4 Gün Önce 11:22:02

  Yaptırımların ardından Rusya ile ilk sıcak temas!

 Uçak krizinden sonra Türkiye'ye yönelik yaptırımlar uygulayan Rusya'dan davet alan Türk tarım heyeti Moskova'ya ulaştı.

12 Gün Önce 13:08:02

  Tarım Bakanlığı 23 sözleşmeli personel alacak

 Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı Faruk Çelik, 23 sözleşmeli bilişim personeli alınacağını açıkladı.

18 Gün Önce 12:50:01

  Tarım Bakanlığı bin 677 personel alacak

 Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, bin 111'i mühendis, 566'sı veteriner hekim olmak üzere toplam bin 677 sözleşmeli personel alacak.

19 Gün Önce 15:12:03

  Gençlere 30 bin TL lik müjde! Yarın başlıyor

 Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı'nca verilecek olacak genç çiftçilere 30 bin TL'lik hibe desteği başvuruları 12 Nisan'da başlıyor

2016-03-27 11:06:02

  Gıda, Tarım Bakanlığı na bin 677 personel alınacak

 GIDA, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı’na 566 veteriner hekim, 550 ziraat mühendisi, 400 gıda mühendisi, 80 su ürünleri mühendisi, 10 balıkçılık teknolojisi mühendisi ve 71 harita ...

2016-03-01 16:16:02

  Çelik ten et fiyatları yorumu Susmanızı beklemeyin

 Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı Çelik, et fiyatlarına yönelik önemli açıklama yaptı. Çelik, Her şeye rağmen bugün maliyeti belli bir kıymayı 40-45 liraya satma yoluna giderseniz, ...

2016-02-21 15:41:01

  İstanbullu kasaplardan et fiyatlarına tepki O fiyata et olmaz

 İstanbul Perakendeci Kasaplar Esnaf Odası Başkanı Bilgin Şahin, etin ucuzlamasını kasaplar olarak kendilerinin de istediğini belirterek, Ne kadar ucuza alıp satarsak sürümümüz de o ...

2016-02-21 11:46:01

  Bursa ve Balıkesir de kasaplar kırmızı ette indirime gittiler

 Güney Marmara illerinden Balıkesir ve Bursa'da bazı kasaplar, kırmızı et ürünlerinde Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığının belirlediği tavan fiyatlara göre hatta daha altında ...

2016-02-12 15:55:01

  Sağlıklı süt tüketimi uyarısı

 Gıda Güvenliği Derneği Başkanı Samim Saner, Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığının organiklik logosunu taşıyan sütlerin organik olduğunu belirterek, tüketicilerin buna dikkat ...

2016-02-05 11:11:02

  Gübre satışında çok önemli düzenleme

 Gübre satışı için yeni düzenleme geliyor. Bundan böyle, gübre satan kişi veya firmalar resmi bir belge almak zorunda. 'Gübre Dağıtıcılık Belgesi' adı verilen belge ile gübre ...

2016-02-04 11:54:02

  Etteki yükselişin arkasında 4 firma var!

 Et fiyatlarındaki yükselişin ardından ithalat yeniden gündeme gelirken, fiyatlar üzerinde 3-4 firmanın baskısının etkili olduğu ortaya çıktı

2016-01-24 12:00:02

  Sakatat bugünden itibaren yasak!

 Döner, sucuk ve köfteye bugünden itibaren sakatat karıştırılması yasaklandı.

2016-01-04 13:56:02

  Peynir satışlarında değişen birşey yok

 Yeni Peynir Tebliği’ne göre ambalajsız peynir satışı yasaklanırken, peynirciler müşterilerin tadına bakmadan peynir almadığını söyledi.

2015-11-06 13:52:02

  Bakanlık okul sütü ihalesini onayladı

 Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, okul sütü ihalesini onayladı.

2015-11-06 09:02:02

  Ambalajsız peynir satılamayacak

 Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı’nın yaptığı düzenlemeyle, markette, pazarda, çarşıda ambalajsız peynir satılamayacak.

2015-09-28 11:44:02

  Düzenleme yürürlüğe girdi Artık yasak!

 Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı’nın yaptığı düzenlemeyle, markette, pazarda, çarşıda ambalajsız peynir satılamayacak

2015-08-23 11:37:02

  Evlerinde böcek yetiştirerek 5 bin lira kazandılar

 Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı tarafından 2015 yılında ipek böceği üreticilerine toplam 3 milyon 443 bin 535 lira destek ödemesi yapılmaya başlandığını ifade eden ...

2015-08-19 12:17:01

   Et ithalatı kalıcı çözüm değil

 Türkiye Süt, Et, Gıda Sanayicileri ve Üreticileri Birliği (SETBİR) Başkanı Zeki Ilgaz, kırmızı et fiyatlarının düşürülmesi için et ithalatının kalıcı bir çözüm ...

2015-07-31 12:24:02

  Marketlerde konuşan etiketler dönemi

 Marketlerde konuşan etiket dönemi başlıyor. Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı’nın akıllı etiket uygulaması 31 Aralık'ta yürürlüğe giriyor.

2015-07-29 11:16:02

  "Arama 1" gemisi, balık stokunu araştırıyor

 HATİCE ÖZDEMİR - Akdeniz Su Ürünleri Araştırma, Üretme ve Eğitim Enstitüsünce kullanılan "Arama 1" isimli araştırma ve kontrol gemisi, ...