2017-09-14 23:56:04
0

Mısır ve ABD’den ortak askeri tatbikat

 ABD Dışişleri Bakanlığı, "Parlak Yıldız 2017 (Bright Star)" adlı ABD-Mısır ortak askeri tatbikatından görüntü yayınlandı.

2017-09-14 23:55:02
0

Sudan da feci kaza! Çok sayıda ölü ve yaralı

 Sudan'da altın madeninde çalışan işçileri taşıyan aracın  kaza yapması sonucu 9 kişinin öldüğü 19 kişinin yaralandığı bildirildi.

2017-09-14 23:51:01
0

Kağıthane de, karısı ve baldızını öldürüp intihara kalkıştı

 KAĞITHANE'de 1 yıl önce evlendiği ve 6 aydır ayrı yaşadığı eşi Zerrin Demir Güvener ile baldızı Betül Demir'in kafalarına bir er el ateş ederek ...

2017-09-14 23:28:02
0

20 bin kişi geldiler maç ertelendi!

 UEFA Avrupa Ligi H Grubu'nda TSİ 22:05'te başlaması gereken Arsenal-Köln maçı, güvenlik gerekçesiyle TSİ 23:05'te başladı.

2017-09-14 23:21:01
0

Nijerya da facia! En az 53 kişi hayatını kaybetti

 Batı Afrika ülkesi Nijerya'da teknenin alabora olması  sonucu en az 53 kişi hayatını kaybetti.

2017-09-14 23:16:02
0

Karar verildi! Maradona aklandı

 Arjantinli efsane futbolcu Diego Armando Maradona, İtalya'da hakaretten yargılandığı davada aklandı.

2017-09-14 23:15:02
0

ABD Başkanı Trump afet bölgesinde

 ABD Başkanı Donald Trump, eşi Melanie Trump ile birlikte Irma kasırgasında zarar gören Florida eyaletine ziyaret gerçekleştirdi.

2017-09-14 23:11:01
0

Herakles Lahdi, 57 yıl sonra evine getirildi

 PERGE Antik Kenti'nden 1960'lı yıllarda kaçırılıp İsviçre'de ele geçirilen, Roma Dönemi'ne ait, üzerinde 'Herakles'in 12 işi'nin tasvir edildiği lahit, ...

2017-09-14 22:59:01
0

Nijerya da tekne alabora oldu 53 ölü

 Batı Afrika ülkesi Nijerya'da teknenin alabora olması  sonucu en az 53 kişi hayatını kaybetti.

2017-09-14 22:43:01
0

Ahmet Budak ın ailesi için yaptırılan ev törenle teslim edildi

 HAKKARİ'nin Şemdinli İlçesi'nde geçen yıl PKK'lı teröristlerin silahlı saldırısında yaşamını yitiren, 1 Kasım 2015'teki 26. dönem milletvekili ...

2017-09-14 22:36:02
0

ABD'den kritik açıklama Çok riskli bir yol!

 ABD'nin DEAŞ'la Mücadele Koalisyonu Özel Temsilcisi Brett McGurk, Irak'ta yapılacak referandumun çok riskli olacağını söyledi.

2017-09-14 22:32:02
0

Enes-Bakambu AŞ! Astana'ya acımadı

 UEFA Avrupa Ligi A Grubu mücadelesinde Villarreal sahasında Astana'yı 3-1 mağlup etti. Milli Yıldızımız Enes Ünal 90 dakika sahada kalırken bir ...

2017-09-14 22:28:05
0

Hatay’da DEAŞ operasyonu 12 gözaltı

 Hatay’da terör örgütü DEAŞ’a yönelik düzenlenen operasyonda 8'i Suriyeli 12 kişi gözaltına alındı.

2017-09-14 22:23:01
0

Yunanistan a kaçak giren 2 Türk yakalandı

 Yunanistan'da, Makedonya sınırı yakınlarında yer alan  Kılkış bölgesinde, ülkeye yasa dışı yollardan giriş yaptığı belirlenen 2 Türk  vatandaşı ...

2017-09-14 22:20:02
0

Hakan Çalhanoğlu şov! Geceye damga vurdu

 UEFA Avrupa Ligi'nde Milan, Austria Wien ekibini 5-1 mağlup etti. Hakan Çalhanoğlu 1 gol 2 asist ile maça damga vurdu.

2017-09-14 22:15:01
0

Hatay merkezli 4 ilde FETÖ operasyonunda 20 gözaltı

 Hatay merkezli 4 ilde, Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel  Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik soruşturma kapsamında 20 kişi gözaltına  alındı.

