2015-01-08 23:52:08
0

İstanbul'da fabrika yangını!

 Esenyurt'ta altın geri dönüşüm tesisindeki yangın hasara yol açtı

2015-01-08 23:50:04
0

Eyfel Kulesi'nin ışıkları söndü!

 Paris'te haftalık dergi Charlie Hebdo'ya düzenlenen saldırıda hayatını kaybedenler Eyfel Kulesi ve Republique Meydanı'nda anma düzenlendi.

2015-01-08 23:22:02
0

ABD den Honda ya 70 milyon dolarlık ceza

 ABD, Japon otomobil firması Honda'ya, araçlardaki arızaları resmi makamlara bildirmediği gerekçesiyle 70 milyon dolar cezası kesti

2015-01-08 23:08:08
0

Esenyurt'ta takı fabrikasında yangın

 Esenyurt'ta altın takı imal eden bir fabrikada çıkan yangın sonucu büyük çapta hasar meydana geldi.

2015-01-08 23:04:02
0

Esenyurt ta korkutan fabrika yangını

 Altın fabrikası olarak kullanılan binada yangın çıktı

2015-01-08 23:01:03
0

Süper Loto çekildi

 6 bilen olmayınca 3 milyon 287 bin 704 lira haftaya devretti

2015-01-08 23:01:02
0

Renkler sağlımızı nasıl etkiliyor?

 Renklerin hayatımıza etkisi...

2015-01-08 23:01:02
0

Tekstilcinin lüks aracı karda kaydı 1 ölü

 BURSA’da kar nedeniyle kayganlaşan yolda kontroldan çıkan tanınmış tekstilci 59 yaşındaki Sami Bilge’nin kullandığı lüks otomobilin çarptığı yaya ...

2015-01-08 22:58:06
0

UEFA dan kulüp marşları derlemesi

 UEFA'nın dergisinde, Şampiyonlar Ligi müziği ile organizasyona katılan kulüplerin marşlarına yer verildi.

2015-01-08 22:56:08
0

Devlet Bahçeli'den Paris katliamına tepki

 MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, sosyal medyadan Fransa'da yaşanan katliamı kınarken, anlamlı mesajlar da verdi.

2015-01-08 22:57:01
0

Diyarbakır da okullara kar tatili

 Diyarbakır Valisi Hüseyin Aksoy, Diyarbakır İl genelinde kar yağışı nedeniyle okul öncesi,ilkokul,ortaokul ve liseler 9 Ocak 2015 cuma günü tatil edilmiştir ...

2015-01-08 22:54:09
0

ABD den Japon devine rekor ceza!

 Honda, araçlardaki arızaları ABD resmi makamlarına bildirmediği gerekçesiyle 70 milyon dolar cezaya çarptırıldı.

2015-01-08 22:55:02
0

"Terörist her zeminde ve her zamanda vicdansızdır"

 MHP lideri Bahçeli, terör saldırılarını kınadı

2015-01-08 22:52:02
0

İstanbul'da yarın okullar tatil mi?

 İstanbul Valisi Vasip Şahin olağanüstü bir durum olmazsa 9 Ocak Cuma günü eğitime devam edileceğini açıkladı.

2015-01-08 22:52:02
0

İslam dini, barış ve kardeşlik dinidir

 Kılıçdaroğlu, Twitter'dan açıklamalarda bulundu

2015-01-08 22:46:02
0

Paris'teki saldırıya tepkiler sürüyor

 Fransız mizah dergisi Charlie Hebdo'ya düzenlenen ve 12 kişinin yaşamını yitirmesine neden neden olan silahlı saldırıya tepkiler sürüyor.

2015-01-08 22:42:05
0

Şok açıklama GSaray Avrupa ya gidemeyecek

 Eski Galatasaray Kulübü İkinci Başkanı Mehmet Helvacı, hem adaylık konusuna değindi, hem de kulübün borç sorunuyla ilgili konuştu.

2015-01-08 22:43:02
0

Nişantaşı nda yaşlılara dadandı!

 Son olayında suçüstü yakalandı...

