2015-03-12 23:58:03
0

Eczacıbaşı, İsviçre ekibini altın sette yıktı

 Voleybolda, Kadınlar DenizBank CEV Şampiyonlar Ligi'nde Eczacıbaşı VitrA, Volero'yu altın sette 15-12 yenerek, Dörtlü Final'e yükseldi.

2015-03-12 23:58:02
0

Kurtlar Vadisi Pusu 251 bölüm fragmanı yayınlandı mı?-İzle

 Kurtlar Vadisi Pusu bu hafta izleyenleri ekrana kilitledi. Peki Kurtlar Vadisi Pusu'da 251. bölümde neler yaşanacak? Kurtlar Vadisi Pusu 251. bölüm fragmanı ...

2015-03-12 23:55:02
0
2015-03-12 23:54:02
0

İç Güvenlik Paketi'nde flaş karar

 Meclis'te görüşmeleri süren İç Güvenlik paketi yeniden ele alınmak üzere geri çekiliyor.

2015-03-12 23:53:02
0

Belçika da Türk gazeteci yaralandı

 Beşiktaş'ın Club Brugge ile karşılaştığı maç öncesinde çıkan olaylarda Türk gazeteci Burak Ortahamamcılar ayağından yaralandı.

2015-03-12 23:52:03
0

22 İzmir Avrupa Caz Festivali

 Festivale Lüksemburg'dan katılan caz topluluğu KhalifeSchumacherTristano, farklı müzik türlerini birliştirdikleri çalışmalarıyla ...

2015-03-12 23:48:03
0

Kimsesiz Evren'i sahiplenen Hıdır'a "yılın annesi" ödülü

 ANTİKAD, yetiştirme yurdunda konuşmakta zorluk çeken ve bir kolunu kullanamayan Evren A'yı iki çocuğu olmasına rağmen sahiplenen Sibel Hıdır ...

2015-03-12 23:36:03
0

Yatırımcıların Cazibe Merkezi Haline Geldi

 ANADOLU’NUN PARLAYAN İNCİSİ BEYŞEHİR

2015-03-12 23:32:02
0

Deniz Seki Tahir Sarıkaya ya dava açtı!

 Ünlü şarkıcı Deniz Seki, Beyaz TV'de 'Uyan Türkiyem' programının sunucusu Tahir Sarıkaya'ya dava açtı. Deniz Seki neden dava açtı? Deniz Seki hakkında ...

2015-03-12 23:28:03
0

Olcay, Beşiktaş tarihine geçti

 Olcay Şahan, Beşiktaş’ın tüm Avrupa Kupası maçlarında oynadı ve Beşiktaş tarihinin bir sezonda en çok Avrupa Kupası oynayan futbolcusu oldu.

2015-03-12 23:25:01
0

Cem Yılmaz ile Hakan Hepcan birbirine girdi!

 Ünlü komedyen Cem Yılmaz ve sosyal medya fenomeni birbirine girdi. Twitter’dan Cem Yılmaz’a laf atan Hakan Hepcan neye uğradığını şaşırdı. Cem Yılmaz ...

2015-03-12 23:21:02
0

Brugge maçında çok ilginç tesadüf!

 Beşiktaş bu sezon Avrupa kupalarında 3 kez penaltı golü yedi. 3 penaltıyı da bekleri yaptırdı.

2015-03-12 23:21:02
0

ABD’nin onardığı Osmanlı kalesi yıkıldı

 Osmanlı Devleti'nin Balkanlar'da bulunduğu sürede kullandığı ve konum bakımından önemli bir yere sahip olan aynı zamanda Balkanlar’ın önemli eserlerinden ...

2015-03-12 23:21:01
0

İmralıya gidecek 16 kişi belirlendi!

 Yalçın Akdoğan ve HDP Grup Başkanvekili Pervin Buldan TBMM'de görüştü.

2015-03-12 23:15:02
0

Bengü yeni sevgilisiyle görüntülendi

 Güzel şarkıcı Bengü yeni sevgilisiyle ilk kez görüntülendi. Bengü'nün yeni sevgilisi ise iş adamı Ahmet Çakır. Bengü bu konu hakkına ne açıklama ...

2015-03-12 23:10:03
0

Macaristan Cumhurbaşkanı'nın Saray şaşkınlığı

 Macaristan Cumhurbaşkanı Janos Ader, Cumhurbaşkanlığı Sarayı’nın 18 ayda bitirilmiş olmasının önemli bir başarı olduğunu belirtti.

