2015-08-19 23:55:01
0

Ordu da arazi kavgası kanlı bitti

 Arazi kavgası kanlı bitti!

2015-08-19 23:52:01
0

FED Faiz artışı yaklaşıyor

 ABD Merkez Bankası (FED), faiz artırımının yaklaştığını bildirdi

2015-08-19 23:40:02
0

Balıkesir'de ev yangını 1 ölü

 Dursunbey ilçesinde bir evde çıkan yangında 1 kişi hayatını kaybetti.

2015-08-19 23:36:02
0

O bölgede çatışma çıktı! Köy boşaltılıyor

 Hakkari’nin Şemdinli ilçesi Altınsu köyünde güvenlik güçleri ile PKK’lılar arasındaki çatışmalar zaman zaman devam ediyor

2015-08-19 23:30:02
0

Yalova'da dershanedeki inceleme

 Paralel Devlet Yapılanması'na yakınlığı ile bilinen dershane ve okuldaki incelemede bazı dokümanlara el konuldu

2015-08-19 23:28:01
0

Yunanistan ın gol kralı Sivasspor a imzayı attı

 Medicana Sivasspor, Arjantinli forvet Jeronimo Barrales'i 3 yıllığına kadrosuna kattı.

2015-08-19 23:25:01
0

IŞİD şimdi korksun, Onlar devreye giriyor

 İngiliz Independent gazetesi, İran'ın IŞİD'e karşı Suriye'de operasyonlar düzenlemek istediğini yazdı.

2015-08-19 23:24:02
0

Siirt'te 3 Komando Tugay Komutanlığına taciz ateşi

 Siirt'te 3. Komando Tugay Komutanlığına terör örgütü PKK mensuplarınca taciz ateşi açıldı.

2015-08-19 23:22:03
0

Erdoğan'dan, Hulusi Akar'a başsağlığı telgrafı

 Cumhurbaşkanı Erdoğan, Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi Akar'a bir telgraf gönderdi.

2015-08-19 23:22:01
0

Samsun'da uyuşturucu operasyonu

  Samsun'un Bafra ilçesinde Jandarma tarafından ormanlık alana yapılan baskında, bin 802 kök Hint keneviri ile kurutulmaya bırakılmış ...

2015-08-19 23:08:01
0

Gaziantepspor, Bursaspor maçının hazırlıklarını sürdürdü

 Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Gaziantepspor, Bursaspor maçının hazırlıklarını sürdürdü.

2015-08-19 23:02:02
0

Bolu ya olimpik spor tesisleri yapılıyor

 Bolu Belediye Başkanı Alaaddin Yılmaz, kente Türkiye'nin en büyük olimpik spor tesislerini yaptıklarını bildirdi.

2015-08-19 23:01:01
0

IŞİD hedeflerine 26 hava saldırısı!

 ABD öncülüğündeki koalisyon güçleri Suriye ve Irak'ta DAEŞ hedeflerine yönelik 26 hava saldırısı düzenlendi

2015-08-19 22:58:02
0

Siirt'teki terör saldırısı

 MHP Bursa Milletvekili Tevfik Topçu, saldırıda şehit düşen jandarma er Bahadır Aydın'ın ailesini ziyaret etti

2015-08-19 22:57:01
0

Olympique Marsilya da Michel dönemi

 Ligue 1 takımlarından Olympique Marsilya, teknik direktörlüğe İspanyol çalıştırıcı Michel'i getirdi.

2015-08-19 22:56:03
0

Ailesine kurşun yağdırdı 1 ölü, 5 yaralı

 Ordu'da yer davası yüzünden çıkan kavgada bir kişi babasını öldürdü, annesi ve 3 kardeşi ile bir akrabasını tabancayla ...

2015-08-19 22:55:02
0

UEFA Avrupa Ligi heyecanı yarın start alıyor

 UEFA Avrupa Ligi'nde gruplara katılabilmek için son eleme turu olan play-off'larda ilk maçlar, yarın oynanacak.

2015-08-19 22:55:01
0

Mısır dan terörle mücadele yasası nı aklama çabası

 Mısır Dışişleri Bakanlığı, sert eleştirilere hedef olan "terörle mücadele yasasını" uluslararası kamuoyuna izah etmek üzere Arapça ve ...

