2019-09-29 23:40:02
0

Elon Musk tanıttı İşte Ay'a ve Mars'a insan taşıyacak araç

 SpaceX Üst Yöneticisi Elon Musk, Ay'a, Mars'a ve farklı gezegenlere insan taşımayı hedefledikleri "Starship" adlı roketin ...

2019-09-29 23:20:02
0

N'Koudou "Büyük bir kulübüz, düzeltmeliyiz"

 Beşiktaş'ın kanat futbolcusu Kevin N'Koudou, Trabzonspor maçı sonrası konuştu.

2019-09-29 22:40:02
0

Türkiye'den Hindistan'a taziye mesajı

 Dışişleri Bakanlığı, Hindistan’da meydana gelen sel felaketinde hayatını kaybedenler dolayısıyla taziye mesajı yayınladı.

2019-09-29 22:30:02
0

Meral Akşener hastaneye kaldırıldı!

 İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener'in viral enfeksiyon nedeniyle tedavi gördüğü hastaneden yarın taburcu edileceği öğrenildi.

2019-09-29 22:25:01
0

Bakan Varank duyurdu ARMOL TSK envanterine katıldı

 Sanayi ve Teknoloji Bakanı Varank, milli lazer silahı ARMOL'un TSK envanterine girdiğini duyurdu.

2019-09-29 22:20:01
0

Beşiktaş ligin en kötüsü oldu

 Trabzonspor deplasmanında 4-1 mağlup olan Beşiktaş, 3. deplasman maçından da puansız ayrıldı. Kartal dış saha puan durumunda son sırada yer alarak bu ...

2019-09-29 22:15:02
0

Ahmet Ürkmezgil Şoktayız

 Beşiktaş Genel Sekreteri Ahmet Ürkmezgil, hiç beklemedikleri bir skor ile sahadan ayrıldıklarını belirterek, şokta olduklarını söyledi.

2019-09-29 22:10:03
0

Moskova'da 20 bin kişilik protesto eylemi

 Rusya'nın başkenti Moskova'da, protestolarda tutuklanan ve gözaltına alınanların serbest bırakılması talebiyle gösteri düzenlendi.

2019-09-29 22:10:01
0

Abdullah Avcı'dan 'İstifa' sorusuna flaş cevap!

 Beşiktaş Teknik Direktörü Abdullah Avcı, Trabzonspor'a 4-1 mağlup oldukları karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulundu.

2019-09-29 22:05:03
0

İçişleri Bakanı Soylu Trabzon dernekleriyle buluştu

 İçişleri Bakanı Soylu, İstanbul'un Kartal ilçesinde Trabzon dernekleri ile bir araya geldi.

2019-09-29 22:05:02
0

Pakistan Başbakanı Han Modi'nin maskesini düşürmeye devam edeceğiz

 Pakistan Başbakanı Han, ülkesinin her koşulda Keşmir'i destekleyeceğini belirtti. Han, "Müslümanlardan nefret eden faşist (Hindistan ...

2019-09-29 21:55:02
0

Çağlar'lı Liecester'ın zirve yürüyüşü!

 Premier Lig'in 7. haftasında Leicester City ile Newcastle United karşı karşıya geldi. King Power Stadium'da oynanan mücadeleyi Leicester, ...

2019-09-29 21:45:01
0

Tarihin en kötü Beşiktaş'ı! Avcı dibi gördü

 Beşiktaş, lig tarihinin en kötü 6 haftalık performansını tekrarladı. Siyah beyazlıların tarihinde bundan daha kötü bir ilk 6 haftalık ...

2019-09-29 20:55:01
0

Nouma isyan etti Bu yaştan sonra başlatmayın

 Pascal Nouma, Beşiktaş'ın Trabzonspor karşısındaki performansına ve maçın skoruna twitter adresinden isyan etti.

2019-09-29 20:20:07
0

Elimi Bırakma 48bölüm fragmanı çıktı mı? İpler kopma noktasına geldi!

 Elimi Bırakma 47.son bölümde; Cenk, Azra'nın ördüğü kalın duvarları aşamadığından ötürü içten içe ...

2019-09-29 20:20:02
0

Rıdvan Dilmen Net penaltı

 Beşiktaş, Trabzonspor maçının 24. dakikasında penaltı bekledi ancak hakem Ali Palabıyık devam kararı verdi. Devre arasında ise Rıdvan Dilmen, pozisyon ...

2019-09-29 20:15:01
0

Siirt'te teröre ağır darbe

 Siirt'te devam eden operasyonlarda bugün etkisiz hale getirilen terörist sayısı 8'e ulaştı.

2019-09-29 19:35:03
0

Şili'de şiidetli deprem!

