2016-09-16 23:49:01
0

KKTC Cumhurbaşkanı Sözcüsü Annan Planı’nın uygulanması artık mümkün değil

 KKTC Cumhurbaşkanı Sözcüsü Barış Burcu "Bırakın Annan Planı’nda öngörülen toprak iadesinin biraz fazlasını, aynen uygulanabilmesi bile artık ...

2016-09-16 23:39:01
0

Fatih te trafik kazası 1 ölü

 Fatih'te bir kişi yolun karşısına geçmek isterken otomobil çarpması sonucu hayatını kaybetti

2016-09-16 23:37:01
0

AB’den Bulgaristan’a sığınmacı desteği

 AB, Bulgaristan'a sınır güvenliği ve göç yönetimi için 108 milyon avro destek verecek

2016-09-16 23:33:01
0

Yemen de yönetim yanlıları ile Husiler arasında çatışma

 Taiz'de yönetim yanlısı güçler ile Husiler arasında çıkan çatışmalarda, 18 kişi öldü

2016-09-16 23:25:02
0

Fenerbahçe'de iki isim yeniden ilk 11'e dönüyor

 Ligde Kasımpaşa ile karşılaşacak Fenerbahçe'de teknik direktör Dick Advocaat Volkan Şen ve Jeremain Lens'e yeniden ilk 11'de şans vermeyi planlıyor.

2016-09-16 23:23:01
0

Konya da şüpheli çanta paniği

 Konya'da yol kenarına bırakılan çanta vatandaşlarda paniğe neden oldu. fünye ile patlatılan çantadan kıyafet çıktı

2016-09-16 23:16:02
0

'Umut Harekatı' 679 kişi kurtarıldı

 Sahil Güvenlik Ege Deniz Bölge Komutanlığı ekiplerinin Umut Harekatı kapsamında Kurban Bayramı süresince 679 yabancı uyruklu kişi kurtarıldı

2016-09-16 23:13:01
0

Pentagon Özel kuvvetlerimiz Türkiye ye destek veriyor

 Pentagon, Türkiye'nin talebi üzerine Amerikan özel kuvvetlerinin Cerablus ve Çobanbey'de Türk birliklerine ve Suriyeli muhalif güçlere destek verdiğini bildirdİ

2016-09-16 23:13:01
0

Ege Denizi nde "Umut Harekatı" 679 kişi kurtarıldı

 Sahil Güvenlik Ege Deniz Bölge Komutanlığı ekiplerinin "Umut Harekatı" kapsamında, Kurban Bayramı süresince 679 yabancı uyruklu kişi kurtarıldı

2016-09-16 23:06:03
0

ABD'den Almanya'ya bir şok daha!

 ABD Adalet Bakanlığının, Alman Bosch'u Volkswagen'in emisyon skandalı kapsamında soruşturmaya aldığı iddia edildi.

2016-09-16 23:06:02
0

AB'den skandal öneri

 AB Komisyonu Başkanı Juncker, Bulgaristan'a kaçak göçle mücadelede destek vermek için skandal bir öneriyi gündeme ...

2016-09-16 23:07:02
0

Samsun da iki otomobil çarpıştı 1 ölü, 7 yaralı

 Samsun'un Vezirköprü ilçesinde, iki otomobilin çarpışması sonucu bir kişi hayatını kaybetti, 7 kişi yaralandı

2016-09-16 22:57:02
0

Libya da bomba yüklü araç uzaktan kumandayla patlatıldı

 Bingazi'de göstericilerin hedef alındığı bombalı saldırıda çok sayıda kişi yaralandı

2016-09-16 22:53:02
0

Apple’ın kapısı iPhone 7 alıcılarına açıldı

 ABD’nin California eyaleti Palo Alto kentindeki Apple  mağazası önünde birgün önceden sıraya giren Amerikalılar, bugün yerel saat ile  08.00’de (TSİ ...

2016-09-16 22:50:02
0

Arda'dan transfer itirafı! 'Teklif aldım'

 Arda Turan, %100 Futbol'da Rıdvan Dilmen ve Güntekin Onay'ın sorularını yanıtlarken çok sayıda transfer teklifi aldığını söyledi.

2016-09-16 22:51:01
0

Pendik te darp olayına karışan 5 polise disiplin soruşturması!

 İstanbul Emniyet Müdürlüğü, Pendik'te bir kişiyi  darbettiği gerekçesiyle 5 polis hakkında disiplin soruşturması başlattı.

2016-09-16 22:49:01
0

Samsun da iki otomobil çarpıştı 1 ölü, 7 yaralı

 Samsun'un Vezirköprü ilçesinde, iki otomobilin  çarpışması sonucu bir kişi hayatını kaybetti, 7 kişi yaralandı.

