2014-10-14 23:57:02
0

Işıklar maden ocağı yeniden açılıyor

 Müfettişler Soma'daki Işıklar maden ocağına üretim vizesi verdi

2014-10-14 23:52:01
0

Yasa dışı kürtaj çetesine operasyon

 Brezilya'nın Rio de Janeiro eyaletinde yasa dışı kürtaj yaptıkları belirtilen ve aralarında polis ile doktorların da olduğu çeteden 47 kişi yakalandı.

2014-10-14 23:46:03
0

ABD den PKK açıklaması!

 ABD, Türk Silahlı Kuvvetlerinin terör örgütü PKK'ya yönelik operasyonları ile Kobani arasında çok mesafe olduğuna dikkati çekti.

2014-10-14 23:44:02
0

IŞİD, futbol turnuvası yapacak

 5 ülkeden katılım olacak

2014-10-14 23:36:08
0

Libya da silahlı ayaklanma çağrısı

 Libya'nın çeşitli kentlerinde "radikal gruplara" karşı düzenlenecek ayaklanmaya katılım çağrısı yapan broşürler dağıtıldı.

2014-10-14 23:18:02
0

Bakan dan Türkçe mesaj

 İsveç’in yeni  Sağlık Bakanı Gabriel Wikström, yakışıkllığıyla Türkiye'de sosyal medyanın gündem konusu oldu.

2014-10-14 23:15:02
0

Sırbistan-Arnavutluk maçında bayrak krizi

 Kosova başta olmak üzere birçok konuda anlaşmazlık yaşayan Sırbistan ve Arnavutluk'un A milli futbol takımları Belgrad'da karşılaşı karşıya geldi. ...

2014-10-14 23:13:04
0

4 yıldır ağzımızı sulandırıyordu

 MİGROS’un yüzde 40.25 hissesini satın almak üzere özel sermaye şirketi BC Partners’a 1.8 milyar TL’lik bağlayıcı olmayan teklif veren Anadolu Grubu’nun ...

2014-10-14 23:13:03
0

Dünyanın organik köprüsü olalım

 ‘Dünya Organik Kongresi’ Türkiye’de düzenlendi.

2014-10-14 23:13:02
0

THY uçağında ebola paniği

 Türk Hava Yolları (THY) İstanbul-Pisa (İtalya) seferini yapan yolcu uçağı iki yolcunun rahatsızlanması ve ebola virüsü şüphesi üzerine Roma’nın Leonardo ...

2014-10-14 23:06:10
0

IŞİD futbol şampiyonası düzenliyor

 Nerdeyse tüm dünyanın peşine düştüğü İŞİD terör örgütü, Libya'da futbol şampiyonası düzenleyecek.

2014-10-14 23:04:03
0

Bozkır AB üyeliği stratejik hedef

 Bakan Bozkır, "AB üyeliği her zaman Türkiye için bir stratejik hedef olmuştur ve olmaya da devam etmektedir'' dedi.

2014-10-14 23:02:02
0

Mezarlıkta ölü bebek bulundu

 Konya'nın Akşehir ilçesinde mezarlıkta ölü bebek bulundu

2014-10-14 22:57:01
0

Hakimler ve Savcılar Kanunu nda değişiklik teklifi TBMM de<

 AK Parti milletvekileri tarafından "Hakimler ve Savcılar Kanunu ile Bazı Kanun ve Kanun Hükmünde Kararnamelere Değişiklik Yapılması Hakkında Yasa Teklifi", ...

2014-10-14 22:54:09
0

Mezarlıkta ölü bebek bulundu

 Konya'nın Akşehir ilçesinde mezarlıkta ölü bebek bulundu.

2014-10-14 22:52:02
0

Ebola paniği THY uçağını Roma ya acil indirdi

 Türk Hava Yolları'na ait A320 tipi uçak, iki yolcunun rahatsızlanması üzerine Roma'nın Fumicino Havalimanı'na acil iniş yaptı.

2014-10-14 22:51:02
0

Evinde ölü bulundu

 Karabük Üniversitesi (KBÜ) Safranbolu Meslek Yüksekokulu Öğretim Görevlisi Meral Köktürk, Safranbolu ilçesindeki evinde ölü bulundu.

2014-10-14 22:49:02
0

İŞİD, Libya’da futbol şampiyonası düzenliyor

 Nerdeyse tüm dünyanın peşine düştüğü İŞİD terör örgütü, müttefiklere meydan okurcasına ay sonuna kadar Libya topraklarında kendi futbol ...

