2015-09-19 23:51:01
0

Dünyanın en iyi hakemi bu!

 Trabzonspor Teknik Direktörü Şota Arveladze, 1-0 kaybettikleri Galatasaray karşılaşmasının ardından maçın hakemi Cüneyt Çakır'a ilginç sözlerle yüklendi.

2015-09-19 23:43:02
0

Bakü Avrupa Oyunları’nda ilk madalya Burcu Zemin’e!

 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin'in de aralarında bulunduğu çok sayıda Avrupa ve Asya ülke liderlerinin konuk olarak ...

2015-09-19 23:41:01
0

Afiş ve posterler yerini dijital ekranlara bırakıyor

 Mağazalarda yaygınlaşan dijital ekran yayıncılığı yoğun ilgi görüyor

2015-09-19 23:39:02
0

"Bugün şansa kazandık"

 Galatasaray Teknik Direktörü Hamza Hamzaoğlu, Trabzonspor galibiyetini yorumlarken, "Bugün şansa kazandık" dedi. Hamzaoğlu, basın toplantısında ...

2015-09-19 23:37:01
0

Penaltı ve kırmızı kartı vermedi (Trabzonspor-Galatasaray Cüneyt Çakır)

 HTSPOR yazarı Bülent Yavuz, Galatasaray deplasmanda Trabzonspor'u 1-0 yendiği maçın hakemi Cüneyt Çakır'ın performansını değerlendirdi

2015-09-19 23:31:02
0

Altın kemer Onur u!

 Milli boksör Onur Şipal, APB altın kemer unvan maçında Rus Zamkovoy'u mağlup etti.

2015-09-19 23:31:02
0

Kurban Bayramı nda 35 ülkede muhtaçlar Yardımeli ile gülecek

 Yardımeli Derneği Kurbanın 4 gününde de kurbanlarınızı muhtaçlara ulaştıracak.

2015-09-19 23:25:58
0

İşte MHP'nin seçim şarkısı

 Seçime kısa bir süre kala Milliyetçi Hareket Partisi seçim şarkısı ve sloganını belirledi.

2015-09-19 23:25:57
0

Çok net açıklama Kandiller'ine gömeceğiz

 'Kültür ve Turizm Bakanı Yalçın Topçu, ''Terörü arkasındaki güçlerle birlikte Kandil'lerine ...

2015-09-19 23:13:02
0

Antalya da kaza 2 ölü 1 yaralı

 Döşemealtı ilçesindeki trafik kazasında 2 kişi öldü, bir kişi yaralandı.

2015-09-19 23:03:02
0

Hamza Hamzaoğlu Ben kötü hocayım, şansa kazandık şansa

 Galatasaray Teknik Direktörü Hamza Hamzaoğlu, Hüseyin Avni Aker Stadı'nda 1-0 kazandıkları Trabzonspor maçının ardından ilginç açıklamalarda bulundu.

2015-09-19 23:02:08
0

Şota Olmadı ama olacak

 Trabzonspor Teknik Direktörü Şota, maç sonrası açıklamalarda bulundu.

2015-09-19 23:01:02
0

Çorum da kadınlar tv programları protesto etti

 Çeşitli sivil toplum kuruluşuna üye kadınlar, televizyon kanallarındaki programların yayından kaldırılması için yürüyüş düzenledi.

2015-09-19 22:59:02
0

Cüneyt Çakır'a sözlü taciz!

 Trabzonspor-Galatasaraya maçının ardından bir özel güvenlik görevlisi Cüneyt Çakır'a soyunma odasına giderken sözlü tacizde bulundu.

2015-09-19 22:56:02
0

Allah yardım etti, şansa kazandık

 Galatasaray Teknik Direktörü Hamza Hamzaoğlu, Trabzonspor maçının ardından açıklamalarda bulundu.

2015-09-19 22:39:01
0

Hamza Hamzaoğlu Hiçbir yere gitmiyorum

 Galatasaray Teknik Direktörü Hamza Hamzaoğlu, Trabzonspor maçının ardından sitem dolu açıklamalarda bulundu

2015-09-19 22:35:02
0

Devlet Bahçeli Gaziler Günü nü kutladı

 MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, twitter hesabından 'Gaziler Günü'nü kutladı

2015-09-19 22:32:07
0

Trabzon da Cüneyt Çakır a saldırı

 Trabzonspor-Galatasaray maçı sonrası hakem Cüneyt Çakır şok bir olay yaşadı!