2017-09-14 21:56:02
0

260 milyon dolarlık patlama!

 Uzay araştırmaları şirketi SpaceX, Falcon 9 isimli roketin başarısız denemelerini içeren bir video paylaştı

2017-09-14 21:52:01
0

Ankara Büyükşehirden 'Atatürk Meydanı' açıklaması

 Ankara Büyükşehir Belediyesi, TBMM önündeki Atatürk Meydanı ve Anıtı'nın yıkıldığı yönündeki iddiaları yalanladı

2017-09-14 21:53:01
0

ABD Tercih edilen referandum çok riskli

 ABD'nin DEAŞ'la Mücadele Koalisyonu Özel Temsilcisi Brett  McGurk, Irak Kürt Bölgesel Yönetimi'nin (IKBY) referandumu ertelemesi için  sunulan alternatifleri ...

2017-09-14 21:44:01
0

Gökhan Güçlü, Hero tişörtünü böyle savundu

 'Hero' tişörtüyle gündeme gelen eski astsubay Gökhan Güçlü'nü savunmasında 'Tişörtle ilgili ...

2017-09-14 21:38:02
0

AP'den kritik Myanmar kararı! İptal etti

 Avrupa Parlamentosu, Yatırım Anlaşması görüşmeleri için gelecek hafta planlanan Myanmar ziyaretinin iptal edildiğini açıkladı

2017-09-14 21:39:01
0

Ankara Büyükşehir Belediyesi den Atatürk Meydanı açıklaması

 Ankara Büyükşehir Belediyesi, TBMM önündeki Atatürk Meydanı ve Anıtı'nın yıkıldığı yönündeki iddiaları yalanladı

2017-09-14 21:27:01
0

Hatay da FETÖ operasyonu 20 gözaltı

 Hatay'da, Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) şifreli haberleşme programı ByLock'u kullandığı iddiasıyla 20 kişi gözaltına alındı.

2017-09-14 21:15:01
0

Son dakika ABD askeri üssünde patlama

 ABD’nin Kaliforniya eyaletindeki Fort Bragg askeri üssünde meydana gelen patlamada 15 askerin yaralandığını açıklandı.

2017-09-14 21:12:02
0

Başbakan Yıldırım Akar'ı kabul etti

 Başbakan Yıldırım, Genelkurmay Başkanı Orgeneral Akar'ı kabul etti.

2017-09-14 21:10:02
0

ABD askeri üssünde patlama

 ABD’nin Kaliforniya eyaletindeki Fort Bragg askeri üssünde meydana gelen patlamada 15 askerin yaralandığını açıklandı.

2017-09-14 21:09:01
0

Bakan Fakıbaba Provokasyon olduğuna inanıyorum

 GIDA Tarım ve Hayvancılık Bakanı Eşref Fakıbaba, Ankara'da hayatını kaybeden HDP Eş Genel Başkan Yardımcısı Aysel Tuğluk'un annesi Hatun Tuğluk'un ...

2017-09-14 21:07:02
0

Sivas merkezli ByLock operasyonunda 11 gözaltı

 Sivas merkezli 4 ilde, Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması (FETÖ/PDY) soruşturması kapsamında 11 zanlı gözaltına alındı.

2017-09-14 21:03:01
0

HDP li Bozan İzmir de gözaltına alındı

 Terör örgütü PKK üyeliğinden aranan Mardin'in eski  Artuklu Belediye Meclis Üyesi Sevinç Bozan İzmir'in Balçova ilçesinde saklandığı  evde yakalandı.

2017-09-14 20:47:01
0

Hatay’da 12 DEAŞ üyesi gözaltına alındı

 Hatay'da düzenlenen operasyonlarda 4 'ü Türk 8'i Suriyeli 12 DEAŞ üyesi gözaltına alındı.

2017-09-14 20:45:01
0

Süper Loto sonuçları açıklanıyor! İşte MPİ 14 Eylül Süper Loto çekilişi

 Süper Loto çekilişi sonuçları bu akşam 21.45'te açıklanacak. Milli Piyango İdaresi tarafından gerçekleştirilecek olan Süper Loto çekilişinde büyük ...

2017-09-14 20:42:02
0

15 yumurta için 15 bin lira ceza geldi

 İzmir'in Foça İlçesi'nde, 65 yaşındaki Mümin Ihlamur'a pazarda damgasız yumurta sattığı gerekçesiyle 15 bin TL cezası ...

2017-09-14 20:43:02
0

Hero tişörtü giyen suikast sanığından skandal savunma

 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a yönelik suikast  girişimi ve 2 polisin şehit edildiği saldırıya ilişkin davanın devam eden  duruşmasında, daha önce ...

