2015-11-28 23:49:01
0

Özlem Tekin in acı günü

 Ünlü rock sanatçısı Özlem Tekin'in babası Prof. Dr. Talat Tekin bugün Bodrum'da yaşadığı evde vefat etti.

2015-11-28 23:41:01
0

Van ın Erciş ilçesinde kaza 4 ölü

 Van'ın Erciş ilçesinde otomobilin takla atması sonucu 6 kişi hayatını kaybederken, 4 kişi de yaralandı

2015-11-28 23:32:01
0

İçişleri Bakanlığı'ndan Tahir Elçi açıklaması

 İçişleri Bakanlığı tarafından, Diyarbakır'daki terör saldırılarının aydınlatılmasına ilişkin yapılan çalışmalar hakkında ...

2015-11-28 23:29:01
0

Big Brother Funda kimdir?

 Big Brother Türkiye ilk bölümüyle izleyenleri ekrana kilitledi. Yarışmacılardan öze batan isimlerden biri ise Funda idi. Peki Big Brother Funda kimdir? İşte ...

2015-11-28 23:25:01
0

Big Brother Çağla kimdir?

 Big Brother Türkiye ilk bölümde Çağla dikkatleri üzerinde topladı. Milli takım oyuncusu olan Çağla en çok kondisyonuna güveniyor. Peki Big Brother Çağla ...

2015-11-28 23:23:02
0

Büyükelçi John Bass Tahir Elçi nin ölümüyle şoktayım

 ABD Ankara Büyükelçisi John Bass, Diyarbakır Barosu Başkanı Tahir Elçi'nin öldürülmesiyle ilgili Twitter'dan açıklama yaptı.

2015-11-28 23:21:02
0

Big Brother Demir kimdir?

 Big Brother Demir ilk günden seyircilerin dikkatini çekti. Star TV'nin yeni yarışma programı Big Brother Türkiye 1. bölümüyle izleyenlerin karşısına ...

2015-11-28 23:16:03
0

Van Nistelrooy u tarihe gömdü!

 Leicester City, sahasında Manchester United ile 1-1 berabere kalırken, takımının eşitlik golünü atan Jamie Vardy, tarihe geçti.

2015-11-28 23:17:02
0

Erdoğan Elçi’nin ailesini aradı

 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Diyarbakır'da terör örgütünün açtığı ateş neticesinde hayatını kaybeden Tahir Elçi'nin eşi Türkan Elçi'yi ...

2015-11-28 23:15:02
0

Kılıçdaroğlu Kötülük yenilecek, iyiler kazanacak

 CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Diyarbakır Barosu Başkanı Tahir Elçi'nin hayatını kaybettiği saldırıyla ilgili yaptığı açıklamada, "Türkiye, ...

2015-11-28 23:13:03
0

Adını Premier Lig tarihine yazdırdı!

 Leicester City'nin golcüsü Jamie Vardy, adını Premier Lig tarihine altın harflerle yazdırdı. Manchester United ile oynanan maçta da fileleri havalandıran ...

2015-11-28 23:12:02
0

Katliam gibi kaza 6 ölü

 Van'ın Erciş ilçesinde otomobilin takla atması sonucu 6 kişi hayatını kaybederken, 4 kişi de yaralandı.

2015-11-28 23:11:01
0

Big Brother Alphan kimdir? (Arsel Şentürk kimdir?)

 Big Brother Türkiye yarışmacılarıyla oldukça dikkat çekti. O yarışmacılardan biri ise Big Brother Alphan. Big Brother Alphan kimdir? İşte tüm detaylar..

2015-11-28 23:03:02
0

Big Brother Oktay kimdir? (Oktay Yavuzarslan kimdir?)

 Big Brother Türkiye oldukça hızlı başladı. Yarışmacıların tek tek tanıtıldığı ilk bölümde Oktay göze çarpan isimlerden biri oldu. Peki Big Brother ...

2015-11-28 23:00:02
0

Erdoğan Elçi'nin ailesini aradı

 Cumhurbaşkanı Erdoğan terör saldırısında hayatını kaybeden Tahir Elçi'nin eşi Türkan Elçi'yi telefonla aradı.

2015-11-28 22:59:01
0

Bakanlıktan Tahir Elçi cinayeti hakkında açıklama

 İçişleri Bakanlığı tarafından, Diyarbakır'daki terör saldırılarının aydınlatılmasına ilişkin yapılan çalışmalar hakkında bilgi verildi.

2015-11-28 22:56:02
0

Hamaney'in açıklamaları nedeniyle İran'a nota!

