2016-05-17 23:59:02
0

SGK 35 milyon gencin GSS borcunu silecek

 SGK Amasya İl Müdürü Nurcan Yurt Şenel, yönetmelik çalışmalarının ardından borçların silineceğini söyledi

2016-05-17 23:59:02
0

Avantaj Darüşşafaka Doğuş'ta!

 Spor Toto Basketbol Ligi play-off çeyrek final ilk maçında Darüşşafaka Doğuş, sahasında Banvit'i 77-76 yenerek, seride 1-0 öne geçti.

2016-05-17 23:57:01
0

Bakan Bozdağ dan sert sözler Öldüren kim niye ona katil demiyorsun

 TBMM'de dokunulmazlık görüşmelerinin yapıldığı sıralarda Adalet Bakanı Bekir Bozdağ CHP Hatay Milletvekili Serkan Topal'ın "Suriye'de ölümler oluyor, ...

2016-05-17 23:55:02
0

5 emniyet amiri ve 1 komiser hakkında tenzili rütbe kararı

 Emniyet Genel Müdürlüğü Merkez Değerlendirme Kurulu tarafından yapılan toplantıda, 5 emniyet amiri ve 1 komiser hakkında tenzili rütbe kararı çıktı

2016-05-17 23:53:02
0

Gökhan Gönül, Beşiktaş a evet dedi!

 Fenerbahçe ile olan sözleşmesi sezon sonu bitecek olan Gökhan Gönül'ün Beşiktaş ile anlaştığı iddia edildi

2016-05-17 23:45:02
0

Real Madrid'in 5 Avrupa kupası için iade talebi

 İspanya'nın Real Madrid Futbol Takımı'nın, diktatör Franco döneminde kazandığı 5 Avrupa kupasının geri alınması talebiyle sivil bir girişim ...

2016-05-17 23:39:02
0

Nani ve Alves ile Quaresma, Portekiz'in EURO 2016 kadrosuna dahil edildi

 Fransa'nın ev sahipliğinde 10 Haziran-10 Temmuz'da düzenlenecek 2016 Avrupa Futbol Şampiyonası'nda (EURO 2016) mücadele edecek Portekiz Milli ...

2016-05-17 23:37:04
0

ABD nin 2017 savunma bütçesine veto tehdidi

 ABD Savunma Bakanı Ashton Carter, 2017 yılı için hazırlanan 602 milyar dolarlık savunma bütçesi tasarısının bu haliyle Kongre'den geçmesi durumunda veto ...

2016-05-17 23:37:04
0

Portekiz kadroyu açıkladı! Süper Lig den hangi isimler var?

 Fransa'nın ev sahipliğinde 10 Haziran-10 Temmuz'da düzenlenecek EURO 2016'da mücadele edecek Portekiz Milli Takımı'nın kadrosu açıklandı. Nani, Quaresma ve ...

2016-05-17 23:37:03
0

Galatasaraylı oyuncu Semih Kaya evlendi!

 Galatasaraylı oyuncu Semih Kaya, basketbolcu Yasemen Saylar ile hayatını birleştirdi

2016-05-17 23:37:03
0

Minik Podolski Almanya da sahnede!

 Galatasaray'ın Alman futbolcusu Lukas Podolski'nin oğlu Louis Gabriel'in de yeşil sahalarda babasını aratmayacağı konuşuluyor

2016-05-17 23:37:02
0

Oğuzhan Özyakup "Beşiktaş ta kalmak istiyorum"

 Beşiktaş'ın yıldızı Oğuzhan Özyakup, Ümraniye Nevzat Demir Tesisleri'nde düzenlenen barbekü partisinde "Beşiktaş'ta kalmak istiyorum" dedi

2016-05-17 23:23:02
0

Kemal Kılıçdaroğlu şehit ailelerini ziyaret etti

 Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, şehit pilot üsteğmen Burak Abikebahşi'nin ailesine taziye ziyaretinde bulundu

2016-05-17 23:17:02
0

İsrail den Türkiye ye önemli sembolik mesaj!

 İsrail'in Ankara'da ikinci katip seviyesindeki Maslahatgüzarı Amira Oron'un ülkesinin bağımsızlık günü nedeniyle bu akşam Swissotel'de verdiği resepsiyona ...

2016-05-17 23:03:01
0

Başbakan Cameron Tinder a üye oldu

 İngiltere Başbakanı David Cameron yaklaşan AB referandumuna gençlerin ilgisini çekmek için sıra dışı bir yol buldu

2016-05-17 23:01:01
0

Alex Telles İtalya da sezonun en kötü 11 ine seçildi

 Galatasaray'dan Inter'e kiralanan Alex Telles, Serie A'da sezonun en kötü 11’ine seçildi.

