Kullanıcı Adı: Şifre:
Son Dakika Haberleri
şişli belediye başkanı mustafa sarıgül Haberleri şişli belediye başkanı mustafa sarıgül Son Dakika Haberleri şişli belediye başkanı mustafa sarıgül Son Dakika Haberler
  
2015-07-18 11:55:01
 SOMA da 301 işçinin hayatını kaybettiği maden ocağının sahibi Soma Holding e ait Tilga Madencilik ve Sınai Yatırımlar A.Ş. tarafından inşa edilen Spine ...
En iyi talk radyo ödülü Radyo7 nin
2014-06-05 11:02:04
 Şişli Meslek Yüksekokulu tarafından ikincisi gerçekleştirilen ‘‘Sihirli Mikrofon Radyo Ödülleri’’ düzenlenen törenle sahiplerini buldu.
Kadir Topbaş tan Sarıgül e yanıt!
2014-01-18 17:21:01
 "Dünyanın bütün kıtalarını gezmiş birisi olarak, biliyorum ki..."
		Mehmet Ali Birand, mezarı başında anıldı
2014-01-17 14:05:42
 Gazeteci Mehmet Ali Birand, ölümünün 1. yıldönümünde Anadolu Hisarı'ndaki mezarı başında anıldı. Törene ailesinin yanı sıra meslektaşları ve çok ...
Aylin Kotil Hanımefendi ile birlikte çalışmalarımız olacak
2014-01-14 15:39:01
 CHP'nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Adayı, Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, eski eşi ve aynı zamanda CHP Beyoğlu Belediye Başkanı aday ...
Sarıgül den sürpriz Ankara ziyareti!
2013-12-25 20:42:01
 Mustafa Sarıgül Habertürk'e konuştu
Sarıgül ilk ziyareti Mimar Sinan ın kabrine
2013-12-23 14:28:02
 Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı adaylığıyla ilgili bilgiler Parti Meclis'inden sızdıktan sonra ilk ...
İBB Meclisi nde CHP den AK Parti ye kritik transfer
2013-12-13 13:56:24
 "Partisiyle hiçbir sorunu yokken bu geçişi ahlaki bulmuyorum"
İBB Meclisi nde CHP den AK Parti ye kritik transfer
2013-12-13 13:56:23
 "Partisiyle hiçbir sorunu yokken bu geçişi ahlaki bulmuyorum"
Ve Sarıgül adaylık dilekçesini veriyor!
2013-12-11 14:21:02
 Başvurusunun ardından basın toplantısı düzenleyecek
Mustafa Sarıgül den Sırrı Süreyya Önder e yanıt!
2013-12-04 20:35:02
 "Rabbim de diyeceğim Atatürk de. Bundan vazgeçmem"
Kılıçdaroğlu İzmir adayını açıkladı!
2013-12-03 00:51:02
 ABD ziyaretinde olan CHP lideri, Habertürk TV'ye konuştu
"Kazanacağız, söke söke alacağız"
2013-11-30 18:17:02
 Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, yerel seçimlerle ilgili iddialı konuştu
"İstanbul halkı CHP den ürküyor"
2013-11-04 19:41:02
 AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Soylu'dan Sarıgül yorumu
Sarıgül ile ilgili karar verildi!
2013-11-03 18:12:02
 CHP Parti Meclisi onayladı
"Değil Sarıgül, Sarıgül gibi 10 kişi de olsa"
2013-11-01 00:49:02
 Bülent Arınç'tan Sarıgül yorumu
Sarıgül  Kazanamayacağım hiçbir işe girmem
2013-10-31 08:32:02
 İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı na adaylığı gündemde olan Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, "Sarıgül kazanamayacağı hiçbir ...
Sarıgül tarih verdi!
2013-10-29 20:34:01
 Mustafa Sarıgül: "Kasım ayında İstanbullular bekledikleri müjdeli haberi alacaklar"
Sarıgül ün CHP takvimi belli oldu!
