2015-11-19 23:59:02
0

Ankara ve 5 ilde elektrik kesintisi uygulanacak

 Ankara'nın yanı sıra Bartın, Çankırı, Karabük, Kastamonu ve Zonguldak'ın bazı semtlerine, planlı bakım ve iyileştirme çalışmaları kapsamında, 22 ...

2015-11-19 23:56:05
0

ABD Kongre üyelerinden Gülen'e büyük şok

 USATODAY, ABD’li Senatör ve Milletvekillerinin Amerika’da yaşayan Gülencilerin yaptıkları bağışları iade ettiğini yazdı

2015-11-19 23:57:01
0

İşçi bulamayınca eşi ve kızıyla kovan üretimine başladı

 Bayburt'ta kovan yapımı için kurduğu atölyede çalışacak işçi bulamayan arıcı Yaver Develioğlu, siparişleri yetiştirmek için eşi ve kızıyla üretime ...

2015-11-19 23:54:02
0

Türkmen bölgesi kuşatıldı! Durum kritik

 Suriye'de Esed rejimi, 3 gün önce Lazkiye kırsalındaki Bayırbucak Türkmen bölgesinde başlattığı kara harekatını genişletti.

2015-11-19 23:49:01
0

Dışişleri Bakanlığı ndan İsrail e kınama

 Dışişleri Bakanlığı, İsrail'in Doğu Kudüs'teki 454 yeni konut inşaatına onay vermesinı kınadı

2015-11-19 23:47:02
0

Erdoğan ın Çipras a kravat hediye etti

 Cumhurbaşkanı Erdoğan, Çipras'a kravat hediye etti. Çipras ise kravatı çözüm için beraber adaya gittiklerinde takacağı sözünü verdi.

2015-11-19 23:35:02
0

Fransa'dan 'Schengen' çıkışı

 Fransa Başbakanı Valls, serbest dolaşımı öngören Schengen anlaşmasının tartışmaya açılabileceği uyarısında bulundu.

2015-11-19 23:35:01
0

Terör propagandası yapan sitelere yasak geliyor

 Hükümetin Fransa'nın başkenti Paris'teki terör saldırılarından sonra değiştirilmesini istediği olağanüstü hal yasa tasarı mecliste büyük destek buldu

2015-11-19 23:32:02
0

Nusaybin'de 10 terörist öldürüldü!

 Sokağa çıkma yasağının devam ettiği Nusaybin ilçesinde düzenlenen operasyonlarda 10 teröristin etkisiz hale getirildiği bildirildi.

2015-11-19 23:18:02
0

Süper Lig de sürpriz ayrılık! Yıldız golcü gitti

 Eskişehirspor'da deneyimli golcü Gekas'ın sözleşmesi karşılıklı olarak feshedildi. Ayrıca Muarem'in de gönderileceği belirtildi.

2015-11-19 23:16:01
0

Türkiye'den İsrail'e Derhal son verin

 Dışişleri Bakanlığı, İsrail'in Doğu Kudüs'teki 454 yeni konut inşaatına onay vermesinı kınadı.

2015-11-19 23:03:01
0

Fransa da olağanüstü hal yasa tasarısı kabul edildi

 Yeni tasarıya göre terör propagandası yapan internet siteleri ve sosyal medya ağları kapatılabilecek.

2015-11-19 23:00:02
0

Yola döşenen bomba infilak ettrildi

 Şanlıurfa'nın Viranşehir İlçesi'nde, karayoluna döşenen patlayıcı polis araçlarının geçişinden kısa süre sonra ...

2015-11-19 22:57:01
0

Kediler salatalıktan neden korkuyor?

 Kedilerin salatalıktan korktukları video sosyal medyada hızla yayılıyor. Peki kediler neden salatalıktan bu kadar korkuyor? İşte cevabı..

2015-11-19 22:53:03
0

Galatasaray'da koltuğa 3 aday!

 Galatasaray'da teknik direktör arayışları devam ediyor. Hamza Hamzaoğlu ile yolları ayıran sarı kırmızılı yönetimin gündeminde 3 isim bulunuyor. ...

2015-11-19 22:52:04
0

Otomobil kum yığınına çarptıi 1 ölü, 1 yaralı

 Yozgat'ın Yerköy ilçesinde, otomobilin kum yığınına çarparak devrilmesi sonucu ortaokul müdürü hayatını kaybetti, 1 kişi ...