2016-05-17 22:53:02
0

ABD-Suudi ilişkilerini tehdit eden tasarı Senato'dan geçti

 ABD Senatosu, 11 Eylül saldırılarında hayatını kaybedenlerin ailelerinin Suudi Arabistan'a dava açmasına imkan tanıyan yasa tasarını onayladı.

2016-05-17 22:47:02
0

Sultangazi de İETT otobüsü yakıldı

 İstanbul Sultangazi'de

2016-05-17 22:45:01
0

Fatih’te amca dehşeti iki yeğenini kurşunladı

 FATİH Aksaray’da, ağabey-kardeş iki kişi, amcalarının silahlı saldırısı sonucu ağır yaralandı.

2016-05-17 22:41:01
0

Konya da iki şirkete kayyum atandı

 Konya'da "Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY)" finansman desteği sağladığı ve işlemlerde usulsüzlük yaptığı ...

2016-05-17 22:37:01
0

Kilis te vergilere erteleme

 Kilis Valiliği, roket saldırıları sonucu mağduriyet yaşanan Kilis için Vergi Usul Kanunu uyarınca düzenlemeler yapıldığını bildirdi

2016-05-17 22:36:01
0

Real Madrid in 5 Avrupa kupası için iade talebi

 İspanya'da başlatılan sivil bir girişimle Real Madrid Futbol Takımı'nın, diktatör Franco döneminde kazandığı 5 Avrupa kupasının geri alınması talebiyle ...

2016-05-17 22:33:02
0

Hakkari de okulda terör örgütü sloganına soruşturma

 Hakkari'nin Şemdinli ilçesinde bir okulda İstiklal Marşı okumayarak terör örgütü lehine slogan atan 7 öğrenci hakkında cezai işlem yapıldı

2016-05-17 22:25:02
0

ABD-Suudi ilişkilerini tehdit eden tasarı Senato dan geçti

 11 Eylül kurbanlarının ailelerine Suudi Arabistan aleyhine dava açmasına imkan tanıyan yasa tasarısı Senato'da onaylandı

2016-05-17 22:08:02
0

İngiltere Başbakanı çöpçatanlık uygulaması ile anlaştı

 İngiltere Başbakanı David Cameron İngiltere'nin AB üyeliğinin devamı konusunda yapılacak referandum öncesi gençlerin ilgisini çekmek adına ilginç bir ...

2016-05-17 22:07:01
0

İngiltere Başbakanı çöpçatanlık uygulaması ile anlaştı

 İngiltere Başbakanı Cameron İngiltere'nin AB üyeliğinin devamı konusunda yapılacak referandum öncesi gençlerin ilgisini çekmek adına ilginç bir yöntem ...

2016-05-17 22:03:02
0

İstanbul da amca dehşeti 2 yaralı

 İstanbul'da park yeri nedeniyle çıkan silahlı kavgada bir amca, iki yeğenini yaraladı

2016-05-17 21:49:02
0

Böhmermann ın Erdoğan şiirine yasak

 Almanya'da Hamburg Eyalet Mahkemesi, Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın yaptığı başvuru üzerine komedyen Jan Böhmermann'ın okuduğu ve Cumhurbaşkanı Erdoğan ...

2016-05-17 21:43:01
0

Mitroglou imzayı attı!

 Benfica, geçen sezon Fulham'dan kiralanan Yunan milli golcü Mitroglou'nun bonservisini aldı.

2016-05-17 21:33:01
0

Almanya da ilk mahkeme kararı çıktı

 Alman mahkemesi, mizahçı Böhmermann'ın Cumhurbaşkanı Erdoğan'a yazdığı hakaret içeren şiir hakkında kararını verdi

2016-05-17 21:33:01
0

Liselerde yetenek sınavlarının takvimi açıklandı

 Güzel sanatlar liseleri ile spor liselerine başvurular, 20-29 Haziran'da doğrudan veya posta yoluyla ilgili okul müdürlüklerine yapılacak

2016-05-17 21:26:01
0

Günün bomba iddiası! Gökhan Gönül anlaştı

 Fenerbahçe ile olan sözleşmesi sezon sonu bitecek olan Gökhan Gönül ile ilgili sürpriz bir gelişme yaşandığı ortaya çıktı.