2017-09-14 20:33:02
0

Silah sesleri uygulama yapan polisi alarma geçirdi

 Adana'da uyuşturucu uygulaması yapan polisleri yakın bir yerde silah sesleri gelince polis alarma geçti.

2017-09-14 20:32:02
0

Hatay'da o bölgeye askeri sevkiyat

 Hatay’ın Suriye sınırındaki karakollara 4 obüs ve asker sevkiyatı yapıldı. Afrin sınırının sıfır noktasındaki hudut karakollarına son ...

2017-09-14 20:23:02
0

Hatay’da sınır bölgesine obüs sevkiyatı!

 Hatay’ın Suriye sınırındaki karakollara 4 obüs ve asker sevkiyatı yapıldı.

2017-09-14 20:16:01
0

Flaş 'Kerkük' iddiası Harekete geçtiler!

 IKBY Başkanı Barzani'nin referandum kararından vazgeçmemesi üzerine Irak'ta sıcak gelişmeler yaşanıyor.

2017-09-14 20:12:01
0

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Katar Emiri ile bir araya geldi

 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Katar Emiri Şeyh Tamim Bin Hamad El-Sani ile Cumhurbaşkanlığı Külliyesinde bir araya geldi.

2017-09-14 20:11:01
0

TOKİ den Safranbolu’da ön şartsız, kurasız konut seçme ve alma olanağı

 Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ),  Karabük'ün Safranbolu ilçesinde yaptığı 146 konutu, ön şartsız, kurasız, seçme ve  alma ...

2017-09-14 20:01:02
0

Çavuşoğlu Seçimler biter, Almanya ile aynı anlayışı geri getiririz

 Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Fransa ile samimi bir diyalog  içinde olduklarını belirterek, "Şimdi inşallah Almanya'daki seçimler biter, ...

2017-09-14 19:58:02
0

Büyük tepki var! Babel'den açıklama 'Aptalca'

 Beşiktaşlı Ryan Babel, Vincent Aboubakar'ın Porto maçı sonrası soyunma odasındaki görüntülerinin tartışılması üzerine bir ...

2017-09-14 19:59:01
0

Okul servisleri için üç bakanlık devrede

 Milli Eğitim, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme ile  İçişleri bakanlıkları, okullara hizmet veren servislere ilişkin yönetmeliği,  mevcut yasal ...

2017-09-14 19:55:01
0

İstanbul da üç ilçede 500 polisle operasyon

 İstanbul'un 3 ilçesinde, uyuşturucu madde satışı  yapanlara yönelik, yaklaşık 500 polisin katılımıyla gerçekleşen operasyonda 9  kişi gözaltına ...

2017-09-14 19:54:02
0

Erdoğan Katar Emiri'yle bir araya geldi

 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Katar Emiri Şeyh Tamim Bin Hamad El Thani ile Cumhurbaşkanlığı Külliyesinde bir araya geldi.

2017-09-14 19:48:03
0

Yazgılı Akın Öztürk, 'İsrail bizi sattı' dedi

 Darbe girişimine ilişkin davada tanık olarak yazılı beyanda bulunan eski tümgeneral Yazgılı, Akın Öztürk'ün, gözaltında ...

2017-09-14 19:49:02
0

Düzce deki orman yangını kontrol altına alındı

 Yığılca ilçesinde 1  hektarlık alanda etkili olan yangın kontrol altına alındı Düzce'nin Yığılca ilçesinde çıkan orman yangını kontrol  altına ...

2017-09-14 19:42:02
0

Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu konuşuyor

 Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Ankara'da Fransa Dışişleri Bakanı Drian ile ortak basın toplantısı düzenliyor...

2017-09-14 19:41:01
0

Eskişehir de trafik kazası 1 ölü, 4 yaralı

 Eskişehir'de, kontrolden çıkan otomobilin bariyerlere  çarpması sonucu meydana gelen trafik kazasında 6 aylık bebek öldü, 4 kişi  yaralandı.

2017-09-14 19:37:01
0

Başbakan Yıldırım , İngiltere İçişleri Bakanı Rudd u kabul etti

 Başbakan Binali Yıldırım, İngiltere İçişleri Bakanı  Amber Rudd'u kabul etti.

2017-09-14 19:35:02
0

Düzce’de orman yangını

 Düzce merkeze bağlı Çamlıköy’de ormanlık alanda yangın çıktı. Havadan da yapılan müdahale sonrasında yangın kısa sürede kontrol altına alınarak ...