2011-12-15 23:48:02
0

Fenerbahçe son maça bıraktı!

 Fenerbahçe Ülker, sahasında İspanya temsilcisi Gescrap Bizkaia Bilbao Basket'e mağlup oldu

2011-12-15 23:19:02
0

"Karı - koca olamıyoruz!"

 Burak Hakkı, boşanma davası için konuştu. Hakkı, "Boşanma bir anda anlamsız şekilde maddi dava şekline dönüştü. Elinde hiçbir kanıt olmadan benim ...

2011-12-15 23:19:02
0

Google 2011 arama sonuçlarını açıkladı!

 İşte Türkiye'de en çok aranan 'o kelime'

2011-12-15 23:18:03
0

Madrid acı vatan!

 Real Madrid’e transferleriyle göğsümüzü kabartan Mesut Özil, Nuri Şahin ve Hamit Altıntop için işler hiç de iyi gitmiyor. 3 futbolcunun da devre arası ya ...

2011-12-15 23:17:01
0

Yağmur geliyor!

 Türkiye'nin batı bölgeleri orta Akdeniz üzerinden gelen ılık ve yağışlı havanın etkisine girecek

2011-12-15 23:15:02
0

Erdoğan ın sırrını açıkladı!

 Yayımlanırsa olay olur...

2011-12-15 22:41:03
0

Arda Avrupa yı yine boş geçmedi

 Atletic Madrid, UEFA Avrupa Ligi'nde grubunda oynadığı son maçta Rennes'i 3-1'lik skorla mağlup ederken, İspanyol ekibinin son golü Arda Turan'dan geldi. İskoç ...

2011-12-15 22:41:02
0

Bakan Şahin den 20 bin engelliye kadro müjdesi

 AK Parti İstanbul İl Başkanlığı tarafından düzenlenen ‘Özür Bedendedir, Engel Mekanda Programı’na ...

2011-12-15 22:32:02
0

Arda yine sahnede

 Atletico Madrid turladı, Arda golünü attı...

2011-12-15 22:22:02
0

Emeklilere çifte prim uyarıları

 DHA Almanya'nın Köln barosuna kayıtlı avukatlardan Oğuz Sarıkaya, emeklilere ...

2011-12-15 22:17:02
0

Bakan Şahin müjdeyi verdi

 Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Fatma Şahin, Mart ayında yapılacak sınav sonuca göre, tahmini olarak 20 bin engelliye kadro vereceklerini söyledi.

2011-12-15 22:17:02
0

Anadolu Efes farka boğuldu - SPOR

 Turkish Airlines Euroleague’de C Grubu’nda yer alan temsilcimiz Anadolu Efes, İsrail deplasmanında Maccabi Tel Aviv’e 96-57’lik skorla mağlup oldu.

2011-12-15 22:13:02
0

Acımasız Tanrı

 Oyun parkında birbiriyle kavga eden onbir yaşlarında iki çocuk… Konusu “Kurban”ın ebeveynleri ...

2011-12-15 22:13:02
0

Alvin ve Sincaplar 3 Eğlence Adası

 Lüks bir mavi yolculuk gemisinde, ortalığı birbirine katarak seyahat ederken başlarını gene belaya sokan ...

2011-12-15 22:13:02
0

Acı Tatlı Tesadüfler

 Çalıştığı fabrikanın kapanmasından sonra iş arayan bekâr anne France, hizmetçi olarak borsacı Steve’in ...

2011-12-15 22:13:02
0

Mikrofon

 Mısır’ın çok kültürlü kenti İskenderiye’nin altını üstüne getiren müzikal bir yolculuk. ...

2011-12-15 22:13:02
0

Bisikletli Çocuk

 Babası artık onu istemediğini söyleyince 11 yaşındaki Cyril, yetimhanede bir başına ...

2011-12-15 22:13:02
0

Sümela nın Şifresi Temel

 Temel, zengin ailenin kızı Zuhal’e aşıktır. Kızı ister fakat alamayınca yıkılır.Konusu Tam bu ...

