2019-10-20 23:55:01
0

Hakan Çalhanoğlu'nun şovu Milan'a yetmedi

 Milan, Hakan Çalhanoğlu'nun 1 gol, 1 asistle oynadığı maçta Lecce ile 2-2 berabere kaldı.

2019-10-20 23:50:03
0

Ünlü sanatçı Sedat Erdiş'i çılgırtan olay!

 Ünlü sanatçı Sedat Erdiş, bir kargo şirketi ile kendisine gönderilen fındığın paketinin açılıp bir miktarının da alındığını ...

2019-10-20 23:40:02
0

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan TRT World Forum’da

 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan TRT World Forum’da

2019-10-20 23:25:01
0

Semih Kaya attı, Sparta Prag 1 puan aldı

 Çekya Birinci Futbol Ligi'nde Sparta Prag forması giyen Semih Kaya, Teplice ile 1-1 berabere kaldıkları maçta takımının golünü ...

2019-10-20 23:20:01
0

Dünyanın en uzun mesafeli aktarmasız uçuşu gerçekleştirildi

 Avustralya nakliye şirketi Qantas, "dünyanın en uzun mesafeli ticari test uçuşunu" tamamladı.

2019-10-20 23:00:03
0

Hatay’da şimşekler geceyi aydınlattı

 Hatay’da İskenderun Körfezi’nde gece boyunca etkili olan sağanak yağmur sırasında ortaya çıkan şimşekler, geceyi gündüze ...

2019-10-20 22:55:02
0

Emre Belözoğlu Kırığın acısını seçerim

 Fenerbahçe'nin kaptanı Emre Belözoğlu, Denizlispor galibiyetinin ardından konuştu.

2019-10-20 22:50:02
0

Özdilek İçeride mi, dışarıda mı bilmiyorum

 Denizlispor'un yeni teknik direktörü Mehmet Özdilek, 2-1 mağlup oldukları Fenerbahçe maçı sonrasında açıklamada bulundu.

2019-10-20 22:40:03
0

Sel sularına kapılarak kaybolan şahıs ölü bulundu

 Giresun’da akşam saatlerinde etkili olan sağanak yağış sonrası sel sularına kapılarak kaybolan şahsın cesedi bulundu.

2019-10-20 22:30:02
0

Deniz Türüç Daha iyi olmamız lazım

 Yukatel Denizlispor deplasmanından 2-1'lik galibiyetle dönen Fenerbahçe’nin deneyimli oyuncularından Deniz Türüç, çok ...

2019-10-20 22:20:01
0

Fenerbahçe'den Ahmet Nur Çebi'ye tebrik

 Fenerbahçe Kulübü, Beşiktaş Kulübünün başkanlığına seçilen Ahmet Nur Çebi'yi tebrik etti.

2019-10-20 22:10:02
0

ABD askerleri YPG arması taktı

 ABD askerleri, Türkiye'nin ABD ile masada belirlediği güvenli bölgeden çıkmaya devam ediyor. Güvenli bölgeden çekilen ABD ...

2019-10-20 22:05:03
0

Fatih Erbakan Şehit olmaya hazırız

 Yeniden Refah Partisi Genel Başkanı Fatih Erbakan, "Her fırsatta ifade ettiğimiz gibi milli görüşçüler olarak bizler, vatan için, ...

2019-10-20 22:05:01
0

Tolga Ciğerci Geri ödemek istiyorum

 Fenerbahçe'nin Denizlispor karşısındaki üstünlük golünü atan Tolga Ciğerci, maçın ardından konuştu.

2019-10-20 22:05:01
0

Fırat Aydınus patlaması! "Yazıklar olsun"

 Denizlispor Başkanı Ali Çetin, Fenerbahçe maçındaki hakem yönetimine tepki gösterdi.

2019-10-20 22:00:02
0

Yanal'dan takımına eleştiri! "Bu 7 gol!"

 Denizlispor karşılaşmasının ardından konuşan Ersun Yanal, bu sezon bireysel hatadan 7. golü yediklerini belirterek takımını eleştirdi.

2019-10-20 21:50:02
0

Ali Koç'tan maç sonu itiraf! "Zevksiz"

 Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, Denizlispor maçı sonrasında konuştu.

