2014-05-28 23:56:06
0

Ölüm orucundaki Afganlar hasteneye kaldırıldı

 Türkiye'ye iltica etmek isteyen Afgan mültecilerden ölüm orucuna başlayanların bazıları hastaneye kaldırıldı.

2014-05-28 23:55:01
0

Şans Topu çekildi!

 İşte kazandıran numaralar...

2014-05-28 23:52:05
0

ManU yu yıkan ölüm haberi

 İngiltere Premier Lig'in köklü kulüplerinden Manchester United'ın sahibi Malcom Glazer 85 yaşında hayatını kaybetti.

2014-05-28 23:50:02
0

Drogba bu habere çok kızacak

 Galatasaray ile yolları ayrılan Didier Drogba'yı renklerine katmak istediği öne sürülen Juventus'tan şok bir açıklama geldi.

2014-05-28 23:46:02
0

Milli Takım ın Honduras 11 i açıklandı

 A Milli Takım Teknik Direktörü Fatih Terim, hazırlık kapsamınra oynayacağımız Honduras karşılaşmasının ilk 11'ini açıkladı.

2014-05-28 23:42:03
0

İşler Olaya artık anneler el koydu

 Başbakan Yardımcısı İşler "Diyarbakır'da gösteri yapan ailelerin duruşlarını yeni bir başlangıç olarak değerlendiriyorum. Artık bu olaya anneler el ...

2014-05-28 23:36:09
0

Mısır da oy verme işlemi sona erdi

 Mısır'da pazartesi günü başlayan cumhurbaşkanlığı seçiminde oy kullanımı tamamlandı. Ülke genelinde sandıkların kapanmasının ardından oy sayım ...

2014-05-28 23:35:02
0

Mısır da oy verme işlemi sona erdi

 Cumhurbaşkanlığı seçimi için oy verme işlemleri sona erdi

2014-05-28 23:32:05
0

Taraftarımızın itici gücüyle kazandık

 Galatasaray Liv Hospital Başantrenörü Ergin Ataman, Banvit'i 76-71 yenerek Beko Basketbol Ligi play-off yarı final serisinde 2-1 öne geçtikleri maçta, üst ...

2014-05-28 23:26:05
0

Serena Williams hayal kırıklığına uğrattı

 Sezonun ikinci "grand slam" tenis turnuvası Fransa Açık'ın (Roland Garros) dördüncü gününün en önemli sürprizi, tek kadınlarda dünyanın bir numarası ...

2014-05-28 23:26:03
0

PKK o partinin başkanını kaçırıldı

 Hür Dava Partisi'nin Diyarbakır Dicle İlçe Başkanı Ercan Alpaslan'ın Dicle ilçesi Yokuşlu mevkinde pusu kuran silahlı PKK'lı bir grup tarafından ...

2014-05-28 23:24:02
0

Palet fabrikasında çıkan yangın korkuttu!

 Kocaeli'de bir palet fabrikasında çıkan yangın korkulu anlar yaşattı

2014-05-28 23:21:02
0

United ın sahibi Malcolm Glazer hayata veda etti

 Manchester United kulübünün sahibi ABD'li iş adamı Malcolm Glazer, 85 yaşında hayatını kaybetti.

2014-05-28 23:13:01
0

HÜDA PAR ilçe başkanı PKK tarafından kaçırıldı

 Diyarbakır’ın Dicle İlçesi Hür Dava Partisi (HUDA PAR) Başkanı Ercan Alpaslan, silahlı bir grup tarafından kaçırıldı. Kaçıranların PKK’lı ...

2014-05-28 23:05:02
0

İki ilde yıldırım dehşeti!

 Van'da 1 kişi öldü, 3 kişi yaralandı, Kütahya'da bir kişi yaralandı

2014-05-28 23:04:03
0

Bakan Elvan dan internet müjdesi!

 Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Lütfi Elvan, internet fiyatlarında indirime gidileceğini açıkladı.

2014-05-28 23:02:02
0

Deprem söylentisi Edirnelileri sokağa döktü

 Ege Denizi'nde meydana gelen 6.5 büyüklüğündeki depremin ardından akşam tekrar deprem olacağı söylentisi Edirnelileri sokağa döktü.

2014-05-28 23:01:01
0

TSK dan bir ilk daha

 Türk Silahlı Kuvvetleri'nin (TSK) planlı tatbikatlarından olan EFES-2014 Müşterek Fiili Atışlı Tatbikatı, Genelkurmay Başkanı Orgeneral Necdet Özel ve ...

