2017-07-01 23:38:01
0

Putin Katar Emiri ile telefonda görüştü

 Rusya Devlet Başkanı Putin, Katar Emiri Al Sani ile telefonda görüştü.

2017-07-01 23:32:02
0

Şok küfür! Emenike ağzını bozdu!

 Fenerbahçe'nin kadro dışı bıraktığı ve satmayı düşündüğü Emenike'den şok bir paylaşım geldi.

2017-07-01 23:18:01
0

İzmir su kesintisi! İZSU su kesintileri ne zaman sona erecek?

 İzmir'de çıkan yangın nedeniyle birçok ilçeye suy verilemiyor. İZSU tarafından yapılan açıklamada, "Gümüldür bölgesinde meydana gelen yangın nedeniyle ...

2017-07-01 23:17:01
0

Katar 13 maddelik talep listesini reddedecek

 Katar Dışişleri Bakanı Şeyh Muhammed bin Abdurrahman el  Sani, 4 Arap ülkesinin körfezdeki krizin sona ermesi için şart koştuğu 13  maddelik talep ...

2017-07-01 23:09:01
0

Suruç ta Türk bayraklarıyla PKK terörüne tepki

 Şanlıurfa'nın Suruç ilçesinde, çeşitli sivil toplum kuruluşu temsilcileri ve vatandaşlardan oluşan çok sayıda kişi, terör örgütü PKK'yı protesto etti.

2017-07-01 23:07:01
0

Putin, Katar Emiri Al Sani ile telefonda görüştü

 Katar Emiri Şeyh Temim bin Hamad Al Sani ve Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin, Katar ile bazı Arap ülkeleri arasındaki krizin, diplomatik yollar ve tüm ...

2017-07-01 23:00:03
0

Türkiye operasyonu öncesi YPG'de hareketlilik!

 Türkiye'nin Afrin'e operasyon yapacağı konuşulurken, bölgede terör örgütü YPG'nin de sınıra sevkıyat yaptığı ...

2017-07-01 22:47:01
0

İstanbul Valiliği nden Onur Yürüyüşü ne ikinci yasak

 İstanbul Valiliği, Taksim'de yarın yapılacağı açıklanan 8. Trans Onur Haftası etkinlikleri kapsamında LGBT yürüyüşünü yasaklandığını, bazı ...

2017-07-01 22:40:02
0

GSaray'da hazırlıklar tam gaz!

 Galatasaray, Slovakya’nın Samorin kentinde 2017-2018 sezonu yurt dışı kamp hazırlıkları kapsamında çalışmalarını sürdürdü.

2017-07-01 22:38:02
0

Nevşin Mengü'ye 'taciz' tepkisi! - Medya - Ülkecomtr

 Eminönü'nde C.K'ya taciz yaptığı iddia edilen A.H'nin savcılık tarafından serbest bırakılması Nevşin Mengü'yü çıldırttı. Olay için tweet atan ...

2017-07-01 22:34:02
0

Üstüne basa basa söyledi Türk üssünü

 Katar Dışişleri Bakanı listedeki taleplerden Türk üssünü kapatmayacaklarını vurguladı.

2017-07-01 22:31:01
0

Adana da izolasyon malzemesi deposunda yangın

 Adana'nın merkez Sarıçam ilçesinde izolasyon malzemesi  deposunda çıkan yangın itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle kontrol altına alındı.

2017-07-01 22:29:01
0

Erdoğan ve Yıldırım nikah şahidi oldu

 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Başbakan Binali  Yıldırım, Danıştay Başkanı Zerrin Güngör'ün kızı Gözde Güngör ile Hazım Açanal'ın  nikah ...

2017-07-01 22:24:02
0

Valbuena hayran kaldı

 Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıkları için geldiği Topuk Yaylası'nda ilk çalışmasını yaptı. Yeni transfer Valbuena hayran kaldı.

2017-07-01 22:16:01
0

Suruç'ta Türk bayraklarıyla PKK terörüne tepki

 Şanlıurfa'nın Suruç ilçesinde, çok sayıda kişi, ellerindeki Türk bayraklarıyla terör örgütü PKK'ya tepki ...

2017-07-01 22:12:01
0

Temmuz memur zam oranları ne kadar yansıyacak

 Temmuz ayı zam oranları memur ve emekliler tarafından araştırılmaya devam ediyor. Enflasyondaki fark oranlarına göre değişkenlik göstereceği açıklanan ...

2017-07-01 21:59:02
0

Sayısal Loto çekiliş sonuçları belli oldu! -1 Temmuz MPİ

 Sayısal Loto çekiliş sonuçları belli oldu! Milli Piyango İdaresi tarafından düzenlenen Sayısal Loto'da bu hafta kazandıran numaralar 3, 8, 13, 22, 40 ve 48 ...

