2014-03-21 23:59:15
0

FEMEN Twitter için soyundu

 İspanyol FEMEN Türkiye'de Twitter'a erişimin engellenmesine soyunarak tepki gösterdi.

2014-03-21 23:53:15
0

Egemen Bağış tan ses kaydı açıklaması

 Egemen Bağış, kendisine ait olduğu iddia edilen ses kaydıyla ilgili linç edilmekten duyduğu üzüntüyü ifade etti.

2014-03-21 23:45:14
0

FEMEN İspanya twitter yasağına karşı soyundu

 İspanyol FEMEN Türkiye'deki Twitter yasağına tepki gösterdi

2014-03-21 23:41:19
0

"77 milyon büyük bir aileyiz"

 İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş, yatırımlarını ve projelerini anlattı

2014-03-21 23:33:15
0

"Başbakan ve AK Partili lerden özür dilerim"

 MHP Grup Başkanvekili ve Kayseri Milletvekili Halaçoğlu, Facebook hesabı üzerinden 'Twitter yasağı' ile ilgili düşüncelerini paylaştı

2014-03-21 23:31:14
0

Dünyanın gözü bu zirvede

 Kırım krizinden sonra ilk kez: Gül, Obama, Putin aynı ortamda

2014-03-21 23:19:17
0

Ataman dan taraftara öze teşekkür!

 Galatasaray Liv Hospital Basketbol Takımı Başantrenörü Ergin Ataman, THY Avrupa Ligi Top 16 Turu F Grubu 11. haftasında Almanya'nın Bayern Münih takımı ...

2014-03-21 23:17:15
0

Ülkemizi dünyaya kötüleyen muhabir işbaşında

 Gezi olayları sırasında Türkiye'yi dünya basınında "polis devleti" gibi gösteren yayınlara imza atan BBC bu kez de Twitter yasağı için canlı yayın yaptı.

2014-03-21 23:12:15
0

"Mahkemeye başvuruldu"

 CHP Genel Başkan Yardımcısı Oran, düzenlediği basın toplantısında 'Twitter yasağı' ile ilgili eleştirilerde bulundu

2014-03-21 23:07:15
0

Yavaş ın adamları CHP li adayı linç ettiler

 Melih Gökçek, katıldığı televizyon programında merak edilen sorulara cevap verdi.

2014-03-21 22:54:14
0

Madonna’dan tüylü selfie

 Pop süperstarı Madonna, kadınların tüyleriyle doğal olduğunu savunmaya devam ediyor.

2014-03-21 22:54:14
0

Başbakan Yardımcısı Arınç İyi niyet olursa Twitter bile açılır

 "Twitter şimdi mahkeme kararlarını uygularsa bizimkiler de onu açacaklar. Karşılıklı anlayış içinde belki bu akşamdan itibaren Twitter açılmış olur. ...

2014-03-21 22:51:14
0

Schumacher 55 kiloya düştü

 Yoğun bakımda olan Michael Schumacher, tedavisi süresinde 20 kilo vererek 55 kiloya düştü.

2014-03-21 22:50:15
0

Komşusuna tecavüz etmek için balkondan atladı!

 Polisin olayla ilgili başlattığı soruşturma devam ediyor

2014-03-21 22:38:20
0

Kızılırmak can aldı!

 Kızılırmak'ın kıyısına giden Arifcan Akgül ayağının kayması sonucu nehre düşerek boğuldu

2014-03-21 22:38:20
0

"Onlar Türkiye Cumhuriyeti polisleridir"

 MHP Genel Başkanı Bahçeli, Iğdır'da konuştu

2014-03-21 22:31:22
0

Şota Artık sene 2014

 Spor Toto Süper Lig'de 26. haftanın açılış mücadelesinde deplasmanda Trabzonspor ile 0-0 berabere kalan Kasımpaşa'da teknik direktör Şota Arveladze, maç ...