2016-09-16 22:47:02
0

Bursaspor evinde kazandı

 Bursaspor, Spor Toto Süper Lig'in 4. haftasında sahasında, Kayserispor’u konuk etti. Yeşil beyazlılar rakibini 3-1 yendi.

2016-09-16 22:47:01
0

Fatih te trafik kazası 1 ölü

 Fatih ilçesinde karşıdan karşıya geçmek isteyen  kişiye otomobil çarptı. Çarpmanın etkisiyle metrelerce sürüklenen Haşim Eymür isimli kişi hayatını ...

2016-09-16 22:45:01
0

IŞİD in üst düzey ismi Suriye de öldürüldü!

 ABD Savunma Bakanlığı (Pentagon), terör örgütü  DAEŞ'in önemli liderlerinden birinin daha Suriye'de düzenlenen saldırıda öldürüldüğünü açıkladı.

2016-09-16 22:40:01
0

Arda Hiç haddim değil ama Selçuk İnan

 Arda Turan, NTV Spor'da yayınlanan %100 Futbol programında gündeme dair açıklamalarda bulunurken Selçuk İnan ile ilgili de mesaj ...

2016-09-16 22:41:01
0

İstanbul da 5 polis hakkında disiplin soruşturması

 İstanbul Pendik'te bir kişiyi darbettiği gerekçesiyle 5 polis hakkında disiplin soruşturması başlattı

2016-09-16 22:29:02
0

AB AB) Komisyonu Başkanı Juncker Bulgaristan-Türkiye sınırına 200 sınır muhafızı gönderilmeli

 AB Komisyonu Başkanı Juncker: "Benim değerlendirmeme göre, Bulgaristan-Türkiye sınırına 200 sınır muhafızı gönderilmeli, 50 araç için mali kaynak ...

2016-09-16 22:25:01
0

"2023 yılında dünyanın 10 büyük ekonomisi arasına gireceğiz "

 Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu 2023 hedefleri ve terörle mücadele hakkında konuştu

2016-09-16 22:09:02
0

pentagon DAEŞ liderlerinden "Dr Vail" öldürüldü

 ABD Savunma Bakanlığı (Pentagon), terör örgütü DAEŞ'in önemli liderlerinden birinin daha Suriye'de düzenlenen saldırıda öldürüldüğünü açıkladı.

2016-09-16 22:09:02
0

Ders kitaplarına FETÖ incelemesi

 Milli Eğitim Bakanlığı Müsteşarı Yusuf Tekin "Terör örgütü propagandası kabul edilebilecek sorunlu kısım ya da ifadeleri çıkararak bu kitapları ...

2016-09-16 22:01:02
0

Bursaspor 3-1 Kayserispor / MAÇIN ÖZETİ

 Spor Toto Süper Lig 4. hafta maçında Bursaspor evinde Kayserispor'u 3-1 mağlup etti.

2016-09-16 21:56:02
0

Terör örgütü liderlerinden Dr Vail öldürüldü

 Pentagon, terör örgütü DAEŞ'in önemli liderlerinden birinin daha Suriye'de düzenlenen saldırıda ...

2016-09-16 21:55:02
0

BM Genel Sekreteri nden silah bırakma çağrısı

 BM Genel Sekreteri Ban Ki-mun "Uluslararası Barış Günü'nde, dünyada savaşanları bir günlüğüne silahlarını bırakmaya, küresel ateşkes ve ...

2016-09-16 21:55:02
0

Suriye nin Rai bölgesinde Muhalif gruplar ABD askerlerinin kuşatmaya katılmasını istemedi

 ABD'li bir grup asker TSK tarafından desteklenen Özgür Suriye Ordusu güçleriyle birlikte harekata katılmak üzere Suriye'nin Rai (Çobanbey) bölgesine geldi.

2016-09-16 21:51:01
0

TEM Otoyolu nda tatilcilerin dönüş çilesi bugün de devam etti

 TEM'de trafik yoğunluğunun geç saatlere kadar devam etmesi bekleniyor

2016-09-16 21:50:02
0

Arda'dan Terim'e 'Bu lafları kimse kaldıramaz'

 Arda Turan, Milli Takım'da yaşanan prim kriziyle ilgili Fatih Terim'e cevap verdi ve yaşananlarla ilgili konuştu.

2016-09-16 21:49:01
0

Arda Turan "Biz paracı, primci insanlar değiliz"

 La Liga devi Barcelona'da forma giyen milli oyuncumuz Arda Turan, NTV Spor'da yayınlanan %100 Futbol programına açıklamalarda bulundu

2016-09-16 21:48:01
0

MEB'den açıklama O kitaplar yeniden basılacak

 MEB Müsteşarı Yusuf Tekin, FETÖ soruşturması kapsamında ders kitaplarının tamamının incelendiğini, bazılarının yeniden basılacağını ...

