2019-11-18 23:25:01
0

Şafak Mahmutyazıcıoğlu'ndan şok görüntülere cevap

 Beşiktaş'ın eski yöneticisi Şafak Mahmutyazıcıoğlu hakkında çıkan iddialar üzerine açıklamada bulundu.

2019-11-18 23:20:01
0

Alman ordusunda büyük kriz!

 Alman Silahlı Kuvvetleri envanterinde bulunan helikopter ve tankların çoğunun görev yapamaz durumda olduğu iddia edildi. Spiegel 2018 yılında da Alman ...

2019-11-18 23:10:03
0

Sınırı geçmeye çalışıyorlardı YPG/PKK'lılar paketlendi

 Şanlıurfa üzerinden Türkiye'ye geçmeye çalışan YPG/PKK'lı 2 teröristin yakalandı. Teröristler sağlık ...

2019-11-18 22:40:04
0

Muğla'da 105 düzensiz göçmen yakalandı

 Muğla'da yasa dışı yollarla yurt dışına çıkmaya çalışan 105 göçmen yakalandı.

2019-11-18 22:40:02
0

ABD'den skandal Filistin kararı! 40 yıllık politika değişti

 ABD'den skandal Filistin kararı geldi. Trump yönetimi 40 yıllık ABD politikasını değiştirdi ve ABD artık İsrail’in işgal ettiği Filistin ...

2019-11-18 22:30:01
0

'Yüzde 100 tamamlandı, doğalgaz vermeye hazır'

 TürkAkım Sözcüsü Aslı Esen, "Rusya kıyısındaki tesis yüzde 100 tamamlandı, deniz hatları yüzde 100 tamamlandı. Artık ...

2019-11-18 22:10:03
0

Ankara'da hareketli saatler! Uzun namlulu silahla etrafa ateş açtı

 Ankara'da Deniz Kuvvetleri Komutanlığı'nda görev yapan bir asker, firar ederek etrafa rastgele ateş açtı. Firari asker, daha sonra ...

2019-11-18 21:45:04
0

Koalisyon sözcüsünden skandal YPG/PKK paylaşımı

 ABD öncülüğündeki DEAŞ karşıtı koalisyon sözcüsü Albay Myles Caggins, terör örgütü YPG/PKK'nın kadın ...

2019-11-18 21:45:02
0

Galatasaray'da Luyindama şoku!

 Galatasaraylı Luyindama, Demokratik Kongo'nun Gambiya ile oynadığı maçta sakatlandı ve oyuna devam edemedi.

2019-11-18 21:40:01
0

ABD'de AVM'de silahlı saldırı dehşeti!

 ABD’nin Oklahoma eyaletindeki bir AVM'de silahlı saldırıda 3 kişi hayatını kaybetti. Saldırıyla ilgili soruşturma sürüyor.

2019-11-18 21:25:01
0

Köln'ün teknik direktörü Markus Gisdol oldu

 Almanya Birinci Futbol Ligi (Bundesliga) takımlarından Köln'de, teknik direktörlük görevine Markus Gisdol getirildi.

2019-11-18 21:20:02
0

Rusya'dan ABD'ye 'istikrar' suçlaması

 Rusya Dışişleri Bakanı Lavrov, "ABD, dünyanın mimari yapısını ve stratejik istikrarını bilinçli olarak bozuyor."dedi.

2019-11-18 21:20:01
0

Erbaş Bu saygısızlık kabul edilemez

 Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş, “Norveç’in Kristiansand şehrinde geçtiğimiz Cumartesi günü İslam karşıtı bir ...

2019-11-18 21:15:04
0

Türkiye’nin ağız ve diş sağlığı haritası açıklandı

 22-27 Kasım Ağız ve Diş Sağlığı Haftası kapsamında Türkiye’de yapılan araştırmaların sonuçları dikkat çekiyor.

2019-11-18 21:10:02
0

Kuveyt'te hükümet krizi büyüyor

 Kuveyt Emiri Şeyh Sabah el-Ahmed Cabir es-Sabah'ın, onun için Savunma Bakanı olan oğlunu görevden almasına rağmen, istifa eden Başbakan Cabir ...

2019-11-18 21:00:02
0

Kuzey Kore'den ABD'ye çalım! Trump'a 'Artık ilgilenmiyoruz' resti

 ABD Başkanı Trump ve Pyongyang liderinin görüşmesine ilişkin Kuzey Kore, ''ABD kendi lehine zaman kazanmaya çalışıyor. Bize yarar ...