 Bahreyn, İran'ın dini lideri Ali Hamaney'in açıklamaları nedeniyle İran'a nota verdi.

2015-11-28 22:52:02
0

Başbakan'dan kritik 2 görüşme birden

 Başbakan Ahmet Davutoğlu, TBMM'de CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu ve MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli ile ayrı ayrı ...

2015-11-28 22:51:01
0

Big Brother Arsel kimdir? (Arsel Şentürk kimdir?)

 Big Brother Türkiye oldukça hızlı başladı. Big Brother Türkiye'de yarışmacılar tek tek tanıtıldı. Tanıtımda göze batan isim ise Arsel oldu. Peki Big ...

2015-11-28 22:49:01
0

Meclis te kritik zirve!

 Başbakan Davutoğlu, CHP ve MHP liderleriyle TBMM'de görüştü, Tahir Elçi'nin öldürülmesi olayına ilişkin bilgi paylaştı

2015-11-28 22:43:01
0

İçişleri Bakanlığı’ndan ‘Diyarbakır’ açıklaması

 İçişleri Bakanlığı, Diyarbakır'da bugün Tahir Elçi'nin öldürüldüğü olaya ilişkin yazılı olarak açıklama yaptı.

2015-11-28 22:38:04
0

Fas'ta DAEŞli olduğu iddia edilen 2 Türk yakalandı

 Fas'ın Oujda şehrinde 26 Kasım Perşembe günü iki Türk vatandaşı ve onlarla birlikte çalıştığı belirtilen bir Faslı tutuklandı.

2015-11-28 22:33:01
0

Yakınları bu mesajı paylaştı Hoşçakalın dostlar İyilikle kalın

 Silahlı saldırıda hayatını kaybeden Diyarbakır Baro Başkanı Tahir Elçi, yarın toprağa verilecek

2015-11-28 22:25:01
0

Big Brother İdil kimdir? (İdil Naz Kaluç kimdir?)

 Big Brother Türkiye başladı. Tüm dünyada rekorlar kıran yarışma programı Big Brother Türkiye başladı. Yarışmacılar arasında ise İdil Naz Kaluç ...

2015-11-28 22:21:03
0

Obama Artık yeter!

 Colorado'daki silahlı saldırının ardından ABD Başkanı Barack Obama bir açıklama yaparak, "Bu kadar yeter" dedi.

2015-11-28 22:16:05
0

Rusya, yaşam alanlarını hedef alıyor

 Rus savaş uçakları, yardım konvoylarını hedef almaya devam ediyor.

2015-11-28 22:17:03
0

Türk Araştırma Görevlisi Rusya da gözaltına alındı

 Trakya Üniversitesi, Rusya'da bulunan Edebiyat Fakültesi'nde görevli Araştırma Görevlisi Cemalettin Yavuz'un gözaltına alındığını bildirdi

2015-11-28 21:58:02
0

Trabzonspor dan başsağlığı mesajı

 Trabzonspor Kulübü, Küçükçekmece'deki bir inşaatta kule vincin halı sahaya devrilmesi sonucu ölenler için başsağlığı mesajı yayımladı.

2015-11-28 21:59:01
0

Çatışmayı şehadet getirerek kaydetti!

 Diyarbakır'ın Sur İlçesi'nde Diyarbakır Barosu Başkanı Tahir Elçi'nin hayatını kaybettiği ve iki polis memurunun şehit olduğu olay sırasında ...

2015-11-28 21:49:01
0

Cumhurbaşkanı Erdoğan dan Elçi ailesine başsağlığı

 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, terör örgütünün açtığı ateş neticesinde hayatını kaybeden Tahir Elçi'nin eşi Türkan Elçi'yi telefonla arayarak ...

2015-11-28 21:42:04
0

ABD'den Rusya'ya beklenmedik cevap

 ABD'li yetkililer Rusya Devlet Başkanı Putin'in, "Bilgileri ABD ile paylaştık" açıklamasına yanıt verdi.

2015-11-28 21:38:03
0

Galatasaray Konya yı rahat geçti

 Spor Toto Basketbol Ligi'nin 8. haftasında Galatasaray Odeabank, sahasında Torku Konyaspor'u 78-65 yendi.

2015-11-28 21:33:03
0

Cezasını sorup avukata ateş etti

 Avukat Fehmi Gül, “Seni silahla ya da bıçaklı vurursam ne kadar yatarım” diyen bir kişinin silahlı saldırısına uğradı.

2015-11-28 21:32:05
0

İşçileri taşıyan traktör devrildi 18 yaralı

 Gaziantep'te zeytin topladıktan sonra evine dönen tarım işçilerini taşıyan traktörün devrilmesi sonucu 18 kişi yaralandı.

