2015-04-20 23:58:03
0

Zeljkko Obradovic Söz veriyorum

 Maccabi Electra'yı 3-0'la geçerek Final Four'a giden Fenerbahçe Ülker koçu Zeljkko Obradovic maç sonunda açıklamalarda bulundu.

2015-04-20 23:56:02
0

Akdeniz'de fırtına uyarısı

 Akdeniz'de fırtına uyarısında bulunuldu.

2015-04-20 23:56:01
0

Cumhurbaşkanlığı Sofrası’na son dakika iptali

 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın yarın 1915 Olayları konusunda uzman tarihçiler ile bir araya geleceği Cumhurbaşkanlığı Sofrası, Erdoğan’ın ...

2015-04-20 23:54:05
0

New York Borsası yükselişle kapandı

 New York Borsası, haftanın ilk işlem gününü Çin Merkez Bankası'nın ekonomiyi desteklemeye yönelik kararlarının ardından yükselişle tamamladı

2015-04-20 23:54:03
0

Volkan Demirel tarihe geçiyor!

 Fenerbahçe'nin tecrübeli kalecisi Volkan Demirel, Eskişehirspor maçında oynarsa kulüp tarihine adını yazdıracak.

2015-04-20 23:54:02
0

Cumhurbaşkanlığı Sofrası'na son dakika iptali

 Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın 1915 Olayları konusunda uzman tarihçiler ile bir araya geleceği yemek yoğun program nedeniyle ertelendi.

2015-04-20 23:52:04
0

Obradovic 14 kez Dörtlü Final de

 Fenerbahçe Ülker'in başantrenörü Zeljko Obradovic, kariyerinde bu kulvarda 14. kez Dörtlü Final'de mücadele etme hakkı kazandı.

2015-04-20 23:48:03
0

Pilot pistte taşları gördü, uçuşlar durdu

 Sabiha Gökçen Havalimanı’na iniş yapmak için alçalan bir yolcu uçağının pilotu, pistte taşları görünce, pist ...

2015-04-20 23:46:02
0

Pilot taşları gördü, uçuşlar durdu

 Sabiha Gökçen Havalimanı’na iniş yapmak için alçalan bir yolcu uçağının pilotu, pistte taşları görünce, pist ...

2015-04-20 23:42:04
0

Arınç, Asya-Afrika Zirvesi'ne katılacak

 Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, Cakarta'da düzenlenecek "Asya-Afrika Zirvesi"ne katılacak.

2015-04-20 23:38:03
0

Maçın ardından

 Fenerbahçeli futbolcu Hasan Ali Kaldırım: "Kalan maçlarımızı kazanarak şampiyon olmak istiyoruz"

2015-04-20 23:38:02
0

Paralel yapı soruşturmasında 17 tutuklama

 İstanbul merkezli "paralel yapı" soruşturması kapsamında tutuklama istemiyle mahkemeye sevk edilen 29 şüpheliden 17'si tutuklandı.

2015-04-20 23:36:01
0

Paralel yapı soruşturmasında 17 kişi tutuklandı

 İstanbul merkezli çok sayıda ilde düzenlenen "paralel yapı"ya yönelik operasyonda gözaltına alınan ve tutuklama istemiyle mahkemeye sevk edilen ...

2015-04-20 23:31:02
0

Duri nin cenazesi yetkililere teslim edildi

 Saddam Hüseyin'in yardımcısı İzzet İbrahim ed-Duri'nin cenazesi Irak Sağlık Bakanlığı yetkililerine teslim edildi.

2015-04-20 23:26:03
0

Pilot pistte taşları gördü, uçuşlar durdu

 Sabiha Gökçen Havalimanı’na iniş yapmak için alçalan bir yolcu uçağının pilotu, pistte taşları görünce, pist uçuşlara 15 dakika kapandı.

2015-04-20 23:25:01
0

Adliye önünde arbede

 İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı Terör ve Örgütlü Suçlar Bürosu tarafında başlatılan soruşturmada, 13 Nisan Pazartesi gününden itibaren gözaltına ...

2015-04-20 23:21:02
0

Samsun da sahilde kadın cesedi bulundu

 Samsun'da sahilde kimliği belirsiz bir kadın cesedi bulundu.

2015-04-20 23:20:02
0

Bodrum dan tarih fışkırıyor!

 Muğla'nın Bodrum ilçesinde bir inşaat için başlatılan sondaj çalışmaları sırasında yaklaşık 80 metrelik arazi içerisinde 11 tarihi mezar bulundu.

2015-04-20 23:16:03
0

Maçın ardından

 Mersin İdmanyurdu Teknik Direktörü Çalımbay: "Kaçan iki puana çok üzüldük. Ama yapacak bir şey yok. Hepsinden ders çıkarmak gerekiyor"

2015-04-20 23:16:01
0

KPSS soruşturmasında 3 şüpheli hastanede ifade verdi

 İfadeler doktor gözetiminde alındı

2015-04-20 23:15:01
0

Pilot pistte taşları gördü uçuşları durdu

 Sabiha Gökçen Havalimanı’na iniş yapmak için alçalan bir yolcu uçağının pilotu, pistte taşları görünce, pist uçuşlara 15 dakika kapandı.

2015-04-20 23:13:02
0

İstanbul Adalet Sarayı nda gerginlik

 Polisle Avukatlar arasında arbede yaşandı

2015-04-20 23:10:03
0

Fenerbahçe tarih yazdı!

 Fenerbahçe Ülker Basketbol Takımı, THY Avrupa Ligi'nde Dörtlü Final'e yükseldi.