2011-12-15 22:13:02
0

Sherlock Holmes Gölge Oyunları

 Şimdiye kadar Sherlock Holmes hep ortamdaki en akıllı adamdı. Konusu Şimdiyse yeni bir dahi suçlu, ...

2011-12-15 22:13:02
0

Aşk ve Devrim

 1990’ların büyük karmaşasında üniversite öğrencisi Kemal, idealleri ve duyguları arasında sıkışıp ...

2011-12-15 22:09:02
0

Kutsal emanetler çarptı!

 Kurtlar Vadisi'nde derin sessizlik....

2011-12-15 23:58:44
0

Rusya dan BM ye Suriye tasarısı

 Rusya, Güvenlik Konseyi'ne Suriye'de şiddetin sona ermesi çağrısında bulunan tasarı sundu.

2011-12-15 22:02:02
0

Berlusconi den şok sözler

 Eda BERKBAYRAK / MİLANO (DHA) Başkent Roma'da tarihi Adriano Tapınağı'nda ...

2011-12-15 23:52:37
0

Davutoğlu, Eritreli mevkidaşı ile görüştü

 Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, Eritre Dışişleri Bakanı Osman Saleh Mohammed ile bir araya geldi.

2011-12-15 23:49:49
0

Lagarde Hiçbir ülke dokunulmaz değil

 Uluslararası Para Fonu (IMF) Başkanı Christine Lagarde, hiçbir ülkenin artan ekonomik risk karşısında dokunulmaz olmadığını söyledi.

2011-12-15 21:47:02
0

Güreşte acı kayıp!

 Türk güreşinin efsane ismi Fevzi Şeker, hayatını kaybetti

2011-12-15 23:25:11
0

AGİT Meyda Temsilcisi nden Türkiye ye çağrı

 AGİT Medya Özgürlüğü Temsilcisi Dunja Mijatovic, resmi ziyaret için bulunduğu Ankara'da çeşitli bakanlıkların yetkilileriyle yaptığı görüşmelerde ...

2011-12-15 23:42:32
0

Anadolu Efes, 39 sayı fark yedi!

 Anadolu Efes, THY Avrupa Ligi'ndeki 9. maçında İsrail'in Maccabi Electra'ya deplasmanda 39 sayılık farkla mağlup oldu.

2011-12-15 21:37:02
0

Çiçek ten yeni anayasa şikayeti

 Cemil Çiçek, STK'lar ile meslek örgütlerini kastederek, yeni anayasa çalışmalarına öneri gelmediğini söyledi.

2011-12-15 23:19:35
0

Güney Sudan için kıtlık uyarısı

 Dünya Gıda Programı, Güney Sudan'da halkın yaklaşık üçte birinin yakında kıtlıkta karşı karşıya kalacağı uyarısında bulundu.

2011-12-15 23:10:25
0

Yen cumhurbaşkanı kendisine 6 ay süre verdi

 Tunus'un yeni Cumhurbaşkanı Muncef Marzuki, ülkede yaşamın 6 ay sonra gelişmemiş olması durumunda istifa etmeye hazır olduğunu söyledi.

2011-12-15 21:18:02
0

İnci Sözlük e erişim yasağı geldi

 İnternetin popüler platformlarından İncisözlük'e erişim yasağı geldi.

2011-12-15 21:15:03
0

Çiçek ten yeni anayasa şikayeti

 Meclis Başkanı Cemil Çiçek, STK'lar ile meslek örgütlerini kastederek, yeni anayasa çalışmaları için görüş ve öneri gelmediğini söyledi.

2011-12-15 23:01:37
0

Merkel, eyalet başbakanları ile buluştu

 Almanya Başbakanı Angela Merkel, bugün başbakanlıkta eyalet başbakanlarıyla biraraya gelerek, çeşitli konuları görüştü

2011-12-15 21:14:02
0

Belarus tan fark yedik 7-1

 Türkiye Futsal Milli Takımı, Çek Cumhuriyeti'nde gerçekleştirilen FIFA Futsal Dünya Kupası elemelerinde 6. Grup'taki ilk maçında Belarus'a 7-1 yenildi.

