2011-03-14 17:36:08
0

"Beni korkutanlar utansın" VİDEO

 Dünyaca ünlü müzisyen Fazıl Say, Balçiçek İlter'e konuştu

2011-03-14 17:18:56
0

Vurulmadan 10 dakika önce! VİDEO

 İbo Şov'un sonunda mesaj mı verdi?

2011-03-14 23:41:44
0

Jülide Gülizar öldü

 TRT'nin ve Türkiye'nin ilk haber spikerlerinden, usta sunucu, yazar, eğitmen Jülide Gülizar, hayatını kaybetti

2011-03-14 23:12:05
0

Korkulan oldu mu?

 Japonya'da Fukuşima Santralindeki 2 no'lu reaktörde patlama duyuldu

2011-03-14 23:45:00
0

Çiftçinin vakfına Neşter vuruldu!

 Yüzlerce üyesi bulunan ‘Adapazarı Pancar Ekicileri Kooperatifi Mensupları ve Ortakları Sosyal Güvenlik ve Yardımlaşma Vakfı’yla (APEK Vakfı) ...

2011-03-14 17:08:20
0

Avcı ya yeni suçlama!

 Hanefi Avcı, Ergenekon'dan da tutuklandı.

2011-03-14 14:50:21
0

Kuzey Irak bağlantısı iddialarıyla ilgili açıklama!

 "Saldırıyı şiddetle kınıyoruz. Olay Türkiye'de olmuş Irak ile bağlantı kurmak yanlış olur. Türk hükümeti gibi biz de iddiaları araştırıyoruz"

2011-03-14 09:29:01
0

Doktorlardan gelen son açıklama!

 "Ameliyat sonrasına göre daha iyi durumda ama..."

2011-03-14 17:18:56
0

Vurulmadan 10 dakika önce

 İbrahim Tatlıses, İbo Şov'un sonunda mesaj verir gibi konuştu...

2011-03-14 23:57:12
0

Dünyada en fazla silah satın alan ülke!

 Merkezi Stokholm’de bulunan Uluslararası Barış Araştırmaları Enstitüsü Sipri’nin yaptığı yeni bir araştırmanın sonuçlarına göre, En çok ...

2011-03-14 23:57:12
0

Dünyada en çok silah satın alan ülke!

 Merkezi Stokholm’de bulunan Uluslararası Barış Araştırmaları Enstitüsü Sipri’nin yaptığı yeni bir araştırmanın sonuçlarına göre, En çok ...

2011-03-14 23:50:23
0

Görmez: Değişimin öncüsü peygamberlerdir

 İstanbul Kongre Merkezi'ndeki Değişim Liderleri Zirvesi'e katılan Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez, bütün peygamberlerin değişimin en büyük ...

2011-03-14 23:41:18
0

IMF ten Yunanistan a 4 milyar avro

 Uluslarararası Para Fonu (IMF), Yunanistan'a vereceği yaklaşık 30 milyar avro tutarındaki kredinin dördüncü dilimi olan 4,1 milyar avroluk bölümü serbest ...

2011-03-14 21:30:39
0

Van ın 2 ilçesinde peş peşe deprem

 Van'da Merkez üssü Saray ilçesinde deprem meydana geldi. Daha sonra Van'ın Özalp ilçesi'nden de deprem haberi geldi.

2011-03-14 23:35:21
0

Tatlıses için Şanlıurfa da eylem

 Şanlıurfa'da yüzlerce kişi, silahlı saldırı sonucu ağır şekilde yaralanan ve hastanede tedavisi süren İbrahim Tatlıses için toplanarak eylem yaptı.

2011-03-14 23:15:52
0

Konya da bir saat ara ile iki kadın öldü

 Konya’nın merkez Karatay ilçesi, Erenler Mahallesi'nde bulunan Karatay Belediyesi Şefkat Evleri'nde uzun süre ışıkları açık kalan iki dairedeki ...

2011-03-14 23:05:00
0

Twitter hesabından anbean tweetledi!