2015-04-20 23:06:03
0

Maçın ardından

 Fenerbahçe Teknik Direktörü Kartal: "Şampiyonluk mücadelesinde rakiplerimizden bir adım öndeyiz"

2015-04-20 23:04:02
0

CHP'de 3 'muhbir' disipline sevk edildi

 CHP İzmir milletvekili adayı Atilla Sertel'i YSK'ya şikayet eden İzmir il örgütünde görevli 3 CHP'li için ...

2015-04-20 23:01:01
0

Bedrettin Dalan İSTEK Vakfı nın 30 yılında konuştu

 "Benim üstümden kumpas kurdular"

2015-04-20 23:01:01
0

Fenerbahçeli taraftarlar gözaltına alındı!

 Kadıköy'de şeref tribününde bulunan Bursaspor Başkanı Recep Bölükbaşı ile Fenerbahçe taraftarları arasında sözlü atışma yaşandı.

2015-04-20 22:58:05
0

Maçın ardından

 Bursaspor Teknik Direktörü Güneş: "Aldığımız sonuç oyunun karşılığı değil"

2015-04-20 22:58:02
0

Giresun’da DHKP-C’li teröriste tepkiler dinmiyor

 Savcı Kiraz’ı şehit eden Şafak Yayla’nın mezarının sol gruplar tarafından ziyaret edilmesine tepki için akşam saatlerinde eylem yapıldı.

2015-04-20 22:57:01
0

ABD gemileri Yemen yolunda

 ABD Ordusu bir uçak ve bir savaş gemisini Yemen'e gönderme kararı aldı.

2015-04-20 22:54:03
0

KPSS'deki usulsüzlük operasyonu

 Soruşturma kapsamında Isparta'da gözaltına alınan öğretim görevlisi Ankara'ya gönderildi

2015-04-20 22:53:01
0

Beyoğlu nda kafeterya gerginliği

 Beyoğlu'nda bir kafeteryanın mühürlenmesine tepki gösteren gruba polis müdahale etti.

2015-04-20 22:50:03
0

Çakar dan FBahçelileri çıldırtacak olay açıklama

 Fenerbahçe'nin, Bursaspor'u 1-0 mağlup ettiği maçın ardından Ahmet Çakar'dan olay bir iddia geldi.

2015-04-20 22:49:01
0

Mersin İdmanyurdu 1 - 1 Akhisar Belediyespor

 Spor Toto Süper Lig takımlarından Mersin İdmanyurdu, sahasında oynadığı maçta Akhisar Belediyespor ile 1-1 berabere kaldı.

2015-04-20 22:46:07
0

Duri'nin cenazesi yetkililere teslim edildi

 Saddam Hüseyin'in yardımcısı İzzet İbrahim ed-Duri'nin cenazesi Irak Sağlık Bakanlığı yetkililerine teslim edildi.

2015-04-20 22:46:03
0

Siham Kafe'de kültür etkinlikleri

 Başkentte kısa süre önce açılan Siham Kafe'de düzenlenen kültür etkinlikleri, sanatçılarla Milli Eğitim Bakanı ...

2015-04-20 22:44:03
0

Tarihi şampiyonluk yarış! İşte kalan maçlar

 Spor Toto Süper Lig'de tarihi bir şampiyonluk yarışı yaşanıyor! Fenerbahçe, Bursaspor'u 1-0 mağlup etmesinin ardından liderliğe yükseldi.

2015-04-20 22:42:03
0

Bursaspor, Kadıköy'de tek golle kaybetti

 Yeşil-beyazlılar, Spor Toto Süper Lig'de deplasmanda Fenerbahçe'ye 1-0 yenildi

2015-04-20 22:40:05
0

Şenol Güneş Hilelere alışkın değiliz

 Bursaspor Teknik Direktörü Şenol Güneş, Fenerbahçe maçının ardından sert açıklamalarda bulundu.

2015-04-20 22:40:05
0

Saddam Hüseyin in yardımcısının cenazesi teslim edildi

 Irak'taki çatışmalar sırasında öldürülen devrik lider Saddam Hüseyin'in yardımcısı İzzet İbrahim ed-Duri'nin cenazesi Irak Sağlık Bakanlığı ...

2015-04-20 22:37:02
0

İran dan Türk dizisi yorumu

 Dizileri inceleyip...

2015-04-20 22:37:01
0
2015-04-20 22:36:01
0

Ambulansın arkasına takılanlara ceza

 Artık trafikte ambulansın arkasına takılıp uyanıklık yapma devri bitti. Arkasına takılamayacağınız gibi, ambulansa en fazla 12 saniye içinde yol vermek ...

2015-04-20 22:32:03
0

İstanbul Adliyesi'ndeki terör saldırısı

 İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı Memur Suçları Bürosu Savcısı Mehmet Selim Kiraz'ı şehit eden teröristlerden Şafak Y'nin mezarına ...

2015-04-20 22:25:01
0

Diktatörün sağ koluydu

 Irak'taki çatışmalar sırasında öldürülen devrik lider Saddam Hüseyin'in yardımcısı İzzet İbrahim ed-Duri'nin cenazesi Irak Sağlık Bakanlığı ...

2015-04-20 22:22:06
0

Otomobil ile kamyon çarpıştı 1 ölü, 1 yaralı

 Manisa'nın Salihli İlçesi'nde otomobille kamyon karşılıklı çarpıştı, kazada otomobil sürücüsü ağır yaralanırken ...

2015-04-20 22:22:03
0

Futbol Spor Toto Süper Lig

 Mersin İdmanyurdu: 1 - Akhisar Belediyespor: 1

2015-04-20 22:20:01
0

ABD savaş gemisi Yemen e doğru yola çıktı!

 Yemen krizinde çok kritik bir son dakika gelişmesi yaşandı.

2015-04-20 22:12:03
0

Futbol Spor Toto Süper Lig

 Fenerbahçe: 1 - Bursaspor: 0