2015-09-19 22:32:03
0

Dev maç sonrası oyuncular birbirine girdi

 Trabzonspor-Galatasaray maçının ardından Semih Kaya ve Mbia arasında kısa süreli bir gerginlik yaşandı.

2015-09-19 22:33:02
0

Mustafa Çulcu 1 penaltı ve kırmızı kartı atladı

 Trabzonspor-Galatasaray maçının en kritik pozisyonlarını ve hakem Cüneyt Çakır'ın performansını, MHK eski başkanı Mustafa Çulcu, hurriyet.com.tr'ye ...

2015-09-19 22:31:01
0

Es Es e Paşa darbesi!

 Spor Toto Süper Lig'in 5. haftasında, Kasımpaşa deplasmanda Eskişehirspor'u Traouco,Scarione ve Eren Derdiyok'un golleriyle 3-0 mağlup etti.

2015-09-19 22:28:02
0

DAEŞ'e ağır darbe 49 ölü

 Irak'ta koalisyon güçlerinin düzenlediği operasyonlarda 49 DAEŞ'li ölü ele geçirildi.

2015-09-19 22:29:03
0

Diyarbakır da polis merkezine silahlı saldırı

 Merkez Bağlar ilçesindeki Çevik Kuvvet Şube Müdürlüğüne, bir grup terörist tarafından, saldırı düzenlendi.

2015-09-19 22:25:01
0

Rize de IŞİD operasyonu

 Rize'de terör örgütü IŞİD'e üye olduğu iddia edilen 1 kişi tutuklandı.

2015-09-19 22:25:01
0

İncirlik Üssü nü ilk kez HABERTÜRK görüntüledi!

 HABERTÜRK tüm dünyanın gözünün üzerinde olduğu Adana'daki İncirklik Üssü'ne girdi

2015-09-19 22:22:02
0

Bilic in takımı bir devi daha dize getirdi

 İngiltere Premier Lig'in 6. haftasında Manchester City sahasında Slaven Bilic'in yönettiği West Ham United'ı ağırladı.

2015-09-19 22:16:02
0

Çevik Kuvvet'e bombalı saldırı

 Diyarbakır merkez Bağlar ilçesindeki Çevik Kuvvet Şube Müdürlüğüne, el yapımı bomba ve uzun namlulu silahlarla saldırı ...

2015-09-19 22:17:01
0

Özel harekat polisliği için 5 bin öğrenci alınacak

 Polis Akademisi Başkanlığı, lisans mezunu 2014-2015 yılı KPSS P3 puan türünden en az 50 ve üzeri puan alanlardan, yalnızca özel harekat branşında polis ...

2015-09-19 22:15:02
0

Davutoğlu Suriyelilerin yollarda ölmesini istemiyoruz

 Başbakan Ahmet Davutoğlu, Suriyeli sığınmacıların temsilcileri ile yaptığı görüşme sonrası konuştu.

2015-09-19 22:15:02
0

Bahçeli den bomba tweetler Vefa ve sadakat

 MHP lideri Devlet Bahçeli, twitter hesabından 'vefa ve sadakat' vurgusu mesajlı açıklamalar yaptı

2015-09-19 22:11:02
0

Cüneyt Çakır a saldırdılar!

 Trabzonspor-Galatasaray maçının ardından tatsız olaylar yaşandı.

2015-09-19 22:04:03
0

Paşa, Eskişehir i deplasmanda darma duman etti

 Spor Toto Süper Lig'in 5. hafta mücadelesinde Kasımpaşa deplasmanda Eskişehirspor ile karşılaştı.

2015-09-19 22:03:02
0

Bahçeli twitter dan açıklama yaptı

 MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, twitter hesabından açıklama yaptı. Bahçeli, tweetlerine 'vefa ve sadakat' vurgusuyla başlayarak, Gaziler Günü'nü kutladı. ...

2015-09-19 22:00:02
0

Başbakan çağrıda yaptı! 'Mektup göndereceğim'

 Başbakan Ahmet Davutoğlu, Suriyeli mültecilerin temsilcilerini Çankaya Köşkü'nde kabul etti.

