Kullanıcı Adı: Şifre:
Son Dakika Haberleri
Son Dakika Haberleri gıda tarım ve hayvancılık bakanlığı
  
Evlerinde böcek yetiştirerek 5 bin lira kazandılar
13 Gün Önce 11:37:02
 Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı tarafından 2015 yılında ipek böceği üreticilerine toplam 3 milyon 443 bin 535 lira destek ödemesi yapılmaya ...
 Et ithalatı kalıcı çözüm değil
17 Gün Önce 12:17:01
 Türkiye Süt, Et, Gıda Sanayicileri ve Üreticileri Birliği (SETBİR) Başkanı Zeki Ilgaz, kırmızı et fiyatlarının düşürülmesi için et ithalatının ...
Marketlerde konuşan etiketler dönemi
2015-07-31 12:24:02
 Marketlerde konuşan etiket dönemi başlıyor. Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı’nın akıllı etiket uygulaması 31 Aralık'ta yürürlüğe giriyor.
2015-07-29 11:16:02
 HATİCE ÖZDEMİR - Akdeniz Su Ürünleri Araştırma, Üretme ve Eğitim Enstitüsünce kullanılan "Arama 1" isimli ...
At eti satan markalar açıklandı | Haberin Var Mı? Haberleri
2015-07-22 13:55:01
Limon fiyatı el yakıyor | Ekonomi Haberleri
2015-07-22 09:46:01
2015-07-03 13:32:02
 Türkiye Jokey Kulübünce çocuklara at sevgisini aşılamak amacıyla başlatılan "Pony Club Şehrinize Geliyor" projesi kapsamında, ...
2015-06-23 10:42:02
 Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, Antepfıstığı Araştırma İstasyonu Müdürlüğü ve Gaziantep Ticaret Borsası (GTB) işbirliğiyle ...
2015-06-17 10:23:01
 Tüketime sunulan siyah ve yeşil çay, orijini çay olmayan, bitki ve hayvan kaynaklı, taş, plastik ve yapay hiçbir yabancı madde içeremeyecek. Çaylara katkı ...
Bitter çikolataya AB ayarı geliyor | İş-Yaşam Haberleri
2015-06-12 04:16:02
2015-06-07 13:15:02
 Antalya'da girişimci Bilal Aydın, hobi amaçlı kurduğu çiftlikte ürettiği keklik ve sülünler yoğun talep görünce ihracat yapmaya başladı. Girişim ...
Rusya beyaz et ithalatı yasağını kaldırdı
2015-05-29 13:58:02
 Kuş gribi (Avian Influanze) vakası sonrası Rusya tarafından konulan ithalat yasağı 2 il hariç tüm noktalarda kaldırıldı.
Çiftçiye müjde! 2 milyarlık ödeme başladı
2015-05-29 13:12:02
 Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, 2 milyar 41 bin lira tutarındaki tarımsal destekleme ödemesine 27 Mayıs'ta başlandığını bildirdi.
‘Okullarda Kuru Üzüm Dağıtım Programı’ başladı | Gündem Haberleri
2015-05-26 14:46:01
 25 gramlık üzümler salı ve perşembe günü dağıtılacak
2015-05-25 15:52:03
 Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığınca düzenlenen "Tarım ve İnsan" konulu fotoğraf yarışmasında dereceye giren 70 eser, Bingöl'de ...
2015-05-25 11:51:01
 Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı Balıkçılık ve Su Ürünleri Genel Müdürlüğü Kaynak Yönetimi ve Balıkçılık Yapıları Daire Başkanı Ramazan ...
2015-05-13 21:56:02
 "Sürü Yönetimi Elemanı Benim" projesi kapsamında Mersin'in Tarsus ilçesinde 90 kursiyere sertifikaları verildi
2015-05-13 12:36:02
 Gaziantep'te bugüne kadar 168 ekonomik yatırım projesi için 41,2 milyon liralık hibe verildiği bildirildi
Dana etinin fiyatı 5 yılda yüzde 37 arttı
2015-05-13 11:26:02
 Türkiye'de son 5 yılda dana karkasın kilogram fiyatı yüzde 37 artışla 16,13 liradan 22,08 liraya yükseldi.
2015-05-03 13:51:02
 Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığınca, kırsal kalkınma yatırımlarının desteklenmesi programı kapsamında gerçek kişiler için 100 bin lira, tüzel ...
2015-04-22 23:20:02
 Kırsal Kalkınma Yatırımlarının Desteklenmesi Programı kapsamında İzmir'deki 144 projeye verilecek hibe miktarının 2006'dan bu yana verilen ...
İzmir’in kekiği ve Hatay’ın defnesi dünyaya satılacak
2015-04-13 09:31:02
2015-04-10 09:31:02
 Türkiye genelinde meydana gelen doğal afetlerden zarar gören, Çiftçi Kayıt Sİstemi'ne ya da Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı'nın diğer kayıt ...
Meyveler çamaşır suyuyla yıkanır mı?
2015-04-09 16:54:09
 Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, çamaşır suyunun evlerde meyve ve sebzelerin yıkanmasında kullanımını tavsiye etmediklerini açıkladı.
Bakanlıktan jet çamaşır suyu açıklaması
2015-04-09 16:08:04
 "Sebze ve meyvelerin çamaşır suyu ile yıkanabileceğine" yönelik haberlere yönelik Bakanlıktan çok kritik bir açıklama geldi.
2015-04-09 11:50:03
 Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı Eğitim Yayım ve Yayınlar Dairesi Başkanlığı'nın düzenlediği, "6. Tarım ve İnsan Ulusal Fotoğraf ...
2015-04-07 15:11:01
 Fındık üreticilerini destekleme amaçlı verilen alan bazlı destekleme ödemelerine, Ordu'da başlanmasının ardından üreticiler banka ATM'leri önünde uzun ...
2015-04-04 15:42:03
 Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığının, fındık alan bazlı destek ödemelerinin 6 Nisan Pazartesi günü başlayacağı bildirildi.
2015-03-26 18:30:04
 Bingöl'de, "Halk Elinde Hayvan Islahı Ülkesel Projesi" kapsamında 75 damızlık boğa desteğinden yararlanmak isteyen besiciler arasında ...
2015-03-05 09:42:03
 Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığının yerel tatların yeniden kazandırılması projeleri kapsamında Antalya'daki bir firma köy domatesi ıslah ...
2015-02-18 10:32:03
 Peynir üretimi yapan şirketin yönetim kurulu başkanı Yamanoğlu: - "Tuz oranını 30 - 35 azalttığımızda bunda elbet sıkıntılar yaşanacaktır ...
Ambalajsız tavuk satışı yasaklanacak
2015-02-10 11:34:02
 Peynir ürünlerine getirilen yasaklardan sonra Et ve Et Ürünleri Tebliği'nde yapılacak değişiklikle ambalajsız tavuk satışı da yasaklanacak.
2015-01-29 12:54:08
 Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı'nca ülkenin kırmızı et ihtiyacının karşılanması amacıyla hibe desteği verdiği proje kapsamında, ...
2015-01-27 13:46:03
 Kırklareli Damızlık Sığır Yetiştiricileri Birliği (DSYB) Başkanı Ali Dermenci, 2014 yılı anaç sığır ve buzağı desteklemelerinin verileceğini ...
Bu ürünlerden uzak durun!
2015-01-07 22:10:02
 Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı açıkladı
Sahte içkiye dikkat