2017-12-06 23:48:02
0

Beşiktaş Sompo Japan zorlanmadı!

 Beşiktaş Sompo Japan Erkek Basketbol Takımı, FIBA Şampiyonlar Ligi D Grubu 7. hafta maçında Fransız ekibi Nanterre'yi 79-74 yendi.

2017-12-06 23:47:01
0

Rusya ABD nin Kudüs kararından endişe duyuyoruz

 Hamas Siyasi Büro Başkanı Heniyye, Rusya Dışişleri Bakan Yardımcısı Bogdanov ile telefonda görüşmesinde, ABD'nin Tel Aviv'deki büyükelçiliğini Kudüs'e ...

2017-12-06 23:32:02
0

Rusya'dan Kudüs açıklaması Yanınızdayız

 Hamas Siyasi Büro Başkanı İsmail Heniyye ile Rusya Dışişleri Bakan Yardımcısı Bogdanov, ABD'nin skandal Kudüs kararını görüştü.

2017-12-06 23:25:02
0

Katar Emiri Temim Kararın tehlikeli yansımaları olacak

 Katar Emiri Şeyh Temim bin Hamed Al Sani, ABD Başkanı  Donald Trump'ı, "ülkesinin büyükelçiliğini Kudüs'e taşımasının tehlikeli  yansımaları ...

2017-12-06 23:19:01
0

Tillerson   Dışişleri kararı bir an önce uygulamaya başlayacaktır

 ABD Dışişleri Bakanı Rex Tillerson, ABD Başkanı  Donald Trump'ın Kudüs'le ilgili yeni yaklaşımı sonrasında yaptığı açıklamada,  ABD'nin Tel Aviv'deki ...

2017-12-06 23:16:01
0

BM'den Kudüs açıklaması Bu işin B planı yok!

 BM, Trump'ın Kudüs kararıyla ilgili olarak yaptığı açıklamada, 'iki devletli çözüm' vurgusu yaptı.

2017-12-06 23:12:02
0

Galatasaray Avrupa'da 2 galibiyetini aldı!

 ULEB Avrupa Kupası'nda Galatasaray, sahasında Grissin Bon'u 82-72 mağlup etti.

2017-12-06 23:11:01
0

Mahir Ünal Sorumsuzca alınan karar tarafımızca yok hükmündedir

 AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mahir Ünal, ABD'nin  Kudüs'ü İsrail'in başkenti olarak tanımasına ilişkin, "ABD'nin BM kararlarına ve  bölgenin ...

2017-12-06 23:04:02
0

AB'den Kudüs açıklaması

 AB Yüksek Temsilcisi Mogherini: 'AB, bugün ABD Başkanı Donald Trump'un Kudüs'e ilişkin açıklamasından dolayı ciddi endişe ...

2017-12-06 22:59:01
0

Bekir Bozdağ Karar Türkiye açısından kabul edilemez

 Bekir Bozdağ: “ABD Başkanı Trump’ın, Kudüs’ü İsrail’in başkenti olarak tanıma ve ABD’nin İsrail Büyükelçiliğini Kudüs’e taşıma kararı, ...

2017-12-06 22:57:02
0

AB den açıklama AB Kudüs kararından dolayı endişe duyuyor

 AB Yüksek Temsilcisi Mogherini: "AB, bugün ABD Başkanı Donald Trump'un  Kudüs'e ilişkin açıklamasından dolayı ciddi endişe duyuyor"

2017-12-06 22:52:02
0

Dünya Müslüman Alimler Birliği'nden Kudüs çağrısı

 Dünya Müslüman Alimler Birliği, ABD Başkanı Donald Trump'ın Kudüs'ü İsrail'in başkenti olarak tanımasına karşı, ...

2017-12-06 22:51:01
0

Rusya ve Türkiye anlaştı 3 geliyor!

 Rus ve Türk havacılık sektörü yetkilileri, Moskova-Antalya hattında haftada 7 kez sefer gerçekleştirecek üçüncü bir havayolu şirketinin tayin edilmesi ...

2017-12-06 22:44:01
0

MHP'den küstah karar sonrası ilk açıklama

 MHP'den küstah karar sonrası yapılan açıklamada 'ABD'nin Kudüs kararını tanımıyoruz' denildi.

2017-12-06 22:40:02
0

CHP’den Kudüs açıklaması

 CHP Genel Başkan Yardımcısı Öztürk Yılmaz, ABD Başkanı Trump’ın Kudüs’ü İsrail’in başkenti olarak tanımasının ...

2017-12-06 22:37:01
0

BM den ilk açıklama

 BM Genel Sekreteri ABD'nin Kudüs kararını değerlendirdi.