2015-11-19 22:51:01
0

Eskişehirspor Gekas ile yollarını ayırdı

 Eskişehirspor'da deneyimli golcü Gekas'ın sözleşmesi karşılıklı olarak feshedildi. Ayrıca Muarem'in de gönderileceği belirtildi

2015-11-19 22:48:02
0

CAS tan İspanyol atlete 3 yıl men cezası

 CAS, doping kurallarını çiğneyerek biyolojik pasaportunda usulsüzlük yaptığı gerekçesiyle kadın atlet Dominguez'i 3 yıl spordan men etti.

2015-11-19 22:49:02
0

Türkmen bölgesinde kara harekatı!

 Suriye'de Esad rejimi, 3 gün önce Lazkiye kırsalındaki Bayırbucak Türkmen bölgesinde başlattığı kara harekatını genişletti

2015-11-19 22:45:01
0

Trafikte Gençlik Hareketi’nin yeni dönemi başladı

 Trafikte Gençlik Hareketi’nin yeni dönemi, öğretmen eğitim semineriyle Antalya’da başladı

2015-11-19 22:45:01
0

İstanbulkart elektronik nakit para kartı olacak

 Yeni düzenlemeyle İstanbulkart, alışveriş ve diğer şehircilik uygulamalarında da kullanılabilecek nakit para kartına dönüştürülecek

2015-11-19 22:37:01
0

Taksi, minibüs ve dolmuş durakları İSPARK ta

 İstanbul Büyükşehir Belediye Meclisi, kentteki taksi, minibüs ve dolmuş taşımacılığı ile duraklarının işletme yetkisinin 15 yıllığına belediye ...

2015-11-19 22:35:01
0

Çukurca da hareketlilik

 Hakkari'nin Çukurca İlçesi'nde çok sayıda zırhlı aracın sınır birliklerine doğru gittiği gözlendi

2015-11-19 22:27:02
0

Taksi, minibüs ve dolmuş durakları İSPARK'a emanet

 İstanbul Büyükşehir Belediye Meclisi, kentteki taksi, minibüs ve dolmuş taşımacılığı ile duraklarının işletme yetkisinin 15 yıllığına İSPARK'a ...

2015-11-19 22:14:03
0

Fransız ajansı PKK'nın PR'ını yaptı

 Fransız haber ajansı Diyarbakır'ın Sur ilçesinde, hendeklerin arkasındaki ağır silahlı teröristleri görüntüledi.

2015-11-19 22:15:02
0

Mardin Valiliği nden Nusaybin açıklaması

 Mardin Valiliği, Nusaybin’de 10 teröristin öldürüldüğünü, 44 adet barikat ve hendeğin kapatıldığını, 12 adet bombalı tuzağın imha edildiğini ...

2015-11-19 22:10:02
0

Vakıf üniversiteleri yönetmeliği değişti

 Vakıf Yükseköğretim Kurumları Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik, Resmi Gazete'de yayımlanarak ...

2015-11-19 22:11:01
0

Sınıra zırhlı araç sevkiyatı!

 HAKKARİ'nin Çukurca İlçesi'nde çok sayıda zırhlı aracın sınır birliklerine doğru gittiği gözlendi.

2015-11-19 22:10:01
0

Büyük hareketlilik! Asker o bölgelere yerleşiyor

 Hakkari'nin Çukurca İlçesi'nde çok sayıda zırhlı aracın sınır birliklerine doğru gittiği gözlendi.

2015-11-19 22:09:01
0

Vakıf üniversiteleri yönetmeliği değişti

 Vakıf Yükseköğretim Kurumları Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik, Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe girdi

2015-11-19 21:51:01
0

IŞİD li 2 bombacı Adıyaman hemşeriliğinden ihraç edildi

 Adıyaman Belediyesi tarafından daha önce Suruç ve Ankara'daki bombalı saldırıları gerçekleştiren IŞİD'in canlı bombaları Yunus Emre ve Şeyh Abdurrahman ...

2015-11-19 21:49:01
0

Esad rejimi Türkmen köylerine saldırıyor

 Esad rejimi, 3 gün önce Bayırbucak Türkmen bölgesine başlattığı kara harekatını genişletti.

2015-11-19 21:45:01
0

Trafik cezası sorgulama ve HGS geçiş ihlali öğrenme işlemleri nasıl yapılır?

 Trafik cezası sorgulama ve ödeme işlemlerinizin yanında HGS geçiş ihlali öğrenme işleminizi de yaparak herhangi bir cezanızın olup olmadığına ...

2015-11-19 21:43:01
0

Erdoğan ın hediyesi sonrası Çipras söz verdi

 Cumhurbaşkanı Erdoğan, Çipras'a kravat hediye etti. Çipras ise kravatı çözüm için beraber adaya gittiklerinde takacağı sözünü verdi.

2015-11-19 21:41:01
0

Kredi notu nedir, kredi hesaplama nasıl yapılır?