2016-05-17 21:21:02
0

Volkan Bozkır Türkiye-AB ilişkisi amir-memur ilişkisi değildir

 Avrupa Birliği Bakanı Volkan Bozkır, "Türkiye Cumhuriyeti ile Avrupa Birliği ilişkisi hiçbir zaman öğretmen-öğrenci, amir-memur ilişkisi ...

2016-05-17 21:21:01
0

Kadıköy de vapurdan denize düşen kişi hayatını kaybetti

 Kadıköy-Beşiktaş seferini yapan vapurdan denize düşen 60 yaşındaki bir kişi hayatını kaybetti

2016-05-17 21:17:03
0

Mario Gomez Başka kulüplerle de görüştüm

 Mario Gomez, "Önümüzdeki sezonun planlaması, transfer politikası ve yapılacak hamleler benim için yeterli olursa, burada kalmayı isterim" dedi.

2016-05-17 21:11:02
0

Başbakan Ahmet Davutoğlu ndan dikkat çeken hareket

 Genel Kurul'a girerken AK Partili milletvekilleri tarafından alkışlarla karşılanan Davutoğlu hükümet sıralarına oturmayı tercih etmedi.

2016-05-17 21:07:02
0

John Kerry 1 Haziran'da tekrar başlayacak

 ABD Dışişleri Bakanı John Kerry, Uluslararası Suriye Destek Grubu'nun rejimin ablukası altındaki bölgelere insani yardımı tekrar başlatma tarihi ...

2016-05-17 21:06:02
0

Başakşehir ilk transferini yaptı

 Altınordu'nun ofansif oyuncusu Cengiz Ünder ile 5 yıllık anlaşma yapıldı. 1997 doğumlu olan ve U19 Milli Takım kaptanlığı yapan genç oyuncunun adı ...

2016-05-17 20:55:02
0

Bulgaristan dan getirilen araçlarla milyonluk lüks vurgun

 İSTANBUL Emniyet Müdürlüğü Mali Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, Bulgaristan’dan sahte evrakla Türkiye’ye araç getirip satan bir şebekeye yönelik ...

2016-05-17 20:51:02
0

Vapurdan denize düşen kişi hayatını kaybetti

 KADIKÖY’den Beşiktaş’a gitmek için hareket eden vapurda, henüz belirlenemeyen bir nedenle denize düşen bir kişi hayatını kaybetti. Kıyı Emniyeti ...

2016-05-17 20:41:05
0

Enes Ünal a 3 maç ceza

 Hollanda İkinci Futbol Ligi ekiplerinden NAC Breda forması giyen milli futbolcu Enes Ünal’a dünkü Yükselme Grubu yarı final rövanş maçında gördüğü ...

2016-05-17 20:41:04
0

Süper Lig den 6 takım, PFDK ya sevk edildi

 TFF Hukuk Müşavirliği, Spor Toto Süper Lig'in 33. hafta maçlarındaki disiplin ihlalleri nedeniyle Beşiktaş, Trabzonspor, Bursaspor, Kayserispor, Medicana ...

2016-05-17 20:41:02
0

Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman açıklamalarda bulundu!

 Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, NTVSpor yayınında açıklamalarda bulundu. Orman, 'her sene üzerine koyarak başarı' derken 'Şampiyonlar Ligi'nde yarı final, ...

2016-05-17 20:41:02
0

Mardin de hain tuzak 5 asker yaralı

 Mardin'in Nusaybin  ilçesinde PKK'lı teröristlerce tuzaklanan el yapımı patlayıcının infilak etmesi  sonucu 5 asker yaralandı.

2016-05-17 20:19:01
0

Üç yıl sonra ‘Anlatamıyorum’

 Mor ve Ötesi, 20’nci yılını sürprizlerle kutlamaya hazırlanıyor.

2016-05-17 20:17:02
0

Mario Gomez Başka kulüplerle de görüştüm

 Mario Gomez, NTV Spor'da Güntekin Onay'ın sorularını yanıtladı. Gomez, "Türkiye'den başka kulüplerle de görüşmelerim oldu" dedi.

2016-05-17 20:17:01
0

Bağdat'ta 3 saldırı 63 ölü

 Irak'ın başkenti Bağdat'ta bugün düzenlenen 3 ayrı bombalı saldırıda 63 kişi hayatını kaybetti. Saldırıda 100'den fazla kişi de yaralandı.

2016-05-17 20:07:01
0

Ümit Efekan Oya Oydoğan rica etmese rolü Fahriye Evcen e vermezdim

 Oya Aydoğan'ın tedavi sürecinde geçmiş olsun demediği için sosyal medyada ağır eleştirilen Evcen’in şöhret yolundaki ilerleyişini, usta yönetmen Ümit ...