 Çığlıklar arttı, üzülerek söylüyorum ama..." Şişli'de silahlı saldırıya uğrayan ünlü sanatçı İbrahim Tatlıses’in durumunu hemen yan odasında ...

2011-03-14 23:11:18
0

Van depremini dün gece söylemişti

 Milli Eğitim Müdürlüğü Bilişim Teknolojileri Okul Formatör Öğretmeni Kadir Sütçü, Muş ve Bingöl illerine dikkat edilmesi gerektiğini belirtirken bu gece ...

2011-03-14 23:00:59
0

Rumlar kefaletle serbest bırakıldı

 Rum Kesimi'nden KKTC'ye turist olarak gelen ve izinsiz olarak kapalı Maraş bölgesine girdikleri için geçen gün gözaltına alınan 2 Rum vatandaşı, bugün ...

2011-03-14 23:00:00
0

Çiftçin vakfına Neşter vuruldu!

 Yüzlerce üyesi bulunan ‘Adapazarı Pancar Ekicileri Kooperatifi Mensupları ve Ortakları Sosyal Güvenlik ve Yardımlaşma Vakfı’yla (APEK Vakfı) ...

2011-03-14 22:45:45
0

Japonya daki felaketin bedeli 170 milyar $

 En az 10 bin kişinin hayatını kaybettiği Japonya'da meydana gelen deprem ve tsunami felaketinde zararın 170 milyar dolar olabileceği tahmin ediliyor.

2011-03-14 22:55:00
0

Sakık tan hükümete Tatlıses için acil çağrı

 Sırrı Sakık, Tatlıses'e yönelik silahlı saldırının faillerinin bir an önce bulunması gerektiğini söyledi.

2011-03-14 22:52:35
0

Altay Kulüp Başkanı tutuklandı

 Altay Başkanı Ahmet Taşpınar, işletmesinde meydana gelen bir kazadan dolayı çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.

2011-03-14 22:45:45
0

Japonya daki felaketin zararı 170 milyar $

 En az 10 bin kişinin hayatını kaybettiği Japonya'da meydana gelen deprem ve tsunami felaketinde zararın 170 milyar dolar olabileceği tahmin ediliyor.

2011-03-14 22:33:53
0

Keşan’da trafik kazası: 1’i ağır 2 yaralı

 Edirne’nin Keşan ilçesinde meydana gelen trafik kazasında 1’i ağır 2 kişi yaralandı.

2011-03-14 20:28:53
0

4 arkadaşın gölet sefası faciayla bitti!

 Toprak kayması sonucu otomobilleri gölete düştü!

2011-03-14 22:26:54
0

İStanbul Emniyeti nden Tatlıses açıklaması

 İstanbul Emniyet Müdürü Hüseyin Çapkın, silahlı saldırıya uğrayan sanatçı İbrahim Tatlıses'in Koruma Şube Müdürlüğüne koruma isteğiyle ilgili bir ...

2011-03-14 22:28:43
0

91 yaşında suni damarla ayağa kalktı

 Adıyaman'da bir yıl önce geçirdiği hastalık nedeniyle kötürüm kalan 91 yaşındaki 6 çocuk ve 15 torun sahibi Murat Cenan, 45 santimetrelik suni damar ile ...

2011-03-14 22:18:54
0

Japonya da 30 bin kişiden haber alınamıyor

 Japonya'daki şiddetli deprem ve tsunaminin ardından, milyonlarca kişi dördüncü geceyi de yeterince su, yiyecek ve dondurucu soğukta ısınma olanağı bulamadan ...

2011-03-14 22:19:28
0

Twitter hesabından an an tweetledi!

 Çığlıklar arttı, üzülerek söylüyorum ama..." Şişli Büyükdere Caddesi üzerinde silahlı saldırıya uğrayan ünlü sanatçı İbrahim Tatlıses’in ...

2011-03-14 22:22:45
0

Siirt te AK Parti den 44 kişi aday

 12 Haziran 2011 tarihinde yapılacak olan milletvekili genel seçimleri için Siirt'te, AK Partiden 44 kişi aday adaylığı için başvurdu.

