2013-02-21 23:59:02
0

Rojin BDP lilere saldıranlar Sinoplu değil - izle

 ROJİN: "BDP'lilere saldıranlar Sinoplu değil, çocunluğu dışarıdan provokasyon için gelenler2

2013-02-21 23:44:05
0

İşte UEFA da son 16 eşleşmeleri

 UEFA Avrupa Ligi’nde son 32 turundaki rakiplerini iki maç sonrası elemeyi başaran takımlar, son 16 turuna yükseldi. Gecenin en büyük hayal kırıklığını ...

2013-02-21 23:44:01
0

Edward Gorey kimdir?

 Peki Edward Gorey kimdir? Edward Gorey 1925 yılında doğmuş, nisan 2000 de hayata ...

2013-02-21 23:04:02
0

Havai fişek sürprizi maçı durdurdu

 Karşılaşmanın ikinci yarısı oynanırken 54. dakikada stat dışından havai fişek atıldı

2013-02-21 23:04:02
0

Google’dan Apple a yeni rakip!

 Haberin diğer fotoğrafları için tıklayınSAN FRANCISCO ...

2013-02-21 22:56:02
0

Bakan Ergin den İmralı heyeti açıklaması

 Adalet Bakanı Sadullah Ergin İmralı için neden o 3 ismin tercih edildiğini açıkladı

2013-02-21 22:53:02
0

Google dan Macbook a rakip

 İnternet devi, Chromebook Pixel'i tanıttı

2013-02-21 22:44:02
0

Salih Uçan Rakip 10 kişi kalınca

 Fenerbahçe'nin genç yıldızı Salih Uçan, BATE maçının ardından açıklamalar yaptı.

2013-02-21 22:44:01
0

Kocaman dan Plzen yorumu

 Fenebahçe teknik direktörü Aykut Kocaman, BATE maçının ardından yayıncı kuruluşun canlı yayınındaydı...

2013-02-21 22:24:02
0

Bizim için kolay bir şey var, o da

 Fenerbahçe'nin Hollandalı yıldızı Dirk Kuyt, BATE Borisov'u 1-0 mağlup ettikleri maçın ardından konuştu.

2013-02-21 22:23:02
0

Dershaneler raporu Erdoğan a sunuldu

 Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı Başbakan Erdoğan'la biraraya geldi

2013-02-21 22:05:02
0

Fenerbahçe son 16 da!

 UEFA Avrupa Ligi 2. tur rövanş maçında Fenerbahçe, Belarus’un BATE Borisov takımını konuk etti.

2013-02-21 22:05:02
0

İşte FBahçe nin rakibi!

 UEFA Avrupa Ligi 2. tur maçında Çek temsilcisi Victoria Plzen ile İtalyan ekibi Napoli karşılaştı.

2013-02-21 22:04:02
0

TMSF’den Turkcell e şok haber!

 İSTANBUL (AA)          Turkcell, Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) ...

2013-02-21 22:04:02
0

Görevden alınan eski AK Partili belediye başkanı tutuklandı

 Soner ÇELİK/ BOZÜYÜK,(Bilecik),(DHA) Bozüyük Belediye Başkanlığı görevini 3 ...

2013-02-21 23:56:27
0

Yunanistan dan BM ye Türkiye için nota

 Türkiye'nin araştırma izni verdiği bölgelere Yunanistan'dan itiraz. Yunanistan, kıta sahanlığı konusunda Türkiye'yle ilgili BM'ye şifahi nota sundu.

2013-02-21 23:43:42
0

Sarai Sierra nın katil zanlısına Hatay bileti

 İstanbul'da kaybolduktan bir süre sonra cesedi bulunan ABD'li Sarai Sierra'nın katil zanlıları arasındaki Ziya T'nin, Hatay'a gitmek için Karabük'teki bir ...

2013-02-21 21:48:02
0

Yaşlı kadını bayıltıp soydular!

