2015-07-18 11:55:01 hurriyet

  Spine Towers’a imara aykırılıktan rekor para cezası 1 milyon TL!

 SOMA’da 301 işçinin hayatını kaybettiği maden ocağının sahibi Soma Holding’e ait Tilga Madencilik ve Sınai Yatırımlar A.Ş. tarafından inşa edilen Spine Towers’a Sarıyer ...

2014-06-05 11:02:04 haber7

  En iyi talk radyo ödülü Radyo7 nin

 Şişli Meslek Yüksekokulu tarafından ikincisi gerçekleştirilen ‘‘Sihirli Mikrofon Radyo Ödülleri’’ düzenlenen törenle sahiplerini buldu.

2014-01-18 17:21:01 haberturk

  Kadir Topbaş tan Sarıgül e yanıt!

 "Dünyanın bütün kıtalarını gezmiş birisi olarak, biliyorum ki..."

2014-01-17 14:05:42 haber7

   Mehmet Ali Birand, mezarı başında anıldı

 Gazeteci Mehmet Ali Birand, ölümünün 1. yıldönümünde Anadolu Hisarı'ndaki mezarı başında anıldı. Törene ailesinin yanı sıra meslektaşları ve çok sayıda seveni katıldı.

2014-01-14 15:39:01 hurriyet

  Aylin Kotil Hanımefendi ile birlikte çalışmalarımız olacak

 CHP'nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Adayı, Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, eski eşi ve aynı zamanda CHP Beyoğlu Belediye Başkanı aday adayı Aylin Kotil ile ilgili ...

2013-12-25 20:42:01 haberturk

  Sarıgül den sürpriz Ankara ziyareti!

 Mustafa Sarıgül Habertürk'e konuştu

2013-12-23 14:28:02 hurriyet

  Sarıgül ilk ziyareti Mimar Sinan ın kabrine

 Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı adaylığıyla ilgili bilgiler Parti Meclis'inden sızdıktan sonra ilk ziyaretini Mimar Sinan'ın ...

2013-12-13 13:56:24 haberturk

  İBB Meclisi nde CHP den AK Parti ye kritik transfer

 "Partisiyle hiçbir sorunu yokken bu geçişi ahlaki bulmuyorum"

2013-12-13 13:56:23 haberturk

  İBB Meclisi nde CHP den AK Parti ye kritik transfer

 "Partisiyle hiçbir sorunu yokken bu geçişi ahlaki bulmuyorum"

2013-12-11 14:21:02 haberturk

  Ve Sarıgül adaylık dilekçesini veriyor!

 Başvurusunun ardından basın toplantısı düzenleyecek

2013-12-04 20:35:02 haberturk

  Mustafa Sarıgül den Sırrı Süreyya Önder e yanıt!

 "Rabbim de diyeceğim Atatürk de. Bundan vazgeçmem"

2013-12-03 00:51:02 haberturk

  Kılıçdaroğlu İzmir adayını açıkladı!

 ABD ziyaretinde olan CHP lideri, Habertürk TV'ye konuştu

2013-11-30 18:17:02 haberturk

  "Kazanacağız, söke söke alacağız"

 Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, yerel seçimlerle ilgili iddialı konuştu

2013-11-04 19:41:02 haberturk

  "İstanbul halkı CHP den ürküyor"

 AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Soylu'dan Sarıgül yorumu

2013-11-03 18:12:02 haberturk

  Sarıgül ile ilgili karar verildi!

 CHP Parti Meclisi onayladı

2013-11-01 00:49:02 haberturk

  "Değil Sarıgül, Sarıgül gibi 10 kişi de olsa"

 Bülent Arınç'tan Sarıgül yorumu

2013-10-31 08:32:02 hurriyet

  Sarıgül Kazanamayacağım hiçbir işe girmem

 İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı’na adaylığı gündemde olan Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, "Sarıgül kazanamayacağı hiçbir işe girmez. Bir gün ...

2013-10-29 20:34:01 haberturk

  Sarıgül tarih verdi!

 Mustafa Sarıgül: "Kasım ayında İstanbullular bekledikleri müjdeli haberi alacaklar"

2013-10-25 02:40:11 haberturk

  Sarıgül ün CHP takvimi belli oldu!

 En kritik tarihler: 29 Ekim, 3 Kasım ve 9 Kasım!

2013-10-09 09:50:33 hurriyet

  CHP li Tekin e Gezi yanıtı

 Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, İstanbul Belediye Başkanlığı'na aday adaylığını açıklayan CHP Genel BAşkan Yardımcısı Gürsel Tekin'in kendisine yönelik ...

2013-09-29 17:31:23 haber7

  Sarıgül den Ahmet Türk e taziye ziyareti

 Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, bağımsız Mardin Milletvekili Ahmet Türk'e taziye ziyaretinde bulundu. Sarıgül ziyaret sonrasında yarın açıklanacak paketle ilgili ...

2013-09-25 15:48:04 haber7

  Koç tan MYK sonrası önemli açıklama

 CHP Merkez Yönetim Kurulu (MYK) Genel Başkan Kemal Kılıçdaroğlu başkanlığında toplandı.

2013-09-16 12:01:38 haber7

  Sarıgül Kemal Bey yanıtıyla bu işi bitirdi

 Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, CHP ile ilgili soru işaretlerinin kalktığı anı anlattı, "Kemal Bey iyi niyetli, demokrat bir lider. Habertürk TV'de bana ilişkin sorulara ...

2013-09-14 11:35:02 haberturk

  Sarıgül den Trakya çıkarması

 Ve harekete geçti

2013-09-14 11:24:04 haberturk

  Sarıgül den Trakya çıkartması

 Ve harekete geçti

2013-09-14 11:17:29 haber7

  Sarıgül den İstanbul ve Trakya ya çıkarma

 Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, araç konvoyu eşliğinde Trakya'ya gidiyor. Sarıgül, saat 15.30 sıralarında Edirne Keşan Yeni Muhacir Belediyesi önünde miting düzenleyecek.

2013-09-11 15:52:55 haber7

  Boğaziçi Köprüsü nde Sarıgül e destek pankartı

 CHP'den İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığına adaylığı ile gündemde olan Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül'e ilginç bir destek geldi