2019-11-18 20:55:04
0

Ülkeyi terk eden Morales'ten 'Geri dönebilirim' açıklaması

 Bolivya'da ordunun "istifa" çağrısının ardından görevini bırakarak Meksika'ya iltica eden Evo Morales, iç savaştan endişe ...

2019-11-18 20:45:03
0

Uzmanlar uyardı Ölümcül olabilir

 Uzmanlar, hava kirliliğindeki artışın devam etmesi halinde kentlerin 1952'de 12 bin kişinin hayatını kaybettiği Londra'dakine benzer durumla ...

2019-11-18 20:40:02
0

ABD'de alışveriş mağazasına silahlı saldırı 3 ölü

 ABD’nin Oklahoma eyaletindeki bir alışveriş mağazasına yönelik silahlı saldırıda 3 kişinin hayatını kaybettiği belirtildi.

2019-11-18 20:40:01
0

Soba faciası 3 kişi hayatını kaybetti!

 Manisa’nın Alaşehir ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 3 kişi hayatını kaybetti.

2019-11-18 20:25:01
0

Avcı'dan Emre Belözoğlu itirafı! "2012'de"

 Beşiktaş Teknik Direktörü Abdullah Avcı, yayıncı kuruluşa çarpıcı açıklamalarda bulundu.

2019-11-18 20:05:03
0

AK Parti ve MHP'nin oyları son iki ayda arttı

 MetroPOLL'ün gerçekleştirdiği son ankete göre son iki ayda AK Parti'nin ve MHP'nin oylarında artış yaşandı. AK Parti'yi ...

2019-11-18 20:05:02
0

Beşiktaş'tan 1,5 yıllık kiralama teklifi!

 Beşiktaş'ın, Benfica forması giyen Gedson Fernandes için Portekiz ekibine 1.5 yıllık kiralama teklifinde bulunduğu iddia edildi.

2019-11-18 19:55:02
0

AK Parti'den Pelin Gündeş Bakır için ihraç kararı

 AK Parti MYK Toplantısı'nda, 24. dönem Kayseri Milletvekili Pelin Gündeş Bakır'ın kesin ihraç istemiyle Merkez Disiplin Kuruluna sevk ...

2019-11-18 19:55:01
0

Falcao'yu orada görenler şaştı kaldı!

 Sakatlığı nedeniyle kritik maçlarda forma giyemeyen Galatasaray'ın Kolombiyalı yıldızı Radamel Falcao, pazarda alışveriş yaparken ...

2019-11-18 19:45:01
0

'Bu canlıyı veteriner ambulansıyla götürün!'

 Haber7 Yazarı Esra Elönü, Karaköy'de başörtülü üniversite öğrencisine yumruklu saldırı gerçekleştiren ...

2019-11-18 19:35:02
0

Napoli'den Eljif Elmas'a ceza geliyor!

 Napoli yönetimi, milli arada Makedon basınına verdiği açıklamalardan ötürü Eljif Elmas'a yaptırım uygulayacak.

2019-11-18 19:10:04
0

Türkiye'den çok sert 'Kıbrıs' açıklaması

 Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu: "Milli davamız Kıbrıs konusunda sırf müzakere etmek için tekrar masaya oturmayacağız"

2019-11-18 19:05:01
0

Gümüşhane'de yok edilen 'Dipsiz Göl' doğal sit alanı ilan edilecek

 Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum, Gümüşhane'de "Dipsiz Göl" olarak anılan bölgenin doğal sit alanı ilan ...

2019-11-18 18:55:01
0

Başörtülü kızlara saldıran kadından İslam'a hakaret

 Karaköy'de başörtülü üniversite öğrencisine yumruklu saldırı gerçekleştirdikten sonra tutuklanarak cezaevine ...

2019-11-18 18:35:02
0

Trump İfade vermeyi düşüneceğim

 ABD Başkanı Donald Trump, Kongre'deki azil soruşturması kapsamında ifade vermeyi ciddi şekilde düşeneceğini açıkladı.

2019-11-18 18:30:02
0

Türk lirası dopingi! Son 20 ayın zirvesine yükseldi

 Borsa İstanbul'da BIST 100 endeksi, günü yüzde 1,39 değer kazancıyla 106.846,18 puandan tamamlayarak 20 ayın en yüksek kapanışını ...

2019-11-18 18:15:01
0

Emre Can'dan itiraf! "Mutlu değilim"

 Juventus'ta bu sezon fazla forma şansı bulamayan Emre Can, verdiği röportajda dikkat çeken açıklamalar kullandı.