 Şili'nin batısındaki Talca kenti yakınlarında 7.2 büyüklüğünde deprem meydana geldi.

2019-09-29 19:35:01
0

Şili'de çok şiddetli deprem

 Şili'nin batısındaki Talca kentinde 7,2 büyüklüğünde deprem meydana geldi

2019-09-29 19:15:02
0

Sergen Yalçın'dan yenilginin ardından itiraf!

 Yeni Malatyaspor Teknik Direktörü Sergen Yalçın, deplasmanda 3-0 mağlup oldukları Antalyaspor maçı sonrası yaptığı açıklamada, ...

2019-09-29 19:10:03
0

Metruk evdeki yangın camiyi de yaktı

 DENİZLİ'nin Merkezefendi ilçesinde, tek katlı metruk evde çıkan yangın hemen bitişiğindeki 49 yıllık Muratdede Camii'ne de ...

2019-09-29 19:10:01
0

Bülent Korkmaz’dan Hakan Özmert’e övgü dolu sözler

 Antalyaspor Teknik Direktörü Bülent Korkmaz, 3-0’lık Yeni Malatyaspor galibiyetinden dolayı mutlu olduklarını söyledi. Korkmaz, son iki ...

2019-09-29 19:00:02
0

Abdullah Avcı'dan Oğuzhan ve Boyd kararı

 Beşiktaş'ta teknik direktör Abdullah Avcı, Trabzonspor karşısında Tyler Boyd ve Oğuzhan Özyakup'a ilk 11'de şans verdi.

2019-09-29 18:50:02
0

Oktay'dan İmamoğlu'na İşimiz kanal kanal dolaşanlara laf yetiştirmek

 Cumhurbaşkanı Yardımcısı Oktay, İmamoğlu'nun toplantıya davet iddiasına ilişkin "Afetin yönetimi davet beklemez. Bizim işimiz birilerine laf ...

2019-09-29 18:50:01
0

TSK Suriye'de hava sahamızı ihlal eden İHA'ları düşürdü

 MSB: 28 Eylül 2019 tarihinde Suriye sınırında hava sahamızı 6 kez ihlal eden ve kime ait olduğu henüz belirlenemeyen İnsansız Hava Aracı (İHA), ...

2019-09-29 18:30:02
0

Yeni Malatyaspor'a Antalya darbesi!

 Spor Toto Süper Lig'in 6. haftasında Antalyaspor sahasında konuk ettiği Yeni Malatyaspor'u 3-0 mağlup etti.

2019-09-29 18:30:02
0

Derbide gülen taraf Ankaragücü!

 Spor Toto Süper Lig'in 6. haftasında Ankaragücü, Başkent derbisinde Gençlerbirliği'ni 2-1 mağlup etti.

2019-09-29 18:25:01
0

Avusturya’da seçimleri kazanan belli oldu

 Avusturya’da yapılan erken genel seçimlerini, sandık çıkış anketine göre yüzde 37 ile Sebastian Kurz liderliğindeki Avusturya Halk ...

2019-09-29 18:20:01
0

Fuat Oktay açıklama yapıyor

 Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay: "(İstanbul'daki deprem) 320 daire hasarlı gözüküyor, bin 895 dairede de az hasar var."

2019-09-29 18:15:03
0

Çanakkale'de 88 mülteci yakalandı

 Çanakkale'nin Ayvacık ilçesinde yasa dışı yollarla Yunanistan'ın Midilli Adası’na gitmek isteyen 88 mülteci yakalandı.

2019-09-29 18:15:01
0

Kocaman o soruya cevap veremedi! "Zor, yıpratıcı"

 İttifak Holding Konyaspor Teknik Direktörü Aykut Kocaman, Kayserispor karşısındaki galibiyetin sadece 3 puan olmadığını, ilerleyen günler ...

2019-09-29 17:50:05
0

KKTC'den Yunanistan Başbakanı Miçotakis'e uyarı!

 KKTC Başbakanı Ersin Tatar, Yunanistan Başbakanı Kiriakos Miçotakis'e çağrıda bulunarak, "Vazgeçiniz mevcut garanti sistemine ...

2019-09-29 17:40:04
0

Suudi Arabistan'dan milyar dolarlık yatırım

 Suudi Arabistan'ın Yeni Delhi Büyükelçisi ülkesinin Hindistan'da çeşitli alanlarda 100 milyar dolarlık yatırım yapmayı ...

2019-09-29 17:30:03
0

İstanbul Valiliği duyurdu! Bazı okullarda eğitime ara verildi

 Son dakika haberi: İstanbul Valiliği, ağır hasarlı ve az hasarlı toplam 29 okulda 30 Eylül 2019 Pazartesi günü eğitim-öğretime 1 gün ...