2019-10-20 21:45:03
0

Yalçın Topçu Açık seçik iftiradır

 Cumhurbaşkanı Başdanışmanı Yalçın Topçu şehit Tufan Kansuva’yı anma programına katıldı.

2019-10-20 21:35:02
0

Denizlispor'dan penaltı isyanı!

 Fenerbahçe, Denizlispor'u deplasmanda 2-1 mağlup ederken Denizlispor cephesi, iki pozisyon için penaltı isyanında bulundu.

2019-10-20 20:55:01
0

Liverpool'u United durdurdu!

 İngiltere Premier Lig'de Manchester United ile Liverpool 1-1 berabere kaldı.

2019-10-20 20:50:03
0

Suriye paylaşımını silen Trump'tan yeni mesaj

 ABD Başkanı Donald Trump, Savunma Bakanı Mark Esper'in soyadını yanlış yazdığı ve "askerlerimizi eve getiriyoruz" mesajını içeren ...

2019-10-20 20:50:01
0

Oğlunun mezarı başında bulundu Polis kurtardı

 Samsun’un Bafra ilçesinde bir kadın oğlunun mezarının başında intihara kalkıştı.

2019-10-20 20:40:02
0

Erol Bulut Daha farklı da olabilirdi

 Aytemiz Alanyaspor teknik direktörü Erol Bulut, Çaykur Rizespor galibiyetinin ardından konuştu.

2019-10-20 20:15:04
0

Şırnak ve Mardin'de 211 köyde eğitime 5 gün ara verildi

 Valiliklerden yapılan açıklamada Şırnak ve Mardin'de 211 köyde eğitime 5 gün ara verildiği bildirildi.

2019-10-20 20:10:02
0

İsmail Kartal İyi günümüzde değildik

 Süper Lig’in 8. hafta karşılaşmasında konuk olduğu Aytemiz Alanyaspor’a 5-2’lik farklı skorla mağlup olan Çaykur Rizespor’da ...

2019-10-20 20:10:02
0

Hasan Ali ve Serdar Aziz geri döndü

 Fenerbahçe’de sol bek Hasan Ali Kaldırım ve Serdar Aziz 148 gün sonra 11'de döndü.

2019-10-20 19:50:03
0

Kahvede silahlı kavga 1 ölü, 1 yaralı

 Manisa'nın Turgutlu ilçesinde, kahvede oyun oynayan Hamza Bilgen (77) ile Nurtaç Bilgiç (54) arasında çıkan tartışma, kavgaya ...

2019-10-20 19:40:02
0

Politika ve sanat dünyasını buluşturan düğün

 Moda tasarımcısı Gülnur Güneş ile iş insanı Yiğit Doğan Çelik’in düğününe iş ve sanat dünyasından çok ...

2019-10-20 19:30:02
0

Fenerbahçeli futbolculardan Mehmetçik'e destek

 Fenerbahçeli futbolcular, Barış Pınarı Harekatı'nda görev alan Mehmetçik'e destek verdi.

2019-10-20 19:20:03
0

Yağmurdan etkilenen sincap yavrusunu evine aldı

 Mardin'in Mazıdağı ilçesinde bir kişi, yağmurdan etkilenen sincap yavrusunu evine alarak elleri ile besledi.

2019-10-20 18:45:02
0

Şırnak'ın 55 köyünde eğitime 5 gün ara

 Şırnak Valiliği'nden yapılan yazılı açıklamada, İdil, Cizre ve Silopi ilçelerine bağlı, Suriye sınır hattında bulunan toplam 55 ...

2019-10-20 18:40:02
0

Güpegündüz oldu! Sokak ortasında dehşet

 Tekirdağ'da, sokakta karşılaşan E.Ü. ve husumetlisi G.K. arasındaki tartışma, kavgaya dönüştü. Kavga sırasında ...

2019-10-20 18:40:02
0

Gri listedeki 2 terörist teslim oldu

 İçişleri Bakanlığı'ndan, terörden arananlar gri listedeki 2 teröristin, ailelerinin de ikna çalışmalarına katılmasıyla teslim ...

2019-10-20 18:30:02
0

Alanyaspor 5 golle liderliği geri aldı!