2017-12-06 22:31:01
0

AB den 500 milyar avroluk teklif

 Avrupa Birliği (AB) Komisyonu, üye ülkelerin ekonomik kurtarma programlarını yönetecek 500 milyar avroluk Avrupa Para Fonu (EMF) kurulmasını teklif etti.

2017-12-06 22:22:02
0

Atatürk Havalimanı'nda şüpheli paket alarmı

 İstanbul Atatürk Havalimanı Dış Hatlar girişinde bulunan şüpheli bir çanta polisi alarma geçirdi.

2017-12-06 22:19:01
0

AB Bakanı Ömer Çelik ten ABD nin Kudüs kararına tepki

 AB Bakanı Ömer Çelik: Trump ve Netenyahu'nun kendi siyasi zorluklarını aşmak için dünyayı yepyeni çatışmalarla karşı karşıya bırakacak bu kararı ...

2017-12-06 22:15:02
0

Abbas Bu kararı reddediyoruz

 Filistin Devleti Lideri Mahmut Abbas: Biz bu kararı reddediyoruz!

2017-12-06 22:13:01
0

Netanyahu dan Trump a Kudüs teşekkürü

 İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu, ABD Başkanı Donald  Trump'a, "Kudüs'ü resmen İsrail'in başkenti olarak tanıma kararından" dolayı  teşekkür etti.

2017-12-06 22:06:04
0

Patrikler ve başpapazlardan Trump'a Kudüs mesajı

 Kudüs'teki Hristiyan din adamları Trump'a, Kudüs konusundaki skandal kararından vazgeçmesi çağrısında bulundu.

2017-12-06 22:04:01
0

İsrail'den ABD'nin kararı sonrası ilk açıklama

 İsrail'den Trump'ın kararına ilk tepki geldi. İsrail Başbakanı Netanyahu, Trump'ın Kudüs açıklamasından sonra yaptığı ...

2017-12-06 22:05:01
0

ABD nin Kudüs ü tanıma kararına Gazze den tepkiler

 ABD Başkanı Donald Trump'ın Kudüs'ü İsrail'in başkenti  olarak tanıma ve Amerikan Büyükelçiliğini Tel Aviv'den Kudüs'e taşıma kararı  Gazze ...

2017-12-06 22:00:01
0

Cumhurbaşkanlığı'ndan Trump ve Kudüs açıklaması

 Cumhurbaşkanlığı Sözcüsü İbrahim Kalın, Trump'ın skandal Kudüs kararı için, 'bu karar bizim için yok ...

2017-12-06 21:58:02
0

Gizem Karadayı Galatasaray'da

 Galatasaray Kadın Voleybol Takımı, deneyimli libero oyuncusu Gizem Karadayı'yı kadrosuna kattı.

2017-12-06 21:56:02
0

İsrail'den küstah hareket!

 ABD'nin Kudüs kararına dünyadan tepkiler gelirken İsrailliler, Kudüs'ün surlarına lazerle ABD ve İsrail bayrağı yansıttı.

2017-12-06 21:57:01
0

Kalın Bu karar bizim açımızdan yok hükmündedir

 Cumhurbaşkanlığı Sözcüsü İbrahim Kalın, Trump'ın Küdüs'ü İsrail'in başkenti olarak tanıması ile ilgili, "Bu karar bizim açımızdan yok hükmündedir" ...

2017-12-06 21:50:02
0

Trump'ın kararına Hamas'tan ilk tepki

 ABD Başkanı Trump'ın skandal açıklamasına ilişkin Hamas "Cehennemin kapılarını" açtılar.

2017-12-06 21:46:02
0

AGD Trump’ı protesto etti

 Adana'da Amerikan Konsolosluğu önünde AGD, ABD Başkanı Trump'n Kudüs'ü İsrail'in başkenti olarak tanıma ve Amerikan ...

2017-12-06 21:44:02
0

Erdoğan'dan yoğun 'Kudüs' diplomasisi

 Cumhurbaşkanı Erdoğan, Kudüs konusundaki son gelişmelerle ilgili olarak başlattığı telefon diplomasisini sürdürdü.

2017-12-06 21:40:04
0

DEAŞ'a katılmak isterken yakalandı

 Hatay'ın Kırıkhan ilçesinde, terör örgütü DEAŞ'a katılmak için Suriye'ye geçmek isteyen 23 yaşındaki ...

2017-12-06 21:38:06
0

Filistin lideri Abbas açıklama yapacak

 Filistin Devlet Başkanı Mahmud Abbas, ABD Başkanı Trump'ın skandal Kudüs kararından sonra açıklama yapacak.

