2014-04-11 23:54:59
0

ABD, İran nın BM Büyükelçisine vize vermedi

 Amerika Birleşik Devletleri (ABD) İran'ın Birleşmiş Milletler (BM) Büyükelçisi olarak atadığı Hamid Ebu Talebi'ye vize vermeyi reddetti. ABD gerekçe olarak ...

2014-04-11 23:54:58
0

Theofanis Gekas Kartal ı boş geçmiyor

 Beşiktaş'ı son dakikada attığı golle yılan Yunan golcü Theofanis Gekas, Beşiktaş'a karşı boş geçmiyor.

2014-04-11 23:51:58
0

Tahliye sonrası Öcalan mesajı

 KCK davasında dün tahliye edilen Ramazan Uysal, "Öcalan özgür olmadan, biz özgür olamayız" dedi

2014-04-11 23:51:58
0

Hürriyet Hakem Konseyi yorumluyor

 Hürriyet Hakem Konseyi, T.Konyaspor-Beşiktaş karşılaşmasının hakemi Çağatay Şahan'ın yönetimini yorumluyor.

2014-04-11 23:43:58
0

D-100 Karayolunda 2 TIR çarpıştı

 Meydana gelen trafik kazasında 1 kişi yaralandı

2014-04-11 23:41:58
0

Ukrayna toplantısı 17 Nisan da

 AB, ABD, Ukrayna ve Rusya'nın temsilcileri Ukrayna krizine diplomatik çözüm bulmak için Cenevre'de toplanacak

2014-04-11 23:33:58
0

Özkes “Vurulduk Ey Halkım”

 CHP İstanbul Milletvekili ve Üsküdar Belediye Başkan Adayı İhsan Özkes, dün gece Twitter hesabından yerel seçimlerin iptali için YSK’ya yaptıkları ...

2014-04-11 23:33:05
0

AYM den Haşim Kılıç la ilgili açıklama

 Anayasa Mahkemesi'den yapılan açıklamada, mahkeme başkanı Haşim Kılıç adına çok sayıda sahte twitter hesabı açıldığı belirtilerek, Haşim Kılıç'ın ...

2014-04-11 23:32:58
0

İran ın BM elçisine veto

 ABD ile İran arasındaki elçi krizi sürüyor. Beyaz Saray, İran'ın BM temsilciliği için aday gösterdiği Hamid Ebu Talebi'ye vize vermeyeceğini açıkladı.

2014-04-11 23:30:57
0

"Avrupa Putin in mektubuna ortak cevap vermeli"

 Almanya Başbakanı Merkel, Yunan mevkidaşı Samaras ile düzenlediği ortak basın toplantısında konuştu

2014-04-11 23:26:58
0

Merkel den Avrupa ya Putin için çağrı

 Almanya Başbakanı Angela Merkel, Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin'in AB liderlerine gönderdiği, "Ukrayna'ya doğalgaz akışını kesebiliriz" şeklindeki ...

2014-04-11 23:18:59
0

Beşiktaşlı oyuncular hakemden dert yandı!

 Torku Konyaspor-Beşiktaş maçından Siyah-Beyazlı futbolcular sonra hakemden memnuniyetsizliklerini dile getirdiler.

2014-04-11 23:18:57
0

Gül, Çankaya Belediye Başkanı Taşdelen i kabul etti

 Görüşme basına kapalı gerçekleşti

2014-04-11 23:15:57
0

Sharapova dan yeni atılım

 Rus tenisçi Sharapova, sahibi olduğu şeker firmasından sonra bu kez de bir cilt bakımı ürününe ortak oldu.

2014-04-11 23:10:57
0

Benim pozisyonum penaltı

 Beşiktaş'ın Portekizli golcüsü Hugo Almeida Torku Konyaspor maçının ardından açıklamalarda bulundu.

2014-04-11 23:08:58
0

Bilic Bunu kabul edemiyorum

 Beşiktaş Teknik Direktörü Slaven Bilic, Torku Konyaspor maçının ardından açıklamalarda bulundu.

2014-04-11 23:07:58
0

Hakkımız yenilmek isteniyor

 Beşiktaş'ın genç yıldızı Oğuzhan Özyakup, Torku Konyaspor maçının ardından açıklamalarda bulundu.

2014-04-11 23:05:06
0

Huzurevinde korkutan yangın

 İzmir'in Çiğli ilçesinde özel bir huzurevinde yangın çıktı.