2011-12-15 21:14:02
0

Çok tehlikeli bir takım olduk

 Galatasaraylı futbolcu Kazım Kazım, “Liderlikten önemli olan bir şey var. O da Galatasaray'ın çok iyi yolda olduğudur” dedi.

2011-12-15 22:54:04
0

Kanada da otoyolda dehşet 3 ölü

 Kanada'nın kalabalık şehirlerinden Calgary'nin 2 numaralı otoyolunda bu sabaha karşı meydana gelen olayda silahla vurulan 3 kişi hayatını kaybetti, 1 kişi de ...

2011-12-15 23:02:51
0

Gaziantep’te soba faciası 2 ölü

 Gaziantep’te sobalarından sızan karbonmonoksit gazı sonucu zehirlenen yaşlı karı koca, hayatını kaybetti.

2011-12-15 21:04:02
0

Suç örgütünde tutuklama

 Suç örgütü operasyonunda gözaltına alınan 11 kişiden 6'sı tutuklandı

2011-12-15 22:54:59
0

Gökdeniz in takımı turladı

 Gökdeniz Karadeniz'in formasını giydiği Rubin Kazan, 10 kişi kaldığı maçta deplasmanda Paok ile 1-1 berabere kalarak bir üst tura çıktı.

2011-12-15 22:47:15
0

Yıldız, nükleer için boynumuzun borcu dedi

 Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, Akkuyu Santrali ile ilgili olarak, ''Global krizden tecrit edilmiş bu projeyi her türlü yönüyle desteklemek bizim ...

2011-12-15 20:52:02
0

Dört Bir Taraf ta güldüren espri – izle

 Dört Bir Taraf'ta bir okuyucu tweet'i stüdyodakileri tebessüm ettirdi.

2011-12-15 22:33:50
0

Meclis e karşı kalpak fiyatında anlaşamadılar

 'Ergenekon' davasında dinlenilen ''gizli tanık, 'kalabalığın kalpaklarla Meclise yürüyeceği'' şeklindeki ifadesini kabul etti, eylemin neden gerçekleşmedini ...

2011-12-15 20:43:02
0

Burunsuz buzağı görenleri şaşırtıyor

 İki aylık yavru buzağı köylülerin maskotu oldu

2011-12-15 22:34:19
0

PSV güle oynaya turladı!

 UEFA Avrupa Ligi C Grubu'nda Rapid Bükreş'i konuk eden PSV, son maçında evinde 2-1 galip geldi.

2011-12-15 22:28:17
0

Sivassporlu futbolcular stres attı

 Futbolda şike iddialarına yönelik soruşturma nedeniyle zor günler geçiren Sivasspor'da futbolcular, teknik heyet ve yöneticiler, İstanbul Büyükşehir ...

2011-12-15 22:29:39
0

Timoşenko nun görüntüsü Ukrayna yı karıştırdı

 Ukrayna eski başbakanı Yuliya Timoşenko'nun hapishane yatağındayken çekilen görüntüsünün Ukrayna'da politik soruna neden olduğu bildirildi.

2011-12-15 22:32:04
0

Kazım Çok tehlikeli takım olduk

 Galatasaraylı futbolcu Kazım Kazım, ''Liderlikten önemli olan bir şey var. O da Galatasaray'ın çok iyi yolda olduğudur'' dedi.

2011-12-15 22:25:07
0

Spahija Taraftardan özür diliyorum

 Bilbao Basket takımına 80-70 mağlup olan Fenerbahçe Ülker'de antrenör Neven Spahija, şok mağlubiyet için ''Bu akşam ne olduğunu anlamam çok zor'' dedi.

2011-12-15 20:23:01
0

Bu hiç olmadı!

 Turkish Airlines Euroleague’de A Grubu’nda yer alan temsilcimiz Fenerbahçe Ülker, Sinan Erdem Spor Salonu’nda oynanan karşılaşmada Gescrap Bilbao ...