2014-10-14 22:46:02
0

KBÜ öğretim görevlisi evinde ölü bulundu

 Karabük Üniversitesi (KBÜ) Safranbolu Meslek Yüksekokulu Öğretim Görevlisi Meral Köktürk, Safranbolu ilçesindeki evinde ölü bulundu.

2014-10-14 22:44:08
0

Yolcu minibüsü seyir halinde alev ald

 Bartın’ın Kurucaşile ilçesinde seyir halindeki bir minibüs aniden alev aldı.

2014-10-14 22:43:01
0

Fenerbahçe den 6-0 göndermesi!

 Fenerbahçe Kulübü, Hublot ile özel bir saat koleksiyonuna imza attı. Koleksiyonda 6-0'lık Galatasaray maçına da göndermede bulunuldu.

2014-10-14 22:35:03
0

Premier Lig de Melo vakası! Tweet e ceza

 İngiltere Futbol Federasyonu, Premier Lig ekibi Queens Park Rangers'ın tecrübeli savunma oyuncusu Rio Ferdinand'a cinsiyetçilik yaptığı gerekçesiyle soruşturma ...

2014-10-14 22:34:08
0

Kamyon ile otomobil kafa kafaya çarpıştı 2 ölü

 Edirne’nin Keşan İlçesi’nde 26 yaşındaki İbrahim Kurt'un, kullandığı otomobil karşı yönden gelen kömür yüklü kamyonla çarpıştı.

2014-10-14 22:27:02
0

Öğretim görevlisi evinde ölü bulundu

 Karabük Üniversitesi öğretim görevlisinin ölüm nedeni otopsinin ardından belirlenecek

2014-10-14 22:22:08
0

Öğretim görevlisi evinde ölü bulundu

 Karabük Üniversitesi (KBÜ) Safranbolu Meslek Yüksekokulu Öğretim Görevlisi Meral Köktürk, Safranbolu ilçesindeki evinde ölü bulundu.

2014-10-14 22:06:08
0

Ebola korkusuyla askerini geri çekti!

 Filipinler Batı Afrika'daki Ebola salgını nedeniyle Liberya'daki Filipinli barış gücü askerlerinin geri çekilmesi konusunda direktif verdi.

2014-10-14 22:02:02
0

AK Parti den güvenlik paketi

 AK Parti, şiddet olaylarına etkin soruşturma yöntemleri için harekete geçti.

2014-10-14 22:01:02
0

Fenerbahçe Ülker galip başladı

 Türkiye Basketbol Ligi'nde ilk haftanın son maçında Fenerbahçe Ülker, Ankara'da karşılaştığı Türk Telekom'u 61-73'lük skor ile mağlup ederek Türkiye ...

2014-10-14 21:49:02
0

Rıdvan Dilmen Türk futbolundaki devrimi açıkladı

 A Milli Takımımızın son 2 maçtaki başarısız sonuçlarını değerlendiren Rıdvan Dilmen, TFF'nin ocak ayında yabancı sınırlaması ile ilgili bir devrime ...

2014-10-14 21:49:02
0

Tazminat oranları değişiyor

 Üniversitelerde görev yapan öğretim üyeleri ile araştırma görevlisi, öğretim görevlisi ve okutmanların mali haklarında, "yükseköğretim tazminatı" adı ...

2014-10-14 21:43:02
0

Kerry Türkiye ile aramızda çelişki yok

 ABD Dışişleri Bakanı John Kerry yaptığı açıklamada; 'Türkiye ile aramızda IŞİD stratejisi konusunda çelişki yok' dedi.

2014-10-14 21:41:04
0

Zuckerberg ve eşinden Ebola için büyük bağış

 Facebook'un kurucusu ve CEO'su Mark Zuckerberg ve eşinin Ebola salgınıyla mücadele için 25 milyon dolar bağışta bulunacağı bildirildi

2014-10-14 21:39:02
0

Enes Ünal, Guardian ın gelecek vadeden futbolcular listesine girdi

 İngiliz The Guardian gazetesinin hazırladığı "gelecek vadeden futbolcular" listesinde, Bursaspor'da forma giyen Enes Ünal da yer aldı.