2015-08-19 22:54:02
0

Baraj inşaatındaki 2 iş makinesi kundaklandı

  Nurdağı ilçesinde baraj inşaatındaki 2 iş makinesi kundaklandı.

2015-08-19 22:52:02
0

NATO dan Ukray na için itidal çağrısı!

 NATO, Ukrayna'nın doğusunda taraflara itidal çağrısında bulundu

2015-08-19 22:52:02
0

CHP önünde "Altın renkli klozetli" eylem!

 Bir grup vatandaş, CHP Genel Merkezi önünde "altın renkli" klozetle eylem yaptı

2015-08-19 22:51:02
0

Türkiye 85 - 68 Makedonya

 A Milli Basketbol Takımı, Avrupa Şampiyonası hazırlıkları kapsamında Litvanya'da katıldığı Huawei Kupası'ndaki 3. ve son maçında Makedonya'yı 85-68 ...

2015-08-19 22:50:01
0

Vergi Borcu Nasıl Sorgulanır?

 Vergi borcu sorgulama ve ödemelerinizi internet aracılığı ile güvenli bir şekilde yapabilirsiniz. Vergi borcu sorgulama ve ödeme işlemleri hakkında detaylı ...

2015-08-19 22:48:02
0

Eski milli futbolcu Ümit Karan

 "Fenerbahçe, lig şampiyonluğunda favori gözüküyor"

2015-08-19 22:45:02
0

SGK Hizmet Dökümü ve SSK Prim Borçları Nasıl Görüntülenir?

 SGK sorgulama işlemleri ile SSK hizmet dökümünüze ulaşabilir, pek çok hesaplama ve sorgulama işleminizi yapabilirsiniz. SGK hizmet dökümü nasıl alınır? ...

2015-08-19 22:44:02
0

Yolcu otobüsünün tavanında kaçak sigara ele geçirildi

 Aksaray’da yolcu otobüsünde yapılan aramada tavan kısmında gizlenmiş 40 bin paket gümrük kaçağı sigara ele geçirildi. 

2015-08-19 22:42:02
0

Yangında üzüm bahçeleri de zarar gördü

 Malatya'nın Darende ilçesinde çıkan yangında üzüm bahçelerinde zarar meydana geldi

2015-08-19 22:42:02
0

Ortaç'tan şehit haberleri sonrası bakın ne yaptı!

 Serdar Ortaç, İzmir Arena'da gerçekleştirilecek konserinin terör saldırısında şehit olan 8 askerimiz nedeniyle iptal edildiğini bildirdi.

2015-08-19 22:40:01
0

Siirt'teki terör saldırısı

 Saldırıda şehit düşen askerlerden er Ömer Erüstün'ün Kahramanmaraş'taki dedesinin evinde yas var

2015-08-19 22:39:01
0

Euro daki artış Trabzonspor u vurdu

 Türkiye'de yaşanan son gelişmeler üzerine hızla artan Euro Trabzonspor'u vurdu. Transfer ettiği oyuncuların sözleşmelerini döviz kuru Euro üzerinden yapan ...

2015-08-19 22:39:01
0

MRS ile Hastane Randevunuzu Sıra Beklemeden Alın!

 MHRS sistemi sayesinde pek çok vatandaş sıra beklemeden kolayca randevusunu alabilmektedir. MHRS randevu sistemine giriş ve üyelik işlemleri hakkında detaylı ...

2015-08-19 22:36:03
0

Minibüs şarampole devrildi 2 ölü

 Malatya'nın Hekimhan ilçesinde şarampole devrilen minibüsteki 2 kişi yaşamını öldü.

2015-08-19 22:32:02
0

Alanyaspor da Balıkesirspor maçı hazırlıkları

 PTT 1. Lig takımlarından Alanyaspor, ligin 2. haftasında Balıkesirspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü. 

2015-08-19 22:32:02
0

HGS Bakiye Yükleme ve Bakiye Sorgulama Nasıl Yapılır?