 Kredi notu herhangi bir bankadan kredi almanız için sizden istenecek bir uygulamadır. Kredi notunuzu öğrendikten sonra kredi hesaplama işleminizi online olarak ...

2015-11-19 21:39:02
0

Emekli maaşı hesaplama ve sorgulamayı nereden yapabilirim?

 Emekli olacak vatandaşların en önemli sorusu ne kadar emekli maaşı alırımdır. Emekli maaşı hesaplama ve sorgulama sayesinde bu sorunuza cevap bulacaksınız. ...

2015-11-19 21:37:02
0

Lice’de yasaktan sonra top atışları başladı

 Diyarbakır'ın Lice ilçesinde 9 mahallede sokağa çıkma ve giriş/çıkış yasağı ilan edildi. Yasak kararının ardından top sesleri gelmeye başladı.

2015-11-19 21:35:02
0

E-Devlet şifresi nereden alınır, E-Devlet girişini nasıl yapacağım?

 E-Devlet girişi yapmak istiyorsanız herhangi bir E-Devlet giriş seçeneğine sahip olmanız gerek. Bunlardan en yaygını E-Devlet şifresi ile giriştir. E-Devlet ...

2015-11-19 21:33:01
0

Trafik cezası sorgulama ve HGS geçiş ihlali öğrenme işlemleri burada!

 Trafik cezası sorgulama ve ödeme işlemlerinizin yanında HGS geçiş ihlali öğrenme işleminizi de yaparak herhangi bir cezanızın olup olmadığına ...

2015-11-19 21:31:01
0

Van’a mevsimin ilk karı yağdı

 Van’da şehir merkezine yılın ilk karı yağdı. Akşam saatlerinde başlayan yağmur yağışı hava sıcaklığının ani düşüşüyle kar yağışına ...

2015-11-19 21:31:01
0

Dışişleri Bakanlığı ndan Mısır a gideceklere uyarı

 Dışişleri Bakanlığı, Mısır'ın Sina bölgesinde yer alan Şarm El Şeyh ve çevresindeki bölgelere seyahat edecek vatandaşları uyardı

2015-11-19 21:27:02
0

Şehzade Cengiz Nazım Efendi ABD de hayatını kaybetti

 35. Osmanlı Padişahı Sultan Mehmed Reşad'ın torunu Cengiz Nazım Osmanoğlu (Şehzade Cengiz Nazım Efendi) (76) kalp krizi sonucu hayatını kaybetti. ...

2015-11-19 21:24:01
0

Bahçeli’ye kızdı MHP'den istifa etti!

 MHP Kastamonu İl Genel Meclisi Ağlı Üyesi Sait Yulu, Bahçeli’ye seçimler sonrası gösterdiği tavır nedeniyle tepki göstererek ...

2015-11-19 21:25:01
0

Hollande dan IŞİD operasyonu emri!

 Fransa Cumhurbaşkanı Hollande, IŞİD'e karşı düzenlenen hava operasyonlarının yoğunlaştırılması emrini verdi

2015-11-19 21:23:02
0

İstanbulkart alışveriş kartı oluyor

 İstanbul Büyükşehir Belediye (İBB) Meclisi, toplu ulaşımda kullanılan İstanbulkart'ın alışveriş ve diğer şehircilik uygulamalarında da ...

2015-11-19 21:21:03
0

Vakıf Üniversiteleri Yönetmeliği'nde değişilik

 Vakıf üniversiteleri ile ilgili çok önemli bir değişiklik yapıldı. YÖK eğer isterse "Ülkenin bölünmez bütünlüğüne karşı" eylemleri ...

2015-11-19 21:16:02
0

Hamzaoğlu ndan Florya da veda konuşması

 Galatasaray'la yolları ayıran Hamza Hamzaoğlu, Florya'dan ayrılmadan önce basın mensuplarına açıklamalarda bulundu.

2015-11-19 21:13:01
0

Yaralılar için ‘beyaz bayrak açıldı

 Çatışmalarda 2 sivil de yaşamını yitirdi, 15 vatandaş ‘beyaz bayrak' açılarak ambulanslara taşındı

2015-11-19 21:10:03
0

Mehmet Şimşek'ten Twitter'da göktaşı anketi

 Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, göktaşından kazanç sağlayan köylülerden vergi alınmalı tartışmaları üzerine anket başlattı.

2015-11-19 21:08:02
0

İstanbulkart alışveriş kartı oluyor

 İBB Meclisi, İstanbulkart'ın alışveriş ve diğer şehircilik uygulamalarında da kullanılabilecek nakit para kartına dönüştürülmesini ...