2015-03-12 23:04:02
0

Almanya'dan flaş başörtüsü kararı

 Alman basınına göre Almanya’da Federal Mahkeme’den başörtüsü konusunda tarihi karar çıktı.

2015-03-12 23:05:01
0

Survivor All Star da gergin sahneler

 Survivor All Star'da sular durulmuyor. Survivor All Star'da bu kez Seda ve Begüm arasında tartışma yaşandı. Survivor All Star'da neler oldu?

2015-03-12 23:03:02
0

Demba Ba turun şifresini verdi

 Beşiktaş'ın yıldız golcüsü Demba Ba, Club Brugge maçı sonrasında yaptığı açıklamalarda turu İstanbul'da geçeceklerini söylerken rakip Brugge'ün uzun ...

2015-03-12 23:03:01
0

İmralı ya 16 kişilik heyet gidecek

 Başbakan Yardımcısı Yalçın Akdoğan Meclis'te HDP'li Pervin Buldan ve Sırrı Süreyya Önder ile görüştü.

2015-03-12 22:58:03
0

Gölyaka'da TOKİ konutlarında yangın

 Gölyaka TOKİ konutlarında trafoda çıkan yangın konutların çatısına sıçradı. İtfaiye ekiplerince söndürülen yangın ...

2015-03-12 22:58:03
0

Bilic Tekrarlıyorum turu geçmek için

 Beşiktaş Teknik Direktörü Slaven Bilic, Club Brugge'e 2-1 kaybettikleri maçın ardından açıklamalarda bulundu.

2015-03-12 22:57:01
0

Ergin Ataman isyan etti

 THY Avrupa Ligi'nde Kızılyıldız'a 91-68 yenilen Galatasaray Liv Hospital'ın teknik patronu Ergin Ataman, sıkışık maç takviminden yakındı. Ligdeki ...

2015-03-12 22:55:01
0

İlik nakli olacak Melis’in ailesi yardım bekliyor

 MERSİN’in Tarsus İlçesi’nde oturan orak hücre anemisi hastası 17 yaşındaki Melis Yalçın, hastalığının ilerlemesi üzerine sağ bacağında çürüme ...

2015-03-12 22:54:01
0

Apple kullanıcılarından özür diledi

 Apple, dün yaklaşık 12 saat süren ve dünya genelindeki on milyonlarca kullanıcıyı etkileyen erişim kesintisi için özür diledi. Türkiye'de akşam ...

2015-03-12 22:53:01
0

Diyanet Hac kuraları 2015 sorgulama

 2015 Hac kura sonuçları Diyanet tarafından açıklandı. Hac kurları Diyanet’in resmi sitesinden TC kimlik numarası ile sorgulanabiliyor.

2015-03-12 22:50:02
0

Eğitim-Bir-Sen Genel Başkanı Yalçın

 Eğitim-Bir-Sen Genel Başkanı Ali Yalçın, "Nöbete ücret konusunu biz çözeceğiz. Toplu sözleşmede bu işin muhatabı biziz. ...

2015-03-12 22:46:02
0

Meclis'te sürpriz görüşme!

 Yalçın Akdoğan ve HDP Grup Başkanvekili Pervin Buldan TBMM'de görüştü.

2015-03-12 22:45:01
0

İstanbul da Spine Tower önünde Soma eylemi

 SOMA’da 301 işçinin yaşamını yitirdiği madenin sahibi olan Soma Holding’in yaptırdığı Maslak’taki Spine Tower’da bugün kiralama ve satışlarla ilgili ...

2015-03-12 22:42:03
0

Trabzonspor Medical Park'ta Dörtlü Final sevinci

 Basketbolda, FIBA EuroChallenge Kupası çeyrek final ikinci maçında, deplasmanda Rusya'nın Avtodor takımını 100-73 yenerek, seride durumu 2-0 ...

2015-03-12 22:39:01
0

Beşiktaş – Club Brugge 2 maç ne zaman, hangi tarihte

 Club Brugge, UEFA Avrupa Ligi son 16 turu ilk maçında Beşiktaş’ı 2-1 yendi. Beşiktaş – Club Brugge Rövanş maçı 19 Mart Perşembe günü oynanacak.

