2018-01-04 23:50:01
0

Türkiye'den İsrail'e sert tepki! Reddediyoruz

 Dışişleri Bakanlığı, Filistinli mahallelerin İsrail’in egemenliği altında ayrı bir belediye yapısı altına alınmasını mümkün hale getiren ...

2018-01-04 23:25:02
0

Takla attığı otomobilini bırakıp gitti

 Kayseri'de Melikgazi ilçesinde bir kişi, otomobili ile takla attıktan sonra otomobilini bırakarak kaza yerinden gitti.

2018-01-04 23:14:02
0

ABD'den İran'a Unutulmayacaksınız

 ​ABD Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Heather Nauert, İran'daki gelişmeleri yakından takip ettiklerini belirterek açıklamalarda bulundu.

2018-01-04 23:11:01
0

Bakan Albayrak Türkiye köprüyü geçti

 Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, 2019'un Türkiye açısından tarihi bir süreç olduğunu belirterek, "10 yıllardır sıkıntısını çektiğimiz ...

2018-01-04 23:08:01
0

Emre Morlu Celta, Barca'yı salladı ama yıkamadı!

 İspanya Kral Kupası son 16 turu ilk maçında Barcelona, deplasmanda Celta Vigo ile 1-1 berabere kaldı.

2018-01-04 23:04:02
0

Erdoğan'dan sert tepki Kabul edilemez

 Erdoğan, Fransız TF1 ve LCI kanallarına verdiği bir röportajda, yarın gerçekleştireceği Fransa ziyareti ve iki ülke arasındaki ilişkilere dair ...

2018-01-04 23:01:01
0

Cumhurbaşkanı Erdoğan Fransız basınına konuştu

 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Fransa ile son dönemde bölgesel ve ikili ilişkilerde atılan adımların iyi yönde olduğunu belirterek, iki ülke ve ...

2018-01-04 22:41:01
0

HBO resmen açıkladı Game of Thrones 8 sezon ne zaman

 HBO az önce kendi resmi kanalında yaptığı açıklamada milyonların beklediği diziyle ilgili çok önemli bir açıklama yaptı. HBO'dan yapılan açıklamaya ...

2018-01-04 22:40:01
0

Eski senatörden bomba iddia! ABD nin sonu geliyor

 ABD'nin tanınmış Cumhuriyetçilerinden, eski başkan adayı ve eski Teksas Senatörü Ron Paul, ABD'nin ani ve dehşet verici bir sona doğru sürüklendiğini ...

2018-01-04 22:39:02
0

Bolu da terör operasyonlarında 116 kişi tutuklandı

 BOLU'da, 2017 yılında düzenlenen 175 terör operasyonunda gözaltına alınan 520 kişiden 116'sı tutuklandı.

2018-01-04 22:37:01
0

ABD den İran daki protestoculara yönelik açıklama

 ABD Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Heather Nauert, İran'daki gelişmeleri yakından takip ettiklerini belirterek, "Göstericilere karşı şiddet ...

2018-01-04 22:25:01
0

Çavuşoğlu ve Eroğlu nun teleferik keyfi

 “Dört Mevsim Uludağ Çalıştayı” için Bursa'ya gelen Başbakan Yardımcısı Hakan Çavuşoğlu ile Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu Uludağ'a ...

2018-01-04 22:08:02
0

Mersin Valiliği'nden tatil açıklaması

 Mersin ve çevrelerinde gece başlayan ve sabah saatlerinde etkisini sürdüren sağanak yağış hayatı olumsuz etkiledi.

2018-01-04 22:09:01
0

Süper Loto çekilişi sonuçları belli oldu!

 Süper Loto çekilişi sonuçları belli oldu. 533. hafta çekilişinin yapıldığı Süper Loto, geçtiğimiz hafta 8. kez devretmiş, ikramiye tutarı ise 17 milyon ...

2018-01-04 22:01:02
0

Sevgilisini kıskançlık nedeniyle tarlada bıçaklayıp kaçtı

 Bolu’da bir tarlada kız arkadaşını kıskançlık nedeniyle bıçaklayıp kaçan şahıs gözaltına alındı.

2018-01-04 22:00:01
0

ABD'den görülmemiş sondaj hamlesi!

 ABD karasularını gaz ve petrol sondajları için açma planı, onlarca yıl sonra ilk kez pasifik okyanusunda da sondaj gerçekleştirilmesini ...

