Kullanıcı Adı: Şifre:
Son Dakika Haberleri
gıda tarım ve hayvancılık bakanlığı Haberleri gıda tarım ve hayvancılık bakanlığı Son Dakika Haberleri gıda tarım ve hayvancılık bakanlığı Son Dakika Haberler
  
Tarım Bakanlığı'nda bin 379 kişi daha açığa alındı
Bugün 12:10:01
 Tarım Bakanlığında FETÖ/PDY üyesi oldukları gerekçesiyle hakkında işlem yapılan kişi sayısı 1.379'a ulaştı.
Tarım Bakanlığında 582 kişi açığa alındı
3 Gün Önce 16:54:02
 Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı ve bağlı kurumlarda, FETÖ ile bağlantılı olduğu değerlendirilen 582 kişi açığa alındı.
Bakan'dan müjde! O cezalar silinecek
23 Gün Önce 17:40:02
 Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı Çelik, küpeyle ilgili ciddi oluşmuş cezalar var, bunların hepsini affediyoruz" dedi.
Patlamayan gübre ürettiler
2016-06-11 10:36:01
 Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı terör olaylarında patlayıcı maddelerin güçlendirmesinde kullanılan nitrat içeren gübrelerin satış ve ...
Çiftçilere tarım destekleri belli oldu
2016-05-05 13:34:02
 Çiftçi Kayıt Sistemine (ÇKS) dahil olan çiftçilere bu yıl dekar başına 11 lira mazot ve gübre destekleme ödemesi yapılacak.
500 milyon insan obez iken, 800 milyon insan aç
2016-05-04 16:28:02
 Dünyada açlık ile ilgili verilere değinen Faruk Çelik, '500 milyon insan obez iken, 800 milyon insan aç' dedi.
 Bunu Meclis te kavga edenlere mi götüreyim
2016-05-04 14:30:02
 Avrupa Bölgesel Konferansı için Antalya'ya gelen Bakan Çelik çiftçilerle esprili diyaloglar gerçekleştirdi.
Bakanlıktan tüm Türkiye de kandile özel süt ikramı
2016-05-04 10:56:02
 Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı’nın Miraç Kandil’i nedeniyle Türkiye genelindeki camilerde uyguladığı süt dağıtımı
Yaptırımların ardından Rusya ile ilk sıcak temas!
2016-04-26 11:22:02
 Uçak krizinden sonra Türkiye'ye yönelik yaptırımlar uygulayan Rusya'dan davet alan Türk tarım heyeti Moskova'ya ulaştı.
Tarım Bakanlığı 23 sözleşmeli personel alacak
2016-04-18 13:08:02
 Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı Faruk Çelik, 23 sözleşmeli bilişim personeli alınacağını açıkladı.
Tarım Bakanlığı bin 677 personel alacak
2016-04-12 12:50:01
 Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, bin 111'i mühendis, 566'sı veteriner hekim olmak üzere toplam bin 677 sözleşmeli personel alacak.
Gençlere 30 bin TL lik müjde! Yarın başlıyor
2016-04-11 15:12:03
 Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı'nca verilecek olacak genç çiftçilere 30 bin TL'lik hibe desteği başvuruları 12 Nisan'da başlıyor
Gıda, Tarım Bakanlığı na bin 677 personel alınacak
2016-03-27 11:06:02
 GIDA, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı’na 566 veteriner hekim, 550 ziraat mühendisi, 400 gıda mühendisi, 80 su ürünleri mühendisi, 10 balıkçılık ...
Çelik ten et fiyatları yorumu  Susmanızı beklemeyin
2016-03-01 16:16:02
 Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı Çelik, et fiyatlarına yönelik önemli açıklama yaptı. Çelik, Her şeye rağmen bugün maliyeti belli bir kıymayı 40-45 ...
İstanbullu kasaplardan et fiyatlarına tepki  O fiyata et olmaz
2016-02-21 15:41:01
 İstanbul Perakendeci Kasaplar Esnaf Odası Başkanı Bilgin Şahin, etin ucuzlamasını kasaplar olarak kendilerinin de istediğini belirterek, Ne kadar ucuza alıp ...
Bursa ve Balıkesir de kasaplar kırmızı ette indirime gittiler
2016-02-21 11:46:01
 Güney Marmara illerinden Balıkesir ve Bursa'da bazı kasaplar, kırmızı et ürünlerinde Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığının belirlediği tavan ...
Sağlıklı süt tüketimi uyarısı
2016-02-12 15:55:01
 Gıda Güvenliği Derneği Başkanı Samim Saner, Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığının organiklik logosunu taşıyan sütlerin organik olduğunu belirterek, ...
Gübre satışında çok önemli düzenleme
2016-02-05 11:11:02
 Gübre satışı için yeni düzenleme geliyor. Bundan böyle, gübre satan kişi veya firmalar resmi bir belge almak zorunda. 'Gübre Dağıtıcılık Belgesi' adı ...
