Hagi neler yaptı?
2011-03-25 14:43:09

Hagi neler yaptı?

  Galatasaray'da 155 günlük 2. Gheorghe Hagi dönemi büyük düş kırıklığıyla sona erdi.
Galatasaray Hagi ile yollarını ayırdı
2011-03-25 15:44:11

Galatasaray Hagi ile yollarını ayırdı

  Galatasaray Kulübü, teknik direktör Gheorghe Hagi ile yollarını resmen ayırdı. Sarı- ...
GSaray da beklenen oldu!
2011-03-25 13:36:42

GSaray da beklenen oldu!

  Cimbom'da teknik direktör Hagi'nin sözleşmesi feshedildi...
42 milyon Euro havaya uçtu!
2011-03-25 06:02:40

42 milyon Euro havaya uçtu!

  Galatasaray, Rijkaard’dan sonra, Hagi’ye de tazminat ödeyerek yollarını ayırdı.
İşte Aysal ın seçim kozu!
2011-03-25 07:37:35

İşte Aysal ın seçim kozu!

  Galatasaray'da başkan adaylığını açıklayan Ünal Aysal programını hazırlıyor.
42 milyon Euro havaya uçtu!
2011-03-25 06:02:40

42 milyon Euro havaya uçtu!

  Galatasaray, Rijkaard’dan sonra,Hagi’ye de tazminat ödeyerek yollarını ayırdı.
İmza kaosu!
2011-03-25 06:50:11

İmza kaosu!

  Galatasaraylı futbolcular, yönetimin UEFA kriterleri gereği önlerine uzattığı ...
Saray yangın yeri!
2011-03-25 06:45:08

Saray yangın yeri!

  Polat’tan sonra muhaliflerin okları bu kez Mehmet Helvacı’ya yöneldi. Helvacı da “Hodri ...
Hagi devri kapandı!
2011-03-24 20:10:27

Hagi devri kapandı!

  Galatasaray'da Hagi dönemi resmen bitti! Rumen teknik adamın sözleşmesi karşılıklı ...
"GSaray da 390 milyon Dolar hortumlandı"
2011-03-24 14:42:08

"GSaray da 390 milyon Dolar hortumlandı"

  Galatasaray eski başkanlarından Faruk Süren, şok açıklamalar yaptı!
Galatasaray da Antalyaspor hazırlıkları
2011-03-24 14:49:42

Galatasaray da Antalyaspor hazırlıkları

  Galatasaray, Spor Toto Süper Lig'in 27. haftasında Medical Park Antalyaspor ile yapacağı ...
Galatasaray da gözler mali kongrede
2011-03-24 14:09:48

Galatasaray da gözler mali kongrede

  Galatasaray Kulübü'nün Yıllık Olağan Genel Kurul Toplantısı 27 Mart Pazar günü yapılacak.
"Memnuniyetle karşıladım"
2011-03-24 09:39:58

"Memnuniyetle karşıladım"

  Galatasaray Kulübü'nün eski başkan adayı Adnan Öztürk'ten, başkan adaylığını ...
GSaray bu yönetime layık değil
2011-03-24 08:22:14

GSaray bu yönetime layık değil

  Galatasaray eski yöneticilerinden Cemal Özgörkey, Ünal Aysal'ın adaylığını değerlendirdi ...
Takım biraz karışık beni çekmeyin!
2011-03-24 08:54:15

Takım biraz karışık beni çekmeyin!

  Arkadaşı Ayşe Yıldız’la İstinye Park’ta görüntülenen G.Saraylı futbolcu Servet ...
Hagi ye de Rijkaard tarifesi!
2011-03-24 07:19:20

Hagi ye de Rijkaard tarifesi!

  Florya’da dün sabah yapılan antrenmana katılan Hagi’nin asık yüzü ve düşünceli durumu ...
"Hagi’yi oyuncuları sattı!"
2011-03-24 07:50:44
Alex ona sahip çıktı!
2011-03-24 07:38:07

Alex ona sahip çıktı!

  Fenerbahçe kaptanı, kalecisini eleştiren bir Galatasaray taraftarına bakın ne cevap verdi.
Ve Arda kararını verdi!
2011-03-24 07:01:55

Ve Arda kararını verdi!

  Galatasaray'ın genç yıldızı imzayı atıyor.
"Takımda köstebek var!"
2011-03-24 06:57:21

"Takımda köstebek var!"

  Çek Cumhuriyeti'nde açıklamada bulunan Milan Baros'tan olay yaratacak sözler...
Polat a 2 rakip!
2011-03-23 14:28:03

Polat a 2 rakip!

  Galatasaray'da Ünal Aysal tepki gösterdi ve başkanlığa aday olacağının sinyalini verdi.
GSaray da şok iddia!
2011-03-23 12:44:06

GSaray da şok iddia!

  Galatasaray yönetim kurulunda yer alan Mehmet Helvacı, kulüpte yaşananları basına kapalı ...
Galatasaray a yeni başkan adayı
2011-03-23 16:29:58

Galatasaray a yeni başkan adayı

  Ünal Aysal Galatasaray Kulübü'ne Başkan adayı olduğunu açıkladı.
Helvacı aydınlattı!
2011-03-23 12:44:06

Helvacı aydınlattı!

  Galatasaray yönetim kurulunde yer alan Mehmet Hevacı, kulüpte yaşananları basına kapalı ...
"Alemciler" serbest kaldı!
2011-03-23 09:52:17

"Alemciler" serbest kaldı!

  G.Saray-F.Bahçe derbisinde sahaya rakı şişesi fırlatan 3 kişinin sorgulaması tamamlandı...
Gel de çık işin içinden!
2011-03-23 07:24:14

Gel de çık işin içinden!

  Galatasaray’da aylardır merakla beklenen mali ve idari kongreye 4 gün kaldı.
Aslan ın kapısından dönmüş!
2011-03-23 07:22:46

Aslan ın kapısından dönmüş!

  Rüştü Reçber konusunda devre arasında önemli bir gelişme yaşandığı ortaya çıktı...