2011-03-14 22:09:50
0

Sakık tan hükümete Tatlıses için acil çağrı

 Tatlıses'in yattığı hastaneye giden BDP Muş Milletvekili Sırrı Sakık, İbrahim Tatlıses'e yönelik silahlı saldırının faillerinin bir an önce bulunması ...

2011-03-14 22:17:30
0

Twitter 5. yaşını kutluyor

 Kısa mesaj değişim platformu ve sosyalleşme sitesi Twitter, bu hafta 5. doğum gününü kutluyor.

2011-03-14 22:20:45
0

Çanakkale Müftülüğü nü soyan kişi yakalandı

 Çanakkale’de 23 suçtan aranan ve 34 suç kaydı bulunan son olarak da 7 Mart gecesi Çanakkale İl Müftülüğü binasındaki çelik kasadan 5 bin 500 ...

2011-03-14 22:06:01
0

Gemlik Körfezi 3,3 lük depremle sallandı

 Marmara'da Gemlik Körfezi'nde saat 21:42'de 3,3 büyüklüğünde deprem meydana geldi.

2011-03-14 22:05:00
0

On Numara çekildi

 İşte kazandıran numaralar...

2011-03-14 22:03:14
0

Japonya nükleer krize karşı alarmda

 Japonya'daki 9 büyüklüğündeki depremin ardından iki patlamayla sarsılan Fukuşima nükleer santralında şimdi de nükleer yakıt çubuklarının erime tehlikesi ...

2011-03-14 22:04:20
0

Van Saray da can ve mal kaybı yok

 Van'ın Saray ilçesinde saat 20.57'de meydana gelen 4.7 büyüklüğündeki depremin ilçede herhangi bir zarara sebebiyet vermediği bildirildi.

2011-03-14 21:46:11
0

Türklerin Pavarotti sine suikast yapıldı

 İbrahim Tatlıses'e yönelik silahlı saldırı, Macar medyasında geniş yer aldı. Macaristan'da haber ajansları ve internet siteleri, ''Türklerin Pavarotti'si ...

2011-03-14 19:48:14
0

On Numara çekildi

 İşte kazandıran numaralar

2011-03-14 21:44:00
0

KDP den İbrahim Tatlıses açıklaması

 KDP yetkilisi Sarfin Dizai, Tatlıses saldırısı ile ilgili 'Kuzey Irak bağlantısı' iddialarına cevap verdi.

2011-03-14 21:30:39
0

Van ın 2 ilçesinde 2 ayrı deprem

 Van'da Merkez üssü Saray ilçesinde deprem meydana geldi. Daha sonra Van'ın Özalp ilçesi'nden de deprem haberi geldi.

2011-03-14 21:33:42
0

Otomobil gölete düştü: 2 kayıp

 Kocaeli’nin Gebze ilçesinde gölet manzarasında keyif yapan 4 kişiden 2’si, otomobilin gölede düşmesi sonucu boğuldu.

2011-03-14 21:35:15
0

Asil Nadir den mahkemelere müthiş dönüş

 Kıbrıslı Türk iş adamı Asil Nadir, haksızlığa uğradığını ifade ederek açtığı karşı davanın ilk duruşması için bir kez daha mahkeme karşısına ...

2011-03-14 21:15:39
0

Van Saray da orta şiddette deprem

 Van'da Merkez üssü Saray ilçesinde 20.57'de deprem meydana geldi. Kandilli Rasathanesi depremin büyüklüğünü 4.7 olarak ölçüldü.

2011-03-14 21:32:42
0

Trabzon da G.Birliği hazırlıkları başladı

 Süper Lig'de hafta sonu deplasmanda Gençlerbirliği ile karşılaşacak Trabzonspor, 1 günlük iznin ardından hazırlıklarına başladı.

2011-03-14 21:12:30
0

Vali İlhan Atış tan doktora maaş sitemi

 Daha öncede polisi taşlayan çocukların ailelerinin yeşil kartlarının iptalini öneren Adana Valisi İlhan Atış, bu kez de doktorlara çıkıştı: Benden 3 bin ...