2020-03-13 23:50:08
0

Maltepe’de feci kaza 3 yaralı

 Maltepe'de otomobilin çarptığı park halindeki araç hareket ederek park halinde bulunan kamyona çarptı. Kazada 3 kişi yaralandı.

2020-03-13 23:50:07
0

İçişleri Bakanlığı'ndan 81 ile genelge! Tamamı duruduruldu

 İçişleri Bakanlığı 81 İl Emniyet Müdürlüğü, İl Jandarma Komutanlığı,Göç İdaresi Genel Müdürlüğü, ...

2020-03-13 23:50:03
0

Afrika Uluslar Kupası elemeleri ertelendi

 Afrika Futbol Konfederasyonu, Afrika Uluslar Kupası 2021 eleme maçlarının ertelendiğini açıkladı.

2020-03-13 23:45:04
0

Meteoroloji uyardı Sıcaklıklar 15 derece birden düşecek

 Meteoroloji Genel Müdürlüğü'nden alınan son dakika bilgilerine göre Balkanlar üzerinden gelecek soğuk ve yağışlı hava ile ...

2020-03-13 23:30:09
0

Anadolu Üniversitesi açıköğretim sınavları ertelendi mi?

 Anadolu Üniversitesi (AÜ) Açıköğretim Sistemi bünyesinde yer alan Açıköğretim Fakültesi, İşletme Fakültesi ve ...

2020-03-13 23:25:02
0

Fırsatçıları ihbar için WhatsApp hattı kuruldu

 Hazine ve Maliye Bakanlığı, koronavirüs salgını nedeniyle bazı ürünlerde haksız fiyat artışı yapıldığı iddialarına ilişkin şikayetleri ...

2020-03-13 23:15:08
0

ABD ile Çin arasında koronavirüs kavgası

 ABD, Çinli yetkililerin, "yeni tip koronavirüsü (Kovid-19) Vuhan'a ABD ordusu getirdi" iddiası üzerine Çin'in ...

2020-03-13 23:10:03
0

Ünal Karaman Konu insan sağlıysa akan sular durur

 Süper Lig’in 26. haftasında MKE Ankaragücü’ne 2-1 mağlup olan Çaykur Rizespor'da Teknik Direktör Ünal Karaman, ...

2020-03-13 23:10:03
0

Trafik sinyalizasyon sektöründeki 10 teşebbüs hakkında yürütülen soruşturma sonuçlandı

 Rekabet Kurulunca trafik sinyalizasyon sektöründe faaliyet gösteren 10 teşebbüs hakkında yürütülen soruşturma sonuçlandı.

2020-03-13 23:05:02
0

Demir Proje sayımız 700'ü aşmış durumda

 Cumhurbaşkanlığı Savunma Sanayi Başkanı İsmail Demir, Balıkesir'de iş dünyası ile buluştu. Demir, 2002 yılında yalnızca 66 savunma sanayi ...

2020-03-13 22:55:03
0

FIBA organizasyonları sezon sonuna kadar askıya alındı

 FIBA, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) nedeniyle sezon sonuna kadar bütün organizasyonları askıya aldı.

2020-03-13 22:50:08
0

Fas'ta eğitime 'koronavirüs' arası verildi

 Doğrulanmış korona virüsü vaka sayısının 7 olduğu Fas'ta eğitime süresiz olarak ara verildiği açıklandı.

2020-03-13 22:40:06
0

İsrail'de yeni tip koronavirüs vaka sayısı 143’e ulaştı

 İsrail Sağlık Bakanlığı, ülkede yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tespit edilen kişi sayısının 143’e ulaştığını duyurdu.

2020-03-13 22:40:01
0

Ankaragücü'nde sakatlık şoku! Kırık var

 MKE Ankaragücü - Çaykur Rizespor mücadelesinin 64’üncü dakikasında Ismael Diomende ile girdiği bir hava topu mücadelesinde ...

2020-03-13 22:40:01
0

Son Dakika haberi; ABD'de ulusal acil durum ilan edildi

 Son Dakika haberi; ABD Başkanı Donald Trump, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) nedeniyle ülke genelinde "ulusal acil durum" ilan etti

2020-03-13 22:25:06
0

ABD'de koronavirüs vaka sayısı 1678, ölü sayısı 41 oldu

 ABD'de teyid edilen yeni tip koronavirüs (Kovid-19) vakasının 1700'e yaklaştığı, ölü sayısının ise 41 olduğu belirtildi.