Etteki yükselişin arkasında 4 firma var!
2016-02-04 11:54:02
 Et fiyatlarındaki yükselişin ardından ithalat yeniden gündeme gelirken, fiyatlar üzerinde 3-4 firmanın baskısının etkili olduğu ortaya çıktı
Sakatat bugünden itibaren yasak!
2016-01-24 12:00:02
 Döner, sucuk ve köfteye bugünden itibaren sakatat karıştırılması yasaklandı.
Peynir satışlarında değişen birşey yok
2016-01-04 13:56:02
 Yeni Peynir Tebliği’ne göre ambalajsız peynir satışı yasaklanırken, peynirciler müşterilerin tadına bakmadan peynir almadığını söyledi.
Bakanlık okul sütü ihalesini onayladı
2015-11-06 13:52:02
 Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, okul sütü ihalesini onayladı.
Ambalajsız peynir satılamayacak
2015-11-06 09:02:02
 Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı’nın yaptığı düzenlemeyle, markette, pazarda, çarşıda ambalajsız peynir satılamayacak.
Düzenleme yürürlüğe girdi  Artık yasak!
2015-09-28 11:44:02
 Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı’nın yaptığı düzenlemeyle, markette, pazarda, çarşıda ambalajsız peynir satılamayacak
Evlerinde böcek yetiştirerek 5 bin lira kazandılar
2015-08-23 11:37:02
 Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı tarafından 2015 yılında ipek böceği üreticilerine toplam 3 milyon 443 bin 535 lira destek ödemesi yapılmaya ...
 Et ithalatı kalıcı çözüm değil
2015-08-19 12:17:01
 Türkiye Süt, Et, Gıda Sanayicileri ve Üreticileri Birliği (SETBİR) Başkanı Zeki Ilgaz, kırmızı et fiyatlarının düşürülmesi için et ithalatının ...
Marketlerde konuşan etiketler dönemi
2015-07-31 12:24:02
 Marketlerde konuşan etiket dönemi başlıyor. Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı’nın akıllı etiket uygulaması 31 Aralık'ta yürürlüğe giriyor.
2015-07-29 11:16:02
 HATİCE ÖZDEMİR - Akdeniz Su Ürünleri Araştırma, Üretme ve Eğitim Enstitüsünce kullanılan "Arama 1" isimli ...
At eti satan markalar açıklandı | Haberin Var Mı? Haberleri
2015-07-22 13:55:01
Limon fiyatı el yakıyor | Ekonomi Haberleri
2015-07-22 09:46:01
2015-07-03 13:32:02
 Türkiye Jokey Kulübünce çocuklara at sevgisini aşılamak amacıyla başlatılan "Pony Club Şehrinize Geliyor" projesi kapsamında, ...
2015-06-23 10:42:02
 Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, Antepfıstığı Araştırma İstasyonu Müdürlüğü ve Gaziantep Ticaret Borsası (GTB) işbirliğiyle ...
2015-06-17 10:23:01
 Tüketime sunulan siyah ve yeşil çay, orijini çay olmayan, bitki ve hayvan kaynaklı, taş, plastik ve yapay hiçbir yabancı madde içeremeyecek. Çaylara katkı ...
Bitter çikolataya AB ayarı geliyor | İş-Yaşam Haberleri
2015-06-12 04:16:02
2015-06-07 13:15:02
 Antalya'da girişimci Bilal Aydın, hobi amaçlı kurduğu çiftlikte ürettiği keklik ve sülünler yoğun talep görünce ihracat yapmaya başladı. Girişim ...
Rusya beyaz et ithalatı yasağını kaldırdı
2015-05-29 13:58:02
 Kuş gribi (Avian Influanze) vakası sonrası Rusya tarafından konulan ithalat yasağı 2 il hariç tüm noktalarda kaldırıldı.
Çiftçiye müjde! 2 milyarlık ödeme başladı
2015-05-29 13:12:02
 Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, 2 milyar 41 bin lira tutarındaki tarımsal destekleme ödemesine 27 Mayıs'ta başlandığını bildirdi.
‘Okullarda Kuru Üzüm Dağıtım Programı’ başladı | Gündem Haberleri
2015-05-26 14:46:01
 25 gramlık üzümler salı ve perşembe günü dağıtılacak
Maliye Bakanlığı'nın taşeron işçinin kadroya alınmasıyla ilgili ...
Antalya’nın Muratpaşa ilçesindeki Antalya Atatürk İlkokulu’nda ...
İzmir'in Selçuk İlçesi'ndeki Selçuk-Efes Havaalanı'ndan eğitim uçuşu ...
DENİZLİ’de, psikolojik tedavi gördüğü öğrenilen 42 yaşındaki ...