2019-11-18 18:10:04
0

Uzman çavuşa çarparak, şehit eden otomobil sürücüsü tutuklandı

 BİLECİK Jandarma Komutanlığı'nda görevli uzman çavuş Mert Kaya'ya (25), asayiş uygulaması yapmak için yol ortasına dubaları ...

2019-11-18 18:10:03
0

AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik açıklama yapıyor

 AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik, MYK Toplantısı sonrası açıklamalarda bulunuyor.

2019-11-18 18:00:02
0

MEB'den son dakika açıklaması Okul müdürleri görevden uzaklaştırıldı

 Milli eğitim Bakanlığı'ndan 10 Kasım'daki soruşturma başlatılan görüntüler ile ilgili açıklama geldi.

2019-11-18 17:45:03
0

Mitsubishi'nin 2020 modelleri Attrage ve Mirage tanıtıldı

 Tayland’da düzenlenecek otomobil fuarı kapsamında ilk kez görücüye çıkarılacak olan Mitsubishi'nin 2020 modelleri Attrage ve ...

2019-11-18 17:30:04
0

İran'da ortalık ayağa kalktı! ABD basını gizli belgeleri yayımladı

 ABD'nin uyguladığı yaptırımların ardından İran hükümeti benzine yüzde 50 zam yapınca vatandaşlar sokaklara çıktı. Bütün ...

2019-11-18 17:30:02
0

TSE ile MYK arasında iş birliği protokolü imzalandı

 Türk Standardları Enstitüsü (TSE) ile Mesleki Yeterlilik Kurumu (MYK), karşılıklı tecrübe paylaşımı ve iş birliği protokolü imzaladı.

2019-11-18 17:30:01
0

Platini'den VAR sistemi için şok sözler!

 UEFA'nın yolsuzluk nedeniyle ceza alan eski başkanı Michel Platini, VAR sistemini eleştirdi.

2019-11-18 17:25:03
0

TürkAkım'da sona gelindi

 TürkAkım Sözcüsü Aslı Esen, "Rusya kıyısındaki tesis yüzde 100 tamamlandı, deniz hatları yüzde 100 tamamlandı. Artık ...

2019-11-18 17:25:02
0

VİOP'ta 'Akşam Seans' tarihi belli oldu

 Borsa İstanbul Vadeli İşlem ve Opsiyon Piyasası’nda (VİOP) belirli sözleşmelerde uygulanacak "Akşam Seansı"nın 17 Ocak 2020`de devreye ...

2019-11-18 17:25:02
0

Hazırlıklar tamam, kar bekleniyor!

 Türkiye'nin önemli kış turizmi merkezlerinden olup her yıl yüz binlerce yerli ve yabancı misafiri ağırlayan Uludağ'da sezon 15 ...

2019-11-18 17:15:01
0

Halil İbrahim Dervişoğlu'ndan Milli Takım mesajı

 Hollanda Birinci Futbol Ligi (Eredivisie) takımlarından Sparta Rotterdam'da forma giyen ümit milli futbolcu Halil İbrahim Dervişoğlu, A Milli ...

2019-11-18 17:05:03
0

Türkiye'den çirkin provokasyona çok sert tepki!

 Dışişleri Bakanlığı: Norveç'in Kristiansand şehrinde 16 Kasım 2019 tarihinde İslam karşıtı bir örgüt tarafından düzenlenen ...

2019-11-18 17:05:02
0

Mainz'in yeni teknik direktörü açıklandı

 Almanya Birinci Futbol Ligi (Bundesliga) takımlarından Mainz 05’in yeni teknik direktörü Achim Beierlorzer oldu.

2019-11-18 16:50:01
0

Muğla'da sahile vurdu görenler ne olduğunu anlayamadı

 Muğla’nın Marmaris ilçesi Siteler mevkiisi sahilinde kıyıya vuran ve boyu 1 metreden fazla olan Müren balığı ilgi odağı oldu.

2019-11-18 16:40:05
0

Barzaniler'in ABD'deki iki yeni malikanesi

 Irak Kürt Bölgesel Yönetimi'ni (IKYB) idare eden Barzani ailesinin, dünyanın en pahalı evlerinin bulunduğu ABD'nin Kaliforniya ...

2019-11-18 16:30:05
0

Orhan Özekinci Herkesin okuyabileceği iyi bir yazar olmak istiyorum

 Orhan Özekinci ilk romanı Kaybetmeden Önce'ye dair bilinmeyenleri anlattı.

2019-11-18 16:30:04
0

Çanakkale'de 310 göçmen yakalandı

 Çanakkale İl Jandarma Komutanlığınca mülteci kaçakçılığı ile mücadele kapsamında yürütülen operasyonlarda 310 ...