2013-04-30 23:52:02
0

Çürük binalara sağlam raporuna 47 gözaltı

 Sakarya'da çürük binalara sağlam raporu veren firmalara operasyon yapıldı.

2013-04-30 23:48:02
0

Bakan Şahin den Kamer Genç e Hukuk konuşacak

 Fatma Şahin'den Kamer Genç'e: "Hukuk konuşacak. Biz bunlarla her zaman sandıkta ve hukuk önünde hesaplaşıyoruz"

2013-04-30 23:37:01
0

Tunceli deki deprem korkuttu

 3.6 büyüklüğündeki depremde koyunlar telef oldu

2013-04-30 23:36:02
0

Hizbullah Suriye ye müdahale edebiliriz

 Hizbullah lideri Hasan Nasrallah, Suriye'deki duruma müdahale edip Esad'a destek verebileceklerini söyledi.

2013-04-30 23:35:02
0

Bugün 1 Mayıs Gözler Taksim de

 Sendikalar ve Valilik son ana kadar geri adım atmadı

2013-04-30 23:24:02
0

Rusya dan Suriye yasağı

 Suriye'de yaşanan olaylar en büyük destekçilerinden Rusya'yı da önlem almaya gitti. Rusya'daki hava trafiği kurumu, havayolu şirketlerine Suriye hava sahasını ...

2013-04-30 23:22:02
0

Kurtlar Vadisi Pusu Yeni Fragman Çıktı!

 Kurtlar Vadisi Pusu 191.bölüm fragmanı,Kurtlar Vadisi Pusu 191.bölüm fragmanı izle,Kurtlar Vadisi Pusu ...

2013-04-30 23:03:02
0

Levent Kırca nın Akil İnsanlar yazısına ağır eleştiri

 Gazeteci yazar Salih Tuna, Akil İnsanlar hakkında sert sözler söyleyen Kırca için "patolojik vaka" dedi.

2013-04-30 22:47:02
0

"İstanbul a iki şehir kuracağız"

 Çevre ve Şehircilik Bakanı Erdoğan Bayraktar, Teke Tek'te Fatih Altaylı'nın sorularını yanıtladı

2013-04-30 22:28:02
0

Kayahan dan Atatürk e alkış açıklaması - izle

 Kayahan: "Ben 35 yıldır Atatürk ve şehitler için alkış isterim. Barış süreci diey şehitleri söylemedim"

2013-04-30 22:22:02
0

Onlardan üstünüz, kanıtladık!

 Şampiyonlar Ligi yarı final maçında Borissia Dortmund'a elenen Real Madrid'te yıldız oyuncu C.Ronaldo açıklamalarda bulundu.

2013-04-30 22:11:01
0

Mağdurun sesi olmaya devam edeceğiz

 Londra'daki 'Ortadoğu'da Kadın ve Güç' konulu panelde konuşma yapan Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Fatma Şahin, "Somali'deyiz, Filistinde'yiz, Suriye'deyiz ve ...

2013-04-30 22:03:02
0

Nuri, Mourinho yu umursamadı!

 UEFA Şampiyonlar Ligi Yarı Final rövanş mücadelesinde rakibi Real Madrid'e 2-0 yenilmesine karşılık final vizesi alan Borussia Dortmund'da Nuri Şahin ve Jose ...

2013-04-30 22:03:02
0

Kurtlar Vadisi Pusu Yeni Fragman Çıktı!

 Kurtlar Vadisi Pusu 191.bölüm fragmanı,Kurtlar Vadisi Pusu 191.bölüm fragmanı izle,Kurtlar Vadisi Pusu ...

2013-04-30 22:49:11
0

Ahmet Yenilmez den Bahçeli ye sert tepki

 Ülkücü sanatçı Ahmet Yenilmez, Devlet Bahçeli'nin Bursa mitinginde "Vur de vuralım öl de ölelim" sloganına karşılık verdiği "Onun da zamanı gelecek" ...

2013-04-30 21:51:02
0

Tavşanlı Orman İşletme Müdürü ne tutuklama

 Kütahya'nın Tavşanlı Orman İşletme Müdürü, rüşvet iddiasıyla çıkarıldığı mahkemenin ardından tutuklandı.

2013-04-30 21:45:02
0

Nuri, Mourinho yu umursamadı!

 1 Mayıs İşci Bayramını her sene kutlayan Google bu sefer unuttu.1 Mayıs İşci Bayramını Yandex ...

2013-04-30 21:44:02
0

Mourinho hakemlere patladı!

 1 Mayıs İşci Bayramını her sene kutlayan Google bu sefer unuttu.1 Mayıs İşci Bayramını Yandex ...

2013-04-30 21:44:02
0

1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü Google Unuttu Ama Yandex Unutmadı

 1 Mayıs İşci Bayramını her sene kutlayan Google bu sefer unuttu.1 Mayıs İşci Bayramını Yandex ...

2013-04-30 19:24:12
0

1 Mayıs ta İstanbul a gökten polis yağacak!

 1 Mayıs sebebiyle İstanbul polisine takviye için çevre iller dışında üç ilden 4 uçak dolusu polis gelecek.

2013-04-30 21:37:01
0

Sahte sağlam raporu na 47 gözaltı

 Sakarya'da orta hasarlı binalara sağlam raporu verildiği iddialarına yönelik düzenlenen operasyonda; Sakarya Üniversitesi'nden bir profesör ve doçentin de ...

2013-04-30 21:31:03
0

Obama dan Suriye açıklaması Kimyasal kullanıldı

 ABD Başkanı Barack Obama, Beyaz Saray'da düzenlediği basın toplantısında Suriye konusuna değindi.

2013-04-30 21:22:02
0

1 Mayıs İşci Bayramı nda Google den Kötü Süpriz

 1 Mayıs İşci Bayramı bugün.1 Mayıs İşci Bayramı için Google Doodle grafiği yapmadı.1 Mayıs İşci ...

2013-04-30 19:20:44
0

İstanbul da bugün hayat duracak!

 İstanbul'da 1 Mayıs kutlamaları için alınacak ulaşım önlemleri açıklandı. Sabah 05.00'ten itibaren tüm metrobüs seferleri iptal edildi. Saat 06.00'dan ...

2013-04-30 19:20:44
0

Bugün tüm metrobüs seferleri duracak!

 İstanbul'da 1 Mayıs kutlamaları için alınacak ulaşım önlemleri açıklandı. Sabah 05.00'ten itibaren tüm metrobüs seferleri iptal edildi. Saat 06.00'dan ...

2013-04-30 21:04:02
0

Galatasaray yönetiminden antrenmana çıkarma

 Galatasaray Yönetim Kurulu toplantısı Florya’da yapılırken, yöneticiler sarı-kırmızılı takımın antrenmanının tamamını birlikte izledi.

2013-04-30 23:23:40
0

Şampiyonlar Ligi ilk finalisti belli oldu

 UEFA Şampiyonlar Ligi'nde Real Madrid ile B.Dortmund arasındaki zorlu mücadele nefesleri kesti..

2013-04-30 20:43:02
0

Real Madrid e süre yetmedi!

 Şampiyonlar Ligi yarı final mücadelesinde sahasında B.Dortmund'u ağırlayan Real Madrid, maçı 2-0 kazanmasına rağmen elendi.

2013-04-30 20:43:02
0

Real Madrid-Borussia Dortmund maçı özeti ve golleri izle (Real Madrid Borussia Dortmund)

 Real Madrid-Borussia Dortmund maçı ve golleri izle,Real Madrid-Borussia Dortmund maçı kaç kaç bitti? Real ...

2013-04-30 23:23:40
0

İlk finalist belli oldu

 UEFA Şampiyonlar Ligi'nde Real Madrid ile B.Dortmund arasındaki zorlu mücadele nefesleri kesti..

2013-04-30 23:23:40
0

R Madrid - B Dortmund maçı nefes kesiyor 2-0

 UEFA Şampiyonlar Ligi'nde Real Madrid ile B.Dortmund arasındaki zorlu mücadele nefesleri kesiyor.

2013-04-30 23:29:10
0

Et fabrikasında yangın paniği

 Çorum'da bir et fabrikasının kemik unu üretim ünitesinde çıkan yangın paniğe neden oldu.

2013-04-30 23:20:00
0

Arda Turan ın bu hali görenleri güldürüyor!

 Atletico Madridli Arda Turan'ın takım otobüsündeki hali görenleri güldürdü.

2013-04-30 20:25:03
0

Google 1 Mayıs İşçi ve Emekçiler Bayramı (Google Doodle)

 1 Mayıs İşçi ve Emekçiler Bayramı Google,Google Doodle 1 Mayıs İşçi ve Emekçiler Bayramını ...

2013-04-30 20:24:03
0

Bir Mayıs İşci Ve Emekli Bayramı Doodle-Google

 Bir Mayıs İşci Ve Emekli Bayramı kutlanacak.1 Mayıs İşci Ve Emekli Bayramı Google Doodle ile ...

2013-04-30 20:24:02
0

O kanuna onay çıktı, özel trenler geliyor!

 Cumhurbaşkanlığı Basın Merkezinden yapılan açıklamaya göre, Gül, 6461 sayılı kanunu yayımlanmak ...

2013-04-30 20:18:02
0

Yönetim çıkarma yaptı

 Galatasaray Yönetim Kurulu toplantısı bugün Florya'da yapılırken, yöneticiler sarı-kırmızılı takımın antrenmanının tamamını birlikte izledi.

2013-04-30 23:08:32
0

Gazze den İsrail e 5 roket fırlatıldı

 Gazze'deki El Ahrar hareketinin askeri kanadı olan El Ensar Tugayları, İsrail'in geçtiğimiz günlerde bir Filistinli'nin ölümüne sebep olan hava saldırısına ...

2013-04-30 23:13:00
0

Arda Turan ın bu hali görenleri güldürdü!

 Atletico Madridli Arda Turan'ın takım otobüsündeki hali görenleri güldürdü.

2013-04-30 20:15:02
0

"Bazen para pul hiçbir şeye yaramıyor"

 Ünlü işkadını Tansa Mermerci Ekşioğlu, Söz Sende'de Balçiçek İlter'in sorularını yanıtladı

2013-04-30 22:59:59
0

Tuncelide korkutan deprem!

 Tunceli'nin Ovacık ilçesi Koyungölü köyünde 3.6 büyüklüğünde bir deprem meydana geldi.

2013-04-30 20:06:01
0

Para kilo verdiriyor

 ABD'de yapılan bir araştırma para ödülünün kilo vermede etkili bir araç olduğunu ortaya koydu. Para ile motivasyonun mastaflı olsa da obezite ile mücadele ...

2013-04-30 20:05:02
0

CHP den flaş 1 Mayıs açıklaması

 Bugün İstanbul Valiliği tarafından yayınlanan genelgeden sonra Cumhuriyet Halk Partisi basın açıklaması yaptı.

2013-04-30 22:50:40
0

R Madrid - B Dortmund maçı nefesleri kesiyor

 UEFA Şampiyonlar Ligi'nde Real Madrid ile B.Dortmund arasındaki zorlu mücadele il düdükle başladı.

2013-04-30 22:53:45
0

Bankalardan işlem yaparken saate dikkat edin!

 Bankalardan işlem yaparken saate mutlaka dikkat edin...

2013-04-30 22:49:11
0

Ahmet Yenilmez den Bahçeli ye sert tepki

 Ülkücü sanatçı Ahmet Yenilmez, Devlet Bahçeli'nin Bursa mitinginde "Vur de vuralım öl de ölelim" sloganına karşılık verdiği "Onun da zamanı gelecek" ...

2013-04-30 22:53:04
0

Galatasaray da Sneijder coşkusu

 Haftasonunda Sivasspor ile yapacağı mücadelenin hazırlıklarını sürdüren Galatasaray'da sakatlığı geçen c takımla çalışmalara başladı.

2013-04-30 19:56:02
0

Issız Adam havayı bozdu!

 Cemal Hünal, uçakta sigara yakınca...

2013-04-30 19:48:01
0

Ahmet Yenilmez den Bahçeli ye tepki

 Muhalif Ülkücü'den Bahçeli'ye.. VUR DE VURALIM TEPKİSİ..