2014-03-21 22:31:21
0

Trabzon sıkıntıya girdi! Haftaya yok

 Trabzonspor'un yıldızı Olcan Adın, Kasımpaşa mücadelesi boyunca kaleye 6 şut çekerken sadece 1 kez isabet sağladı.

2014-03-21 22:27:38
0

Spor, siyaset ve medya dünyası bir arada

 Spor siyaset ve medya dünyasından tanınmış yüzler "dostlar meclisi" olarak tanımladıkları açılışta bir araya geldiler.

2014-03-21 22:25:14
0

"Twitter Türkiye yi kale almıyordu"

 AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Kurtulmuş,Twitter'ın kapatılmasıyla ilgili konuştu

2014-03-21 22:24:24
0

Arınç tan Twitter la ilgili flaş açıklama

 Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, “Twitter şimdi mahkeme kararlarını uygularsa bizimkiler de onu açacaklar. Karşılıklı anlayış içinde belki bu ...

2014-03-21 22:19:50
0

Lübnan da Esed yanlıları ile karşıtları arasında çatışmalar

 Lübnan'ın Trablus kentinde, Suriye Devlet Başkanı Beşşar Esed yanlıları ile karşıtları arasında bir haftadır devam eden çatışmalarda ölü sayısı ...

2014-03-21 22:19:49
0

Camide bulduğu 10 bin TL yi polise teslim etti

 Kocaeli'nin İzmit ilçesinde bulunan Fevziye Camii'nde görevli olan Abdullah Bağcıer, cami içerisinde bulduğu içi para dolu çantayı polise teslim etti.

2014-03-21 22:18:14
0

CHP Siirt Belediye Başkan adayı adaylıktan çekildi

 SİİRT CHP’den belediye başkan adayı olan Galip Çakmak Belediye başkan adaylığından çekildiğini açıkladı.

2014-03-21 22:16:16
0

"Twitter uluslararası gücünü istismar ediyor"

 Bakan Yıldız'dan 'Twitter' açıklaması

2014-03-21 22:16:15
0

CHP li aday vazgeçti!

 Siirt CHP'den belediye başkan adayı olan Galip Çakmak Belediye başkan adaylığından çekildiğini açıkladı

2014-03-21 22:15:14
0

"Başbakan ın asabı bozuk"

 Deniz Baykal'ın gündeminde Başbakan vardı

2014-03-21 22:07:17
0

Özer Hurmacı söz kurbanı

 Trabzonspor'un, Spor Toto Süper Lig'in 26. haftasında Kasımpaşa ile oynadığı mücadelede, devre arasında kadroya katılan Özer Hurmacı'nın neden kadroya ...

2014-03-21 22:03:17
0

Trabzon da kadın taraftara, kadın polis

 Trabzonspor'un ligin 25. Haftasında Fenerbahçe ve Sivasspor ile oynanan maçlarda taraftarlarının neden olduğu olaylardan dolayı aldığı 7 maçlık kadın ve ...

2014-03-21 22:04:15
0

ABD den Twitter çağrısı

 ABD Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Jen Psaki, ABD'nin Türkiye'de ifade özgürlüğünü desteklediğini belirterek, "Türk hükümetine, Twitter'a erişimin ...

2014-03-21 21:57:15
0

Aslan parkeyi Bayern e dar etti

 Galatasaray LH, Bayern Münih'i 76-69 mağlup ederek son 8 şansını son üç maça taşıdı...

2014-03-21 21:55:14
0

Trabzonpor 0 0 Kasımpaşa

 Süper Lig'in 26.haftasında Trabzonspor, Avni Aker'de Kasımpaşa ile 0-0 berabere kaldı.

2014-03-21 21:52:14
0

Bakan Avcı dan Kılıçdaroğlu na yanıt!

 "Allah'tan kork be adam, 300 bin öğretmeni nereye nasıl alacaksın?"

2014-03-21 21:51:14
0

Gabi Favori Barcelona

 Madrid'in takım kaptanı Gabi, eşleşmenin ardından yaptığı açıklamada, "Favori Barça. İlk maç çok belirleyici olacak. Bizim oyun stilimiz değişmez. Nou ...