 Süper Lig'in 8. haftasında Alanyaspor, Çaykur Rizespor'u 5-2 mağlup etti ve liderliği tekrar aldı.

2019-10-20 18:20:04
0

Muş'ta sel 3 yaralı

 Muş'un Dilimli köyünde sağanak nedeniyle oluşan sel, ev ve ahırları bastı, 3 kişi yaralandı.

2019-10-20 18:20:02
0

Kemal Özdeş Bizi mağlubiyetten kurtardı

 Kayserispor'un maçın ikinci yarısında daha iyi bir oyun ortaya koyduğunu söyleyen Kasımpaşa Teknik Direktörü Kemal Özdeş, ...

2019-10-20 18:15:02
0

Aybaba Bazı oyuncuların sıkıntıları var!

 İstikbal Mobilya Kayserispor Teknik Direktörü Samet Aybaba, Kasımpaşa beraberliğinin ardından açıklamalarda bulundu.

2019-10-20 18:00:01
0

Kritik maçlar öncesi Burak Yılmaz şoku!

 Beşiktaş'ta Burak Yılmaz sakatlığı nedeniyle Braga ve Galatasaray maçlarında forma giyemeyecek.

2019-10-20 17:55:02
0

Minik taraftar harçlıklarını Ali Koç'a verdi

 Fenerbahçeli minik taraftar Mehmet Eren Sayın, babasının verdiği harçlıkları biriktirerek, Fenerol'a destek oldu

2019-10-20 17:55:02
0

Gol makinesi rekoru kırabilecek mi?

 Bu sezon Zenit formasıyla gösterdiği performansla dikkatleri üzerine çeken Artem Dzyuba'nın Rus kulübünün eski yıldızı ...

2019-10-20 17:50:01
0

Başkan Erdoğan'dan önemli açıklamalar

 Cumhurbaşkanı Erdoğan, 11. Rize Tanıtım Günleri'nde vatandaşa hitap ediyor.

2019-10-20 17:45:01
0

Barış Pınarı şehidi memleketine uğurlandı

 Suriye’nin kuzeyine düzenlenen Barış Pınarı Harekatı'nda PKK/YPG terör örgütünün saldırısı sonucu şehit olan Piyade ...

2019-10-20 17:40:04
0

Xiaomi Mi CC9 Pro'nun fiyatı ve özellikleri sızdırıldı

 Xiaomi'nin geçtiğimiz aylarda piyasaya sürdüğü kamera ve tasarım odaklı orta-üst seviye modeli Mi CC9'un daha gelişmiş ...

2019-10-20 17:30:02
0

YÖK'ten öğrencilere müjde geldi

 Yükseköğretim Kurulu (YÖK), hem merkezi yerleştirme hem özel yetenek sınavı ile öğrenci alımı yapılan 14 programa 2020 yılından ...

2019-10-20 17:10:02
0

Anadolu Isuzu, geleceğin çevreci araçlarını görücüye çıkardı

 Türkiye'nin ticari araç markası Anadolu Isuzu, otobüs segmentinin dünyadaki en önemli fuarlarından biri olarak kabul edilen, ...

2019-10-20 17:00:01
0

Ibrahimovic'ten Guardiola için olay sözler

 Aykırı söylemleriyle futbol dünyasında farklı bir profil çizen Zlatan Ibrahimovic, Barcelona'da anlaşamadığı Guardiola ile ilgili dikkat ...

2019-10-20 16:55:02
0

O ilçeye güzel haber Başvurular başladı

 SOCAR Türkiye’nin iştiraki Kayserigaz, 36 bin nüfusu bulunan Tomarza'yı doğal gazla buluşturdu. Düzenlenen törene Cumhurbaşkanı ...

2019-10-20 16:50:05
0

Samsung açıkladı! Güvenlik açığı

 Samsung'un Galaxy S10 modelinde Samsung onaylı olmayan ekran koruyucusu kullanıldığında ortaya çıkan güvenlik açığı doğrulandı.

2019-10-20 16:50:02
0

Doğu Karadeniz'den en fazla mandarin ihraç edildi

 Doğu Karadeniz'den 2019-2020 sezonunun 1 Eylül-15 Ekim döneminde 8 bin 742 tonluk turunçgil ihracatından 4 milyon 281 bin 576 dolar gelir elde ...