2016-09-16 21:45:02
0

Medya devlerinden FBI'ya iPhone davası

 AP, Vice Media ve USA Today, FBI'yı iPhone şifresini kırmak için hangi şirkete, ne kadar ödeme yaptığını açıklaması için mahkemeye verdi.

2016-09-16 21:45:02
0

Traore devrede, 3 puan Karabük'te!

 Kardemir Karabükspor-Antalyaspor karşılaşması, ev sahibi ekibin 3-2 üstünlüğüyle tamamlandı.

2016-09-16 21:44:02
0

Bakan Soylu'dan anlamlı hareket

 Bakan Süleyman Soylu, terör örgütü PKK mensuplarınca saldırı düzenlenen Tendürek Dağı'nda korucu noktalarında ...

2016-09-16 21:39:03
0

Hollande Türkiye ile yapılan anlaşma kenara itilmiş değil

 Fransa Cumhurbaşkanı François Hollande, yasa dışı göç konusunu Avrupa Birliği (AB) Liderler Zirvesi'nde ayrıntılı olarak ele aldıklarını belirterek, ...

2016-09-16 21:39:01
0

Bursa da bir kadın işe gitmek için gitti bir daha dönmedi

 Bursa’nın İnegöl İlçesi'nde iki ay önce işe gitmek evden çıkan ve bir daha da kendisinden haber alınamayan 37 yaşındaki Gülser Durgut'un ailesi, genç ...

2016-09-16 21:33:01
0

Medya devlerinden FBI a iPhone davası

 AP, Vice Media ve USA Today, FBI'yı iPhone şifresini kırmak için hangi şirkete, ne kadar ödeme yaptığını açıklaması nedeniyle mahkemeye verdi

2016-09-16 21:27:02
0

Bartın meydana gelen selde denize sürüklenen araç, 34 gün sonra çıkarıldı

 Ağustos'da Bartın'da yaşanan sel felaketinde sel sularının denize sürüklediği araç, 34 gün sonra denizden çıkarıldı

2016-09-16 21:26:01
0

Chelsea 0-0 Liverpool (Saat 2200 da)

 İngiltere Premier Lig 5. hafta maçında Chelsea evinde Liverpool'u ağırlıyor. Stamford Bridge'deki maçın hakemi Martin Atkinson.

2016-09-16 21:24:01
0

Başbakan Yıldırım Geri adım atmak yok

 Şehit cenazelerine katıldıktan sonra Erzurum Valiliği'ni ziyaret eden Yıldırım,basın açıklamasında 'Terörle mücadelede geri adım ...

2016-09-16 21:14:02
0

'ABD elçisi provokasyon arayışında'

 ABD Büyükelçisinin Artvin’deki ziyaretini değerlendiren Memur-Sen Genel Başkanı, ziyaretin ortamı kaşımaya yönelik olduğunu vurguladı.

2016-09-16 21:12:02
0

3 PKK'lı terörist öldürüldü!

 Türk Silahlı Kuvvetleri tarafından Çukurca Uzundere Omaran bölgesinde gerçekleştirilen operasyonda 3 terörist etkisiz hale getirildi.

2016-09-16 21:10:03
0

Suriyeli Kürtler'den PYD'ye tepki

 PYD zulmüne uğrayan ve IKBY'ye sığınan Suriyeli Kürtler seslerini duyurabilmek için bir protesto gösterisi düzenledi.

2016-09-16 21:08:02
0

Baraj kenarında bulundu! Tam 20 adet

 Bursa'nın İnegöl ilçesine bağlı Boğazköy Barajı'nın kenarında insan kemikleri bulundu.

2016-09-16 21:03:04
0

Bilgisayar oyunu zeki yapar mı?

 Dünyanın önde gelen üniversitelerinden Yale'de, bilgisayar oyunlarının çocuklar üzerindeki etkisini konu alan bir araştırmaya imza atıldı. Buna göre ...

2016-09-16 21:03:03
0

Kerry-Lavrov görüşmesinde gündem ateşkes

 ABD Dışişleri Bakanı John Kerry, Rusya Dışişleri Bakanı Sergey Lavrov ile yaptığı telefon görüşmesinde, Birleşmiş Milletler (BM) yardım konvoylarının ...

2016-09-16 21:03:02
0

Arda Turan %100 Futbol'da

 Arda Turan, %100 Futbol'da Rıdvan Dilmen ve Güntekin Onay'ın sorularını yanıtlıyor.