2014-04-11 23:03:57
0

Huzurevinde yangın paniği

 İtfaiye ekipleri yangına müdahale ederken, binadan tahliye edilen yaşlılardan bazıları ambulansla hastaneye kaldırıldı

2014-04-11 22:59:05
0

Nikaragua dai kırmızı alarm!

 Nikaragua'da bugün meydana gelen 6,1 büyüklüğündeki depremde bir kişinin öldüğü, yaralı sayısının 200'e yükseldiği bildirildi.

2014-04-11 22:53:57
0

Arkadaşlarının önünde intihar etti

 İstanbul Esenyurt’taki bir ilköğretim okulunun 8’inci sınıf öğrencisi Ş.A, arkadaşlarının gözleri önünde sınıfın penceresinden aşağı atlayarak ...

2014-04-11 22:51:58
0

Konya da zorlu randevu

 Spor Toto Süper Lig 29. hafta maçında Torku Konyaspor, evinde Beşiktaş ile karşılaşıyor

2014-04-11 22:50:59
0

Yıldız Türkiye nin enerji rotasını çizdi

 Uluslararası Yatırım Zirvesi'nin ikinci gününde özel bir oturuma katılan Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, 1902 yılındaki ilk enerji ...

2014-04-11 22:47:57
0

Torku Konya Beşiktaş - özet

 T.Konyaspor 1 - 1 Beşiktaş haberi için hemen tıklayın! Güncel haberler ve son gelişmeler skorer'de. Süper Lig 29.hafta açılış maçında Beşiktaş ...

2014-04-11 22:45:08
0

Van da minibüs devrildi 1 ölü, 5 yaralı

 Van-Bahçesaray karayolunda bir minibüsün şarampole yuvarlanması sonucu meydana gelen kazada 1 kişi hayatını kaybederken 5 kişi de yaralandı.

2014-04-11 22:45:00
0

Slaven Biliç son saniyede çıldırdı!

 Spor Toto Süper Lig'de 29. hafta mücadelesinde Konyaspor'un sahasında konuğu Beşiktaş'tı. Galibiyeti so9n saniyede kaçıran Beşiktaş'ta Teknik Direktör Bilic ...

2014-04-11 22:45:58
0

ABD, İran ın adayına vize vermeyecek

 "Ebu Talebi'ye vize vermeyeceğimiz konusunda BM ve İran'ı bilgilendirdik"

2014-04-11 22:43:00
0

Ataman Rakibin kim olduğu hiç önemli değil

 Galatasaray Liv Hospital Başantrenörü Ergin Ataman, THY Avrupa Ligi Top 16 turundaki son maçlarında Partizan NIS'ı 64-55 yenerek F Grubu'nu 4. sırada ...

2014-04-11 22:38:58
0

Türkiye istedi Facebook 2 bin içeriği kaldırdı

 Sosyal paylaşım sitesi Facebook, 2013 yılının ikinci 6 aylık dönemine ilişkin şeffaflık raporunu yayınladı

2014-04-11 22:33:57
0

Gediz de fabrika yangını

 Yağ ve küspe üretimi yapan fabrika yanarak kullanılamaz hale geldi

2014-04-11 22:33:57
0

Facebook ilk kez açıkladı

 Facebook, 2013 yılının ikinci 6 aylık dönemine ilişkin şeffaflık raporunu yayınladı.

2014-04-11 22:31:57
0

Son dakikada yenen gol Bilic i çıldırttı!

 Süper Lig'in 29.dakikasında Beşiktaş, 90 + 3'te yediği gol ile Torku Konyaspor'la 1-1 berabere kaldı.

2014-04-11 22:28:59
0

Babacan ve Galarde G20 de yanyana

 G20 maliye bakanlarının Washington'daki aile fotoğrafında, Başbakan Yardımcısı Ali Babacan ve Uluslararası Para Fonu (IMF) Başkanı Christine Lagarde yan yana ...

2014-04-11 22:29:57
0

Fikret Orman a tribünde saldırı

 Konyaspor-Beşiktaş karşılaşmasında son saniyelerde gelen golden sonra Protokol Tribünü karıştı. Beşiktaş Başkanı Fikret Orman'a tribünde bazı ...

2014-04-11 22:22:58
0

İzmir deki askeri casusluk davasında 5 tahliye

 İzmir'de 10'u muvazzaf asker, 15'i tutuklu 357 sanığın yargılandığı, "askeri gizli bilgi ve belge bulundurma" davasından 5 tahliye kararı çıktı.