 Yaşlı kadının kahvesine ilaç koyarak bayılttılar

2013-02-21 21:44:02
0

Erdoğan dan cemevi yanıtı

 AK Parti milletvekilinin 'cemevleri ibadet yeri olsun' teklifine Erdoğan'dan net yanıt

2013-02-21 21:43:01
0

Karakullukçu dan yargı reformu açıklaması

 Danıştay Başkanı Hüseyin Karakullukçu, yargının tek çatı altında toplanması önerisine ilişkin, reformların millet ve toplum yararına yapılması ...

2013-02-21 21:43:01
0

Veli Kavlak Türkiye yi seçseydim ihanet olurdu

 Beşiktaş'ın genç orta saha oyuncusu Veli Kavlak, oynadıkları bu futboldan sonra üçüncülüğün Beşiktaş'ı tatmin etmediğini belirterek, ileride büyük ...

2013-02-21 21:43:01
0

Fenerbahçe-BATE Borisov

 UEFA Avrupa Ligi 2. tur rövanş maçında Fenerbahçe, Belarus’un BATE Borisov takımını konuk ediyor.

2013-02-21 21:43:01
0

Yunanistan dan Türkiye yle ilgili şifahi nota

 Yunanistan, kıta sahanlığı konusunda Türkiye'yle ilgili BM'ye şifahi nota sundu.

2013-02-21 21:42:02
0

Dershaneler raporu Erdoğan a sunuldu

 Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı Başbakan Erdoğan'la biraraya geldi

2013-02-21 21:40:11
0

Olin den Almanya ya

 Alman Ligi takımlarından Artland Dragons, sezona Aliağa'da başlayıp Olin'de devam eden Branislav Ratkovica ile anlaştı.

2013-02-21 21:40:11
0

Maccabi Siena yı farka boğdu

 THY Euroleague'de Fenerbahçe Ülker ve Beşiktaş'ın grubundaki maçta Maccabi, Montepaschi Siena'yı 92-61 hezimete uğratı.

2013-02-21 21:40:11
0

Moral olarak çöküyoruz

 Barcelona Regal’e farklı mağlup olan Fenerbahçe Ülker’de coach Simone Pianigiani, maçın ardından önemli açıklamalar yaptı.

2013-02-21 21:40:08
0

PFDK caza yağdırdı

 Kurul, İBB Spor Teknik Direktörü Bülent Korkmaz ve Gaziantepsporlu futbolcu Binya'ya 3'er maç ceza verdi

2013-02-21 21:38:02
0

Cezaevlerinde aile görüşü başlıyor

 Bakan Ergin: Aile görüşü 1 Nisan itibari ile başlayacak.

2013-02-21 23:27:56
0

Ana yüreği DHKP -C üyesi kızına dayanamadı

 Terör örgütü DHKP-C'ye yönelik operasyonda gözaltına alının kızının mahkemeye sevkedilmesi sırasında adliye önüne gelen anne Gülsün Yeşilırmak ...

2013-02-21 21:37:02
0

Anne ve bebeğine 12 bıçak darbesi

 İstanbul Esenyurt'ta Abdullah A, 5 aylık hamile sevgilisi Zehra M'yi 12 bıçak darbesiyle yaraladı. Genç kadın bebeğini kaybetti.

2013-02-21 21:37:02
0

Büyük kriz!

 Fenerbahçe'nin Barcelona Regal'e 60-99 yenildiği THY Euroleague maçında GençFB'li taraftarların Başkan Aziz Yıldırım'a tepkileri devam etti.

2013-02-21 21:25:02
0

Arınç AA tarihindeki en prestijli noktaya geldi

 Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç: "İnşallah AA 100. yıl dönümünde dünyada ilk 5'in içinde yer alacak"

2013-02-21 21:25:01
0

Bir tepki daha! Yönetim istifa

 Fenerbahçe'nin Barcelona Regal'e 60-99 yenildiği THY Euroleague maçında GençFB'li taraftarların Başkan Aziz Yıldırım'a tepkileri devam etti

2013-02-21 21:03:02
0

Birlikte yaşadığı hamile kadını 12 yerinden bıçakladı

 Bulut MÜLHİM - Kamera:İbrahim AKTÜRK – Çağatay KENARLI İstanbul DHA Esenyurt ...