2014-10-14 21:38:04
0

Akademik personele yeni haklar geliyor

 Üniversitelerde görev yapan öğretim üyeleri ile araştırma görevlisi, öğretim görevlisi ve okutmanların mali haklarında artış yapılacak.

2014-10-14 21:33:02
0

"Merhaba Turkey"e uçak kapısında dua

 Alman Lufthansa Kargo uçağına "Merhaba Turkey" adının verilmesiyle ilgili olarak İstanbul Atatürk Havalimanı’nda tören düzenlendi.

2014-10-14 21:32:02
0

İsveçli bakandan Türk takipçilere Türkçe teşekkür

 Sağlık ve Spor Bakanlığı'na getirilen Gabriel Wikström (29) Twitter hesabında Türk takipçilerinin artması üzerine Türkçe, teşekkür etti

2014-10-14 21:32:01
0

IŞİD e Kobani de en ağır saldırı

 Pentagon, Kobani'deki IŞİD hedeflerine şimdiye kadarki en büyük hava bombardımanının düzenlendiğini açıkladı. Merkez Kuvvetler Komutanlığı da IŞİD ...

2014-10-14 21:30:03
0

Taksim de sıradışı gösteri

 Dünyaca ünlü Vocapeople grubu Türkiye'ye geldi. Show Haber Muhabiri Salvo Kohen Vocapeople öyle bir sürpriz hazırladı ki...

2014-10-14 21:27:02
0

CHP’li 3 üniversite öğrencisine beraat

 Beşiktaş’ta Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın başbakan olduğu dönemde konvoyu geçerken Erdoğan’a ve polislere hakaret ettikleri öne sürülen CHP’li ...

2014-10-14 21:26:09
0

Meksika da hükümet sarayını ateşe verdiler

 Meksika'nın güneyindeki Guerrero eyaletinde 43 öğrencinin kaybolmasını protesto eden göstericiler hükümet sarayını ateşe verdi.

2014-10-14 21:26:01
0

Kerry Türkiye ile aramızda çelişki yok

 ABD Dışişleri Bakanı John Kerry yaptığı açıklamada; 'Türkiye ile aramızda IŞİD stratejisi konusunda çelişki yok' dedi

2014-10-14 21:21:02
0

Samsun Müftüsü Öztürk Konuşmam yanlış aktarıldı

 Samsun Müftüsü Hayrettin Öztürk, "17 aylık bebeğe tecavüz etmek barbarlıktır, cinayettir, zalimliktir. Bunu yapanın kişilik sorunu vardır ama bunu yapan ...

2014-10-14 21:16:08
0

Irak ta milletvekili bombalı saldırıda öldü

 Bağdat'ta düzenlenen bombalı saldırıda Şii milletvekili Hafaci ve 6 kişi hayatını kaybetti, 20 kişi yaralandı.

2014-10-14 21:16:01
0

Bütçe iddiasına yalanlama

 Yapılan açıklamada Cumhurbaşkanlığı'nın bütçesinin 2 katına çıkacağı haberleri yalanlandı. Açıklamaya göre, 2015'te bütçe yüzde 48,97 artacak.

2014-10-14 21:11:03
0

Niğde de Suriye plakalı cip polisi alarma geçirdi

 İş makinesinin yolu kapatmasıyla durdurulan cipin içindeki Suriye uyruklu iki kişi yakalanıp kelepçelendi

2014-10-14 20:56:02
0

ABD den kritik İncirlik açıklaması

 ABD, Türkiye'deki üssün kullanılması için görüşmelerin sürdüğünü açıkladı.

2014-10-14 20:55:02
0

İstanbul da ikinci bar vakası!

 Ünlülerin menajeri Stelyo Pipis'in gece kulübünde silahlı kavga

2014-10-14 20:55:01
0

ABD‘den İncirlik Üssü açıklaması

 Beyaz Saray'dan İncirlik Üssü'nün kullanımı konusunda yeni bir açıklama geldi.

2014-10-14 20:49:02
0

Barda silahlı kavga, öldüresiye dayak, bagajda son

 Şişli'de bir barda eğlenen iki arkadaş hesaba itiraz edince bar çalışanlarıyla aralarında önce kavga sonra çatışma çıktı. Güvenlik kamerasının ...

2014-10-14 20:48:02
0

Niğde yi alarma geçiren araç

 Niğde'de trafik ekiplerinin radar uygulamasından kaçan Suriye plakalı cip, polisi alarma geçirdi.