2020-03-13 22:05:03
0

Azerbaycan ve Gürcistan sınırlarını kapattı

 Azerbaycan ve Gürcistan korona virüs tehlikesi yüzünden sınırlarını kapattı

2020-03-13 22:05:02
0

Ankaragücü'nden kritik 3 puan

 Süper Lig'in 26. haftasında Ankaragücü evinde Rizespor'u 2-1 mağlup etti ve 3 maç sonra galibiyet aldı.

2020-03-13 22:00:03
0

Kasımpaşa yükselişini sürdürdü

 Süper Lig'de 26. hafta karşılaşmasında Kasımpaşa, konuk ettiği Göztepe'yi 2-0 mağlup etti ve oynadığı son 4 maçta 3. galibiyetini ...

2020-03-13 21:55:07
0

Otogarlarda tatil yoğunluğu devam ediyor

 Koronavirüs tedbirleri kapsamında Türkiye'deki tüm üniversitelerin tatil edilmesinin ardından otogarlarda yoğunluk gün boyu devam etti. ...

2020-03-13 21:45:07
0

İzmir'de Yunan Sahil Güvenlik unsurlarınca geri itilen 34 sığınmacı kurtarıldı

 İzmir'in Dikili ilçesinde, Yunan Sahil Güvenlik unsurlarınca Türk kara sularına dönmeye zorlanan 34 sığınmacı karaya ...

2020-03-13 21:40:08
0

Kosova'da ilk Kovid-19 vakası tespit edildi

 Kosova'da ilk kez, 2 kişide yeni tip koronavirüse (Kovid-19) rastlandı.

2020-03-13 21:40:06
0

İstanbul'daki liderler zirvesine koronavirüs önlemi

 Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın ev sahipliğinde İstanbul'da düzenlenecek zirve telekonferans ile yapılacak.

2020-03-13 21:40:01
0

Trump ve Macron'dan kritik koronavirüs görüşmesi

 Fransa Cumhurbaşkanı Emmanuel Macron, telefonla görüştüğü ABD Başkanı Donald Trump ile yeni tip koronavirüs (Kovid-19) konusunu ele aldı.

2020-03-13 21:25:03
0

AK Parti kongreleri koronavirüs nedeniyle ertelendi

 AK Parti'den yapılan açıklamada, 'Haftasonu yapılması planan kongreler ikinci bir tarihe kadar ertelendi' denildi.

2020-03-13 21:20:03
0

Markar Esayan'dan kilisedeki koronavirüs tedbirine övgü!

 Beyoğlu Belediyesi, başta Taksim Meydanı ve İstiklal Caddesi olmak üzere ilçe genelinde yeni tip koronavirüse (Kovid-19) karşı önlemlerini ...

2020-03-13 21:20:03
0

Milli İHA "Bayraktar TB2" Yunan sınırında!

 Milli İHA "Bayraktar TB2" Yunanistan sınırında devriye görevine başladı.

2020-03-13 21:15:05
0

YÖK'ten koronavirüs tedbirleri Madde madde açıklandı

 Yükseköğretim Kurulu (YÖK) Başkanı Prof. Dr. Yekta Saraç başkanlığında gerçekleştirilen YÖK Yürütme Kurulu ...

2020-03-13 20:55:05
0

Mesut Özil Futbolun şu anda önemi yok

 İngiltere Premier Lig takımlarından Arsenal forması giyen Mesut Özil, koronavirüs için konuştu.

2020-03-13 20:50:07
0

Yunanistan'a kötü haber! Türkiye'nin sürpriz hamlesini Selçuk Bayraktar duyurdu

 Ölüm ve yaralanmalara neden olan plastik ve gerçek mermilerle göçmenlere müdahalede bulun Yunanistan'a tepkiler ...

2020-03-13 20:50:02
0

Serie A'da koronavirüs kabusu! 4 futbolcu daha!

 Serie A takımı Sampdoria'da, Gabbiadini'den sonra Colley, Ekdal, La Gumina ve Thorsby'nin de koronavirüse yakalandığı açıklandı.

2020-03-13 20:25:07
0

Son dakika İtalya'dan dehşete düşüren haber! 24 saatte 250 kişi öldü

 Son dakika haberi: İtalya'da yeni tip koronavirüsten (Kovid-19) ölenlerin sayısı 250 kişi artarak 1266'ya, toplam vaka sayısı ise 17 bin ...

2020-03-13 20:25:02
0

Son dakika İtalya'dan dehşete düşüren haber! 24 saatte 250 kişi öldü

 Son dakika haberi: İtalya'da yeni tip koronavirüsten (Kovid-19) ölenlerin sayısı 250 kişi artarak 1266'ya, toplam vaka sayısı ise 17 bin ...

