Kullanıcı Adı: Şifre:
Son Dakika Haberleri
şişli belediye başkanı mustafa sarıgül Haberleri şişli belediye başkanı mustafa sarıgül Haber şişli belediye başkanı mustafa sarıgül Son Dakika Haberleri
  
Kadir Topbaş tan Sarıgül e yanıt!
 "Dünyanın bütün kıtalarını gezmiş birisi olarak, biliyorum ki..."
haberturk 2014-01-18 17:21:01
		Mehmet Ali Birand, mezarı başında anıldı
 Gazeteci Mehmet Ali Birand, ölümünün 1. yıldönümünde Anadolu Hisarı'ndaki mezarı başında anıldı. ...
haber7 2014-01-17 14:05:42
Aylin Kotil Hanımefendi ile birlikte çalışmalarımız olacak
 CHP'nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Adayı, Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, eski eşi ve ...
hurriyet 2014-01-14 15:39:01
Sarıgül den sürpriz Ankara ziyareti!
 Mustafa Sarıgül Habertürk'e konuştu
haberturk 2013-12-25 20:42:01
Sarıgül ilk ziyareti Mimar Sinan ın kabrine
 Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı adaylığıyla ilgili ...
hurriyet 2013-12-23 14:28:02
İBB Meclisi nde CHP den AK Parti ye kritik transfer
 "Partisiyle hiçbir sorunu yokken bu geçişi ahlaki bulmuyorum"
haberturk 2013-12-13 13:56:24
İBB Meclisi nde CHP den AK Parti ye kritik transfer
 "Partisiyle hiçbir sorunu yokken bu geçişi ahlaki bulmuyorum"
haberturk 2013-12-13 13:56:23
Ve Sarıgül adaylık dilekçesini veriyor!
 Başvurusunun ardından basın toplantısı düzenleyecek
haberturk 2013-12-11 14:21:02
Mustafa Sarıgül den Sırrı Süreyya Önder e yanıt!
 "Rabbim de diyeceğim Atatürk de. Bundan vazgeçmem"
haberturk 2013-12-04 20:35:02
Kılıçdaroğlu İzmir adayını açıkladı!
 ABD ziyaretinde olan CHP lideri, Habertürk TV'ye konuştu
haberturk 2013-12-03 00:51:02
"Kazanacağız, söke söke alacağız"
 Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, yerel seçimlerle ilgili iddialı konuştu
haberturk 2013-11-30 18:17:02
"İstanbul halkı CHP den ürküyor"
 AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Soylu'dan Sarıgül yorumu
haberturk 2013-11-04 19:41:02
Sarıgül ile ilgili karar verildi!
 CHP Parti Meclisi onayladı
haberturk 2013-11-03 18:12:02
"Değil Sarıgül, Sarıgül gibi 10 kişi de olsa"
 Bülent Arınç'tan Sarıgül yorumu
haberturk 2013-11-01 00:49:02
Sarıgül  Kazanamayacağım hiçbir işe girmem
 İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı na adaylığı gündemde olan Şişli Belediye Başkanı ...
hurriyet 2013-10-31 08:32:02
Sarıgül tarih verdi!
 Mustafa Sarıgül: "Kasım ayında İstanbullular bekledikleri müjdeli haberi alacaklar"
haberturk 2013-10-29 20:34:01
Sarıgül ün CHP takvimi belli oldu!
 En kritik tarihler: 29 Ekim, 3 Kasım ve 9 Kasım!
haberturk 2013-10-25 02:40:11
CHP li Tekin e Gezi yanıtı
 Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, İstanbul Belediye Başkanlığı'na aday adaylığını ...
hurriyet 2013-10-09 09:50:33
Sarıgül den Ahmet Türk e taziye ziyareti
 Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, bağımsız Mardin Milletvekili Ahmet Türk'e taziye ziyaretinde ...
haber7 2013-09-29 17:31:23
Koç tan MYK sonrası önemli açıklama
 CHP Merkez Yönetim Kurulu (MYK) Genel Başkan Kemal Kılıçdaroğlu başkanlığında toplandı.
haber7 2013-09-25 15:48:04
Sarıgül  Kemal Bey yanıtıyla bu işi bitirdi
 Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, CHP ile ilgili soru işaretlerinin kalktığı anı anlattı, "Kemal Bey ...
haber7 2013-09-16 12:01:38
Sarıgül den Trakya çıkarması
 Ve harekete geçti
haberturk 2013-09-14 11:35:02
Sarıgül den Trakya çıkartması
 Ve harekete geçti
haberturk 2013-09-14 11:24:04
Sarıgül den İstanbul ve Trakya ya çıkarma
 Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, araç konvoyu eşliğinde Trakya'ya gidiyor. Sarıgül, saat 15.30 ...
haber7 2013-09-14 11:17:29
Boğaziçi Köprüsü nde Sarıgül e destek pankartı
 CHP'den İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığına adaylığı ile gündemde olan Şişli Belediye Başkanı ...
haber7 2013-09-11 15:52:55
Sarıgül bu kez çok iddialı konuştu
 "Hem yerelde hem de genelde..."
haberturk 2013-09-02 13:34:02
Mustafa Sarıgül  Kabahat benim
 "Onları ikna edememişim"
haberturk 2013-09-01 15:01:02
Mustafa Sarıgül den İstanbul için şarkılı mesaj!
 Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, Sivas'ın Zara İlçesi Eymir Köyünü ziyaret etti. İstanbul ...
haber7 2013-08-29 13:58:12
Sarıgül den şarkılı mesaj!
 İlk kez bu kadar net...
haberturk 2013-08-29 14:04:02
Sarıgül, ilk kez bu kadar net mesajlar verdi
 Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, Sivas'ın Zara İlçesi Eymir Köyünü ziyaret etti. İstanbul ...
haber7 2013-08-29 13:58:12
Sarıgül  Muhalefet olarak gelmek istemiyorum
 Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, yerel yönetimlerde Şişli modelinin, önce İstanbul sonra da Türkiye ...
haber7 2013-08-24 21:27:58
MHP li Başkan dan Sarıgül e slogan uyarısı!
 Denizli'nin Kale İlçesi Belediye Başkanı MHP'li İsmail Yarımca'nın 2009 seçimlerinde kullandığı ve dönemin ...
haber7 2013-08-21 15:28:00
Sarıgül  Geleceğimle ilgili karar bana ait değil
 Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, bir yere gelmek için dolaşmadığını ve bir yere gelmeyi arzu ...
haber7 2013-08-19 21:00:29
Sarıgül  Askeri kışlada severiz
 Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, Mısır sokaklarında tankların yürümesinin demokrasi ayıbı ...
haber7 2013-08-19 16:31:37
Sarıgül o soruya yanıt vermedi!
 CHP'li bayraklarla karşılandı ama...
haberturk 2013-08-17 16:09:02
CHP den Sarıgül ün adaylığıyla ilgili açıklama
 CHP Genel Başkan Yardımcısı Yakup Akkaya, Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül'ün CHP'den İstanbul ...