2015-01-08 22:31:02
0

Taksim de Charlie Hebdo saldırısı protesto edildi

 Fransa'da dün mizah dergisi Charlie Hepdo'ya yapılan ve 12 kişinin hayatını kaybetmesine neden olan saldırı Taksim'de gerçekleştirilen eylemlerle protesto edildi

2015-01-08 22:16:08
0

Mısır'da parlamento seçimleri Mart'ta yapılacak

 Mısır'da parlamento seçimlerinin ilk turunun 22-23 Mart'ta yapılacağı bildirildi.

2015-01-08 22:16:06
0

Neymar İstanbul a geliyor

 Ayın 15'inde açılışı gerçekleşecek International Royal Cup organizasyonu, dünyaca ünlü Brezilyalı yıldız Neymar'ı İstanbul'a getiriyor.

2015-01-08 22:10:02
0

Ünlü işadamı kaza yaptı 1 ölü

 Bursa'da kontrolden çıkan tanınmış tekstilci Sami Bilge’nin kullandığı lüks otomobilin çarptığı yaya Hasan Karayılan ...

2015-01-08 22:02:06
0

Karabükspor da yaprak dökümü

 Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Kardemir Karabükspor, Turgay Bahadır, Aykut Akgün ve Onur Cenik ile yollarını ayırdı.

2015-01-08 21:58:07
0

Soba tutuşturmak için benzin kullandı 4 yaralı!

 Çorum'da sobayı benzin ile tutuşturmaya kalkan Yusuf Gök, bidon içindeki benzinin alev alması sonucu ailesinin yaralanmasına neden oldu.

2015-01-08 21:58:02
0

Tekstilcinin lüks aracı karda kaydı 1 ölü

 Tanınmış tekstilci 59 yaşındaki Sami Bilge’nin kullandığı lüks otomobilin çarptığı yaya 48 yaşındaki Hasan Karayılan yaşamını yitirdi

2015-01-08 21:54:04
0

Bir devir kapandı! İşte Valdes in yeni takımı

 İngiltere Premier Lig takımlarından Manchester United, Barcelona takımından kaleci Victor Valdes'i 1,5 yıllığına kadrosuna kattı.

2015-01-08 21:55:02
0

Real Madrid - Galatasaray Liv Hospital

 Galatasaray Liv Hospital, THY Avrupa Ligi Top 16 turu E Grubu ikinci hafta maçında deplasmanda Real Madrid'le karşılaşıyor.

2015-01-08 21:45:01
0

Tekstilcinin lüks aracı karda kaydı 1 ölü

 BURSA’da kar nedeniyle kayganlaşan yolda kontroldan çıkan tanınmış tekstilci 59 yaşındaki Sami Bilge’nin kullandığı lüks otomobilin çarptığı yaya 48 ...

2015-01-08 21:41:02
0

Hakim karşısına çıktılar

 Banvitli Rowland ile Mejia Buducnost maçındaki olaylar nedeniyle Karadağ’da hakim karşısına çıktı. Saldırıyı yapan taraftara 60 gün hapis cezası verildi.

2015-01-08 21:40:08
0

Cumhurbaşkanı Erdoğan dan Nijerya daki katliama kınama!

 "Türkiye olarak, Nijerya'nın kuzeydoğusunda yer alan Baga kasabasındaki terör saldırısını şiddetle kınıyoruz"

2015-01-08 21:38:03
0

Erdoğan'dan Nijerya'daki katliama tepki!

 Cumhurbaşkanı Erdoğan, Nijerya'nın kuzeydoğusunda yer alan Baga kasabasındaki terör saldırısını şiddetle kınadıklarını bildirdi.

2015-01-08 21:28:05
0

IŞİD'i bu sefer kalbinden vurdular

 Kerkük’ün güney ve güneybatısında IŞİD’in eğitim kampına, bugün akşam saatlerinde bomba yağdırıldı. Bombardımanda 17 ...