2020-03-13 20:00:06
0

En kötü senaryoyu açıkladılar! Ülkede 1,7 milyon kişi koronadan ölecek

 ABD'de yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle en kötü 4 senaryo üzerinde çalışan uzmanlar, ülkede 160 ila 214 milyon ...

2020-03-13 19:50:05
0

Ayasofya Müzesi'nde dezenfekte çalışması

 İstanbul'un simgelerinden Ayasofya Müzesi'nde koronavirüse karşı dezenfekte çalışması yapıldı.

2020-03-13 19:40:06
0

Son Dakika Haberi; DSÖ Avrupa artık koronavirüs krizinin merkez üssü haline geldi

 Son Dakika Haberi; Dünya Sağlık Örgütü, Avrupa'nın artık koronavirüs krizinin merkez üssü haline geldiğini bildirdi.

2020-03-13 19:25:01
0

Trump koronavirüs ile ilgili basın açıklaması yapacak!

 Son dakika haberine göre ABD Başkanı Trump, Koronavirüsle ilgili Türkiye saati ile 22.00'de basın toplantısı düzenleyecek.

2020-03-13 19:15:07
0

Bakan Selçuk Açık Öğretim Kurumları Sınavları'nı erteledik

 Son Dakika Haberi; MİLLİ Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, koronavirüs tedbirleri kapsamında 21- 22 Mart'ta yapılacak Açık Öğretim ...

2020-03-13 19:15:02
0

Son Dakika Haberi; İzin genelgesi yayımlandı Kimler 12 gün idari izinli sayılacak

 Son Dakika Haberi; Cumhurbaşkanlığından izin genelgesi yayımlandı. Buna göre; Hamile, emziren, engelli ve 60 yaş üstü kamu çalışanlarına ...

2020-03-13 19:10:06
0

Ahmet Hakan'dan Ece Üner'e sert cevap!

 Sunucu Ece Üner'in 'koronavirüs fırsatçılar'’ için "Namaz beş vakit, ahlak 24 saat farzdır" sözlerine ...

2020-03-13 19:00:03
0

Bundesliga’ya koronavirüs engeli

 Dünya genelinde artan Koronavirüs salgını nedeniyle spor faaliyetleri durmaya devam ediyor. Son olarak Almanya Bundesliga’da oynanması planlanan ...

2020-03-13 18:55:03
0

Bakan açıkladı Cezaevleri görüşleri ertelendi

 Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Adalet Bakanı Abdulhamit Gül, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Cahit Turhan, Bilim Kurulu Toplantısı sonrası açıklama ...

2020-03-13 18:50:05
0

Son dakika haberi Türkiye'den kritik Koronavirüs hamlesi! 9 Avrupa ülkesine uçuş yasağı

 Son dakika haberi: Sağlık Bakanı Koca, Adalet Bakanı Abdulhamit Gül, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Cahit Turhan, Bilim Kurulu Toplantısı sonrası ...

2020-03-13 18:25:02
0

Komşuda korkutan deprem!

 Son Dakika Haberi; İran'ın, Irak sınırında bulunan İlam eyaletine bağlı Dehluran ilçesinde 4,7 büyüklüğünde deprem meydana geldi.

2020-03-13 18:20:02
0

Son Dakika Haberi; Koronavirüs toplantısının ardından 3 bakan açıklama yapıyor

 Son Dakika Haberi; Koronavirüs toplantısının ardından 3 bakan açıklama yapıyor

2020-03-13 18:05:06
0

Yaşlılar ve Geriatrik hastalıklı bireyler Koronavirüs'ün hedefinde

 Dünyada devam eden Koronavirüs can almaya devam ederken, paniği ve dikkatsizliği bu sayının daha çok artmasına sebebiyet veriyor. Özellikle ...

2020-03-13 18:00:02
0

Ukrayna'da Kovid-19 nedeniyle ilk ölüm

 Ukrayna'da, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) nedeniyle 71 yaşında bir kadın hayatını kaybetti.

2020-03-13 17:55:10
0

Amasya'da yaralı puhu tedaviye alındı

 Amasya'da, yaralı olarak bulunan nesli tükenme tehlikesi altındaki puhu, tedavi altına alındı.

2020-03-13 17:55:01
0

Koronavirüsten İran'ı sarsan bir ölüm daha!

 İran Devrim Muhafızları Ordusu komutanlarından Tuğgeneral Nasır Şabani, yeni tip Corona virüs (Kovid-19) nedeniyle yaşamını yitirdi.

2020-03-13 17:50:04
0

28 bin sedef parçasından Mescid-i Nebevi maketi yaptı

 Adana'da görsel sanatlar öğretmeni Mesut Dikel, kurduğu atölyede 28 bin sedef parçadan Mescid-i Nebevi maketi yaptı.