2014-03-21 21:39:14
0

Arınç CHP büyük kumar oynuyor

 Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, CHP'nin adaylarını eleştirerek "CHP büyük kumar oynuyor" dedi.

2014-03-21 21:36:15
0

Trabzon da efsaneler buluştu!

 Spor Toto Süper Lig'de, Trabzonspor ile Kasımpaşa arasında Hüseyin Avni Aker Stadı'nda oynanan karşılaşmada, bordo-mavili takımın eski iki golcü oyuncusu ...

2014-03-21 21:35:15
0

İşte belge!

 Galatasaray'da son haftaların tartışma konusu olan isimlerden Drogba'nın doğum günü ile ortaya atılan iddialar asılsız çıktı.

2014-03-21 21:34:14
0

ABD den flaş Türkiye açıklaması!

 Beyaz Saray'dan yapılan açıklamada, ABD'nin, Türkiye'de Twitter'a erişimin engellenmesini endişe verici bulduğu ifade edildi

2014-03-21 21:34:14
0

Kadıköy de yarın bu yollara dikkat

 İstanbul Emniyet Müdürlüğü bu cumartesi Kadıköy'deki mitingle ilgili olarak kademeli olarak trafiğe kapatılacak yollar ve alternatif güzergahları açıkladı.

2014-03-21 21:31:16
0

Abramoviç e kötü haber! Başbakan açıkladı

 İngiltere Başbakanı David Cameron, Chelsea'nin sahibi Roman Abromoviç'in mal varlığına tedbir konulabileceğini açıkladı.

2014-03-21 21:31:14
0

Mısır da 3 katlı bina çöktü

 Çökme sonucu 2 kişinin öldüğü 5 kişinin yaralandığı bildirildi

2014-03-21 21:23:15
0

Twitter Türkiye yi adam yerine koymadı

 AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Numan Kurtulmuş Çorum'da Yazı Çarşı Kavşağı'nda miting düzenledi.

2014-03-21 21:21:16
0

Kayserispor, Galatasaray maçına hazır

 Kayserispor, Spor Toto Süper Lig'de Galatasaray ile yapacağı maçın hazırlıklarını tamamladı.

2014-03-21 21:22:14
0

Fatih Terim 3H formülünü açıkladı

 Uludağ Ekonomi Zirvesi’nde konuşan Milli Takımlar Futbol Direktörü Fatih Terim, Hayatında 3 H’ye çok önem verdiğini ifade ederek, “Bunlar hazır, Hızır ...

2014-03-21 21:21:15
0

Eto o ve Torres ona bağlı

 Galatasaraylı Drogba'nın Chelsea'ye dönmesi durumunda, iki yıldızın Inter'e transferinin gerçekleşebileceği belirtildi.

2014-03-21 21:21:14
0

Arda Turan Barcelona İçin Neler Söyledi

 Atletico Madrid Şampiyonlar Liginde Barcelona ile eşleşti.Şampiyonlar Ligi'nde çeyrek finalde Barcelona ile eşleşen Atletico Madrid'de milli futbolcumuz Arda ...

2014-03-21 21:19:14
0

Feribot kazasında bir ölüm daha!

 Ece Su'nun anneannesi hayatını kaybetti

2014-03-21 21:11:16
0

Eski Aslan Mondi yi fena avladılar!

 Lanus - Deportivo Cali maçında Maximiliano Velazquez müthiş bir golle kaleci Mondragon'u avladı.

2014-03-21 21:11:14
0

İstanbul Emniyeti nde kaset depremi!

 17 Aralık soruşturmasındaMali Şube Müdürü Y.S ve içerisinde müdürlerinde bulunduğu toplam 10 kişi internet sitelerine tape ve ses kaydı sızdırmaktan ...

2014-03-21 21:09:19
0

İstanbul Emniyeti nde tape operasyonu

 İstanbul Emniyeti'nde tape operaysonu yapıldı. 21 personel açığa alındı.