2015-03-12 22:38:06
0

Pendik'te 3 araç birbirine girdi 3 yaralı

 Pendik Sahil Yolu'nda, üç aracın karıştığı trafik kazasında, üç aracın sürücüsü de yaralandı.

2015-03-12 22:39:01
0

Kasımpaşalı Donk tan Beşiktaş ı çıldırtan tweetler

 Kasımpaşa'nın Hollandalı futbolcusu Ryan Donk, Club Brugge-Beşiktaş maçı sırasında attığı tweetlerle siyah beyazlı taraftarların büyük tepkisini çekti.

2015-03-12 22:38:05
0

Rektörlük seçim sonuçları belli oldu

 İstanbul Üniversitesi'ndeki rektörlük seçiminin sonuçları belli oldu.

2015-03-12 22:37:02
0
2015-03-12 22:36:03
0

Ataman patladı! Bunun adı skandal!

 Galatasaray LH Başantrenörü Ergin Ataman, Kızılyıldız maçı sonrası konuştu

2015-03-12 22:34:04
0

EURO TL den daha çok değer kaybetti

 Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekçi “Euro, dolar karşısında 8 ayda yüzde 28.1 değer kaybederken, Türk lirası ise yüzde 23,5 değer kaybetti” dedi.

2015-03-12 22:32:03
0

"Hakan Fidan'ın MİT'e dönmesinden bize ne!"

 HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, Hakan Fidan'ın AK Parti'den milletvekilliği aday adaylığını geri çekmesini değerlendirdi.

2015-03-12 22:31:01
0

UEFA Avrupa Ligi nde toplu sonuçlar

 Wolfsburg, Inter'i dağıttı

2015-03-12 22:28:02
0

Seren Fosforoğlu hamile mi?

 Seren Fosforoğlu uzun süredir beklediği haberi aldı. Tüp bebek tedavisi gören ama anne olamayan Seren Fosforoğlu 3 aylık hamile olduğunu açıkladı. Peki ...

2015-03-12 22:27:02
0

Slaven Bilic Fişi çekemedik ama hala işin içindeyiz

 Beşiktaş teknik direktörü Slaven Bilic, Club Brugge maçı sonrasında yaptığı açıklamalarda ilk golü attıktan sonra maçı kazanmak için önemli ...

2015-03-12 22:26:03
0

İzmir'de cinayet ve intihar

 Kız kardeşi ve 9 yaşındaki çocuğuyla aynı evde yaşayan kadın, eve gelen akrabası tarafından tabancayla öldürüldü

2015-03-12 22:21:02
0

Kendi yargıçlarını idam ettiler

 Acımasız infazlarıyla sıkça gündeme gelen IŞİD’in, bu kez kendi yargıcını idam ettiği öne sürüldü.

2015-03-12 22:20:03
0

Beşiktaşlılar ı kızdıran paylaşım

 Kasımpaşalı Ryan Donk, Beşiktaş ile karşılaşan eski takımı Club Brugge'un gol sevincini Twitter'dan paylaştı.

2015-03-12 22:21:01
0

‘Nevruz ateşinde silahları yakacağız’

 Başbakan Yardımcısı Yalçın Akdoğan, dün Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği’nde düzenlenen toplantıda Doğu Anadolu Bölgesi Oda ve Borsa Başkanları’na ...

2015-03-12 22:20:02
0

Selin Demiratar’ın acı günü

 Ünlü oyuncu Selin Demiratar’ın acı günü. Selin Demiratar'ın amcası Kenan Demiratar vefat etti. Selin Demiratar, amcasının cenaze törenine katılarak ...

2015-03-12 22:18:02
0

İstiklal Marşı'nın Kabulü ve Mehmet Akif Ersoy'u Anma Günü

 Tiyatro ve sinema sanatçısı Ahmet Yenilmez, Mehmet Akif Ersoy'un hayatını konu alan oyunu Gaziantep'te sahneledi

2015-03-12 22:17:02
0

UEFA Avrupa Ligi nde toplu sonuçlar

 UEFA Avrupa Ligi son 16 turunda ilk 4 maç tamamlandı.

2015-03-12 22:16:03
0

Şırnak'ta fırtına can aldı

 Kasrik Beldesi'nde fırtına nedeniyle uçan sac başına çarpan kadın yaşamını yitirdi