2014-04-11 22:00:57
0

Kartal uzatmada yıkıldı!

 Spor Toto Süper Lig'in 29.haftasında Beşiktaş, Torku Konyaspor ile deplasmanda karşılaştı.

2014-04-11 21:58:57
0

Torku Konyaspor Beşiktaş maçı canlı anlatım izle - CANLI YAYIN

 Torku Konyaspor Beşiktaş maçınde mücadele devam ediyor. Konya Beşiktaş! nefes kesen mücadelede ikinci yarı. Konyaspor Beşiktaş maçı canlı izle Lig TV ...

2014-04-11 21:57:57
0

Sınır köyünde 4 ceset bulundu

 Edirne'de çalılıklar arasında 4 ceset bulundu. İlk bulgular bu kişilerin mülteci olduğu yönünde.

2014-04-11 21:54:59
0

Bakan Zeybekçi den Moody s a tepki

 Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci, Moody's'in Türkiye'nin not görünümünü negatife çevirmesine ilişkin, Moody's'in değerlendirmesinin birçok açıdan sorunlar ...

2014-04-11 21:50:59
0

Taraftar cinayetinde flaş gelişme

 PTT 1. Lig'de Tekden Denizlispor-TKİ Tavşanlı Linyitspor arasında oynanan maçta sahaya girdikten sonra gözaltına alınıp serbest bırakılan ve ertesi gün ...

2014-04-11 21:50:58
0

AK Parti nin oyları BBP ye yazıldı

 Edirne'nin Uzunköprü ilçesinde AK Parti'nin aldığı 90 küsur oyun BBP'ye yazıldığı bildirildi.

2014-04-11 21:51:57
0

Atletico kendine güveniyor

 UEFA Şampiyonlar Ligi yarı finalinde İngiliz ekibi Chelsea ile eşleşen Atletico Madrid'de, Kulüp Başkanı Enrique Cerezo, "Şansların yüzde 50, yarı yarıya ...

2014-04-11 21:50:57
0

Çankaya nın zirvesinde örnek hareketler

 Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ı Dolmabahçe'deki Başbakanlık Çalışma Ofisi'nde ziyaret eden TOBB Başkanı Rifat Hisarcıklıoğlu'na eşlik eden TESK, ...

2014-04-11 21:49:57
0

Galatasaray Liv Hospital tarih yazdı!

 Galatasaray Liv Hospital, Turkish Airlines Euroleague Top 16 F Grubu 14. ve son maçında Partizan NIS Belgrade ile karşı karşıya geldi. Mücadeleyi Galatasaray Liv ...

2014-04-11 21:44:58
0

Genç kız dehşet planını Facebook a yazmış!

 İl Jandarma Komutanlığında görevli 27 yaşındaki uzman çavuş ile arkadaşı, evde silahla vurulmuş halde ölü bulundu.

2014-04-11 21:43:12
0

At ve katırları vurarak öldürdüler

 Diyarbakır'ın Kulp İlçesi kırsalında, 8 at ve katır, silahla vurularak öldürülmüş bulundu.

2014-04-11 21:40:59
0

Öğrenciye çarpan minibüsü ateşe verdiler!

 Diyarbakır'da ilkokul öğrencisine çarpan ve kaçan yolcu minibüsü, vatandaşlar tarafından ateşe verildi.

2014-04-11 21:40:57
0

Galatasaray dan bir zafer daha!

 THY Avrupa Ligi Son 16'da 14. hafta maçında Partizan'ı 64-55'lik skorla yenen Galatasaray Liv Hospital, Euroleague'de son 8'e kalmayı başardı. Galatasaray'ın ...

2014-04-11 21:41:57
0

Torku Konyaspor Beşiktaş Maçı - Canlı anlatımla izle

 T.Konyaspor BJK maçı karşılaşması 2.yarı başladı.Süper Lig 29.hafta açılış maçında Beşiktaş deplasmanda Torku Konyaspor ile karşılaşıyor.Maçı ...

2014-04-11 21:40:56
0

Galatasaray Liv Hospital tarih yazdı!

 Galatasaray Liv Hospital, Turkish Airlines Euroleague Top 16 F Grubu 14. ve son maçında Partizan NIS Belgrade ile karşı karşıya geldi. Mücadeleyi Galatasaray Liv ...