2014-05-28 22:56:02
0

Çorlu da silahlı saldırı!

 Meydana gelen silahlı saldırıda 3 kişi yaralandı

2014-05-28 22:53:01
0

Van da yıldırım kabusu

 Van’ın Özalp ve Saray İlçelerinde 3 ayrı bölgede yıldırım düşmesi sonucu 1 kişi hayatını kaybederken, 3 kişi de yaralandı.

2014-05-28 22:49:01
0

Dışişleri Bakanlığı ndan kınama

 "Brüksel'deki Yahudi Müzesi2ne yapılan saldırıyı kınıyor ve hayatını kaybeden dört kişinin aileleriyle yakınlarına başsağlığı diliyoruz"

2014-05-28 22:46:08
0

TSK dan bir ilk daha

 Türk Silahlı Kuvvetleri'nin (TSK) planlı tatbikatlarından olan EFES-2014 Müşterek Fiili Atışlı Tatbikatı, Genelkurmay Başkanı Orgeneral Necdet Özel ve ...

2014-05-28 22:42:03
0

Ve GSaray bir yıldızı daha KAP a bildirdi

 Galatasaray, Burak Yılmaz'dan sonra Selçuk İnan'ın sözleşmesini uzattığını KAP'a bildirdi.

2014-05-28 22:43:02
0

Selçuk İnan 2019 a kadar Aslan

 Galatasaray, yıldız ismi Selçuk İnan'ın sözleşmesinin 2019 yılına kadar uzatıldığını borsaya bildirdi.

2014-05-28 22:42:02
0

Bu evden tarih fışkırdı!

 Tekirdağ'ın Malkara İlçesi'nde jandarma tarafından düzenlenen operasyonda 800 parça tarihi eser ele geçirilirken, olayla ilgili 3 kişi gözaltına alındı. ...

2014-05-28 22:40:07
0

Nijerya da facia gibi köy baskını!

 Boko Haram militanı olduğu sanılan kişilerce düzenlenen baskında çok sayıda kişinin hayatını kaybettiği bildirildi

2014-05-28 22:36:10
0

Derince Tünel çıkışında kaza 3 yaralı

 Kocaeli'nin derince İlçesi'nde D-100 Karayolu üzerindeki tünel çıkışında meydana gelen kazada 3 kişi yaralandı.

2014-05-28 22:36:08
0

Mardin de korucubaşına okulda infaz

 Mardin'in Dargeçit ilçesinde çocuklarını okuldan almak için okul bahçesinde bekleyen Altınoluk köyünde korucubaşı olarak görev yapan Mehmet Uğurtay ...

2014-05-28 22:32:03
0

Nijerya da köy baskını!

 Nijerya'da Boko Haram militanı olduğu sanılan kişilerin saldırısında çok sayıda kişinin hayatını kaybettiği bildirildi.

2014-05-28 22:33:02
0

Mahmut Özgener in dayı acısı

 Futbol Federasyonu eski Başkanı Mahmut Özgener, dayısı Seli Kibar'ın vefatıyla sarsıldı.

2014-05-28 22:28:01
0

Kadın çobana yıldırım çarptı!

 Kütahya'da yıldırım çarpması sonucu kadın çoban yaralanırken, iki çoban köpeği telef oldu

2014-05-28 22:26:10
0

Faili meçhul cinayette 7 yıl sonra gelişme

 Tekirdağ'ın Çorlu ilçesinde 2007 yılında yaşanan taksici cinayetinde 7 yıl sonra yeni bir gelişme yaşandı. Kütahya'nın Tavşanlı İlçesi'ne bağlı bir ...

2014-05-28 22:27:02
0

Deprem olacak söylentisi halkı sokağa döktü

 Tekirdağ'ın Malkara ve Çorlu ilçelerinde belediye hoparlörlerinden deprem olacağı yönünde anons yapıldığı iddiası üzerine ilçede panik yaşandı. ...

2014-05-28 22:04:01
0

Saadettin Doğan yarın toprağa verilecek

 Somali'de uğradığı silahlı saldırı sonucu hayatını kaybeden THY'ye güvenlik hizmeti veren firmanın güvenlik şefi Saadettin Doğan, yarın İstanbul'da ...