2015-11-28 21:27:03
0

Rumlara silah ambargosu kalktı

 ABD Başkanı Obama Güney Kıbrıs’a savunma amaçlı silahlar satılmasını öngören kararı imzaladı. Karar Rum kesimine uygulanan silah ambargosunun ...

2015-11-28 21:19:01
0

İkisi general üç komutana MİT Tırları sorgusu

 Selam kumpası soruşturması çerçevesinde Adana ve Hatay’da MİT Tırlarının durdurulması olayı ile ilgili Ankara Jandarma Bölge Komutanı Tümgeneral ...

2015-11-28 21:16:02
0

Türkmen ilçesinde intihar saldırısı 4 ölü

 Türkmen ilçesi Tuzhurmatu'da meydana gelen intihar saldırısında 3 polis şehit oldu, 1 çocuk hayatını kaybetti, 9 kişi de yaralandı.

2015-11-28 21:12:03
0

Alanya da puanlar paylaşıldı

 PTT 1. Lig'in 13. haftasında Alanyaspor, sahasında Kardemir Karabükspor ile 1-1 berabere kaldı.

2015-11-28 21:11:08
0

10 hafta sonra 'Es'ti!

 Es Es 10 hafta sonra galibiyeti hatırladı! Süper Lig'in son iki sırasında yer alan iki takımın kapışması nefesleri kesti. Kendi seyircisi önünde Mersin ...

2015-11-28 21:10:02
0

'MİT TIR'ları ile ilgili kritik gelişme

 MİT'e ait TIR'ların durdurulmasıyla ilgili üst düzey 3 subayın ifadesi alınıyor.

2015-11-28 21:01:02
0

Eskişehirspor 3 - Mersin İdman Yurdu 2

 Spor Toto Süper Lig 13. hafta maçında Eskişehirspor, Mersin İdman Yurdu'nu 3-2 mağlup etti. Es-Es 10 hafta sonra 3 puan kazandı

2015-11-28 20:59:02
0

Tahir Elçi saldırısını anlatan video

 Diyarbakır Barosu Başkanı Tahir Elçi'ye PKK'lı teröristler tarafından düzenlenen saldırıyı anlatan video derlendi.

2015-11-28 20:53:01
0

Ben avukatları hiç sevmem deyip tetiğe bastı

 EDİRNE’de taksicilik yapan Cem R., berber dükkanında tartıştığı avukat 23 yaşındaki Fehmi Gül’e, "Ben avukatları hiç sevmem" diyerek, tabancayla ateş ...

2015-11-28 20:47:01
0

Kadınlar evini basıp dövdü

 Sakarya’nın Hendek İlçesi’nde tek başına yaşayan 65 yaşındaki Mesude Hayır evini basan kadınların saldırısına uğradı. Mesude Hayır kendisine ...

2015-11-28 20:45:01
0

Diyarbakır da zırhlı aracın geçişi sırasında saldırı 3 polis yaralı

 Sur ilçesinde PKK'lı teröristlerce yola döşenen patlayıcının zırhlı aracının geçişi esnasında infilak ettirilmesi sonucu 3 polis hafif yaralandı

2015-11-28 20:39:03
0

Diyarbakır ın Hazro ilçesinde PKK ya darbe

 Diyarbakır'ın Hazro ilçesinde güvenlik kuvvetleri tarafından yapılan operasyonda çıkan çatışmada 2 terörist silahları ile birlikte ölü olarak ele ...

2015-11-28 20:31:01
0

Pedriel yanlış formayla sahaya çıktı

 Spor Toto Süper Lig'de Eskişehirspor'un Mersin İdman Yurdu'nu ağırladığı maçta ilginç bir olay yaşandı. Konuk ekipten Pedriel, sahaya takım arkadaşı ...

2015-11-28 20:29:03
0

Putin o kararları imzaladı

 Rusya Devlet Başkanı Putin, Türkiye'ye karşı bazı Türk malı ürünlerinin yasaklanması dahil bir dizi ekonomik yaptırımlar içeren kararnameyi onayladı.

2015-11-28 20:24:02
0

Diyarbakır’da 2 terörist öldürüldü

 Diyarbakır’ın sokağa çıkma yasağı ilan edilen Sur ilçesindeki çatışmalarda 2 terörist öldürüldü.

2015-11-28 20:19:03
0

Putin o kararları imzaladı

 Rusya Devlet Başkanı Putin, Türkiye'ye ekonomik tedbirlerin uygulanması kararını imzaladı.