2017-12-06 21:39:02
0

Rusya Suriye nin DEAŞ tan tamamıyla temizlendiğini öne sürdü

 Rusya Genelkurmay Başkanı Valeriy Gerasimov, Suriye’nin  DEAŞ’tan tamamen temizlendiğini öne sürerek, “Suriye’deki DEAŞ’lı tüm birimler  yok edildi ...

2017-12-06 21:38:02
0

ABD'nin Kudüs kararına Türkiye'den ilk tepki

 Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu: "ABD Yönetimi’nin Kudüs’ü İsrail’in başkenti olarak tanıdığı açıklamayı ...

2017-12-06 21:35:01
0

Çavuşoğlu Trump ın kararını kınıyoruz

 Çavuşoğlu: Trump'ın kararını kınıyoruz

2017-12-06 21:27:01
0

Atatürk Havalimanı nda şüpheli paket alarmı

 Atatürk Havalimanı Dış Hatlar Terminali girişinde bulunan bir sırt çantası için şüpheli paket ihbarı yapıldı. Bomba imha ekibinin şüpheli pakete ...

2017-12-06 21:14:02
0

Volkan Demirel, GSaraylı yıldıza sahip çıktı!

 Fenerbahçe'nin tecrübeli kalecisi Volkan Demirel, NTV Spor'dan Ercan Taner'in sorularını yanıtladı.

2017-12-06 21:07:01
0

ABD den vatandaşlarına Kudüs uyarısı

 ABD Dışişleri'nden yapılan açıklamada, ABD vatandaşlarına 20 Aralık'a kadar Kudüs'e gitmemeleri konusunda çağrıda bulundu.

2017-12-06 21:03:01
0

Son dakika Televizyonlar canlı yayınlıyor! Trump, dakikalar içinde resmen ilan edecek

 ABD lideri, dünyayı ayağa kaldıran Kudüs kararını kameralar karşısında açıklıyor. ABD, tarihte kutsal kenti İsrail'in başkenti olarak tanıyan ilk ülke ...

2017-12-06 21:02:01
0

Futbolcu döven başkan gözaltına alındı!

 Şanlıurfa Asayiş Şube Müdürlüğü ekipleri, futbolcu Mertcan Çam'ı birkaç kişiyle birlikte dövdüğü iddia ...

2017-12-06 21:01:01
0

Ordu da ahır yangını 1 ölü

 Ordu'nun Altınordu ilçesinde çıkan ahır yangınında 1 kişi  öldü, 15 büyükbaş hayvan telef oldu.

2017-12-06 20:56:02
0

Beşiktaş'ın gençleri Leipzig'den fark yedi

 UEFA Gençlik Ligi G Grubu'nda oynanan maçta Beşiktaş, deplasmanda Almanya'nın Leipzig takımına 4-0 yenildi.

2017-12-06 20:56:01
0

IMF ye rakip EMF Tam 500 milyar Euro!

 Avrupa Birliği (AB) Komisyonu, üye ülkelerin ekonomik kurtarma programlarını yönetecek 500 milyar avroluk Avrupa Para Fonu (EMF) kurulmasını teklif etti.

2017-12-06 20:56:01
0

Mahmur Kampı nda patlama

 Irak'ta Musul'un Mahmur ilçesindeki "Mahmur Kampı'nda"  meydana gelen patlama sonucu ölü ve yaralıların olduğu belirtildi.

2017-12-06 20:55:01
0

Fatih te korkutan yangın

 İbrahim AKTÜRK - Murat SOLAK / İSTANBUL,(DHA)Fatih'te Ayvansaray'da 3 katlı ahşap bina yangın çıktı.

2017-12-06 20:42:03
0

Fatih'te korkutan yangın

 Fatih'te Ayvansaray'da 3 katlı ahşap bina yangın çıktı.

2017-12-06 20:43:02
0

Cumhurbaşkanı Erdoğan dan kritik telefon diplomasisi

 Cumhurbaşkanı Erdoğan Suudi Kralı ve Katar Emiri ile telennda görüştü.

2017-12-06 20:42:02
0

ABD Dışişleri'nden flaş talimat

 ABD Dışişleri Bakanlığı, tüm diplomatik misyonlarına telgraf gönderdi. 20 Aralık'a kadar Kudüs ve Batı Şeria'ya zorunlu ...

2017-12-06 20:40:01
0

Erdoğan Kral Selman ve Katar Emiri ile görüştü

 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Kudüs konusunda Suudi Kralı Selman ve Katar Emiri el-Sani ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi.