2011-03-01 22:38:00
0

Ahmedinejad ın otomobiline 5 milyon TL

 Ahmedinejad'ın, açık artırmayla satılığa çıkardığı eski model otomobili 2 milyon 500 bin dolara alıcı buldu.

2011-03-01 19:01:01
0

Sedyeden düşürülen hasta öldü

 İzmir'de göğsündeki ağrı nedeniyle hastaneye getirilen kadın, sedyeden düştükten sonra hayatını kaybetti.

2011-03-01 11:56:18
0

İstanbul da elektrik kesintisi uygulanacak

 Bahçelievler ve Küçükçekmece'nin bazı semtlerinde, 3 Mart Perşembe günü elektrik kesintisi uygulanacak.

2011-03-01 09:56:00
0

Anne sütünden dondurma

 Londra'daki bir restoran anne sütünden yapılmış dondurmayı müşteriye sunuyor.

2011-03-01 09:11:26
0

Ali Kaptan ın kızı Aylin evlilikten vazgeçmiyor- Video

 Seyirciyi ekrana kitleyen Öyle Bir Geçer Zamanki 23. bölümüyle dizi severlerin karşısına çıkacak. Carolin Ali Kaptan'ın parası için Ekber'le anlaşır. ...

2011-03-01 00:22:50
0

Polis kovalamasında driftli şov / VİDEO

 Malezya’nın başkenti Kuala Lumpur'da, modifiyeli bir drift arabanın, 3 polis aracı tarafında kovalanması amatör kamera tarafından kaydedildi. İşte nefes ...

2011-03-01 00:22:18
0

Inter den Nuri için çılgın teklif!

 Inter'de teknik direktör Leonardo rapor verdi. İtalyan ekibi Dortmund'un süper yıldızı Nuri Şahin'i transfer etmek için 20 milyon euro'yu gözden çıkardı.

2011-03-01 00:11:59
0

Milan Napoli ye acımadı! / GALERİ

 İtalya Birinci Futbol Ligi'nde (Serie A) 27. haftanın en önemli maçında lig lideri AC Milan, takipçisi Napoli'yi, ikinci yarıda bulduğu gollerle farklı mağlup ...

2011-03-01 00:11:04
0

Kemal Kılıçdaroğlu yine çaktı!

 Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen'in CHP'ye katılım töreninde AK Parti'yi Eskişehir'deki yatırımları engellemekle suçlayan Kemal ...

2011-03-01 00:01:00
0

Erdoğan Avrupa Birliği ne resti çekti

 'Türk Alman Ekonomi Kongresi'nde konuşan Erdoğan, AB üyelerine net mesaj verdi: ‘Biz Türkiye’yi istemiyoruz.’ Başım gözüm üstüne... Ama ...

2011-03-01 23:46:48
0

Yasaklı sanatçıdan Suskun Geveze

 Bir dönem ringlerde fırtınalar estiren ve 75 kiloda birinci olan Yiğit Tekin, sakıncalı eseri Koftiden sonra yeni eseri Suskun Geveze ile gündemde...

2011-03-01 21:00:54
0

5 bin kişinin çalışacağı dev kompleks

 Bünyesinde 5 bin kişinin çalışacağı, günlük ise 70 bin kişinin ziyaret edeceği Avrupa'nın en büyük Adalet Sarayı olan İstanbul Adalet Sarayı 4 Mart ...

2011-03-01 21:00:54
0

5 bin kişinin çalışacağı dev kompleks açılıyor

 Bünyesinde 5 bin kişinin çalışacağı, günlük ise 70 bin kişinin ziyaret edeceği Avrupa'nın en büyük Adalet Sarayı olan İstanbul Adalet Sarayı 4 Mart ...

2011-03-01 23:52:52
0

Libya da saflar belirginleşiyor

 Libya'nın Bingazi kentinde toplanan muhalif yöneticiler, Muammer Kaddafi rejiminin halk isyanıyla devrilmesi umudunu kaybetmekte olduklarını ve yabancı ülkelerin ...

2011-03-01 23:44:04
0

10 dakika içinde öldü ve dirildi!

 Elektrik çarpması sonucu 10 metre yüksekliğindeki direkten düşerek hayati fonksiyonlarını kaybeden 19 yaşındaki işçi sağlık ekiplerinin başarılı ...

2011-03-01 21:00:54
0

Avrupa nın en büyüğünde geri sayım başladı

 Türkiye’nin inşaat sektöründe gurur abidesi olacak olan Avrupa’nın En Büyük Adalet Sarayı’ olan İstanbul Adalet Saray’ının ...

2011-03-01 23:45:00
0

Osmangazi-1 Marmaris e geldi

 Osmangazi-1 feribotu Libya'dan bin 326 kişiyi daha Marmaris'e getirdi.

2011-03-01 23:40:53
0

Libya nın BM deki üyeliği askıya alındı

 BM Genel Kurulu, Libya'nın, merkezi Cenevre'de bulunan BM İnsan Hakları Konseyi'ne üyeliğini askıya aldı.

2011-03-01 23:15:23
0

Erbakan ın hayatındaki dönüm noktası

 Bugün toprağa verilen 54. Hükümetin başbakanı Necmettin Erbakan'ın cenaze töreni ve cenazede yaşananlar, Erbakan'la ilgili ayrıntılar Aslında Ne Oldu ...

2011-03-01 23:19:36
0

ABD savaş gemileri Akdeniz yolunda

 Mısırlı yetkililer, iki ABD amfibi saldırı gemisinin, Akdeniz'e geçmek üzere Kızıldeniz yönünden Süveyş Kanalı'na gireceğini açıkladı.

2011-03-01 22:15:23
0

1966 daki o sözleri kaderi oldu CANLI

 Bugün toprağa verilen 54. Hükümetin başbakanı Necmettin Erbakan'ın cenaze töreni ve cenazede yaşananlar, Erbakan'la ilgili ayrıntılar Aslında Ne Oldu ...

2011-03-01 23:15:00
0

Amerikan savaş gemisi Libya yolunda

 Amerikalı yetkililer, yüzlerce deniz piyadesi taşıyan savaş gemisinin Libya'ya yaklaştığını bildirdi.

2011-03-01 22:43:51
0

Hamburg daki kazada cinayet şüphesi

 Almanya'nın Hamburg kentindeki Hamm semtinde dün akşam yerel saat ile 22.30 sıralarında yaşanan kazada cinayet şüphesi ortaya çıktı. Olayda 1 türk ...

2011-03-01 22:40:58
0

Türkiye de yılın sporcusu ödülleri verildi

 Zaman Gazetesi'nin düzenlediği ''21. Geleneksel Yılın Sporcusu Ödül Töreni'' yapıldı. Ödül törenine katılan TBMM Başkanı Mehmet Ali Şahin de katıldı.

2011-03-01 22:55:03
0

Osmangazi 1.326 kişi ile Marmaris te

 Libya'da yaşayan Türklerin tahliyesi için Marmaris Limanı'ndan hareket eden Osmangazi Feribotu, Missurate ve Bingazi limanlarından aldığı 456'sı Türk, bin 326 ...

2011-03-01 22:33:11
0

Şubat ayı ne zaman 29 çeker?

 Bir yıl dörde bölünebiliyorsa artık yıldır, 128’e bölünebiliyorsa artık yıl değildir. Nasıl mı?

2011-03-01 22:25:47
0

Ahmedinejad ın otomobiline 5 milyon TL

 İran Cumhurbaşkanı Mahmud Ahmedinejad'ın, geliri hayır işlerinde kullanılmak üzere açık artırmayla satılığa çıkardığı eski model otomobili 2 milyon ...

2011-03-01 22:27:58
0

Zaman Gazetesi Yılın Sporcuları ödülleri

 Zaman Gazetesi'nin düzenlediği ''21. Geleneksel Yılın Sporcusu Ödül Töreni'' yapıldı.

2011-03-01 22:29:06
0

Galatasaray prestij maçını kaybetti

 Basketbol ULEB Avrupa Kupası 2. Tur (K) Grubu 6. ve son maçında Galatasaray Cafe Crown, İspanya'nın Asefa Estudiantes takımına deplasmanda 71-69 yenildi.

2011-03-01 22:13:27
0

KESK: Gül, noter gibi davrandı

 KESK Ankara Şubeler Platformu, Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren Torba Yasa’nın Cumhurbaşkanı Abdullah Gül tarafından onaylanmasını ...

2011-03-01 22:02:23
0

Erbakan olayı Aslında Ne Oldu da CANLI

 Bugün toprağa verilen 54. Hükümetin başbakanı Necmettin Erbakan'ın cenaze töreni ve cenazede yaşananlar, Erbakan'la ilgili ayrıntılar Aslında Ne Oldu ...

2011-03-01 22:03:37
0

Fener ve G.Saray dan gerisi yalan

 Fenerbahçe Kulübü eski başkanlarından Faruk Ilgaz, Galatasaray’ın Avrupa kupalarında oynadığı maçlarda kazanmasını istediğini, aynısını da ...

2011-03-01 21:55:03
0

Osmangazi feribotu 1.326 kişi ile yolda

 Libya'da yaşayan Türklerin tahliyesi için Marmaris Limanı'ndan hareket eden Osmangazi Feribotu, Missurate ve Bingazi limanlarından aldığı 456'sı Türk, bin 326 ...

2011-03-01 21:52:46
0

Milli Savunma Bakanı Gönül S.Arabistan da

 Milli Savunma Bakanı Vecdi Gönül, resmi temaslarda bulunmak üzere geldiği Suudi Arabistan'ın başkenti Riyad'da, Veliaht Prens ve Savunma Bakanı Emir Sultan ile ...

2011-03-01 21:54:00
0

Köpeklerin kavgasını polis kurşunu ayırdı!

 Erzincan da özel bir işletmeye ait Rottweiler cinsi bekçi köpeği bir başka köpekle kavga ettiği sırada yoldan ekip otosu ile geçen polislerin hedef tahtası ...

2011-03-01 21:45:07
0

Sultanahmet te Erbakan için mevlit

 Eski Başbakan ve Saadet Partisi Genel Başkanı Necmettin Erbakan için, Sultanahmet Camisi'nde mevlit okutuldu.

2011-03-01 21:45:55
0

Şile deki kazı da Ergenekon a eklendi

 ''Ergenekon'' soruşturması kapsamında Şile'deki ormanlık alanda yapılan kazıya ilişkin 1'i tutuklu 4 şüpheliyle ilgili hazırlanan iddianame, İstanbul 12. ...

2011-03-01 21:30:48
0

ABD savaş gemisi yüzlerce askerle Libya ya yaklaşıyor

 Amerikalı yetkililer, yüzlerce deniz piyadesi taşıyan Amerikan savaş gemisi USS Kearsarge'ın Libya'ya yaklaşmakta olduğunu bildirdiler.

2011-03-01 21:35:47
0

Merhum Yazıcıoğlu nun teklifi Meclis te

 Teklife yeni eklenen maddelere göre, ticaret sicili kayıtlarının elektronik ortamda tutulmasına ilişkin usul ve esaslar, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ...

2011-03-01 21:33:00
0

Eskişehir de polsiler fotoğraf kursu alıyormuş

 Eskişehir Emniyet Müdürü'nden Büyüerşen'in iddialarına, ''Sandığınız gibi değil'' açıklamsında bulundu.

2011-03-01 21:27:20
0

Arena nın devri için Galatasaray ı bekliyoruz

 Gençlik ve Spor Genel Müdürü (GSGM) Yunus Akgül, Seyrantepe'de yapılan Türk Telekom Arena'nın Galatasaray Kulübü'ne devri için Galatasaray'ı beklediklerini ...

2011-03-01 21:16:36
0

Alman basınından Erdoğan a ağır eleştiri

 Almanya’nın Düsseldorf kentinde Türk vatandaşlarına seslenen Başbakan Erdoğan, Alman basının tepkisini çekti. Bild “Türk Başbakanın kötü ...

2011-03-01 21:18:48
0

Biletler satılmaya başladığı gün site çöktü

 Sabah saatlerinden itibaren Euro 2012’nin maç biletleri euro2012.com sitesi üzerinden satılmaya başladı, fakat günün ilerleyen saatlerinde site çöktü.

2011-03-01 21:04:21
0

Devriye gezen polis hayat kurtardı

 Devriye görevi yapan polis ekipleri, kalp krizi geçiren bir kişiye kalp masajı yaparak hayatta kalmasını sağladı.

2011-03-01 21:12:47
0

Kanunlarda değişiklik teklifi Meclis te

 Teklife yeni eklenen maddelere göre, ticaret sicili kayıtlarının elektronik ortamda tutulmasına ilişkin usul ve esaslar, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ...

2011-03-01 21:09:01
0

Haşhaş: Allah a dua ediyorum

 Galatasaray Kulübü Genel Sekreteri Ali Haşhaş, Zaman Gazetesi Yılın Sporcusu Ödül Töreni öncesinde açıklamalarda bulundu.

2011-03-01 21:02:46
0

Clinton: Libya nın önünde 2 yol var

 ABD Dışişleri Bakanı Hillary Clinton, "Libya'nın ya demokrasiye geçeceğini ya da uzun dönem iç savaş göreceğini" ileri sürdü.

2011-03-01 20:59:37
0

Atina daki çatışmada polis öldü

 Yunanistan'ın başkenti Atina'da polis ile soyguncu olduğundan şüphelenen silahlı kişiler arasında çıkan çatışmada 1 polis öldü, 3 polis yaralandı.

2011-03-01 21:02:51
0

F.Bahçe Ülker den taraftarına uyarı

 Fenerbahçe Ülker, THY Avrupa Ligi'nde Olympiakos maçı sonrası yaşanan olaylar sonrasında taraftarına uyarıda bulundu.

2011-03-01 20:58:40
0

Güneş: Şampiyonluğu hak ediyoruz

 Trabzonspor Teknik Direktörü Şenol Güneş, ortaya koydukları mücadeleyle şampiyonluğu hak ettiklerini söyledi.