2013-10-25 02:40:11
 En kritik tarihler: 29 Ekim, 3 Kasım ve 9 Kasım!
CHP li Tekin e Gezi yanıtı
2013-10-09 09:50:33
 Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, İstanbul Belediye Başkanlığı'na aday adaylığını açıklayan CHP Genel BAşkan Yardımcısı Gürsel ...
Sarıgül den Ahmet Türk e taziye ziyareti
2013-09-29 17:31:23
 Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, bağımsız Mardin Milletvekili Ahmet Türk'e taziye ziyaretinde bulundu. Sarıgül ziyaret sonrasında yarın ...
Koç tan MYK sonrası önemli açıklama
2013-09-25 15:48:04
 CHP Merkez Yönetim Kurulu (MYK) Genel Başkan Kemal Kılıçdaroğlu başkanlığında toplandı.
Sarıgül  Kemal Bey yanıtıyla bu işi bitirdi
2013-09-16 12:01:38
 Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, CHP ile ilgili soru işaretlerinin kalktığı anı anlattı, "Kemal Bey iyi niyetli, demokrat bir lider. Habertürk TV'de ...
Sarıgül den Trakya çıkarması
2013-09-14 11:35:02
 Ve harekete geçti
Sarıgül den Trakya çıkartması
2013-09-14 11:24:04
 Ve harekete geçti
Sarıgül den İstanbul ve Trakya ya çıkarma
2013-09-14 11:17:29
 Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, araç konvoyu eşliğinde Trakya'ya gidiyor. Sarıgül, saat 15.30 sıralarında Edirne Keşan Yeni Muhacir Belediyesi ...
Boğaziçi Köprüsü nde Sarıgül e destek pankartı
2013-09-11 15:52:55
 CHP'den İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığına adaylığı ile gündemde olan Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül'e ilginç bir destek geldi
Sarıgül bu kez çok iddialı konuştu
2013-09-02 13:34:02
 "Hem yerelde hem de genelde..."
Mustafa Sarıgül  Kabahat benim
2013-09-01 15:01:02
 "Onları ikna edememişim"
Mustafa Sarıgül den İstanbul için şarkılı mesaj!
2013-08-29 13:58:12
 Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, Sivas'ın Zara İlçesi Eymir Köyünü ziyaret etti. İstanbul Büyükşehir Belediyesi için aday olacağı söylenen ...
Sarıgül den şarkılı mesaj!
2013-08-29 14:04:02
 İlk kez bu kadar net...
Sarıgül, ilk kez bu kadar net mesajlar verdi
2013-08-29 13:58:12
 Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, Sivas'ın Zara İlçesi Eymir Köyünü ziyaret etti. İstanbul Büyükşehir Belediyesi için aday olacağı söylenen ...
Sarıgül  Muhalefet olarak gelmek istemiyorum
2013-08-24 21:27:58
 Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, yerel yönetimlerde Şişli modelinin, önce İstanbul sonra da Türkiye modeli olacağını belirtti. Sarıgül, "Buraya ...
MHP li Başkan dan Sarıgül e slogan uyarısı!
2013-08-21 15:28:00
 Denizli'nin Kale İlçesi Belediye Başkanı MHP'li İsmail Yarımca'nın 2009 seçimlerinde kullandığı ve dönemin bakanlarından ANAP'lı Mustafa Taşar'a ait ...
Sarıgül  Geleceğimle ilgili karar bana ait değil
2013-08-19 21:00:29
 Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, bir yere gelmek için dolaşmadığını ve bir yere gelmeyi arzu etmediğini belirterek, 'Bazı şeyler elimde değil, ...
Sarıgül  Askeri kışlada severiz
2013-08-19 16:31:37
 Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, Mısır sokaklarında tankların yürümesinin demokrasi ayıbı olduğunu belirtti.
Sarıgül o soruya yanıt vermedi!
2013-08-17 16:09:02
 CHP'li bayraklarla karşılandı ama...
CHP den Sarıgül ün adaylığıyla ilgili açıklama