2017-07-01 21:51:01
0

Osmaniye merkezli FETÖ operasyonunda 23 gözaltı

 Osmaniye merkezli 5 ilde, Fetullahçı Terör  Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik operasyonda 23 zanlı  gözaltına alındı.

2017-07-01 21:48:03
0

Başbakan Yıldırım’dan kabotaj bayramı mesajı

 Başbakan Binali Yıldırım, 1 Temmuz Denizcilik ve Kabotaj Bayramı’na dair bir mesaj yayınladı.

2017-07-01 21:46:01
0

Şampiyon Beşiktaş sahaya indi!

 Spor Toto Süper Lig’in son şampiyonu Beşiktaş’ta yeni sezonun ilk antrenmanı gerçekleşti.

2017-07-01 21:17:02
0

Emniyet ten 81 ilde motosiklet uygulaması

 Türkiye genelinde emniyet ve jandarmadan 27 bin 687  personelin katılımıyla motosikletlere yönelik uygulama gerçekleştiriliyor.

2017-07-01 20:49:01
0

Fransa da havalimanında kısa süreli terör alarmı

 Fransa'nın başkenti Paris'teki Charles-de-Gaulle  Havaalanı 2F terminalindeki yolcular, terör alarmı nedeniyle kısa süreli tahliye  edildi.

2017-07-01 20:46:02
0

Mancini'den bomba transfer! 23 milyon euroya

 Rus ekibi Zenit, İtalya'nın Roma takımından Arjantinli futbolcu Paredes'i 23 milyon avro bonservis bedeliyle 4 yıllığına kadrosuna kattı.

2017-07-01 20:45:01
0

Suriye tarafından atılan 3 füze Ürdün e düştü

 Suriye'den atılan 3 füzenin Ürdün topraklarına düştüğü  bildirildi.

2017-07-01 20:39:01
0

Bakan Bozdağ  Ey CHP darbeden yana mısın

 Adalet Bakanı Bekir Bozdağ, "Darbe davalarının  duruşmalarına katılan bir tek CHP'li vekil var mı? Yok. 'Darbe teşebbüsünde  bulunanlar en ağır ...

2017-07-01 20:34:05
0

ABD 'tekrarlarsa vururuz' demişti

 Suriye'deki muhalif askeri gruplardan Feylek er-Rahman, Beşşar Esad rejiminin Şam'ın Doğu Guta bölgesinde klor gazı içerikli kimyasal silah ...

2017-07-01 20:34:02
0

Fenerbahçe idmanında korkutan kaza!

 Fenerbahçe'nin Topuk Yaylası'nda yaptığı ilk antrenmanda görünmez bir kaza yaşandı. Antrenmanı izlemek isteyen küçük ...

2017-07-01 20:31:01
0

Elazığ da trafik kazası 1 ölü

 Elazığ'ın Maden ilçesinde meydana gelen trafik kazasında  bir kişi yaşamını yitirdi.

2017-07-01 20:29:01
0

Yüksekova da bir mağarada silah ve mühimmat ele geçti

 Hakkari'nin Yüksekova ilçesinde güvenlik güçlerince  yürütülen operasyonda bir mağarada yapılan aramada çok sayıda silah ve mühimmat  bulundu.

2017-07-01 20:14:02
0

Suriye'ye geçmek isteyen 2 terörist yakalandı

 Hatay'dan, Suriye'ye geçmek isteyen 2 PKK'lının yakalanması üzerine Hatay Valiliği tarafından açıklama yapıldı.

2017-07-01 20:13:01
0

MEB den lise yerleştirmelerinde tercih robotu hizmeti

 Milli Eğitim Bakanlığı, ortaöğretim kurumlarına yerleştirme işlemleri kapsamında  lise tercihinde bulunacak öğrencilerin sağlıklı seçim yapabilmesi ...

2017-07-01 19:42:03
0

Bodrum’da katı atık depolama alanında patlama

 Muğla’nın Bodrum ilçesinde katı atık depolama alanında gaz sıkışması sonucu patlama meydana geldi.

2017-07-01 19:41:02
0

Esed rejiminden kimyasal saldırısı iddiası

 Suriyeli askeri  muhalif gruplardan Feylek er-Rahman, Esed rejiminin klor gazı içerikli saldırı düzenlediğini, 30 muhalifin etkilendiğini öne sürdü.  Grubun ...

2017-07-01 19:39:01
0

Macaristan dan AB ye sert sözler! Hoş karşılamıyoruz

 Macaristan Dışişleri ve Dış Ticaret  Bakanı Peter Szijjarto, Avrupa Birliği (AB) tarafından Türkiye'ye yöneltilen  eleştirileri Macaristan'ın hoş ...