2018-01-04 21:56:04
0

ABD'de kar fırtınası Acil durum ilan edildi

 ABD'nin kuzeydoğusunu etkisi altına alan kar fırtınası ve soğuk hava hayatı olumsuz etkiledi.

2018-01-04 21:50:01
0

Flaş New York ta acil durum ilan edildi

 ABD'nin kuzeydoğusunu etkisi altına alan kar fırtınası ve soğuk hava hayatı olumsuz etkiledi. New York Valisi Andrew Cuomo, kar yağışı ve buzlanma ...

2018-01-04 21:49:01
0

Flaş New York ta acil durum ilan edildi

 ABD'nin kuzeydoğusunu etkisi altına alan kar fırtınası ve soğuk hava hayatı olumsuz etkiledi. New York Valisi Andrew Cuomo, kar yağışı ve buzlanma ...

2018-01-04 21:48:03
0

Zaman'ın eski başyazarı FETÖ'cü değilim!

 Uşak Cumhuriyet Başsavcılığınca yürütülen FETÖ/PDY soruşturması kapsamında tutuklanan Zaman gazetesinin eski başyazarı Ali Ünal ile ...

2018-01-04 21:37:01
0

Mersin de okullar yarın tatil

 Mersin Valiliği, bu geceden itibaren beklenen sağanak yağış nedeniyle okulların yarın tatil edildiğini duyurdu. Ayrıca kamu kurumlarında çalışan hamile ve ...

2018-01-04 21:36:02
0

Almanya'da alarm! Kapatıldı

 Almanya'da etkili olan 'Burglind kasırgası' hayatı felç etti. Almanya'da uçak ve tren seferlerinde aksama yaşanırken, bazı ...

2018-01-04 21:34:02
0

Kriz sonrası ilk temas Söz verdi

 IKBY muhalefet cephesinde yer alan 3 siyasi parti, Irak Başbakanı İbadi'den Erbil'e memur maaşlarının gönderileceğine dair söz aldıklarını ...

2018-01-04 21:32:01
0

Kalın Yeni bir sayfa açmak istiyoruz

 Cumhurbaşkanlığı Sözcüsü İbrahim Kalın, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Fransa ziyareti öncesi France 24'e ...

2018-01-04 21:26:04
0

Fatih'te silahlı saldırı 2 yaralı

 Fatih'te, yabancı uyruklu bir kişi, henüz kimliği belirlenemeyen 4 kişi tarafından silahlı saldırıya uğradı. Saldırı sırasında, yoldan ...

2018-01-04 21:22:03
0

Nehre devrilen aracın sürücüsü öldü

 Kahramanmaraş'ın Afşin İlçesinde Ceyhan Nehri'ne devrilen hafif ticari aracın sürücüsü 26 yaşındaki Mehmet Tel, boğularak ...

2018-01-04 21:22:03
0

Hakkari’de yolcu minibüsü devrildi 1 ölü 4 yaralı

 Hakkari'de, sürücüsünün hızlı girdiği virajı alamayarak şarampole devrilen yolcu minibüsündeki 1 kişi öldü, 4 ...

2018-01-04 21:14:04
0

Kabil’de intihar saldırısı 11 ölü

 Afganistan'ın başkenti Kabil'de meydana gelen intihar saldırısında 11 kişinin hayatını kaybettiği, 25 kişinin de yaralandığı belirtildi.

2018-01-04 21:09:01
0

Kömür ocağı havzasındaki su birikintisinde ceset bulundu

 Muğla’nın Menteşe ilçesinde açık kömür ocağı havzasında biriken su üzerinde bir erkek cesedi bulundu.

2018-01-04 21:01:02
0

İran Başkonsolosluğu önünde çok sayıda gözaltı

 İran’da yaşanan olayları protesto etmek isteyen bir grup, Cağaloğlu’nda bulunan İran Başkonsolosluğu önüne çelenk bırakıp, açıklama yapmak istedi. ...

2018-01-04 20:49:02
0

Kabil’de patlama

 Afganistan’ın başkenti Kabil’de patlama meydana geldi.

2018-01-04 20:43:01
0

Başbakan Yardımcısı Işık Kabul edilemez

 Başbakan Yardımcısı Işık, İçişleri Bakanlığınca kanun hükmünde kararname kapsamında bazı belediyelere yapılan görevlendirmelere ilişkin "Terör ...

2018-01-04 20:38:04
0

ABD'li Ron Paul İmparatorluğumuzun sonu geliyor!

 Cumhuriyetçi Parti'nin liberteryen kanadından, öncü fikirleriyle tanınan Ron Paul, ABD'nin ani ve dehşet verici bir sona doğru ...