 HGS bakiye sorgulama ve HGS yükleme işlemlerinizi internet ortamı ile çok kolay bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz. HGS bakiye yükleme ve sorgulama ...

2015-08-19 22:31:01
0
2015-08-19 22:30:02
0

E-Okul ile TEOG Sınav Sonuçları ve Nakil İşlemleri Burada!

 E-Okul veli bilgilendirme sistemi pek çok öğrenciye ve veliye kolaylık sağlamaktadır. E-Okul uygulaması ile TEOG sonuçlarınıza kolayca ulaşabilirsiniz. ...

2015-08-19 22:29:01
0

Raikonen Ferrari ile nikah tazeledi

 Formula 1 takımlarından Ferrari, atmosferik V8'den turboşarjlı V6 motora geçildiği 2014'te anlaştığı ancak beklentilerin altında kalan Fin sürücüsü Kimi ...

2015-08-19 22:26:02
0

Barrales, resmen Medicana Sivasspor da

 Kırmızı-beyazlı ekip, Arjantinli forvet Barrales ile 3 yıllık sözleşme imzalandığını açıkladı

2015-08-19 22:26:02
0

Uşak'ta teröre karşı tek kişilik eylem

 Uşak'ta bir vatandaş, son günlerde artan terör olaylarını protesto için tek kişilik eylem yaptı.

2015-08-19 22:26:02
0

E-Devlet Şifersi ve Sistemde Bulunan Tüm İşlemler Burada!

 E-Devlet sistemine sadece tek bir şifre ile kolayca erişim sağlayabilirsiniz. E-Devlet sistemi ve şifre alma işlemleri hakkında ayrıntılı bilgiyi haberimizden ...

2015-08-19 22:22:02
0

Alanya'daki gerginlik

 Antalya Valisi Muammer Türker, Alanya ilçesinde terör saldırılarını kınamak isteyen grup ile HDP'liler arasında çıkan ...

2015-08-19 22:22:02
0

Minibüs şarampole devrildi 2 ölü

 Malatya'nın Hekimhan ilçesinde şarampole devrilen minibüste sıkışan 2 kişi yaşamını yitirdi

2015-08-19 22:22:02
0

Siirt'te komando tugayına silahlı saldırı

 SİİRT'te PKK'lılar 3'üncü Komando Tugay Komutanlığı nöbet kulübesine uzun namlulu silahlarla ateş açtı.

2015-08-19 22:22:01
0

Kanada Başbakanı Harper e "küfre" para cezası!

 Kanada Başbakanı Harper'a yönelik aracına küfür içeren yazı yapıştıran kişiye 543 Kanada Doları para cezası verildi

2015-08-19 22:21:02
0

Siirt’te komando tugayına silahlı saldırı

 Siirt'te PKK’lılar 3’üncü Komando Tugay Komutanlığı nöbet kulübesine uzun namlulu silahlarla ateş açtı. Askerlerin anında karşılık vermesiyle çıkan ...

2015-08-19 22:14:01
0

Genç Sultanlar dünya ikincisi oldu

 23 Yaş Altı Kadınlar Dünya Voleybol Şampiyonası'nda Türkiye ikinci oldu.

2015-08-19 22:10:02
0

Isparta'da dolandırıcılık iddiası

 Isparta'da kendisini polis olarak tanıtarak dolandırıcılık yaptığı iddia edilen 3 kişi tutuklandı

2015-08-19 22:10:01
0

Hatay'da trafik kazası 3 yaralı

 Dörtyol ilçesinde meydana gelen trafik kazasında 1'i çocuk 3 kişi yaralandı.

2015-08-19 22:08:03
0

Ordu’da arazi kavgası 1 ölü 5 yaralı

 Gürgentepe ilçesinde bir kişi, babasını öldürdü, akrabalarından 5 kişiyi de yaraladı

2015-08-19 22:08:02
0

Trabzonspor, Beşiktaş maçı hazırlıklarını sürdürdü

 Trabzonspor, Spor Toto Süper Lig'in ikinci haftasında 22 Ağustos Cumartesi günü deplasmanda yapacağı Beşiktaş maçının hazırlıklarını sürdürdü.