2013-02-21 21:00:09
0

Chrome kullananlar dikkat

 Google, Chrome işletim sistemini kullanan ilk dokunmatik ekranlı dizüstü bilgisayarı Chromebook Pixel'i ortaya çıkardı.

2013-02-21 21:00:02
0

Kılıçdaroğlu ndan İmralı açıklaması

 CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, “‘İmralı süreci’ sözüne karşıyım. Adayla mı görüşülüyor? Hükümet, Abdullah Öcalan’la ...

2013-02-21 22:40:08
0

Antalya Valisi Altıparmak tan 2B açıklaması

 Antalya Valisi Ahmet Altıparmak, 2B arazilerinin bedelleri ile ilgili olarak, ''Makul bir seviyeye çekilmesi noktasında çalışmalar devam ediyor'' dedi.

2013-02-21 20:44:04
0

Inter Cluj a şans tanımadı

 UEFA Avrupa Ligi 2. Tur rövanş maçında Inter deplasmanda Cluj'u 0-3 mağlup ederek kupada adını bir üst tura yazdıran taraf oldu.

2013-02-21 20:44:04
0

Kaldırım tribününde müthiş destek

 Fenerbahçeli taraftarlar, BATE Borisov maçının seyircisiz oynanmasına rağmen takımlarını yalnız bırakmadı...

2013-02-21 20:41:03
0

Kılıçdaroğlu ndan İmralı açıklaması

 Kemal Kılıçdaroğlu, İmralı süreci ile ilgili "Sürecin samimi olması gerekiyor" dedi.

2013-02-21 20:39:02
0

Savcılıktan askeriyede casusluk iddiasına açıklama

 Cumhuriyet Başsavcılığı, askeri belge operasyonu ile ilgili açıklama yaptı.

2013-02-21 22:25:58
0

Gül, Danıştay üyeliğine Kurumahmut u seçti

 Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, eski Deniz Ulaştırması Genel Müdürü Ali Kurumahmut'u Danıştay üyeliğine seçti.

2013-02-21 22:31:56
0

Görevden alınan AK Partili başkan tutuklandı

 Bilecik'in Bozüyük ilçesinde İçişleri Bakanlığı tarafından görevinden alınan ve daha sonra Ak Parti'den istifa ettiğini açıklayan Belediye Başkanı ...

2013-02-21 22:32:31
0

Gül, Ali Kurumahmut u Danıştay üyeliğine seçti

 Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, eski Deniz Ulaştırması Genel Müdürü Ali Kurumahmut'u Danıştay üyeliğine seçti.

2013-02-21 20:34:02
0

Kılıçdaroğlu ndan İmralı açıklaması

 CHP Lideri Kılıçdaroğlu İmralı sürecini değerlendirdi

2013-02-21 22:17:06
0

Merkel in Türkiye programının ayrıntıları

 Almanya Başbakanı Merkel, pazar günü Türkiye'yi ziyaret edecek. Merkel'in temaslarında öne çıkacak konular terörle mücadele, Türkiye'nin AB süreci ile ...

2013-02-21 20:23:01
0

Göçek çaldı, Lazio turu kaptı

 Türk hakem Hüseyin Göçek'in yönettiği maçta Lazio kendi sahasındaki maçta rakibini affetmedi ve 2-0 yenerek son 16'ya kaldı.

2013-02-21 20:21:02
0

Belediye başkanı cezaevine girdi

 Tutuklanan Bozüyük Belediye Başkanı cezaevinde

2013-02-21 20:05:01
0

Lyon 90 da yıkıldı! Büyük şok!

 UEFA Avrupa Ligi 2. tur rövanş maçında Tottenham, turu son dakikalarda Dembele'nin golüyle kaptı.