ALO 181'e 'Eşim çok konuşuyor' şikayeti

Çevre ve Şehircilik Bakanlığının "ALO 181" çağrı merkezi , geçen yıl 416 bin 417 vatandaşın talep , beklenti ve şikayetlerini çözüme kavuşturdu.

haber7
0

Çağrı merkezi çevre sorunlarına ilişkin şikayetlerin yanı sıra "martı gürültüsü" ve "eşinin çok konuşmasından" şikayetçi vatandaşların da gülümseten çağrılarına yanıt verdi.

AA muhabirinin aldığı bilgiye göre , çevresel sorunlar , kentsel dönüşüm ve tapu kadastro uygulamalarına yönelik 2013 ten bu yana çözüm odaklı hizmet sunan Bakanlığın çağrı merkezi "ALO 181" hattıyla binlerce vatandaşın talep , beklenti ve şikayetleri çözüme kavuşturuldu.

Bu kapsamda çağrı merkezince 2017 içerisinde 416 bin 417 kişinin ihbar , şikayet , bilgi istekleri , soru ve sorunları dinlenerek sonuçlandırıldı.

Vatandaşlardan gelen aramaları kayıt altına alarak , illerdeki ilgili kuruluşlara iletmesiyle bir köprü vazifesi de gören çağrı merkezi sırasıyla en fazla İstanbul , Ankara , Bursa , Adana ve Antalya dan yapılan aramaları yanıtladı.

Çağrı merkezince 283 bin 969 çağrı ile en çok "tapu ve kadastro" konularında gelen çağrılar ...

Haberin devamını okumak için TIKLAYINIZ


Paylas
Yorum Yaz
6 + 4 =