2015-09-19 22:01:02
0

Irak ta operasyon 49 terörist öldürüldü

 Irak'ta koalisyon güçlerinin Irak'ta düzenlediği operasyonlarda 49 IŞİD'li ölü ele geçirildi.

2015-09-19 21:59:01
0

Muş ta terör operasyonları

 Varto ilçesinde yapılan operasyonlarda, 2 terörist ölü, 2 terörist yaralı ele geçirildi.

2015-09-19 21:57:03
0

Galatasaray zaferi tek golle kazandı

 Spor Toto Süper Lig'in 5. haftasında, Trabzonspor, Galatasaray'ı konuk etti. Mücadeleden Galatasaray, 82.dakikada Mbia'nın kendi kalesine attığı ...

2015-09-19 21:50:02
0

Adana Demir e evimde darbe!

 PTT 1.Lig ekiplerinden Gaziantep Büyükşehir Belediyespor, deplasmanda karşılaştığı Adana Demirspor'u 2-1 yendi.

2015-09-19 21:49:01
0

Diyarbakır’da Çevik Kuvvet Müdürlüğüne saldırı

 Diyarbakır merkez Bağlar ilçesindeki Çevik Kuvvet Şube Müdürlüğüne, bir grup terörist tarafından, el yapımı bomba ve uzun namlulu silahlarla saldırı ...

2015-09-19 21:49:01
0

Slaven Bilic yönetimindeki West Ham, ligde gol dahi yemeyen Manchester City i deplasmanda 2-1 mağlup etti

 Slaven Bilic yönetimindeki West Ham, ligde gol dahi yemeyen Manchester City'i deplasmanda 2-1 mağlup etti

2015-09-19 21:45:02
0

Manisa da fabrika yangını

 Turgutlu ilçesinde bir kağıt fabrikasında çıkan yangın hasara yol açtı.

2015-09-19 21:43:01
0

Burak Yılmaz şoku!

 Galatasaray'ın deplasmanda Trabzonspor ile karşılaştığı mücadelede Burak Yılmaz sakatlandı

2015-09-19 21:40:07
0

Fidye için kaçırılan çocuk kurtarıldı

 Diyarbakır'ın Bismil İlçesi'nde bir işadamının fidye için kaçırılan 12 yaşındaki oğlu polis tarafından kurtarıldı.

2015-09-19 21:38:02
0

GSaray da hesapları alt üst edecek sakatlık

 Trabzonspor mücadelesinde Galatasaray'da Burak Yılmaz sakatlandı, Burak maça devam edemedi ve yerini Umut Bulut'a bıraktı..

2015-09-19 21:37:02
0

İşte MHP nin yeni seçim şarkısı ve sloganı!

 1 Kasım seçimleri için MHP'nin kullanacağı seçim şarkısı yayınlandı. İşte MHP yeni seçim şarkısı...

2015-09-19 21:35:02
0

Galatasaray da Burak Yılmaz şoku!

 Galatasaray'ın en golcü ismi Burak Yılmaz, Trabzonspor maçının 64. dakikasında sağ baldırından sakatlanarak oyundan çıktı. Yıldız oyuncunun ...

2015-09-19 21:35:02
0

Erkan Zengin in Galatasaray maçında kaçırdığı gol

 Trabzonspor'un Galatasaray ile karşılaştığı mücadelede Erkan Zengin inanılmaz bir gol kaçırdı

2015-09-19 21:33:02
0

Zirvenin adı Bayern

 Bayern Münih, deplasmanda Darmstadt 98'i Vidal, Kingsley ve Rode'un attığı gollerle 3-0 mağlup ederek maç fazlasıyla liderlik koltuğuna oturdu.

2015-09-19 21:33:02
0

Bilic Manchester City deplasmanında destan yazdı

 West Ham United, Premier Lig'in 6. haftasında deplasmanda Manchester City ile karşılaştı.

2015-09-19 21:33:01
0

Başbakan Ahmet Davutoğlu, Türkiye deki Suriyeli sığınmacıların temsilcilerini kabul etti

 Başbakan Ahmet Davutoğlu, Türkiye'deki Suriyeli sığınmacıların temsilcilerini kabul etti. Çankaya Köşkü'ndeki görüşme bir saat sürdü.