2015-01-08 21:19:02
0

Anadolu Yakası nda kar yağışı etkili oluyor

 Kar yağışının İstanbul'u terk etmesi beklenirken, akşam saatlerinde Anadolu Yakası'nda sürpriz yaşandı

2015-01-08 21:16:04
0

Polise havai fişekli saldırı

 Diyarbakır’ın merkez Bağlar ilçesinde, yüzleri kapalı bir grup, zırhlı polis aracına taş ve havai fişeklerle saldırdı.

2015-01-08 21:16:02
0

Gaziantep depremle sarsıldı!

 Gaziantep'in Nurdağı ilçesinde 4,6 büyüklüğünde deprem meydana geldi.

2015-01-08 21:09:03
0

Gaziantep te korkutan deprem

 AFAD, saat 20.44’ te merkezüssü Gaziantep’ in Nurdağı İlçesi olan 4.6 büyüklüğünde deprem meydana geldiğini bildirdi

2015-01-08 21:09:03
0

Anadolu Yakası’nda kar yağışı

 KAR yağışının İstanbul’u terk etmesi beklenirken, akşam saatlerinde Anadolu Yakası’nda sürpriz yaşandı. Dün akşam olduğu gibi, kentin Anadolu ...

2015-01-08 21:09:02
0

"2016 Avrupa Kupaları ndan men tehlikesi sürüyor"

 Galatasaray'ın eski 2. başkanı Mehmet Helvacı, bugün basın mensuplarına 2015 yılına giriş nedeniyle küçük çaplı bir kokteyl verdi. Kokteylde kısa bir ...

2015-01-08 21:08:03
0

Rektörün twitleri sosyal medyayı salladı

 İstanbul Üniversitesi rektörü Yunus Söylet'in öğrencilerin şikayetlerine verdiği esprili ve hazır cevaplar okuyanları ...

2015-01-08 21:07:02
0

Gaziantep te deprem!

 4.6 büyüklüğünde deprem meydana geldi

2015-01-08 21:04:03
0

Süper Lig devine sürpriz telefon Sakın kaçırma

 Alexander Meier'in Fenerbahçe'nin gündemine nasıl girdiği ortaya çıktı.

2015-01-08 21:05:01
0

Gaziantep te 46 büyüklüğünde deprem oldu

 AFAD, saat 20.44’ te merkezüssü Gaziantep’ in Nurdağı İlçesi olan 4.6 büyüklüğünde deprem meydana geldiğini bildirdi

2015-01-08 21:01:02
0
2015-01-08 20:56:02
0

İstanbul'da sürpriz gelişme! Kimse beklemiyordu

 Kar yağışının İstanbul'u terk etmesi beklenirken, akşam saatlerinde Anadolu Yakası'nda sürpriz yaşandı.

2015-01-08 20:57:01
0

MEB den yarı yıl tatili açıklaması!

 Milli Eğitim Bakanlığı sosyal medyada yer alan yarı yıl tatilinin bir hafta ertelendiğine ilişkin haberlerin doğru olmadığını bildirdi

2015-01-08 20:52:09
0

Öğrenci yurdunda korkutan yangın

 Balıkesir'de Kredi Yurtlar Kurumu erkek öğrenci yurdunda çıkan yangında öğrenci Mehmet Atak dumandan etkilenerek hastaneye kaldırıldı.

2015-01-08 20:52:02
0

Anadolu Yakası’nda kar yağışı etkili oluyor

 KAR yağışının İstanbul’u terk etmesi beklenirken, akşam saatlerinde Anadolu Yakası’nda sürpriz yaşandı. Dün akşam olduğu gibi, kentin Anadolu ...

2015-01-08 20:50:04
0

Mısır'da parlamento seçimleri Mart'ta

 Mısır'da parlamento seçimlerinin ilk turunun 22-23 Mart'ta yapılacağı bildirildi.

2015-01-08 20:48:04
0

Flaş açıklama UEFA dan alacağımız var

 Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, UEFA'dan 2 yıllık katılım payı olarak 3 milyon 600 Bin dolar alacakları olduğunu da iddia etti.

2015-01-08 20:41:05
0

MEB den açıklama Yarı yıl tatili ertelenecek mi

 Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), sosyal medyada yer alan yarı yıl tatilinin bir hafta ertelendiğine ilişkin haberlerin doğru olmadığını bildirdi.