2017-07-01 19:30:02
0

Teröristlere hava harekatı, hedefler imha edildi

 Bingöl’de saldırı hazırlığında oldukları tespit edilen teröristlere yönelik düzenlenen hava harekatında, teröristlerce ...

2017-07-01 19:28:02
0

Fransız devi Aboubakar'a talip oldu!

 Beşiktaş'ın transferde öncelik verdiği ve kalması için tüm şartları zorladığı Aboubakar için Fransız kulüp Marsilya da ...

2017-07-01 19:23:01
0

Kılıçdaroğlu, Adalet Yürüyüşü nün 17 gününü tamamladı

 CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, partisinin  İstanbul Milletvekili Enis Berberoğlu'nun tutuklanmasına tepki olarak başlattığı  yürüyüşün ...

2017-07-01 19:19:01
0

İş adamı Fatih Aydar ın katil zanlısı yakalandı

 Kütahya'nın Simav ilçesinde uğradığı bıçaklı saldırı  sonucu hayatını kaybeden iş adamı Fatih Aydar'ın katil zanlısı, Konya'nın Ereğli ...

2017-07-01 19:06:02
0

Rakamlar açıklandı! Katar'da büyük artış!

 Türkiye İhracatçılar Meclisi verilerine göre, ihracat haziranda geçen yılın aynı ayına kıyasla yüzde 1.8 artışla 12 milyar 70 ...

2017-07-01 19:03:01
0

Cumhurbaşkanı Erdoğan, El Atiyye yi kabul etti!

 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Katar Savunmadan Sorumlu Devlet Bakanı Halid Bin El Atiyye'yi AK Parti Genel Merkezi'nde kabul etti.

2017-07-01 18:54:03
0

Tarla meselesi silahlı kavgaya dönüştü 1 ölü

 Adana’nın Kozan ilçesinde tarla meselesi yüzünden iki aile arasında çıkan silahlı kavgada 1 kişi öldü, 4 kişi yaralandı.

2017-07-01 18:53:02
0

İçişleri Bakanlığı ndan flaş açıklama! Hepsi etkisiz hale getirildi

 Bingöl ve Hakkari'de 5 terörist etkisiz hale getirildi

2017-07-01 18:46:03
0

Beşiktaş'tan bomba transfer! 4 yıllık anlaşma

 Sırp basını, Siyah-Beyazlıların, Manchester City'de 1 yıl daha kontratı bulunan Alexander Kolarov'la 3+1 yıllığına anlaşmaya vardığını duyurdu.

2017-07-01 18:47:03
0

Çeyrek altın fiyatları ne kadar Altın fiyatları hangi seviyede

 Altın fiyatları bugün gelen son değişime göre haftayı düşüşle sonlandırdı. Haftanın ilk günlerinde 142 TL seviyelerinde seyreden altın fiyatları, ...

2017-07-01 18:44:02
0

Bakan Soylu İki kişi net olarak olayın içinde!

 İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Diyarbakır'ın Lice ilçesinde AK Parti İlçe Başkan Yardımcısı Orhan Mercan'ın evinin ...

2017-07-01 18:25:19
0

Bodrum alev alev! Yerleşim yerlerine yaklaşıyor

 3 bin yıllık antik tiyatronun içerisine kadar yayılan alevlere, itfaiye ekipleri ile orman ekipleri müdahale etti

2017-07-01 18:23:02
0

Nükhet Duru dan platonik aşk itirafı

 Türk hafif müziğinin usta isimlerinden Nükhet Duru, kendisi hakkında bilinmeyenleri anlattı.

2017-07-01 18:14:03
0

Bomba ihbarı polisi harekete geçirdi

 GAZİANTEP'te, bir kişinin içinde el bombası olan poşetle sokakta dolaştığı ihbarı üzerine polisin yaptığı operasyonda, hintkeneviri ele ...

2017-07-01 18:11:01
0

Tuğba Ekinci İsimlerini versem Türkiye ayağa kalkar!

 Şarkıcı Tuğba Ekinci, oyuncu çift Büşra Develi ile Burak Deniz'i överken, mesajın sonunda "Karısını çocuğunu saklayanlar var" sözleriyle herkesi ...

2017-07-01 18:05:01
0

19 yaşındaki genç kız 2 metrelik yılanın kurbanı oldu

 Aydın'da 2 metre büyüklüğündeki yılanı görünce korkudan bayılan genç kız, kaldırıldığı hastanede doktorların tüm çabalarına rağmen kurtarılamadı.