2014-05-28 22:02:03
0

Beşiktaş 2-3 yıl içinde şampiyon olacak

 Beşiktaş Kulübü İkinci Başkanı Ahmet Nur Çebi, siyah-beyazlı takımın 2-3 sene içinde şampiyon olacağına inandığını söyledi.

2014-05-28 21:56:10
0

Van ın Özalp İlçesi nde yıldırım düştü 1 ölü

 Van'ın Özalp ve Saray İlçelerinde 3 ayrı bölgede yıldırım düşmesi sonucu 1 kişi hayatını kaybederken, 3 kişi de yaralandı.

2014-05-28 21:54:03
0

Cimbom Avantajı kaptı!

 Türkiye Basketbol Ligi Play - Off yarı final 3. maçında Galatasaray Liv Hospital, Abdi İpekçi'de Banvit'i 76 - 71 mağlup ederek seride durumu 2-1'e getirdi.

2014-05-28 21:50:03
0

Baykal o soruyu yanıtsız bıraktı

 CHP eski Genel Başkanı Deniz Baykal, bugün geldiği Çorum'da gazetecilerin Cumhurbaşkanlığı seçimlerine ilişkin sorusunu "Arkadaşlar yeri değil" diyerek ...

2014-05-28 21:44:04
0

Bakan korkunç rakamı açıkladı

 Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu, sağlık çalışanlarına yönelik şiddetin kendilerini üzdüğünü söyledi.

2014-05-28 21:45:02
0

Saç çeken polislere 3 yıl istemi

 İzmir'deki Gezi protestoları sırasında bir kadının saçını çekerken görüntülenen 2 çevik kuvvet polisi hakkında 1 ile 3 yıl arasında hapis istemiyle ...

2014-05-28 21:42:02
0

Sağlıkçıya şiddetten 881 mahkumiyet

 Sağlık Bakanı Müezzinoğlu, yargıya intikal eden şiddetle ilgili 14 bin 66 davadan 881'inin mahkumiyetle sonuçlandığını bildirdi.

2014-05-28 21:43:01
0

Tekirdağ’da deprem korkusu

 Tekirdağ’ın Malkara ve Çorlu ilçelerinde belediye hoparlörlerinden deprem olacağı yönünde anons yapıldığı iddiası üzerine ilçede panik yaşandı. ...

2014-05-28 21:27:01
0

O araçta görev yapıyordu

 Okmeydanı Cemevi önünde 7 gün önce başından silahla vurularak hayatını kaybeden Uğur Kurt'un ölümüyle ilgili soruşturmada yeni bir gelişme yaşandı.

2014-05-28 21:24:08
0

Eğitimde görünen işçiler öldü!

 Soma'da hayatını kaybeden 301 madenciden 14'ünün işe 3 gün önce başladığı ve eğitimdeymiş gibi gösterilerek çalıştırıldığı ortaya çıktı.

2014-05-28 21:24:02
0

Ak Parti de 40 kişi birden istifa etti

 AK Parti Kars İl Teşkilatı yönetimi, topluca istifa etti

2014-05-28 21:22:03
0

Deprem olacak dedikodusu Malkara yı karıştırdı

 Tekirdağ'ın Malkara ilçesinde belediye hoparlörlerinden deprem olacağı yönünde anons yapıldığı iddiası üzerine panik yaşandı.

2014-05-28 21:19:01
0

Uğur Kurt soruşturmasında yeni gelişme

 Okmeydanı Cemevi önünde 7 gün önce başından silahla vurularak hayatını kaybeden Uğur Kurt'un ölümüyle ilgili soruşturmada yeni bir gelişme yaşandı.

2014-05-28 21:16:07
0

Şok! GSaraylı yıldıza men cezası kapıda

 Eboue'nin menajerini devre dışı bırakması 1.1 milyon euro tazminata mal oldu.

2014-05-28 21:14:10
0

Çorum da yıldırım faciası 1 ölü!

 İskilip ilçesinde, eşeğiyle kendisine ait bahçeye çalışmaya gittiği sırada üzerine yıldırım isabet eden kişi yaşamını yitirdi.

2014-05-28 21:14:08
0

5 i üniversiteli 6 kişiye PKK gözaltısı

 İzmir'de terör örgütü PKK'nın şehir yapılanması KCK aracılığıyla kırsal alana gidecekleri belirlenen 5'i üniversiteli 6 kişi gözaltına alındı.