçekleştirilen ve bu yıl kategori sayısı 22'e yükseltilen “Lovemarks Ödülleri” ,  Brand Week Istanbul  kapsamında düzenlenen törenle  sahiplerini  buldu.

haber7
0

Araştırmada tüketicilerin gönülden bağlı olduğu markaların yanı sıra , akla ilk gelen marka olma , duygusal olarak yakınlık derecesi ve beklenti ve ihtiyaçları karşılama düzeyi gibi kriterlerde ölçüldü.

MediaCat tarafından bu yıl 11’incisi gerçekleştirilen “Lovemarks Ödülleri”  Brand Week Istanbul  kapsamında düzenlenen törenle  sahiplerini  buldu.  Lovemarks  Ödülleri , bu yıl yenilenen içeriği ile birlikte toplam 22 farklı kategoride sahipleriyle buluştu.

Tüketicilerin gönülden bağlı olduğu markaları raporlayan Türkiye’nin Lovemark’ları Araştırması nda tek kriter markaya olan bağlılık değil. Araştırmaya 2016 yılında marka bağlılığının yanı sıra akla ilk gelen marka olma , duygusal olarak yakınlık derecesi ve beklenti ve ihtiyaçları karşılama düzeyi gibi kriterlerde eklendi.

MediaCat önderliğinde Ipsos tarafından gerçekleştirilen "Türkiye nin Lovemark ları Araştırması" bu yıl 11’inci kez gerçekleştirildi. 2016 yılında metodolojisinde gerçekleşen köklü değişiklikle birlikte kapsamı da genişleyen araştırmaya bu yıl , Sofra & Mutfak veya Züccaciye , Mücevher & Takı ve Yapı Market olmak üzere 3 yeni kategori eklendi ve toplamda 22 kategoride Türkiye’nin gönülden bağlı olduğu markalar belirlendi.

Lovemarks Ödülleri ni kazananlar ise şöyle;

- Beyaz Eşya: Arçelik - ...

Haberin devamını okumak için TIKLAYINIZ


Paylas
Yorum Yaz
2 + 9 =