Dün 11:11:02

  Gübre satışında çok önemli düzenleme

 Gübre satışı için yeni düzenleme geliyor. Bundan böyle, gübre satan kişi veya firmalar resmi bir belge almak zorunda. 'Gübre Dağıtıcılık Belgesi' adı verilen belge ile gübre ...

2 Gün Önce 11:54:02

  Etteki yükselişin arkasında 4 firma var!

 Et fiyatlarındaki yükselişin ardından ithalat yeniden gündeme gelirken, fiyatlar üzerinde 3-4 firmanın baskısının etkili olduğu ortaya çıktı

13 Gün Önce 12:00:02

  Sakatat bugünden itibaren yasak!

 Döner, sucuk ve köfteye bugünden itibaren sakatat karıştırılması yasaklandı.

2016-01-04 13:56:02

  Peynir satışlarında değişen birşey yok

 Yeni Peynir Tebliği’ne göre ambalajsız peynir satışı yasaklanırken, peynirciler müşterilerin tadına bakmadan peynir almadığını söyledi.

2015-11-06 13:52:02

  Bakanlık okul sütü ihalesini onayladı

 Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, okul sütü ihalesini onayladı.

2015-11-06 09:02:02

  Ambalajsız peynir satılamayacak

 Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı’nın yaptığı düzenlemeyle, markette, pazarda, çarşıda ambalajsız peynir satılamayacak.

2015-09-28 11:44:02

  Düzenleme yürürlüğe girdi Artık yasak!

 Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı’nın yaptığı düzenlemeyle, markette, pazarda, çarşıda ambalajsız peynir satılamayacak

2015-08-23 11:37:02

  Evlerinde böcek yetiştirerek 5 bin lira kazandılar

 Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı tarafından 2015 yılında ipek böceği üreticilerine toplam 3 milyon 443 bin 535 lira destek ödemesi yapılmaya başlandığını ifade eden ...

2015-08-19 12:17:01

   Et ithalatı kalıcı çözüm değil

 Türkiye Süt, Et, Gıda Sanayicileri ve Üreticileri Birliği (SETBİR) Başkanı Zeki Ilgaz, kırmızı et fiyatlarının düşürülmesi için et ithalatının kalıcı bir çözüm ...

2015-07-31 12:24:02

  Marketlerde konuşan etiketler dönemi

 Marketlerde konuşan etiket dönemi başlıyor. Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı’nın akıllı etiket uygulaması 31 Aralık'ta yürürlüğe giriyor.

2015-07-29 11:16:02

  "Arama 1" gemisi, balık stokunu araştırıyor

 HATİCE ÖZDEMİR - Akdeniz Su Ürünleri Araştırma, Üretme ve Eğitim Enstitüsünce kullanılan "Arama 1" isimli araştırma ve kontrol gemisi, ...

2015-07-22 13:55:01
2015-07-22 09:46:01
2015-07-03 13:32:02

  TJK Balıkesirli çocukları atlarla tanıştırdı

 Türkiye Jokey Kulübünce çocuklara at sevgisini aşılamak amacıyla başlatılan "Pony Club Şehrinize Geliyor" projesi kapsamında, 3-12 yaş grubu ile bedensel ve ...

2015-06-23 10:42:02

  "Antepfıstığı Rekolte Tahmin Eğitimi"

 Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, Antepfıstığı Araştırma İstasyonu Müdürlüğü ve Gaziantep Ticaret Borsası (GTB) işbirliğiyle "Antepfıstığı Rekolte ...

2015-06-17 10:23:01

  Çayda katkı maddesi olmayacak

 Tüketime sunulan siyah ve yeşil çay, orijini çay olmayan, bitki ve hayvan kaynaklı, taş, plastik ve yapay hiçbir yabancı madde içeremeyecek. Çaylara katkı maddesi katılamayacak.

2015-06-12 04:16:02
2015-06-07 13:15:02

  Hobi amaçlı beslediği keklikleri şimdi ihraç ediyor

 Antalya'da girişimci Bilal Aydın, hobi amaçlı kurduğu çiftlikte ürettiği keklik ve sülünler yoğun talep görünce ihracat yapmaya başladı. Girişim hikayesini anlatan Aydın, keklik ve ...

2015-05-29 13:58:02

  Rusya beyaz et ithalatı yasağını kaldırdı

 Kuş gribi (Avian Influanze) vakası sonrası Rusya tarafından konulan ithalat yasağı 2 il hariç tüm noktalarda kaldırıldı.

2015-05-29 13:12:02

  Çiftçiye müjde! 2 milyarlık ödeme başladı

 Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, 2 milyar 41 bin lira tutarındaki tarımsal destekleme ödemesine 27 Mayıs'ta başlandığını bildirdi.

2015-05-26 14:46:01

  ‘Okullarda Kuru Üzüm Dağıtım Programı’ başladı | Gündem Haberleri

 25 gramlık üzümler salı ve perşembe günü dağıtılacak

2015-05-25 15:52:03

  Bingöl’de "Tarım ve İnsan" konulu fotoğraf sergisi

 Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığınca düzenlenen "Tarım ve İnsan" konulu fotoğraf yarışmasında dereceye giren 70 eser, Bingöl'de sergilendi.

2015-05-25 11:51:01

  On yılda 100 milyon balık doğal yaşama bırakıldı

 Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı Balıkçılık ve Su Ürünleri Genel Müdürlüğü Kaynak Yönetimi ve Balıkçılık Yapıları Daire Başkanı Ramazan Çelebi, son 10 yılda doğal ...

2015-05-13 21:56:02

  "Çobanlık" kursunu bitiren 90 kursiyer sertifikalarını aldı

 "Sürü Yönetimi Elemanı Benim" projesi kapsamında Mersin'in Tarsus ilçesinde 90 kursiyere sertifikaları verildi

2015-05-13 12:36:02

  Tarıma dayalı yatırılmalara yüzde 50 hibe desteği

 Gaziantep'te bugüne kadar 168 ekonomik yatırım projesi için 41,2 milyon liralık hibe verildiği bildirildi

2015-05-13 11:26:02

  Dana etinin fiyatı 5 yılda yüzde 37 arttı

 Türkiye'de son 5 yılda dana karkasın kilogram fiyatı yüzde 37 artışla 16,13 liradan 22,08 liraya yükseldi.

2015-05-03 13:51:02

  Bireysel sulama makine ve ekipman alımlarına destek

 Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığınca, kırsal kalkınma yatırımlarının desteklenmesi programı kapsamında gerçek kişiler için 100 bin lira, tüzel kişiler için 200 bin liraya ...