2018-01-04 20:36:02
0

IKBY yi kurtaracak gelişme Söz verdi

 Irak Kürt Bölgesel Yönetimi'nde (IKBY) muhalefet cephesinde yer alan 3 siyasi parti, Irak Başbakanı Haydar el-İbadi'den Erbil'e memur maaşlarının ...

2018-01-04 20:35:01
0

ABD nin ticari ham petrol stokları azaldı

 ABD'nin ticari ham petrol stokları geçen hafta 7,4 milyon varil azaldı.

2018-01-04 20:30:01
0

Fatih te silahlı saldırı 2 yaralı

 Fatih'te, yabancı uyruklu bir kişi, henüz kimliği belirlenemeyen 4 kişi tarafından silahlı saldırıya uğradı. Saldırı sırasında, yoldan geçen bir kadın ...

2018-01-04 20:29:01
0

ABD, Pakistan ı Özel İzleme listesine aldı

 ABD Dışişleri Bakanlığı, 1998 Uluslararası Dini Özgürlükler Yasası'nda çeşitli düzenlemelere giderek Pakistan'ı 'Özel İzleme' listesine aldıklarını ...

2018-01-04 20:23:02
0

İstanbul da gün batımı Süleymaniye Camii ile güzel görüntü oluşturdu

 İstanbul'da güneşli havayı değerlendiren turistler gün batımında tarihi yarımadayı gezerek hoşça vakit geçirdiler.

2018-01-04 20:21:01
0

Kocasına tarım ilacı vererek zehirledi

 Denizli’de, yılbaşı gecesi eşinin kendisini aldattığını ve şiddet uyguladığını ileri süren bir kadın, kocasına tarım ilacı vererek zehirledi. ...

2018-01-04 20:19:01
0

FETÖ nün mahrem imamları soruşturmasında 4 kişi itirafçı oldu

 Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) Jandarma Genel Komutanlığı'ndaki mahrem imamlar yapılanmasına yönelik yürütülen operasyonda gözaltına alınan 16 ...

2018-01-04 20:17:01
0

Sinema keyfi yaptı

 Sadettin Saran, İstinye Park’taydı.

2018-01-04 20:01:01
0

Kediyi boğarak öldüren şüpheli adli kontrolle serbest

 Ümraniye’de kediyi boğarak öldüren yüzde 70 engelli 15 yaşındaki genç, çıkarıldığı mahkemece adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

2018-01-04 19:56:05
0

Eski TRT spikerine FETÖ'den tutuklama

 Eski TRT spikeri Turgut Usul, FETÖ üyeliği suçundan tutuklandı.

2018-01-04 19:55:02
0

Irak ile İngiltere arasında askeri anlaşma imzalandı

 Irak ile İngiltere arasında askeri ilişkilerin geliştirilmesi konusunda mutabakat zaptı imzalandığı bildirildi.

2018-01-04 19:52:02
0

Irak ile İngiltere arasında askeri anlaşma

 Irak ile İngiltere arasında askeri ilişkilerin geliştirilmesi konusunda mutabakat zaptı imzalandığı bildirildi.

2018-01-04 19:43:02
0

Yoldan geçen asker görür görmez durdu, veterinere götürüldü

 Adıyaman'ın Besni ilçesinde, otomobilin çarpıp kaçtığı eşek, yoldan geçen jandarma erinin duyarlılığı sayesinde kliniğe ulaştırıldı.

2018-01-04 19:27:01
0

Hakkari de trafik kazası 5 yaralı

 Hakkari’de yolcu minibüsünün şarampole yuvarlanması sonucu meydana gelen kazada 5 kişi yaralandı.

2018-01-04 19:24:01
0

Macaristan AB ye resti çekti Polonya nın yanındayız

 Macaristan Başbakanı Orban, "AB'nin Varşova'ya karşı başlattığı süreç doğru değil. Macaristan bu konuda Polonya'nın yanında" dedi.

2018-01-04 19:22:01
0

Macaristan dan AB ye Polonya tepkisi

 Macaristan Başbakanı Orban, "AB'nin Varşova'ya karşı başlattığı süreç doğru değil. Macaristan bu konuda Polonya'nın yanında" dedi.

2018-01-04 19:21:02
0

Sarıkamış şehitleri anısına yapılan kardan heykeller

 Sarıkamış Harekatı'nın 103. yılı anma etkinlikleri kapsamında 100 kamyon kar kullanılarak asker heykelleri yapıldı.