2019-09-29 17:15:04
0

Pakistan'da korkunç saldırı Çok sayıda ölü ve yaralı var

 Pakistan'ın Hayber Pahtunhva eyaletinde bir minibüse düzenlenen silahlı saldırıda 6 kişinin hayatını kaybettiği, 5 kişinin yaralandığı ...

2019-09-29 17:15:02
0

Aykut Kocaman Süper Lig tarihine geçti!

 Konyaspor Teknik Direktörü Aykut Kocaman, takımının Kayserispor ile oynadığı maçta 500. kez Süper Lig maçına çıktı ve bunu ...

2019-09-29 17:10:02
0

Mecnun Otyakmaz'dan hakem tepkisi

 Sivasspor Kulübü Başkanı Mecnun Otyakmaz, Video Yardımcı Hakem'e (VAR) rağmen verilen yanlış kararların kamu vicdanını yaraladığını belirtti.

2019-09-29 17:05:01
0

'Taraftar sağolsun, istifamı istiyor!'

 Kayserispor Teknk Direktörü Hikmet Karaman, Konyaspor'a son dakika penaltı golüyle 2-1 yenildikleri maçın ardından yayıncı kuruluşa ...

2019-09-29 16:55:02
0

Karadeniz'de hamsi bolluğu balıkçıları sevindirdi

 Sezon başından bu yana avladıkları az miktardaki balıkla limana dönen Batı Karadenizli balıkçıların yüzü, hamsiyle güldü.

2019-09-29 16:55:01
0

Yücel İldiz'den itiraf! 'Başarısız olduk'

 Denizlispor, 7. haftada BtcTurk Yeni Malatyaspor ile deplasmanda yapacağı maçın hazırlıklarına Haluk Ulusoy Tesisleri'nde başladı.

2019-09-29 16:45:03
0

Sahte siteyle onlarca kişi adına kredi çekmişlerdi, yakalandılar!

 Mersin'de "phishing" yöntemiyle vatandaşların banka hesaplarını ele geçiren, daha sonra bu hesaplar üzerinden kredi çeken ...

2019-09-29 16:35:03
0

15 yaşındaki çocuğun izinsiz araç kullanması canına mal oldu

 Trabzon'da 15 yaşındaki yunus Emre Kurt, babasının arkadaşına ait arabaya habersiz bindi. Bir süre sonra kontrolden çıkan araç dereye ...

2019-09-29 16:35:01
0

Valilik'ten İmamoğlu açıklaması

 İstanbul Valiliği: İBB Başkanı kurulun doğal üyesidir, toplantıya katılması görevidir.

2019-09-29 16:30:04
0

Başkan Tahmazoğlu, gazilerle motorla şehir turu yaptı

 Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu, Şahinbey Belediyesi, Türkiye Gaziler ve Şehit Aileleri Vakfı ve Türk Chopper Motosiklet ...

2019-09-29 16:25:03
0

Lübnan'da ekonomik durumun kötüye gitmesi protesto edildi

 Lübnan'ın farklı yerlerinde bir araya gelen yüzlerce kişi, ülkedeki ekonomik durumun kötüye gitmesine karşı gösteri ...

2019-09-29 16:15:03
0

Kırım'ın ilk cumhurbaşkanı hayatını kaybetti!

 Kırım'ın ilk Cumhurbaşkanı Yuri Meşkov, Moskova’da tedavi gördüğü hastanede yaşamını yitirdi.

2019-09-29 16:15:02
0

Her gün binlerce kişi geçiyordu 3,5 metrelik çökme!

 Ortaköy'de kumpircilerin bulunduğu yerin tam altından geçen kanal çöktü. Kaldırım taşları 3,5 metrelik kanala düştü. ...

2019-09-29 16:15:01
0

Konyaspor 90+8'de güldü! 3 gol 2 kırmızı

 Süper Lig'in 6. haftasında İttifak Holding Konyaspor, sahasında İstikbal Mobilya Kayserispor'u 2-1 mağlup etti.

2019-09-29 16:00:01
0

İşte Türkiye'nin yeni milli savaş gemisi! Dünyanın en iyi füzesi üzerinde

 MİLGEM Projesi kapsamında üretilen 4'üncü ve son Ada sınıfı korvet gemisi olan TCG Kınalıada (F-514), Cumhurbaşkanı Recep Tayyip ...

2019-09-29 15:40:03
0

Napoli evinde hata yapmadı!

 İtalya Serie A'da 6. hafta mücadelesinde Napoli sahasında Brescia'yı 2-1 mağlup etti.